quote:
Ik blijf liever mijn roomblanke zelf denk ik. Hoezo?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:45 schreef Nouk84 het volgende:
Geen vrouwen hier die wel eens een spray-tan hebben gehad?
Je wordt oud.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:00 schreef El_Matador het volgende:
Kut, geen schotel...
Dan maar ouderwets, via de radio (Langs de Lijn).
Geen zin om de stad in te gaan.
Nee hoor, morgen ga ik Schalke kijken. Nu Barca in stijl, met Radio Marca. Radio 1 is BNN zooi. Die Lodiers, wat een dweepquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee hoor, morgen ga ik Schalke kijken. Nu Barca in stijl, met Radio Marca. Radio 1 is BNN zooi. Die Lodiers, wat een dweep
Het zijn Bosniers. Denk het niet. Van die oude immigranten, ook de klanten, de weinige die er uberhaupt komen...quote:
Omdat ik erover twijfel, om het een keer te doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:00 schreef missbehavin het volgende:
Ik blijf liever mijn roomblanke zelf denk ik. Hoezo?
Nou ja, zolang je niet voor de Jersey Shore-tint gaat, moet het te doen zijn toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat ik erover twijfel, om het een keer te doen.
Waarom zou je het willen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:09 schreef Nouk84 het volgende:
Omdat ik erover twijfel, om het een keer te doen.
Je bent familie van mij!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
Als je mijn postgeschiedenis eens onder de loep neemt, post ik wel erg vaak nutteloze oniteressante oneliners.
Jij ook al, L-E en ik hadden al ontdekt dat we zusjes zijn.quote:
Ik luister het NOOIT, maar Marca is wel echt grappig. Extreeeeem snel commentaar in ratelend Spaans, dat zelfs de medeverslaggevers ze ietsje moeten temperen, lachen. Volg niet alles, maar geeft wel sfeer.quote:
One big, happy family.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij ook al, L-E en ik hadden al ontdekt dat we zusjes zijn.
Dus wordt het zeker geen batsen he. Zo'n familie zijn we niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:15 schreef Q. het volgende:
[..]
One big, happy family.Het is hier net de Veluwe. Alleen met minder bomen.
Jij hebt Tally's kleine al gehad?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:15 schreef Q. het volgende:
[..]
One big, happy family.Het is hier net de Veluwe. Alleen met minder bomen.
Omdat een bruin kleurtje opbouwen me te lang duurt en schadelijker is.quote:
Dat hoeft niet zo inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
Nou ja, zolang je niet voor de Jersey Shore-tint gaat, moet het te doen zijn toch?
Al was je m'n schoonmoeder!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus wordt het zeker geen batsen he. Zo'n familie zijn we niet.
Af en toe zonnebank is toch niet ongezond? Het blijft maar ~ 10 dagen zitten, dat spraytannenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat een bruin kleurtje opbouwen me te lang duurt en schadelijker is.
[..]
Dat hoeft niet zo inderdaad.
5 dagen. Ik las het ja, dat valt me tegen. Maar zonnebank is hoe dan ook ongezond. En af en toe is niet genoeg voor mij (in de zomerperiode).quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:17 schreef El_Matador het volgende:
Af en toe zonnebank is toch niet ongezond? Het blijft maar ~ 10 dagen zitten, dat spraytannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |