Neh..geen zin meerquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:41 schreef MissMSX het volgende:
En nee, een bloedend oor is niet goed
Morgen meteen even bellen / langsgaan?
Eigenwijsheid is ook niet goed.quote:
Als ik je voorgeschiedenis niet kende had ik meteen een ambulance gebeldquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:41 schreef GotC het volgende:
En nogmaals..een bloedend oor is niet goed, toch?
Niet uit m'n oor hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:45 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als ik je voorgeschiedenis niet kende had ik meteen een ambulance gebeldKan je t stoppen?
Is geen probleem hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef nectarientje het volgende:
Hoi!![]()
GotC, mijn nichtje komt morgenavond eten dus die wil ook graag meetheeen, lijkt me niet echt een probleem he?
Een top dag? En je stond niet eens op de piste? Wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
was weer een top dag vandaag
Alleen is me zoontje ziekiesdus morgen thuiszitten met een zieke
Je had idd niet helemaal gelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:07 schreef WheeleE het volgende:
Vreemd. Ik had bij Admiraal onbewust al die tijd een 25-30 jarige vrijgezelle hagenees in gedachten. Na de foto en bovenstaande post is dat beeld een beetje bijgesteld. Niks ten nadele overigens hoor.
Ik ben 30quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:07 schreef WheeleE het volgende:
Vreemd. Ik had bij Admiraal onbewust al die tijd een 25-30 jarige vrijgezelle hagenees in gedachten. Na de foto en bovenstaande post is dat beeld een beetje bijgesteld. Niks ten nadele overigens hoor.
Ja was weer een toppertje vandaag, helaas niet op de pistequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Een top dag? En je stond niet eens op de piste? Wat heb je gedaan dan?
Ahw..zieke mini-AA (hoe fout klinkt dat als je je nick volledig uittypt)
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef tuintegel het volgende:
dus je loopt nu in je winterjas. Beterschap voor uk
Tnxquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef tuintegel het volgende:
oh en gotc volgende keer slaag je ! en AA binnenkort echt een bakkie zonder eeuwen uitstel haha?
Dealquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef tuintegel het volgende:
oh en gotc volgende keer slaag je ! en AA binnenkort echt een bakkie zonder eeuwen uitstel haha?
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Deal
@GotC: ben geen mietje, ben verwend
Huis is in principe klaar , er moeten wel nog steeds dingen gedaan worden hoor. de tuin is hopeloos , er moet nog een plank worden opgehangen , en nog fotolijstjes , allemaal kleine dingetjes . Het is nog een beetje kaal zeg maar.quote:
Hoezo is de tuin hopeloos? Foto's?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:57 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Huis is in principe klaar , er moeten wel nog steeds dingen gedaan worden hoor. de tuin is hopeloos , er moet nog een plank worden opgehangen , en nog fotolijstjes , allemaal kleine dingetjes . Het is nog een beetje kaal zeg maar.
Mijn ouders waren echter ook bezig met hun huis , dus ben ik daar verder gaan helpen , die lijstjes enzo komen dan nog wel . En oh ja nog steeds geen licht in de wc beneden. maar ik haat het om lampen op te hangen
.
zolang ik er zo nog maar niet uit ga zien ... was wel mooi 1 van de echte bouwvakkers die hier nog door de straat wandelen zegt tegen mijn vader: dat vloertje heb je er mooi ingelegd , je mag blijven . Paps: Dat heeft mijn dochter gedaan , ik heb alleen gezaagdquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Damn TT je bent echt een halve bouwvakkergeen klus is te groot voor SuperTT
![]()
Euh....ik een lamp ophangen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoezo is de tuin hopeloos? Foto's?Ik hou wel van beetje tuinieren
Lampen ophangen..dat laat ik altijd over aan Flap, of de elektricien! (Toen alle elektriciteit hier werd vervangen, heeft hij gelijk 3 lampen voor ons opgehangen
)
Bouwvakkersdecolleté ftwquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:03 schreef tuintegel het volgende:
[..]
zolang ik er zo nog maar niet uit ga zien ... was wel mooi 1 van de echte bouwvakkers die hier nog door de straat wandelen zegt tegen mijn vader: dat vloertje heb je er mooi ingelegd , je mag blijven . Paps: Dat heeft mijn dochter gedaan , ik heb alleen gezaagd.
Maar mijn vader kan het ook hoor , alleen door zijn nekhernia gaat het niet echt .
Tuinieren , Gotc , de hele tuin moet leeg! alle tegels eruit , gehele schutting weg en nieuw erin!
Dus als je wil sjouwen kom maar
Samen met mijn mini ? ze zou je eeuwig dankbaar zijn en mij zo voor je inruilenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Bouwvakkersdecolleté ftw
WowEuhm..
. Heb net een diclo ingenomen voor m'n rugpijn, dus sjouwen..
Ik bak wel een taart
Sowieso zie je er niet zo uitquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:03 schreef tuintegel het volgende:
[..]
zolang ik er zo nog maar niet uit ga zien ... was wel mooi 1 van de echte bouwvakkers die hier nog door de straat wandelen zegt tegen mijn vader: dat vloertje heb je er mooi ingelegd , je mag blijven . Paps: Dat heeft mijn dochter gedaan , ik heb alleen gezaagd.
Maar mijn vader kan het ook hoor , alleen door zijn nekhernia gaat het niet echt .
Tuinieren , Gotc , de hele tuin moet leeg! alle tegels eruit , gehele schutting weg en nieuw erin!
Dus als je wil sjouwen kom maar
quote:
Ik heb alleen maar heel veel linkerhanden joh...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sowieso zie je er niet zo uit![]()
Hoewel ik soms wel probeer te gluren of je een bouwvakkersdecolleté hebt (maar dan de vrouwelijke versie
)
En als je hulp nodig hebt met tillen hoor ik het wel
[..]niet eens een lamp ophangen?
Flap
Cake, cupcakes (quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Samen met mijn mini ? ze zou je eeuwig dankbaar zijn en mij zo voor je inruilenaangezien ik bakstenen maak van cake
ik kan ook lampen ophangen , maar ik heb altijd zoveel geluk met stroomquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar heel veel linkerhanden joh...
Dat heb ik idd ook al meerdere keren meegemaakt....quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:10 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik kan ook lampen ophangen , maar ik heb altijd zoveel geluk met stroom, zul je net zien dat ik de verkeerde groep heb uitgegooid en dat ik ineens in de hoek van een kamer lig
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar heel veel linkerhanden joh...
Als dat het geval is bied ik mij zeker aan bij TT om te sjouwen en hard te werken zodat ik cakejes krijg na afloopquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Cake, cupcakes (!), taart.. lijkt me wel keertje leuk
. Lekker cupcakes bakken en helemaal versieren
. En dan aan de harde werkers geven natuurlijk
Mini is heel erg van de taartjes en dingetjes bakken en bloemetjes en plantjes en ik helemaal niet . Heel erg , maar behalve opeten heb ik er niks mee... Planten blijven in dit huis leven dankzij mini!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Cake, cupcakes (!), taart.. lijkt me wel keertje leuk
. Lekker cupcakes bakken en helemaal versieren
. En dan aan de harde werkers geven natuurlijk
Zo ben ik een keer tijdens t optuigen van een mini kerstboom op m'n werk 2 meter verder geknaldquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:10 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik kan ook lampen ophangen , maar ik heb altijd zoveel geluk met stroom, zul je net zien dat ik de verkeerde groep heb uitgegooid en dat ik ineens in de hoek van een kamer lig
Gaan we regelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:11 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Mini is heel erg van de taartjes en dingetjes bakken en bloemetjes en plantjes en ik helemaal niet . Heel erg , maar behalve opeten heb ik er niks mee... Planten blijven in dit huis leven dankzij mini!
ik heb er maar 1 omschrijving voor : dat is een kutgevoel om mee te maken , roepen ervaringsdeskundigen in koorquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Zo ben ik een keer tijdens t optuigen van een mini kerstboom op m'n werk 2 meter verder geknaldMoest lampjes eruit knippen (stomme tierips..), waren 2 sets met lampjes in de boom. 1 aangelaten, want die deed t nog
.
Ik heul voorzichtig kijken elke keer..tot ik verkeerd keek. Was gewoon een hap uit de schaar en ik had een zwarte hand
dealquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Gaan we regelen.
Planten blijven hier ook maar matig in leven
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:13 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik heb er maar 1 omschrijving voor : dat is een kutgevoel om mee te maken , roepen ervaringsdeskundigen in koor
Ah, thanks, lief van jequote:
Same here. Heb laatst een plant gekocht die ehm..veel aandacht wilquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Plantjes gaan bij mij doodzelfs cactussen, vetplantjes. Ik zou zelfs die plastic nepplanten zover krijgen om dood te gaan
Hier ook zo'n meisje (iig qua taartjes).quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:11 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Mini is heel erg van de taartjes en dingetjes bakken en bloemetjes en plantjes en ik helemaal niet . Heel erg , maar behalve opeten heb ik er niks mee... Planten blijven in dit huis leven dankzij mini!
Haha , sorrie . Maar evengoed met stroom moet je niet sollenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef GotC het volgende:
[..]!
Psycholoog was toevallig op de afdeling:
Gaat het? Voel je je goed? Wil je erover praten?!
Kwijt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:21 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Haha , sorrie . Maar evengoed met stroom moet je niet sollen.
maar ik ga je aan de cakejes houden hoor.
Hier trouwens een heel ander probleem nu , we zijn de ds van mini kwijt. Echt nergens te vinden gewoon! en dan niet alleen de ds , maar de hele set
.
LC : zonde van zo een beestje , icm kinderen is dat altijd tranen.
Is goed hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:23 schreef tuintegel het volgende:
oh mini bakt trouwens vanalles met haar oma hoor of inderdaad met vriendinnen en binnenkort met Gotc ( Ik hou je eraan !) . En helaas ben ik gezegend met dat ik alles lust... vond ik maar een keer iets niet lekker , dat had het een stuk makkelijker gemaakt om soms nee te zeggen tegen een gebakje
.
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:21 schreef tuintegel het volgende:
[..]
LC : zonde van zo een beestje , icm kinderen is dat altijd tranen.
nee , er zijn nog drie dozen maar ik heb daar alleen cd's en oude foto's in dacht ik . maar ik ga die nog even uitspitten , hij moet toch gewoon ergens zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Kwijt?Nergens meer te vinden etc?
Je mag de mijne wel lenen hoorStaat hier stil momenteel nu ik prof. Layton heb uitgespeeld
Hier bakken weleens koekjes of cake met chocola. Zeg ik ook geen nee tegenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:23 schreef tuintegel het volgende:
oh mini bakt trouwens vanalles met haar oma hoor of inderdaad met vriendinnen en binnenkort met Gotc ( Ik hou je eraan !) . En helaas ben ik gezegend met dat ik alles lust... vond ik maar een keer iets niet lekker , dat had het een stuk makkelijker gemaakt om soms nee te zeggen tegen een gebakje
.
Het kan iig niet zomaar weg zijn gelopenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:26 schreef tuintegel het volgende:
[..]
nee , er zijn nog drie dozen maar ik heb daar alleen cd's en oude foto's in dacht ik . maar ik ga die nog even uitspitten , hij moet toch gewoon ergens zijn. Lief aangeboden maar om je ds nu aan mini uit te lenen , we gaan eerst gewoon heel goed zoeken!
ik heb een grote en nog amper gebruikte oven , dus komt goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Is goed hoor. Ben nog geen ster in diverse taarten etc, maar ik ga m'n best doen awt leuks te verzinnen
Heb gelukkig de basis al hier thuis, dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:27 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik heb een grote en nog amper gebruikte oven , dus komt goed![]()
tegen die tijd moet je maar zeggen wat ik in huis moet halen , boodschappen doen kan ik wel heel goed
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:29 schreef tuintegel het volgende:
en thanks ! nu ga ik mijn ogen sluiten , morgen weer een lange dag (we hebben onze jaarafsluiting in april , dus het zijn drukke dagen ) trusten !!
Mijn hamster ging dood toen ik op de middelbare school zat. Beestje was inmiddels echt al iets van 4 tegen 5 aan....dus het was echt wel z'n tijd. Maar toch echt mega zitten janken. Kan sowieso slecht tegen dierenleed en als het dan je eigen dier is....drama.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:17 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ah, thanks, lief van je![]()
@Jill: Ja, onze hamster is dus dood. Ouderdom hoor. Althans, ik las ooit dat hamsters gemiddeld twee jaar worden en dat was ze.
Ze kwam vandaag niet tevoorschijn toen ik haar eten en vers water gaf. Ik was ook nog een beetje in dienaaijul, want de kindjes he, dus ik had alleen in haar huisje gekeken en haar zien liggen. Toen ik de kinderen uit school haalde al laten vallen dat ik dacht dat de hamster dood was en ze reageerden allemaal berustend. Tót papa het ging checken en het dus echt zo bleek te zijn. Dik verdriet. En als je jongste dan zegt dat ze het zo zielig vind voor Queenie dat ze dood is, dan schiet je zelf ook wel even vol hoor. Dus even met z'n allen geknuffeld en toen ging het wel weer.
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:45 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mijn hamster ging dood toen ik op de middelbare school zat. Beestje was inmiddels echt al iets van 4 tegen 5 aan....dus het was echt wel z'n tijd. Maar toch echt mega zitten janken. Kan sowieso slecht tegen dierenleed en als het dan je eigen dier is....drama.
Daarna z'n dood nog minstens een jaar gebruikt voor elke toets voor LevensbeschouwingIk ben Taz zeer dankbaar voor mn eindcijfer 8,5
Neequote:Op woensdag 13 april 2011 09:39 schreef Barreltje het volgende:
Zeg.. kan ik uit de TT concluderen dat de examens met goed gevolg afgelegd zijn??
Heb jij een vriendin van 12 jaar??quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben 30maar wel samen met vriendin (12 jaar) en zoontje van 2
![]()
Had liever alles gehadquote:
had je dus net zo goed kunnen komen BBQenquote:
Had liever gewoon mn examen gehaald hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 10:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
had je dus net zo goed kunnen komen BBQen
Snap ik ook wel!quote:Op woensdag 13 april 2011 10:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Had liever gewoon mn examen gehaald hoor
Vraagstelling voornamelijk. Er wordt zoveel info gegeven in 1 vraag dat je door de bomen t bos niet meer zietquote:Op woensdag 13 april 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Snap ik ook wel!
vond je het moeilijk? waarom ging het mis??
Ik weet het nog niet. Ik kan in principe elke maand. De officiele uitslag krijg ik binnen 2 tot 4 weken. Dus ik denk dat ik in juni oid weer ga.quote:
Volgende keer kom ik ook (mits ik het op tijd leesquote:Op woensdag 13 april 2011 10:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
had je dus net zo goed kunnen komen BBQen
Dat snap ik... Komt waarschijnlijk omdat wij nooit ons pensioen krijgen uitbetaald!quote:Op woensdag 13 april 2011 10:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Vraagstelling voornamelijk. Er wordt zoveel info gegeven in 1 vraag dat je door de bomen t bos niet meer ziet. En heb helaas de punten laten vallen bij pensioenen
En dat is dan de schuld van GotCquote:Op woensdag 13 april 2011 11:56 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dat snap ik... Komt waarschijnlijk omdat wij nooit ons pensioen krijgen uitbetaald!
Preciesquote:Op woensdag 13 april 2011 11:56 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dat snap ik... Komt waarschijnlijk omdat wij nooit ons pensioen krijgen uitbetaald!
quote:
20quote:Op woensdag 13 april 2011 15:39 schreef Atreidez het volgende:
Oh wij krijgen wel pensioen hoor denk ik.. Kunnen we net elke maand een nieuwe kartonnen doos van kopen om in te slapen![]()
Goeie bui: Ik ben vandaag om legitimatie gevraagd bij de AH omdat ik bier in me karretje haddaar hoef je toch maar 16 voor te zijn?
Bestaat dat nog?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben net suf geluld door de HR afdeling over de eindloon regeling van onze pensiensregeling
wat ?? een pensioensregeling??quote:
TOP! Jonge Japiequote:Op woensdag 13 april 2011 15:39 schreef Atreidez het volgende:
Oh wij krijgen wel pensioen hoor denk ik.. Kunnen we net elke maand een nieuwe kartonnen doos van kopen om in te slapen![]()
Goeie bui: Ik ben vandaag om legitimatie gevraagd bij de AH omdat ik bier in me karretje haddaar hoef je toch maar 16 voor te zijn?
Eindloonregelingquote:
ik heb nog net mazzelquote:
Ja, dat vindt denk ik elke werknemerquote:
Het mist vast de vertrouwde koeienbuitenlucht van vroegerquote:Op woensdag 13 april 2011 16:53 schreef nectarientje het volgende:
Wat een lekker weertjeMn dekbed heeft de hele dag buiten gehangen en ruikt nu helemaal naar 'buiten' Gaat heel lekker slapen worden vannacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |