Nee man, de Jeugd gaat die winnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:12 schreef kikoooooo het volgende:
State Awards 2011.
Beste album kan toch alleen maar door Kempi gewonnen worden?
Parels en De Machine luister ik nog regelmatig, met de lachende derde was ik na 10x luisteren echt wel klaar. En meer met mij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee man, de Jeugd gaat die winnen.
Wat dan weer het meest commercieele nummer was.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:45 schreef igottagun het volgende:
Kempi's nieuwe album was wel een klein beetje heel erg commercieel gedreven, niks klonk geloofwaardig buiten diana.
Winne komt ook dit jaar met een nieuw album.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:08 schreef SevD het volgende:
Kickje!
Maskerade van Fresku komt volgende maand uit. Dit wordt album van 't jaar!
Winne op twitter.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Winne komt ook dit jaar met een nieuw album.
Vorige week naar Mr Polska geweest, wat een bazenfeest, heel nouveau riche is baas.
Vind 't wel een lekker nummertjequote:Op woensdag 11 april 2012 12:22 schreef nelisb het volgende:
http://www.puna.nl/2012/0(...)emnood-feat-wudstik/
Vinden we hiervan?
Sticks komt sowieso met nog 2 of 3 albums. 1 met Henning, zomerplaat. Volgens mij 1 met A.R.T. en eentje met Kubus en Rico, KRS1.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:18 schreef ShinobizWinter het volgende:
Dus dit jaar:
Fresku - Maskerade
Jiggy Djé - Het Grote Plaatje
Fotosynthese - Los
Misschien:
Winne - ?
Dicecream - Carte Blanche
2025:
Feis - Hard van buiten, gebroken van binnen
Iemand nog bekend met meer releases dit jaar?
Hij's tofquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:27 schreef Stofje het volgende:
Oeh ja, die zag ik vanmiddag in m'n mail staan. Even luisteren.
Ja mijn grootste afknapper bij live hip-hop en daar onderscheiden de groten zich van de kleinere.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:37 schreef Catch22- het volgende:
altijd schraal idd, dan komt iemand in het voorprogramma rappen maar versta je geen ene klote van hetgeen hij rapt... Als je de teksten kent kan je er nog wel wat van maken, maar met onbekende rappers is dat altijd kut
Dit is gewoon een puik album. En naar die van Duvel kijk ik uit, net als de CD van Kubus en Sticks. Moet ook nog dit jaar komen toch? Ik hoop op Buitenwesten shit!quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vorige van Zwart Licht vond ik niet zo.
Duvel Komt ook meet een cd, snel.
Kwam er nog 1 toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:07 schreef igottagun het volgende:
Die kubus sticks is al heel lang uit,
http://www.puna.nl/2012/0(...)rophone-collossus-2/
Ik schrijf in vind ik nog steeds een pracht nummer!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:34 schreef Megablast het volgende:
Nederhop, niet zo'n fan van, maar sommige rappers doen me toch wel verbazen![]()
Tja anders moeten we het opnemen tegen allerhande VBL mensen en dan winnen wij muzzers nooit natuurlijk.quote:
Want je hebt niets met MUZ? Misschien hebben ze ook wel een KPD cupquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:33 schreef Catch22- het volgende:
VBL doet ook mee? dan schrijf ik me daar even in
Nee. KPD kom ik ook nooitquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Want je hebt niets met MUZ? Misschien hebben ze ook wel een KPD cup
Jammerquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:52 schreef Casimirk het volgende:
P.s. wees gerust, ik kom niet alleen hiervoor op Fok!
Ik loop hier alleen rond als muziek moderator, de laatste leuke nederhop ben ik tegengekomen op het bevrijdingsfestival in zwollequote:Op donderdag 31 mei 2012 14:01 schreef Casimirk het volgende:
Merci merci,
Maar jullie luisteren dus Nederhop? Of althans jullie reageren in dit topic.
Hoe ontdekken jullie dan nieuwe muziek? Jullie volgen een blog? De rappers zelf?
Tell me all about it :-)
Kaashop de naam doet aan als een nederlandstalige hip hop site. Ik zie echter maar 1 filmpje van een nederlandstalige hip hopper.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:52 schreef Casimirk het volgende:
Ik zie dat hier nog wel een site mist, KaasHop om precies te zijn.
Nog niet zo bekend en daardoor ben ik ook erg benieuwd naar jullie mening:KaasHop
We staan open voor verbeteringen
P.s. wees gerust, ik kom niet alleen hiervoor op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |