???quote:
En nu?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef Kally het volgende:
Jongste wil niet naar zijn vader aankomend weekend, ja dat was te verwachten ...
Ik kijk nog even wat hij van de week wil, en anders zeg ik tegen zijn vader dat hij niet wil, hij heeft zelf ooit gezegd tegen ze als je niet wilt hoef je niet te komen.quote:
Omg je zal die na het concert in je oor horenquote:
Come to mamaquote:
Awww dat is wel leuk om te horen tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:47 schreef Kally het volgende:
Ik vroeg waarom wil je niet, zei hij het is daar saai...ik dus niet
Boekjes lezen op bed omdat zusje moet slapenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Awww dat is wel leuk om te horen toch
Maar als ze daar zijn, gaan ze dan nooit wat leuks doen ofzo?
(ik denk dat ik het antwoord wel weet)
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef Kally het volgende:
Voorbeeld: vorig jaar pasen hebben ze daar geen eitjes gezocht omdat ze een dag ervoor vervelend waren en het niet verdienden
Nu willen ze geen paasdag bij hem zijn, nee joh
Bastard.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef Kally het volgende:
Voorbeeld: vorig jaar pasen hebben ze daar geen eitjes gezocht omdat ze een dag ervoor vervelend waren en het niet verdienden
Nu willen ze geen paasdag bij hem zijn, nee joh
Lekker gezellig dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Boekjes lezen op bed omdat zusje moet slapen
Nee weinig, want ze hebben een baby (alsof je dan nergens naar toe kan) maar die moet in haar ritme blijven (is letterlijk gezegd)
Jij bent een supermamaquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:03 schreef Kally het volgende:
Ach ja, blijkbaar is dit zijn manier van opvoeden (1 weekend in de 2 weken) nou ja ik doe het op mijn manier, en hij zoekt het maar uit.
Hmm voor die muts deed hij erg veel met ze, maar of dit zijn keus is of de hare, ik heb geen idee, en weet je ik ben inmiddels zo ver dat het me ook niet meer kan schelen, wiens keus het ook is hij gaat er in mee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker gezellig dus![]()
En dat ligt aan die muts of aan je ex?
Nou dat weet ik niet hoorquote:
nou dat is toch goed? Ik vind dat superquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet hoor
Ik heb weinig geduld met ze als ze ruzie hebben en dat weten ze heel goed, alleen ik ben niet superstreng verder en weken straf voor iets geloof ik niet in, straf op het moment van en als ze weten wat ze fout gedaan hebben en sorry hebben gezegd is het klaar.
Ik heb poging gedaan om Modern Family te kijken, maar aflevering 1 vond ik maar stom ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
Ik ga zo met een dekentje op de bank, ik heb het echt koud en dan ga ik lekker Glee en modern family kijken
Sportsequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:12 schreef Pheno het volgende:
En ik ga dat lijf van mij weer in beweging gooien. Spinning in fietsbroek. Die wordt wel magerder van dat sporten, nu ik nog eens
Lekkahquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
En ik gooi als tegengewicht maar een pizza in de STEINOVEN.
Ik ook, vreselijk zelfs, maar ik ga het steeds leuker vinden, rare familie en anders ga ik lekker even lezenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb poging gedaan om Modern Family te kijken, maar aflevering 1 vond ik maar stom ?
Mijn god ja, ander huisje met tuin, ik zou het wel wetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm Koninginnedagloterij hoofdprijs, elke maand 10.000 euro, de rest van je leven..
would be nice
Ja toch!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn god ja, ander huisje met tuin, ik zou het wel weten
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:18 schreef Kally het volgende:
Maar goed schatjespatatjes, ik ga onder de deken
Die hangmat met pretty boy en waaier gewoon in je achtertuinquote:
veel plezierquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:18 schreef Kally het volgende:
Ja echt he.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, ik weet t zeker, ik moet glee vanaf t begin terug kijken..
Brittany
Ik vind het grappig dat iemand als Puck (quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik vind dat dus echt geen leuk stel
Ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat iemand als Puck () op een dikker iemand valt!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik nietIk snap sowieso niet wat zij erbij doet
![]()
En het is niet dat ze dik is, maar meer omdat ze gewoon lelijk en vies is
Terwijl er genoeg knappe dikkertjes rondlopen
Geniaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Brittany
heb je het niet vanaf het begin gezien???quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Brittany
Nee... Ik kan het niet zo goed.. op tv series volgen... Dus ik kijk altijd op dvd..quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je het niet vanaf het begin gezien???
Ik luister even ONZ radio... maar zet hem ook aan op de achtergrond
Bieber?! nee toch ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
Is de Bieber aflevering al geweest in NL?
Ja ik ook hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee... Ik kan het niet zo goed.. op tv series volgen... Dus ik kijk altijd op dvd..
Ik had 4 seizoenen Flikken binnen 4 week uit geloof ik
Mwoh...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
Patrique wat vind je van die jongen die nu zingt>?
Ik ben benieuwd, vanmiddag raakte ik in de war....quote:
whehehehehquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, vanmiddag raakte ik in de war....
Ik zat met Peno hier, maar zat ook tegen Pheno te praten in de KSC en dan 2 totaal andere onderwerpen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, vanmiddag raakte ik in de war....
Ik zat met Peno hier, maar zat ook tegen Pheno te praten in de KSC en dan 2 totaal andere onderwerpen
als at als vrouw al niet luktquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja echt
Soms is het best moeilijk
Ik had net wat gekopieerd, en de KSC sloot, plakte ik het bijna in deze SCquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wheheheheh
heb dat ook wel eens gehad
ik heb wel eens in GC per ongeluk op Lesbeau gereageerd aardoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had net wat gekopieerd, en de KSC sloot, plakte ik het bijna in deze SC
Oeps
Geen idee, maar overdag is het wel gezellig, gemiddelde leeftijd geloof ik 32quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb wel eens in GC per ongeluk op Lesbeau gereageerd aardoor
geen idee....quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Weet iemand wat de afkorting br. betekend?
(ik geloof iets met de kerk..? )
Broom?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Weet iemand wat de afkorting br. betekend?
(ik geloof iets met de kerk..? )
Ohw zo... geen idee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als in een titel... zoals pastoor ofzo.. weet je wel
Geen Mitra hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan de wat sterkere variant bij de mitra kopen, in ieder geval die met die indiaan erop
Dan kan het wel iets kerkelijks zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als in een titel... zoals pastoor ofzo.. weet je wel
foutje, topic was dichtquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
Copy paste je nou gewoon iets uit die SC?
ja ik snap nu ook wat hij bedoelt, maar wat het betekend? En nu wil ik het wetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
Ik kom er ook niet helemaal uit. Ik zie wel wat-ie bedoelt.
Dat dacht ik al.. en dat heef took echt met de kerk te maken?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
Ik had het kunnen weten
Het antwoord is... broeder
Yup...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.. en dat heef took echt met de kerk te maken?
Benny en googlequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup...
De broeder is een niet-gewijd lid van een religieuze orde of congregatie, die de geloften van armoede, zuiverheid en gehoorzaamheid heeft afgelegd.
Dus.. dat houdt in dat je later in je leven pas je aangesloten hebt bij de kerk?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup...
De broeder is een niet-gewijd lid van een religieuze orde of congregatie, die de geloften van armoede, zuiverheid en gehoorzaamheid heeft afgelegd.
Ehm, ik heb totaal geen verstand van kerken en al die shit, dus dat zou ik niet wetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dus.. dat houdt in dat je later in je leven pas je aangesloten hebt bij de kerk?
Okee.. een nepperd dus..quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm, ik heb totaal geen verstand van kerken en al die shit, dus dat zou ik niet weten
Dit is de simpele verklaring...:
een kloosterling die geen priester is of die daarvoor wordt opgeleid.
Ah... die Priester is Fake swa, jeweetzelleftoch?!quote:
Oke.. en je weet nog niet wanneer jullie te zien zijn toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah... die Priester is Fake swa, jeweetzelleftoch?!
Ohjjaaa.. dat programma waardoor ik en Doortje door in de maling zijn genomen word vanaf aankomende zondag uitgezonden
Nee.. ik ga morgen even mailen..quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke.. en je weet nog niet wanneer jullie te zien zijn toch?
Weltrusten lieviequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee.. ik ga slapen, morgen weer vroeg dag
Benny is lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef iBenny het volgende:
Benny is lekker bezig... Is Benny lekker bezig? Jaha, Benny is lekker bezig!
ik weet het beter want ik ben een meisjeequote:
WTF?!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit gewoon vanaf nu nog tot half twee in de trein
Friesland.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit gewoon vanaf nu nog tot half twee in de trein
leukquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
WTF?!
Hoe was het trouwens in de fabriek?
Wat een poepie.quote:
zou best verkopen I guessquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind eigenlijk dat ze em opnieuw moeten uitbrengen![]()
dan wel met een accu en moderne scheerkop, maar qua uiterlijk exact hetzelfde
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik spring pas in de retro trend, nu het retro is om retro te zijn
In before 3D ontwerpenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind eigenlijk dat ze em opnieuw moeten uitbrengen![]()
dan wel met een accu en moderne scheerkop, maar qua uiterlijk exact hetzelfde
Dan volgt daar voor mij meteen de jaren 60 op, het feminisme, om die verschrikkelijke jaren 50 uit te bannen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
ik besef me net dat 50's ook ontzettend tof moet zijn
komen dan ook de korte begin 70's rokjes weer terugquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ik niet op die afschuwelijke wijde pijpen, en slechte haarstijl!
ook goed, lekker de hippie uithangen lukt me wel, heb ik alleen een lennon brilletje nodigquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan volgt daar voor mij meteen de jaren 60 op, het feminisme, om die verschrikkelijke jaren 50 uit te bannen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
komen dan ook de korte begin 70's rokjes weer terug
Die heb ik laatst gevonden, droeg mijn vader vroeger, lichtblauwe glazen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ook goed, lekker de hippie uithangen lukt me wel, heb ik alleen een lennon brilletje nodig
oh crapquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die heb ik laatst gevonden, droeg mijn vader vroeger, lichtblauwe glazen.
Je beseft ook dat overdadig schaamhaar bij mannen en vrouwen weer terugkomt?
Geil!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:18 schreef Kally het volgende:
Dat. meen. je niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
dat retro gebeuren doet me er aan denken dat er nog een zundapp in de schuur staat die ik weer eens liefde moet geven
Deze keer over pedojagers in de VS!quote:
Ik ging net opzoeken waar het deze keer over gingquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Deze keer over pedojagers in de VS!
ik heb geen foto's van em op m'n laptop, maar het is dit modelquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat. meen. je niet.Zundapp
!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pics!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb geen foto's van em op m'n laptop, maar het is dit model
[ afbeelding ]
met een mooier type zadel, dat wel
Wederom een kijkje in de schatkamer van mr. Zwabber.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
dat retro gebeuren doet me er aan denken dat er nog een zundapp in de schuur staat die ik weer eens liefde moet geven
Ik in een stevige batspartij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trouwens gewoon zin in een waanzinnig feest met foute muziek en waar je je moet verkleden
Soms ben ik echt raar
he, mijn pagina ververste niet!quote:
He, mijn fobo is weer wat aangepast hoor. Zoals iedere normale FOK!user! Dus heel soms niet!quote:
Eerst zien, dan keihard wegrennen he.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
we zijn echt keihard de lul als de pinguins de macht overnemen
Zolang de ijsberen maar aan hun helft van de grens blijven!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
we zijn echt keihard de lul als de pinguins de macht overnemen
ik scheur dan gewoon hard weg op m'n opgevoerde brummertquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eerst zien, dan keihard wegrennen he.
Oyasuminasaiquote:
Meer dan bij mij: ik was alleen dit jaar! Zelfs mijn vrouw bleef in het hotel!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
ik vier mijn verjaardag bij vrienden thuis, had een mailtje rondgestuurd aan mensen, ik heb echt maar van twee mensen reactie gehad dat ze op m'n verjaardag willen komen, how pathetic is that
Ligt aan je vrienden, siewosie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
ik vier mijn verjaardag bij vrienden thuis, had een mailtje rondgestuurd aan mensen, ik heb echt maar van twee mensen reactie gehad dat ze op m'n verjaardag willen komen, how pathetic is that
Ook pinguins?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach ja, ze zijn soms een beetje raar
in totaal zijn het er 4, want de vrienden van wie ik het huis mocht lenen zijn er ook, dus het valt stiekem best meequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]Ik zou gewoon naar een kroeg gaan met die twee en je vol laten gieten ~~~*~*~*~*~**~*~*
Ah, dus gewoon gezellig. Ik stond op een vulkaan. Ook gezellig, op zichquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in totaal zijn het er 4, want de vrienden van wie ik het huis mocht lenen zijn er ook, dus het valt stiekem best mee
het valt me alleen zo tegen dat mensen verzaken om iets terug te mailen
anders maar eens kijken hoe die stairway er van binnen uit ziet, ze wonen toch in utrecht
dat kan ook natuurlijk, alleen zijn die wat lastiger uit te blazen dan verjaardagskaarsjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dus gewoon gezellig. Ik stond op een vulkaan. Ook gezellig, op zich
Overgaan op mobiel!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
hmmm, m'n laptop is bijna leeg zegt 'ie, ben benieuwd hoe lang hij het nog vol houdt
er zijn wel gevallen bekand, maar inderdaad raar dat het meer bij mannen voorkomtquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het toch apart dat er bijna nooit vrouwelijke pedo's zijn. Lijkt me niet dat het daar niet bij voorkomt.
Mannen geven over het algemeen meer toe aan sexuele gevoelens, vrouwen zijn gewoon niet zo sexueel. En vrouwen geven ook minder toe aan agressie. Dus ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er zijn wel gevallen bekand, maar inderdaad raar dat het meer bij mannen voorkomt
sowieso, de gemiddelde highschool shooter is een man, terroristische vlietuigpiloten zijn meestal man, basically hebben we een monopoly op algehele krankzinnigheid
ik vind vrouwen anders heel sexueelquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mannen geven over het algemeen meer toe aan sexuele gevoelens, vrouwen zijn gewoon niet zo sexueel. En vrouwen geven ook minder toe aan agressie. Dus ja.
Heb je ook een trein in de schuur, naast je brommert?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
Internet in trein
Nu nog stroom en ik stap niet meer uit
Je mag er een paar van mij lenen.quote:
nee, die parkeer ik altijd voor m'n onderzeebootloodsquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je ook een trein in de schuur, naast je brommert?
1x op rotterdam en 1x op vlaardingen, dus dat valt mee. Friesland is gewoon een pokke eind ver wegquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe kan dat? Hoe vaak moet je wel niet overstappen?
Wat de neuk.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ghe, een vrouw verderop in de coupe stikte, medepassagier voert heimlich uit, en ze ademt weer!
Bennyquote:
ohw, die wordt daar idd niet veel op gedraaid. En anders zijn het Nederlandse artiesten in het Engels.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny
Ik heb gister 3FM geluister een half uurtje
En het was wel okBeter dan Ruud
Maar miste mijn nederlandse mee bler muziek wel hoor
Morgen weer een poging doenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw, die wordt daar idd niet veel op gedraaid. En anders zijn het Nederlandse artiesten in het Engels.
ohw, dat zul je mij niet snel zien/horen doenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgen weer een poging doen
Vanavond krijgen we hardcore bij 538 geloof ik, dus dat ga ik luisteren
Happy hardcore luisteren ?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw, dat zul je mij niet snel zien/horen doen
Nah, nee.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Happy hardcore luisteren ?
Heeeeeeerlijk
Soms
Ik heb duizend woorden in een review over een kutversie van de Sims kunnen typen!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb duizend woorden in een review over een kutversie van de Sims kunnen typen!
lach maar!quote:
Donderdag denk ik. Even afschrijven, plaatjes er in doen en zo, en dan moet ie wel klaar zijn. Vanochtend nog even pataponquote:
Ga je daar naartoe?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je waar ik zin in heb?
de apres skihut party volgend jaar in ahoy
als iemand met me meegaat misschien welquote:
Zo groot is toch niet leuk?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als iemand met me meegaat misschien wel
gewoon lekker gek doen op superfoute muziekEn veel flugels
Ze hebben 2 zalen, 1 waar de artiesten optreden en 1 zaal met echte spres skihut muziekquote:
Dan ga je er naartoequote:Op woensdag 13 april 2011 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze hebben 2 zalen, 1 waar de artiesten optreden en 1 zaal met echte spres skihut muziek
Lijkt me heerlijk
3DS.quote:
Yup.quote:
Gisteren mail van Nintendo gekregen, moet ik even kijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 10:07 schreef iBenny het volgende:
Pheno, wanneer komt Animal Crossing 3DS uit? Weet je dat toevallig?
Heb je hem ook voor de Xboxquote:Op woensdag 13 april 2011 10:09 schreef Pheno het volgende:
Ah, die had ik al achter gedumpt:
Nintendo line-up voor de komende periode
Niet snel dus
hmmm, okequote:Op woensdag 13 april 2011 10:09 schreef Pheno het volgende:
Ah, die had ik al achter gedumpt:
Nintendo line-up voor de komende periode
Niet snel dus
nee, zo 1 2 3 niet. Welke maand wil je weten?quote:
De komende maandenquote:Op woensdag 13 april 2011 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, zo 1 2 3 niet. Welke maand wil je weten?
tothegame.com daar staat best veel, maar is niet altijd even netjes bijgewerkt.quote:
Thxquote:Op woensdag 13 april 2011 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
tothegame.com daar staat best veel, maar is niet altijd even netjes bijgewerkt.
Mortal Kombat is zo tofquote:Op woensdag 13 april 2011 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx
Hmmzzz
- Mortal Kombat 21/4
- Dirt 3 23/5
- Super Street Fighter IV: Arcade Edition 24/6
- Gears of War 3 20/9
Valt mee gelukkig
Ow dat vind ik ook altijd leuk Piratesquote:Op woensdag 13 april 2011 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mortal Kombat is zo tofTe vaak gespeeld nu en het blijft bruut, bruut, bruut. Dirt 3 toevallig van de week bij namco en SSFIV wordt een must buy DLC.
En zelf kijk ik erg uit naar Pirates of the Caribean, na de TT Games dag en van de week ook heel veel met de PR van namco gespeeldCo-op
Siepiequote:Op woensdag 13 april 2011 11:25 schreef Kally het volgende:
Ik vind dat grijze rokje met die pumps leuker.
Het gaat ook niet om de schoenen, als je 37 bent kun je niet alleen een gilet aan zonder iets eronder, iets met zelfkennisquote:Op woensdag 13 april 2011 11:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Siepie
Ik moest weer helemaal naar boven scrollen
Ik ben meer van de laarzen
Er zit een wit shirtje onderquote:Op woensdag 13 april 2011 11:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de schoenen, als je 37 bent kun je niet alleen een gilet aan zonder iets eronder, iets met zelfkennis
Ja maar wel blote buik duhhh, en die laarsjes droeg ik toen ik 13 was, die had ik in het roze, nee ik ga voor grijs met blousequote:Op woensdag 13 april 2011 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er zit een wit shirtje onder
Says whoquote:
Nee dat shirtje is langer hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar wel blote buik duhhh, en die laarsjes droeg ik toen ik 13 was, die had ik in het roze, nee ik ga voor grijs met blouse
Ik heb die lange gympen nog nergens gezienquote:Op woensdag 13 april 2011 12:00 schreef Kally het volgende:
Mijn buik is verboden om bloot te zijn
Wel humor dat die lange gympen er weer zijn
Ik, ik heb een spiegelquote:
Ook niet op hun site?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat shirtje is langer hoorValt heel netjes over het rokje heen
[..]
Ik heb die lange gympen nog nergens gezien
Dang!quote:
Ze liepen wel lekker, ik woonde erinquote:Op woensdag 13 april 2011 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zover heb ik nog niet gekeken
We hebben het over de Italiaan hequote:Op woensdag 13 april 2011 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gedver
Doe mij maar chocolade, banaan en baileys
Festini peer. 'nough said.quote:
Ik heb het hier iig nooit gezien.. Gewoon de standaard smakenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
Zo even verse broodjes halen met ham
[..]
Heeft de italiaan dan geen baileys ijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |