Dankquote:
Pahiejaa / padihaa / pahihaaquote:
Waar dan?quote:
Spannend hoor!quote:
Kijk! Wel ontwikkelingen dus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
Nee dat is nog voorbehoud hoor![]()
Vandaag de tekseeshun ontvangen
Dat we het iets onder de marktwaarde hadden gekocht, dus dat is altijd fijn. En het was met name om onze grote verbouwing even te verklaren aan de bank. Dus dat die eigenlijk 1 op 1 terugkomt in de waarde van het huis, een klein beetje niet. Maar dat is dan ook net weer hetgene wat we minder betaald hebben dan de marktwaarde. Dus denk dat het wel goed komt allemaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk! Wel ontwikkelingen dus.![]()
Stonden er nog verrassingen in?
Klinkt goed allemaal!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat we het iets onder de marktwaarde hadden gekocht, dus dat is altijd fijn. En het was met name om onze grote verbouwing even te verklaren aan de bank. Dus dat die eigenlijk 1 op 1 terugkomt in de waarde van het huis, een klein beetje niet. Maar dat is dan ook net weer hetgene wat we minder betaald hebben dan de marktwaarde. Dus denk dat het wel goed komt allemaal
Wut?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal!
Zo te horen kunnen we je inpassen tijdens de tour van nieuwe woonsten van jou, Q en Tombo.
We geven je tzt wel een datum door.quote:
Ik heb zelfs een boom. En beesten!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:33 schreef APK het volgende:
Wat zijn jullie allemaal volwassen met een eigen huis enzo.
Ach, je kan niet op alle gebieden eeuwig kind blijven. Op sommige liever welquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:33 schreef APK het volgende:
Wat zijn jullie allemaal volwassen met een eigen huis enzo.
Wat een wijze woorden jonguh!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ach, je kan niet op alle gebieden eeuwig kind blijven. Op sommige liever wel
Joh.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:46 schreef APK het volgende:
Die beesten ook trouwens, want we zitten hier niet in F&F
Wat is een fuisvrouw?quote:
Waarom? Over niet al te lange tijd is het tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:04 schreef tombolafan het volgende:
Ik baal er echt vanMaar ik heb geen zin het nog een keer te doen, morgen misschien
Ja, maar donderdag visitequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom? Over niet al te lange tijd is het toch![]()
![]()
huis.
Lekker knus met de gordijnen dicht.quote:
Ze komen eten om 19.00 dus das zonde, gordijnen dichtquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekker knus met de gordijnen dicht.![]()
Je kunt trouwens trots zijn op Sawyer: die heeft als eerste van het spul zijn eerste schreden buiten de mand gedaan.Hij was ook gauw genoeg weer terug.
Zondag visite, dat mag.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze komen eten om 19.00 dus das zonde, gordijnen dicht
Zondag halen?
Aan het wachten op jouw antwoord.quote:
Ja, ik was aan het flessenquote:
Tja, ik kom ook niet met het kind op en neer rijden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik was aan het flessen
En ik kan niet op visite komen, als ik dat huis krijg moet ik NOG meer sparen
Niet heel veel, maar er moeten weer dingen betaald worden voor het tekenen ofzo, en misschien dubbele lasten enzo...quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, ik kom ook niet met het kind op en neer rijden.Als in: zielig voor hem.
Al is 2 uur in de auto met Libby op schoot wellicht ook een avontuur.![]()
Is je nieuwe huis veel duurder dan het oude?
Verhuizen kost altijd geld. Maar wat fijn dat je voor meer woonruimte niet teveel extra kwijt bent per maand.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet heel veel, maar er moeten weer dingen betaald worden voor het tekenen ofzo, en misschien dubbele lasten enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |