Beide nummers komen van dezelfde cd. Die zijn dus bij elkaar opgenomen. Het is niet gek dat nummers van een cd wat van elkaar weghebben. Daardoor krijg je ook eenheid op een cd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:52 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Sorry mister offended, ik wist niet dat 'old skool' impliceert dat je beats altijd op elkaar moeten lijken.
Een nummer van Ali B dat ik kan waarderen! Fresku is sowieso erg tof, net als Winne.quote:
FTG is ook niet meer wat het geweest is hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:52 schreef roy0900 het volgende:
[..]
http://www.fakkelteitgroep.nl/tracklist-ftg-3/
Alleen metal liefhebbersquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:54 schreef roy0900 het volgende:
Hier wordt trouwens maar weinig gepost. Geen nederhop liefhebbers op fok?
Dope, je hoort alleen echt wel door wie dit nummer is geïnspireerd.quote:
Maar echt, wat een topalbum.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:53 schreef SevD het volgende:
Het Testament van Zanian Adamus
Enorm positieve verrassing van Kempi zeg, wow.
Jupquote:Op zondag 26 juni 2011 00:02 schreef Stofje het volgende:
Ben zelf heel erg benieuwd naar de Kubus / Rico-cd, die in september uitkomt.
Ah, wist ik niet, ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:02 schreef Stofje het volgende:
Zaterdag bij HHID een nummer gehoort, klinkt voorlopig al aardig; of in ieder geval beter dan al het andere wat er daarvoor op het podium stond dus wellicht iets gekleurd.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:02 schreef Stofje het volgende:
Echt? Ongetwijfeld weer rhymes die totaal nergens over gaan maar leuk klinken. Ik snap serieus niet dat mensen langer dan 5 min naar Rico kunnen luisteren.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:02 schreef Stofje het volgende:
Die Jawat is dik geworden. Wil hij op U-niq lijken?quote:
Ik vind het echt een heerlijk klinkende rapper, met teksten die idd niet bijster goed zijn. Maar z'n articulatie en z'n live performance zijn echt top.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Echt? Ongetwijfeld weer rhymes die totaal nergens over gaan maar leuk klinken. Ik snap serieus niet dat mensen langer dan 5 min naar Rico kunnen luisteren.
Ik vind Boef en de Aap juist nice, chille dubstep beats en Aap kan erg goed rappen imo. Zwart Licht XL is ook wel vet.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:05 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Zaterdag bij HHID een nummer gehoort, klinkt voorlopig al aardig; of in ieder geval beter dan al het andere wat er daarvoor op het podium stond dus wellicht iets gekleurd.
Ik ben niet zo enorm onder de indruk van dat wat er nieuw is. Zwart Licht met een half orkest op een podium, Zo Moeilijk met een minder album dan het vorige, Boef en de gelogeerde Aap (écht slecht en niet te verstaan), etc. Fresku, Jiggy en Rico waren de toppers van de dag
Nja tis persoonlijk he; ik vond Typhoon met NCC ook niks bv. Ik wil gewoon harde beats en iemand eroverheen, er hoeven geen 7 gitaren en 2 orkesten bij van mij. tis wel aardige muziek, maar het is geen hiphop meer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:55 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Ik vind Boef en de Aap juist nice, chille dubstep beats en Aap kan erg goed rappen imo. Zwart Licht XL is ook wel vet.
die is zeker vet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:07 schreef kalinhos het volgende:
Guru's Jazzmatazz zegt me inderdaad niets nee.
Nu je over Brainpower begint moet ik erwel bij zeggen dat ik zijn live versie van Je moet Waarschijnlijk gaan (op rise and fall zeg maar) wel weer erg tof vond.
Hij is al af dus?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:30 schreef Stofje het volgende:
Kubus & Rico gekregen van TopNotch ter recensie en na enkele luisterbeurten: Briljant. Ik vind 'm echt geweldig.
Live gezien. Dan zijn ze nog zieker.quote:
Zijn dus maar korte nummertjes, is dat niet irritant? Gaat Rico niet vervelen solo? En waar is het geluid mee te vergelijken? Ben benieuwdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Helemaal, 21 nummers in 46 minuten..
Paar losse beats van nog geen minuut, meeste nummers zijn ongeveer 2 minuten, langste een kleine 4 minuten. Persoonlijk vind ik Rico een heerlijke rapper, mij verveelt die kerel niet snel. De cd heet De Muzikale Trip, wat best past. Staan een paar nummers op die echt heerlijk zijn, zondag luisterde ik de cd iets van 4 of 5 keer achter elkaar, verveelde geen moment. De beats van Kubus zijn (weer) erg goed. Met andere woorden: Heerlijke cd!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:51 schreef Konev het volgende:
[..]
Zijn dus maar korte nummertjes, is dat niet irritant? Gaat Rico niet vervelen solo? En waar is het geluid mee te vergelijken? Ben benieuwd
Mwoah, ik vind 'm niet bijzonder goed eik, valt een beetje tegen.quote:
Hij was altijd al een beetje vadsig, ze noemde hem niet voor niets Dikke Gek.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Die Jawat is dik geworden. Wil hij op U-niq lijken?
Beetje te lang voor hij gaat rappen, maar klinkt best oke.
Hoe kom je aan die plaat dan? Kan je hem al downloaden?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Paar losse beats van nog geen minuut, meeste nummers zijn ongeveer 2 minuten, langste een kleine 4 minuten. Persoonlijk vind ik Rico een heerlijke rapper, mij verveelt die kerel niet snel. De cd heet De Muzikale Trip, wat best past. Staan een paar nummers op die echt heerlijk zijn, zondag luisterde ik de cd iets van 4 of 5 keer achter elkaar, verveelde geen moment. De beats van Kubus zijn (weer) erg goed. Met andere woorden: Heerlijke cd!
Nice, toffe clip ook.quote:
Blijft cool om bankjes te zien waar ik regelmatig een biertje genuttigd heb! Jammer dat me dat de laatste keer ¤50 kostttequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind 'm niet bijzonder goed eik, valt een beetje tegen.
Ik schrijf recensies, heb de cd al digitaal via TopNotch. Hij zal ongetwijfeld binnenkort daarom ook lekken, maar niet via mij... Sorryquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:15 schreef JulesWinnfield het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die plaat dan? Kan je hem al downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |