Brandon Vera gets another change in the Octagon.quote:Op zondag 17 april 2011 10:45 schreef incognitoomuch het volgende:
Over cutten gesproken... Ik vraag af hoe het nu gaat met Brandon Vera.. Aangezien hij zijn laatste 3 wedstrijden verloren heeft, maar de laatste wedstrijd als een nc werd veranderd, vraag ik me af of hij nog door gaat bij de ufc..?
dat komt omdat hij bevriend is met alex jones, die toch wel als BNW wordt gezien.quote:Op zondag 17 april 2011 10:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Rogan draaide helemaal door op Twitter iig
Alleen Bellator 41, kijk gewoon op de torrent of nieuwsgroep sites dan zie je meteen of er iets is of nietquote:Op zondag 17 april 2011 12:12 schreef Bootje84 het volgende:
gisteren nog een event geweest? De vorige keer dat ik op internet keek, zag ik gelijk de uitslagen. Weg spanning
Wat?quote:
Heb je het nou over laatste/verlatende wedstrijden, 'exit'? Of bedoel je toch spectaculaire(exciting) gevechten?quote:
Hierdoor kwam mijn opmerking over Nederlands-Engels eerder in de topiquequote:Op zondag 17 april 2011 15:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Heb je het nou over laatste/verlatende wedstrijden, 'exit'? Of bedoel je toch spectaculaire(exciting) gevechten?
Strikeforce maakt als sinds jaar en dag match-ups die niet gelijkwaardig zijn. Vandaar dat Paxlie volledig terecht opmerkt dat er daarom zo een hoog 'finish' percentage is. Natuurlijk zitten er ook evenly matched up fights tussen.quote:
Klopt, hierdoor stipte ik het nog een keer aan.quote:Op zondag 17 april 2011 16:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hierdoor kwam mijn opmerking over Nederlands-Engels eerder in de topique
Spectaculaire(exciting) gevechten. Ik vergat een letter, maar leek mij logisch wat ik bedoelde.quote:Op zondag 17 april 2011 15:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Heb je het nou over laatste/verlatende wedstrijden, 'exit'? Of bedoel je toch spectaculaire(exciting) gevechten?
quote:Op zondag 17 april 2011 16:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hierdoor kwam mijn opmerking over Nederlands-Engels eerder in de topique
quote:Op zondag 17 april 2011 20:35 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klopt, hierdoor stipte ik het nog een keer aan.
Wel in Lightweight, waar ze al een overvol roster hebben. Gurgel en Davis vochten allebei in 155lbs en in die gewichtsklasse is het simpelweg te druk om drie gevechten op rij te kunnen verliezen en niet ontslagen te worden.quote:Op maandag 18 april 2011 02:19 schreef roepdeman het volgende:
@ Taz
Het prille begin van SF was niet om aan te zien, maar het laatste jaar is het toch veel beter geworden qua matchups?
Davis en Gurgel..Het klopt toch niet dat als deze twee gasten zo vaak enerverende partijen opzetten, dat je ze dan beloond met FOTN bonussen én een ontslag?
Brute slam! Mooi afgemaakt met een triangle.quote:Op maandag 18 april 2011 12:40 schreef incognitoomuch het volgende:
10 april heeft onze dojo (R-Grip) meegedaan met een MMA evenement dat werd georganiseerd door Mike's Gym.
Onze boy Gary van Lange had van één van Mike's students gewonnen... en hoe!
Check de slam @ 3:50 die de ring een flinke deuk heeft opgeleverd...![]()
Klopt, het waren Shooto regels. Dat gezeik met die spijkerbroek kon niemand op dat moment vatten... Ook met de muziek is het allemaal hun eigen playlist... erg jammer maar hun regeltjes helaas.quote:Op maandag 18 april 2011 12:57 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Brute slam! Mooi afgemaakt met een triangle.
Paar dingen:
-wat was dat nou voor geneuzel over geen spijkerbroeken in de corner?
-wat voor regels waren het? Shooto? Want ik zag volgens mij geen stoten op de grond. En die 8 tellen die hij kreeg?
-thai muziek in het begin, foutje zeker?
Rofl wat een baas, hij sprong gewoonquote:Op maandag 18 april 2011 12:40 schreef incognitoomuch het volgende:
10 april heeft onze dojo (R-Grip) meegedaan met een MMA evenement dat werd georganiseerd door Mike's Gym.
Onze boy Gary van Lange had van één van Mike's students gewonnen... en hoe!
Check de slam @ 3:50 die de ring een flinke deuk heeft opgeleverd...![]()
No offence, maar dat is een flinke prijs die je per les moet betalen. Gelukkig ben ik goed voorzien hier in het oostenquote:Op maandag 18 april 2011 14:33 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Klopt, het waren Shooto regels. Dat gezeik met die spijkerbroek kon niemand op dat moment vatten... Ook met de muziek is het allemaal hun eigen playlist... erg jammer maar hun regeltjes helaas.
We hebben in ieder geval een indruk achtergelaten!Als jullie geinteresseerd zijn kan je altijd gratis een lesje meepakken in Amsterdam!
www.r-grip.nl
Voor jou is het idd dan een kostbare zaakquote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef Fyodor het volgende:
[..]
No offence, maar dat is een flinke prijs die je per les moet betalen. Gelukkig ben ik goed voorzien hier in het oosten
Waarom de "quote:Op maandag 18 april 2011 17:49 schreef incognitoomuch het volgende:
UFC vet Dustin Hazelett puts fighting career on hold, heads back to school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |