quote:AMSTERDAM - Frank de Boer wilde zondag na de zege van Ajax op FC Groningen (2-0) niets weten van een mogelijke dertigste landstitel voor zijn club.
''Het is mooi dat FC Twente twee punten heeft verloren'', doelde de Ajax-trainer op het gelijke spel van de regerend kampioen tegen Roda JC (1-1).
''Daardoor hebben we in eigen hand of we tweede worden. Voor de eerste plaats blijven we afhankelijk van PSV.''
De Boer: ''De laatste vier competitieduels worden vier finales. De laatste finale is op de slotdag tegen FC Twente. Pas als we alles winnen, moeten we kijken hoe PSV het heeft gedaan. Dan zien we wel.''
Ha, PSV laat op zeker nog punten liggen. Maar ik denk wel dat Ajax gelijk speelt tegen Twente....quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:35 schreef aloa het volgende:
Nu maar hopen dat PSV punten laat liggen.
4 finales inderdaad.
Hopen dat ADO ons een beetje helptquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:38 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Ha, PSV laat op zeker nog punten liggen. Maar ik denk wel dat Ajax gelijk speelt tegen Twente....
En daarom staan ze 4e?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:47 schreef King_of_cubes het volgende:
ADO werkt alleen hard als ze tegen ons spelen.
Nou dat is niet helemaal waar, 4e word je niet zomaar...quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:47 schreef King_of_cubes het volgende:
ADO zal heus geen vierde blijven met het zwaarste programma van iedereen nog voor de boeg.. Daar geloof ik niets vanquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:49 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Nou dat is niet helemaal waar, 4e word je niet zomaar...
Klopt helemaal, alleen vind het sowieso wel knap dat ze 4 wedstrijden voor het eind zo hoog staan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:52 schreef Idrial het volgende:
[..]
ADO zal heus geen vierde blijven met het zwaarste programma van iedereen nog voor de boeg.. Daar geloof ik niets van
Dan ga ik huilen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Zul je net zien dat op het eind van de rit het verschil nul punten is maar je op doelsaldo niet kampioen wordt nadat je vorig jaar gemiddeld genomen per wedstrijd bijna 4 keer scoorde
En dat zonder de 10-0 van PSV tegen Feyenoord je er wel zou zijn geweest..quote:
Daarom is de wedstrijd thuis tegen Excelsior ook ontzettend belangrijk. Win je hier met 5, 6, 7-0, dan kan het zomaar zijn dat je uiteindelijk een beter doelsaldo dan PSV hebt, zeker als je ook bv met 0-3 van NEC wint en 0-2, 0-3 bij Heerenveen. Ja, dat is heel erg moeilijk, maar niet onmogelijk. Elke goal kan nu van levensbelang zijn. PSV staat op +9.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Zul je net zien dat op het eind van de rit het verschil nul punten is maar je op doelsaldo niet kampioen wordt nadat je vorig jaar gemiddeld genomen per wedstrijd bijna 4 keer scoorde
En Feyenoordquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hopen dat ADO ons een beetje helpt
Rode kaart voor Manolev in de 8e minuut, vervolgens word het 6-0 voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:25 schreef aloa het volgende:
[..]
En Feyenoord![]()
Kunnen ze revanche nemen voor de 10 - 0 nederlaag
Waarom Manolev?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Rode kaart voor Manolev in de 8e minuut, vervolgens word het 6-0 voor Feyenoord.
020quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom Manolev?Dan zal het juist beter gaan met PSV en wordt het 0-15.
Feyenoord moet gewoon winnen, FC groningen ookquote:
Doedelzak dan, of Isaksson.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom Manolev?Dan zal het juist beter gaan met PSV en wordt het 0-15.
En toch zullen ze winnen van de Graafschapquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Feyenoord moet gewoon winnen, FC groningen ook![]()
. Heracles is ook lastig, ze zijn in vorm. FCT tegen de graagschap zonder Douglas, Jansen, Rosales, Buys en Ruiz
Denk het ook, maar hopen kan altijdquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En toch zullen ze winnen van de Graafschap
De balans over de afgelopen jaren is in het voordeel van Ajax. Daarbij is het seizoen voor NEC wel zo'n beetje over.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef kalinhos het volgende:
Nec-Uit is ook nog niet gwonnen, geloof dat het thuis 1-1 werd.
Dat valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daarbij is het seizoen voor NEC wel zo'n beetje over.
Net zoals Utrecht..quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:47 schreef King_of_cubes het volgende:
Traditioneel is NEC uit altijd lastig voor Ajax...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef kalinhos het volgende:
De balans over de afgelopen jaren om thuis van Nec of Ado te winnen viel ook wel in 't voordeel van Ajax. Over het algemeen hebben ze het daar inderdaad niet moeilijk in Nijmegen nee, maar zeker de laatste weken kan iedereen van iedereen winnen
Jij hebt duidelijk geen wedstrijden van Ado gezien dit jaarquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:54 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Klopt helemaal, alleen vind het sowieso wel knap dat ze 4 wedstrijden voor het eind zo hoog staan.
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:31 schreef Smoofie het volgende:
Als we nog kampioen worden, ga ik keihard janken, echt keihard.
Dat gevoel had ik voor het eerst in jaren zelfs voor het seizoen inderdaad niet. Wel dacht ik dat het juist daarom wel is zou kunnen lukkenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:35 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik ook.
Zeker omdat ik het er nooit echt in heeft gezeten.
Maar nu ruiken we bloed
Mja, zul je net zien dat we alles blijven winnen, Twente ook tot ze verliezen van ons, maar dat PSV alleen hun 1st komende wedstrijd verliest. Dan is het hier dus weken lang ajax wordt kampioen!!!! .. tot de competitie weer is afgelopen.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:30 schreef Adames het volgende:
Doelsaldo is weinig interessant, we staan voor op Twente wat dat betreft, goed voor. PSV haal je niet meer in en puntenaantal gelijk is bijna onmogelijk.
PSV hoeft er maar één te verliezen nu..gelijkspel is zelfs al voldoende om kampioen te worden als we alles winnen.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, zul je net zien dat we alles blijven winnen, Twente ook tot ze verliezen van ons, maar dat PSV alleen hun 1st komende wedstrijd verliest. Dan is het hier dus weken lang ajax wordt kampioen!!!! .. tot de competitie weer is afgelopen.
Mja, sorry had dat ff anders moeten formuleren. Je hebt inderdaad gelijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSV hoeft er maar één te verliezen nu..gelijkspel is zelfs al voldoende om kampioen te worden als we alles winnen.
Ja natuurlijk.Doen ze ffquote:
Ado kan het zich veroorloven om een keer te verliezen. Ze worden toch geen 3e maar zullen ook niet buiten de boot vallen wat betreft playoffs. Als ze Ajax een hak kunnen zetten waarom niet? We hebben het andere teams eerder zien doenquote:
Ajax speelt denk ik nog een keer gelijk. Tegen NEC of Heerenven.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:21 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV gaat echt nog wel verliezen, dat kan haast niet anders man
Ze willen in het zicht van de haven echt die plek op de ranglijst niet meer cadeau doen. Net als Feijenoord dit jaar ook het eigen belang voorop zal stellen. Het kan mooi worden.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ado kan het zich veroorloven om een keer te verliezen. Ze worden toch geen 3e maar zullen ook niet buiten de boot vallen wat betreft playoffs. Als ze Ajax een hak kunnen zetten waarom niet? We hebben het andere teams eerder zien doen
Ik heb dan ook maar weinig geloof in de titel. Natuurlijk lijkt het op papier haalbaar, maar als ze zo ongeinspireerd over het veld blijven sjokken is het natuurlijk kansloos.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:43 schreef Komakie het volgende:
Waar ik nog wel een beetje bang voor ben is dat Ajax niet de zenuwen in bedwang kan houden voor de belangrijke wedstrijden. Er zijn wel een paar spelers waarvan ik me afvraag of die het wel op kunnen brengen en als die falen hebben we maar weinig spelers die succesvol kunnen invallen.
En het is ook niet zo gek als we geen kampioen worden. Het zou zelfs een fantastische prestatie zijn als je met dit team toch nog kampioen word.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb dan ook maar weinig geloof in de titel. Natuurlijk lijkt het op papier haalbaar, maar als ze zo ongeinspireerd over het veld blijven sjokken is het natuurlijk kansloos.
Ik hoop dat ze het nu zelf ook weer een beetje geloven en er vol ingaan, maar ik denk niet dat dat erin zit met deze ploeg.
Zo kan je het ook bekijken jaquote:Op woensdag 13 april 2011 11:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
En het is ook niet zo gek als we geen kampioen worden. Het zou zelfs een fantastische prestatie zijn als je met dit team toch nog kampioen word.
2eplek zou mij al tevreden stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |