Ik zou niet weten wanneer... bij Benfica, Chelsea en Brazilië speelt hij centraal.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb hem toch weleens back zien spelen
The Brazilian defender had an eventful first start for his new club, coloured by a series of well-judged interceptions and tackles. There were also impressive forays forward, as the £25m signing from Benfica was switched to an attacking right back role with Branislav Ivanovic moving into central defence.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:40 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wanneer... bij Benfica, Chelsea en Brazilië speelt hij centraal.
Welke wedstrijd dan? En, uitzondering bevestigd de regel natuurlijk. Luiz is samen met Terry het hard van de verdediging, heeft misschien heel even op rechtsback gespeeld, een positie waar men normaal Bosingwa, Ivanovic en Ferreira voor heeft. Daar zal men Van Der Wiel wel voor willen halen.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
The Brazilian defender had an eventful first start for his new club, coloured by a series of well-judged interceptions and tackles. There were also impressive forays forward, as the £25m signing from Benfica was switched to an attacking right back role with Branislav Ivanovic moving into central defence.
Geschiedenis ben ik nou net niet zo goed in maar ik dacht tegen Man U toen hij scoordequote:Op donderdag 14 april 2011 14:01 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd dan? En, uitzondering bevestigd de regel natuurlijk. Luiz is samen met Terry het hard van de verdediging, heeft misschien heel even op rechtsback gespeeld, een positie waar men normaal Bosingwa, Ivanovic en Ferreira voor heeft. Daar zal men Van Der Wiel wel voor willen halen.
Hij schijnt centraal links en rechts goed uit te voeten te kunnen, maar goed bij een club als Chelski maakt het niet uit een speler meer of minder, we zullen het zien nu Alex fit is waar hij gaat spelenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:16 schreef DeNummer10 het volgende:
Tegen City scoorde hij, die wedstrijd heb ik gezien en het grootste deel stond hij gewoon in het centrum.
Nee lijkt me ook niet, we zijn het er in ieder geval over eens dat het een topper isquote:Op donderdag 14 april 2011 14:24 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik denk niet dat Alex Luiz eruit speelt.
Begin van de tweede helft ging iedereen al langzaam wegquote:Op donderdag 14 april 2011 15:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat een verschrikkelijk publiekgisteravond in de Arena zeg
Hele tijd pizza gillen als Verhoeven uittrapte (in zijn eigen stadion)
Typisch toppers publiek. Waren meer bezig met eten & drinken halen dan fatsoenlijk te blijven zitten.
Hoezo? Misschien had hij maar een scheurtje van een millimeter dat al weer dichtgegroeid is. Een spierscheuring wil niet per definitie zeggen dat je hele hamstring overdwars is afgescheurd...quote:Op donderdag 14 april 2011 16:31 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik vind het wat akelig vroeg voor iemand die een spierscheuring had...
Was zijn dijspier, niet de hamstring. Maar hij heeft nog geen 2 weken rust gehad onderhand. Dat is voor elke scheuring best vroeg. Bij Ajax hebben ze wel vaker dergelijke risico's genomen, het is nou niet dat ik zo'n hoge pet op heb van onze medische staf.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoezo? Misschien had hij maar een scheurtje van een millimeter dat al weer dichtgegroeid is. Een spierscheuring wil niet per definitie zeggen dat je hele hamstring overdwars is afgescheurd...
Dat niet nee, maar de laatste tijd lijkt het wel mee te vallen opzich.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:50 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Was zijn dijspier, niet de hamstring. Maar hij heeft nog geen 2 weken rust gehad onderhand. Dat is voor elke scheuring best vroeg. Bij Ajax hebben ze wel vaker dergelijke risico's genomen, het is nou niet dat ik zo'n hoge pet op heb van onze medische staf.
quote:Vader De Jong: "Boek-Ajax dicht voor Luuk"
14 april 2011
George de Jong, de vader van Siem en Luuk, sluit uit dat zijn zoons op korte termijn teamgenoten worden. Ajax zou spits Luuk graag losweken bij FC Twente, maar door zijn stormachtige ontwikkeling is dat een lastig verhaal geworden. Naar verluidt denkt Twente namelijk aan een transfersom van twaalf miljoen euro.
De pas 20-jarige Luuk de Jong was vorig seizoen nog reserve in Enschede, maar ontwikkelde zich dit jaar tot basisspeler én international. Ajax toonde in de winter al interesse, maar Twente wil de spits niet naar de concurrent laten gaan.
"Ajax heeft zeker interesse gehad en er is ook wel eens met die club gesproken. Luuk en Siem hebben nu eenmaal de droom sámen te spelen. Maar Luuk heeft zich te snel ontwikkeld, zeggen ze bij Ajax, de transfersom is hen te hoog gegrepen. Dat boek is dus dicht", zegt George, de vader van de broers, in Voetbal International.
Het contract van Luuk de Jong bij FC Twente loopt nog tot de zomer van 2014.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |