Dat blijkt wel uit het feit dat je regelmatig klaagt over de overlast van je buren.quote:
Oh, het is ineens niet erg meer? Je bent net zo wispelturig als een vrouw.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan niet![]()
en bovendien, gewoon ik compenseer een hoop
Zeker, dromen is goed!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was t maar waar, maar een mens mag dromen toch? Staat volgens mij al bijna twee jaar te koop trouwens(kijk ook maar naar de foto's van de Rabo toren
)
[..]
Hehe, toch jammer
[..]
ook niet met voldoende isolatie?
Ik heb daar tegenwoordig zelden last van. Tenminste, van mijn nieuwe (boven)buren, volgens mij de 4e sinds ik hier woon.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit het feit dat je regelmatig klaagt over de overlast van je buren.
Als ze het lief vragen wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet jokken Q. Je katten mogen niet eens op je bed piesen.
Oef, ja doe dat meissie, ik ga na de wedstrijd (om de hoek bij de "nazibar" -volgens Harald-) ook bijslapen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:21 schreef Delan het volgende:
[..]
hey!
dont know! maar irritant is het wel, ga zo douchen, pilletje pakken en mn bed in!
ik blijf niet aan de gangquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, het is ineens niet erg meer? Je bent net zo wispelturig als een vrouw.
Arrogantquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan niet![]()
en bovendien, gewoon ik compenseer een hoop
Locatie is top (loop afstand van t centrum), 4 parkeerplaatsen! Lekker ruim en niet geschikt voor kinderenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeker, dromen is goed!
Vet appartement man. Zulke dingen werden mij aangeboden in Boekarest. 4000 euro in de maand.Ik was toen 29.
niks, de waarheid mag gezegd wordenquote:
ff lekker bijslapen is altijd goed! ff goed naar mn lijf luisteren nu!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oef, ja doe dat meissie, ik ga na de wedstrijd (om de hoek bij de "nazibar" -volgens Harald-) ook bijslapen.
Naast onze immer wispulturige mietjes-burgemeester.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Locatie is top (loop afstand van t centrum), 4 parkeerplaatsen! Lekker ruim en niet geschikt voor kinderen
Maar ff hard blijven werken![]()
dan verwacht ik in Arnhem te zittenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:27 schreef L-E het volgende:
Over minder dan zes weken zit ik in Portugal.
Point provenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niks, de waarheid mag gezegd worden
oe lekkerrrr!! portugal is mooi!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:27 schreef L-E het volgende:
Nee, ga niet met Harald, die heeft een nieuw leven in Keulen. Ik ga alleen. Prima. Voetbal en bier, meer heb je niet nodig. En je mag er rokenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:25 schreef Delan het volgende:
[..]
ff lekker bijslapen is altijd goed! ff goed naar mn lijf luisteren nu!
doe harald de groetjes! zo die heb ik allang niet meer gezien!
waar woont die dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Naast onze immer wispulturige mietjes-burgemeester.
Ik weet het niet precies maar daar ergens in een appartement.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waar woont die dan?dat is wel zo'n kneus
krijg je met zo'n links bestuur
Ja, dat verwacht ik wel! Nog nooit geweest. We zitten in een niet-toeristisch vissersdorpje, met een haven met allemaal boten enzo, erg leuk voor Peuter. Ik zet hem op de kade terwijl ik op het strand ga liggen.quote:
Mag ik mee in je handbagage?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:27 schreef L-E het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |