Ik heb eindelijk iemand gevonden die precies denkt hoe ik over GM denk. Zit allemaal heerlijk in elkaar, maar toch erg overrated.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oke, komt ie dan. Ik heb sinds de release Great Minds een keer of 50 geluisterd.
Na het aanvankelijke enthousiasme ben ik nu toch iets minder positief. Het is een leuk album, maar weinig nummers die me qua inhoud raken. Het is voornamelijk bragging & boasting. Ook bij een track als 'Nog één keer' blijft het allemaal redelijk oppervlakkig, al herken ik me in het stuk van Jiggy Dje. Dat is toch wat jammer. Ik vraag me af of er nummers bij zitten die ik over tien jaar nog zonder na te denken op kan lepelen.
Ik snap de verheerlijking van Sticks niet helemaal. Rico is wat mij betreft ook de betere van de twee, maar sowieso is Opgezwolle voor mij voorla goed vanwege de beats en niet zozeer vanwege de teksten. Veelal gaat het nergens over. Als er dan de dipete in gegaan wordt komt dit vooral door Rico en door gasten als Typhoon. Jiggy is in principe ook alleen punchlines, maar die zijn wel van een hoger niveau dan Sticks.
Is het jullie ook opgevallen dat het bonusstukje op de cd gewoon Extince is?
Dit gaat dan ook echt over rappers die niet bepaald het hoogste niveau hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:13 schreef KataStrofe het volgende:
Grote Prijs Hiphop deelnemers van dit jaar:
Aangeschoten Wild, Aaumffie, Amenti+, Berry, Brandwerk, Daan Rijkers, De Rus & Schoppenheer, DeFact & Overleef, Drerrie United, E Royal & the Kingsz, GekkeMac, Heavy, Hiphoop, Hofbuskers, Insayno, Jay Colin, JeneverJongens, Jonna Fraser, Josbros, Juan Calderon, Junior Neph, Kid de Blits, Letterlijk en Figuurlijk, Loodzwaar, Mc JaJa, Merixxx & RaY, Mitchell Young, Mongoose, Problem Child, Red Ribbon Army, Roberto Tan, Roy Kable, Simon, Skere Heren, Steven Gilbers, ZaCairo
Op wie zetten jullie je geld?
Valt me op dat ik elk jaar weer minder namen herken en als ik de onbekende namen luister dat ik nou niet vaak zoiets heb van "wow". Vroeger was dit echt 'de' happening in de nl-hiphopscene, tegenwoordig ligt de focus denk ik elders.
Wel grappig om Jay Colin ertussen te zien staan, wist niet dat die nog leefde
Wie geeft een neuk?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:08 schreef OudeBok het volgende:
Insayno verdient 'm ondertussen wel. Ook live gezien en wát een energie. Geeft lekkere showtjes hoor, die gozer. Is ook zeer relaxt in het echt. Neemt alle tijd voor gewone praatjes, komt persoonlijk naar je toe als 'ie ziet dat je weg gaat om je een box te geven en shit. Ik mag Insayno wel.
Jij komt dus ook onder je steen vandaan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:42 schreef bobbernaut het volgende:
BRRRR YSTIJD #BRR #YSSTRIJDERS
(echt niet gejat van Swoo Swoo hoor, Ys maakt alles zelf!!!!)
Of ik zag dit topic voor t eerst?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:00 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Jij komt dus ook onder je steen vandaan?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef Catch22- het volgende:
In een nederhoptopic met YS aankomen is al net zo dom als zijn muziek
Is die shilly tilly sample niet gewoon een stukje Selah Sue?quote:Op woensdag 4 september 2013 13:32 schreef KataStrofe het volgende:
Niet Nederlandstalig, maar wel van Nederlandse bodem.. Godskelere wat een beat..
Nou je het zegt, lijkt er wel op, weet je welke track toevallig?quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:28 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Is die shilly tilly sample niet gewoon een stukje Selah Sue?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |