Maar echt, wat een topalbum.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:53 schreef SevD het volgende:
Het Testament van Zanian Adamus
Enorm positieve verrassing van Kempi zeg, wow.
Jupquote:Op zondag 26 juni 2011 00:02 schreef Stofje het volgende:
Ben zelf heel erg benieuwd naar de Kubus / Rico-cd, die in september uitkomt.
Ah, wist ik niet, ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:02 schreef Stofje het volgende:
Zaterdag bij HHID een nummer gehoort, klinkt voorlopig al aardig; of in ieder geval beter dan al het andere wat er daarvoor op het podium stond dus wellicht iets gekleurd.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:02 schreef Stofje het volgende:
Echt? Ongetwijfeld weer rhymes die totaal nergens over gaan maar leuk klinken. Ik snap serieus niet dat mensen langer dan 5 min naar Rico kunnen luisteren.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:02 schreef Stofje het volgende:
Die Jawat is dik geworden. Wil hij op U-niq lijken?quote:
Ik vind het echt een heerlijk klinkende rapper, met teksten die idd niet bijster goed zijn. Maar z'n articulatie en z'n live performance zijn echt top.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Echt? Ongetwijfeld weer rhymes die totaal nergens over gaan maar leuk klinken. Ik snap serieus niet dat mensen langer dan 5 min naar Rico kunnen luisteren.
Ik vind Boef en de Aap juist nice, chille dubstep beats en Aap kan erg goed rappen imo. Zwart Licht XL is ook wel vet.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:05 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Zaterdag bij HHID een nummer gehoort, klinkt voorlopig al aardig; of in ieder geval beter dan al het andere wat er daarvoor op het podium stond dus wellicht iets gekleurd.
Ik ben niet zo enorm onder de indruk van dat wat er nieuw is. Zwart Licht met een half orkest op een podium, Zo Moeilijk met een minder album dan het vorige, Boef en de gelogeerde Aap (écht slecht en niet te verstaan), etc. Fresku, Jiggy en Rico waren de toppers van de dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |