Slaap lekker lieve Maitje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:55 schreef Maitje het volgende:
Nope.. ik kruip onder de wol!
Cobra werkse.. de rest truste!!
Welterusten Maitjequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:55 schreef Maitje het volgende:
Nope.. ik kruip onder de wol!
Cobra werkse.. de rest truste!!
Radar?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:44 schreef Clan het volgende:
[..]
Wij hadden ( Centralisten lijnwerkers ) maar 1 batterij bij, maar die waren in die tijd best groot. Ik weet niet hoe groot ze tegenwoordig zijn, Helaas heb ik daar geen foto's van, die apparaten lagen altijd achter in het bakkie ( samen met de radar ) wat de DAF voort trok.
Wij hadden ook een radarsysteem bij de Staf, staf en verzorgingsbatterij, dat werd ook door ons aangelegd, de hele communicatie en radarsystemen werden door ons aangelegd, dat was maar een kleine radar hoor.quote:
Ah, ok.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:12 schreef Clan het volgende:
[..]
Wij hadden ook een radarsysteem bij de Staf, staf en verzorgingsbatterij, dat werd ook door ons aangelegd, de hele communicatie en radarsystemen werden door ons aangelegd, dat was maar een kleine radar hoor.
quote:
Ja, maar die heb ik zelf nooit gezien. Ik weet niet eens of die nog wel gebruikt werd.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:14 schreef Clan het volgende:
[..]
Jullie hadden toch ook een radarsysteem bij de Rijdende artillerie?
Ik weet het alleen van de jaren 60 en 70. Toen ik aan de artillerieschool Radio en lijndienst studeerde kregen we ook te maken met pulsradar, dat ving je namelijk ook op via de antenne.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik zelf nooit gezien. Ik weet niet eens of die nog wel gebruikt werd.
Klopt voor geen meter.quote:
Voor de sfeer joh! Is er eigenlijk een mevr c4? Of is er gewoon niet samen te leven met deze Granietharde sgtmj?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klopt voor geen meter.
Je denkt toch niet dat ik sta!?
Het is niet met hem uit te houden, ze is ook altijd blij als t weekend over is.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:20 schreef Thaboel het volgende:
w
[..]
Voor de sfeer joh! Is er eigenlijk een mevr c4? Of is er gewoon niet samen te leven met deze Granietharde sgtmj?
quote:
Geen mevr C4. Ze heet gewoon Maitje.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:20 schreef Thaboel het volgende:
w
[..]
Voor de sfeer joh! Is er eigenlijk een mevr c4?
Correct.quote:Of is er gewoon niet samen te leven met deze Granietharde sgtmj?
Was mijn conclusie ook goed? :pquote:Op woensdag 13 april 2011 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen mevr C4. Ze heet gewoon Maitje.
[..]
Correct.
Tuurlijk.quote:
Truste Clan.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:29 schreef Clan het volgende:
Ik ga eens naar bed, morgen weer hard werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |