pas nou maar op, ik weet waar je NU woontquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet waar je komt te wonen, gedraag je!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef Wicked-Game het volgende:
Liposuctie is gemiddeld genomen een 3500,- euro voor 3 zones.
eens zien een pakje sigaretten is 6 euro?
Dus 583 pakjes sigaretten...
Dat kun jij helemaal niet weten!quote:
Tenzij de foto's heel oud zijn en je een kilo of 40 bent aangekomen...Nee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kun jij helemaal niet weten!
Dan neuk je maar wat meer!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kun jij helemaal niet weten!
Misschien iets zeggen over omhoogneuken ofzo? Of niet appetijtelijk genoeg?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef stbabylon het volgende:
Stagiaires in de bus, vrij luid, vrij grove opmerkingen en een pasje zichtbaar van mijn bedrijf... moet ik er iets van zeggen... neh, fuck it.
Nee dat niet, maar zoals ik daarstraks al zei, sinds afgelopen zomer heb ik gewoon meer een buikje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tenzij de foto's heel oud zijn en je een kilo of 40 bent aangekomen...Nee.
Overigens nu weer ads voor daten met alleenstaande mama's. We're improving
Dat helpt niks tegen mijn potbellyquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dan neuk je maar wat meer!goed voor de calorieen verbranding
IT bedrijf, hoeveel vrouwen denk je?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien iets zeggen over omhoogneuken ofzo? Of niet appetijtelijk genoeg?
Join the club, ik vond het verschrikkelijk toen die van mij ging groeien, nu ben ik er aan gewend en hebben ze het maar leuk te vindenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar zoals ik daarstraks al zei, sinds afgelopen zomer heb ik gewoon meer een buikje.de grote aftakeling is begonnen
Je hebt gewoon neukteugels!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat helpt niks tegen mijn potbelly
Ja maar zo ver ben ik niet. Als ik er ooit komquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Join the club, ik vond het verschrikkelijk toen die van mij ging groeien, nu ben ik er aan gewend en hebben ze het maar leuk te vinden
quote:
Ik ken het, net weer een nieuwe vrouw op de afdeling erbij, valt ze in de categorie 'volslank'. En de enige die echt lekker is gaat al trouwen. En ze is christelijk, dus die gaat geen slippertje met me maken...quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
IT bedrijf, hoeveel vrouwen denk je?
Moet toegeven, de totale groep nu bij ons op stage heeft 1 vrouw (en 12 mannen), en die is an zich wel fijn.
Jij denkt dat christenen nooit vreemd gaan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef Mystikvm het volgende:
En ze is christelijk, dus die gaat geen slippertje met me maken...
Dat jij nou geen grammetje vet op je lijf hebtquote:
Natuurlijk niet, dan komen ze in de hel!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij denkt dat christenen nooit vreemd gaan?
Ik stop maar met hierover praten met jou, denk inderdaad niet dat je er ooit komt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar zo ver ben ik niet. Als ik er ooit kom
Deze schat ik niet zo in. Als dat wel het geval blijkt te zijn dan heb ik in elk geval de hemel wél gezien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij denkt dat christenen nooit vreemd gaan?
Oh maar ik ben al een heel eind gekomen hoor. En dit heeft niks met mannen te makenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik stop maar met hierover praten met jou, denk inderdaad niet dat je er ooit komt.
Na weet-ik-veel-hoe-oud-je-bent jaar zou je toch moeten weten dat mannen (en zeker single mannen) hele ruime standaarden hebben en je echt niet buiten de boot valt.
I beg to differ.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
Dat jij nou geen grammetje vet op je lijf hebt
35, ze is 35quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik stop maar met hierover praten met jou, denk inderdaad niet dat je er ooit komt.
Na weet-ik-veel-hoe-oud-je-bent jaar zou je toch moeten weten dat mannen (en zeker single mannen) hele ruime standaarden hebben en je echt niet buiten de boot valt.
Ah ook al zon buikinhouderquote:
quote:
Die jurkfoto was anders goed. En nou niet zaniken, richardkloon.quote:Ja maar zo ver ben ik niet. Als ik er ooit kom
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Die jurkfoto was anders goed. En nou niet zaniken, richardkloon.
Dan al helemaal.quote:
Je weet toch wel dat de meeste mannen niet van graatmager houden en de rondingen in een vrouw wel mooi vinden?quote:
Ah das lief.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan al helemaal.
Ik vind 'r nog een lekker wijf in elk geval, afgaande op foto's. Met een buikje erbij voorgesteld.
Toen ik nog geen buikje had lag ik op bed, en ik kom overeind en dan zie je je buikspieren. Ik tegen ex: "Hey, een sixpack"quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, dat 6 pakje is nu wel verdwenen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toen ik nog geen buikje had lag ik op bed, en ik kom overeind en dan zie je je buikspieren. Ik tegen ex: "Hey, een sixpack"
Zij: "Nee, je bent gewoon mager"
Precies, niet dat ik veel mensenkennis heb, maar na 5 posts over dit onderwerp had ik al geconcludeerd dat er nogal wat mankeert aan je zelfbeeld. Ik kan dan wel de white knight uit gaan hangen en je het tegendeel vertellen, maar dat moet je toch echt maar zelf eens doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah das lief.Maar het is echt meer mijn zelfbeeld enzo, dat is gewoon fucked up. En ik heb een potbelly
WTF moet ik met deze ad?quote:Business Centre Nederland
Multifunctionele locaties tegen een zeer gunstige prijs. Boek nu!
www.bcn.nl
Ja maar het heeft ook niks met mannen te maken. En ik weet ook dat het niet gezond is enzo, maar ik ben er niet de hele dag doodongelukkig over hoor. Die tijd heb ik gehad. En daarom neem ik het niet meer zo serieus, omdat het zoveel erger is geweest.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat de meeste mannen niet van graatmager houden en de rondingen in een vrouw wel mooi vinden?
Ik vind jouw onvrede met je lichaam echt niet gezond... (En nu niet zeggen dat het niet serieus is, want daar geloof ik echt geen éne zák van. )
Scharminkelquote:
T pand in Utrecht staat vrijwel compleet leegquote:
Nog iets meer dan 20 minuten, GODZIJDANK.quote:
Ja echt he, same here. Vakantie zit er weer niet inquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nog iets meer dan 20 minuten, GODZIJDANK.
Aan vakantie toe, of een winnend staatslot eigenlijk.
Ik vind het wel een beetje sneu voor de andere mensen die zo ook vrij zijn, overal files e.d. omdat jij de boel dan ophoudt met die dikke kont van je.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje sneu voor de andere mensen die zo ook vrij zijn, overal files e.d. omdat jij de boel dan ophoudt met die dikke kont van je.
Nee, in deze uithoek is zelfs ruimte voor mijn dikke pens. Pens ja, mijn derriere is niks mis meequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje sneu voor de andere mensen die zo ook vrij zijn, overal files e.d. omdat jij de boel dan ophoudt met die dikke kont van je.
*BAM* 10 miljoen op mijn rekening, en nooooooit meer hoeven werken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he, same here. Vakantie zit er weer niet in
Je weet dat ik gelijk hebquote:
Ik zou ook direct ontslag nemen. Mijn werk is leuk, maar werken doe ik toch voornamelijk voor het geld.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
*BAM* 10 miljoen op mijn rekening, en nooooooit meer hoeven werken.
Ik wil..
Oh ja en dan meteen met mijn reet op een zandstrandjequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wil..
Die B in Miss staat toch voor Big Bottom?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
Nee, in deze uithoek is zelfs ruimte voor mijn dikke pens. Pens ja, mijn derriere is niks mis mee
Nee joh! Ik heb een schattig achterwerkje!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Die B in Miss staat toch voor Big Bottom?
Gewoon het idee dat je niks meer moetquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wil..
Waarquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh! Ik heb een schattig achterwerkje!
Aan de achterkantquote:
Ik ben gewoon echt toe aan een nieuwe baanquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou ook direct ontslag nemen. Mijn werk is leuk, maar werken doe ik toch voornamelijk voor het geld.
Heb je al een idee welke kant je op wilt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon echt toe aan een nieuwe baan
Doe mij die Jackpot maar dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben gewoon echt toe aan een nieuwe baan
Nee dat is het grote probleem, ik weet 't echt niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je al een idee welke kant je op wilt?
Ik snap wat je bedoelt. En gezien het huidige klimaat is beginnen met studeren misschien ook niet de meest verstandige zet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee dat is het grote probleem, ik weet 't echt niet.
Werk nu ruim 12 jaar op kantoor en zou best eens iets compleet anders willen, maar wat precies weet ik niet, en ik weet ook niet of ik mezelf er nog wel toe kan zetten om te gaan studeren...
Wie heeft er nu weer over z'n vetjes lopen zeuren?quote:Singles met Maatje Meer Volslanke singles met foto zoeken contact. Wie matcht er met jou?
wie denk jequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie heeft er nu weer over z'n vetjes lopen zeuren?
Sorry... Ik zei dat ik de term volslank stom vondquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus dankzij jou had ik deze reclame?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry... Ik zei dat ik de term volslank stom vond
Nee precies en ik heb denk ik ook niet meer de zelfdiscipline om thuis na werk te gaan studeren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. En gezien het huidige klimaat is beginnen met studeren misschien ook niet de meest verstandige zet.
Waar liggen je interesses? Misschien is het een idee om van daaruit te kijken.
Neequote:
Dat is ook wel handig, die discipline iddquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee precies en ik heb denk ik ook niet meer de zelfdiscipline om thuis na werk te gaan studeren.
Wat interesses betreft, daar denk ik nog even over na.
sorry, die reclame is voor mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fijne avond.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:17 schreef PBateman1978 het volgende:
iig klaar met werken vandaag, op naar een avond zonder aan werk te denken !
Fijne avond allen.
Ik ben niet begonnen over het onderwerpquote:
Ergo, ik heb er dus wel eenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer?
"wat je niet hebt kan ook niet zeer doen" toch?
Om je te zieken laat ik in elk topic voortaan wel even de term 'volslank' vallenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
Ja, slecht weer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:43 schreef Mystikvm het volgende:
Goed, toch maar even naar de winkel geweest. Tegenwind
dat tweedequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kiss on her ass? Of ass upon her shoulders?
wij?quote:
Je ging met trek naar de winkel zeker? Bad Idea.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar wel frikandelbroodjes gekocht. Impulsaankopen
Ik heb altijd trek.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Je ging met trek naar de winkel zeker? Bad Idea.
oh. ik dacht wijquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is dinsdag, dan krijgt Peuter ook een warme maaltijd.
Daarom ben je ook volslank.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb altijd trek.
Ik kom ook altijd met lekkere dingen thuis.
Ik eigenlijk ook. Maar eten is dan ook heerlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb altijd trek.
Ik kom ook altijd met lekkere dingen thuis.
Hier op het moment bewolkt en er staat een koude wind. Gaat denk ik zo regenen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:49 schreef Samzz het volgende:
Is het bij jullie ook raar weer?
Dan schijnt de zon heel fel, dan regent het knetterhard...
Zon schijnt hier, af en toe een wolkje en het waait behoorlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:49 schreef Samzz het volgende:
Is het bij jullie ook raar weer?
Dan schijnt de zon heel fel, dan regent het knetterhard...
waarom onthoud je dat soort dingen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee. Jij wil niet meer dan 50 km rijden voor een vrouw. Dus tsja.
Voor alleen maar een bord spaghetti ik ook wel erg karig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee. Jij wil niet meer dan 50 km rijden voor een vrouw. Dus tsja.
Voor goede spaghetti is het het overwegen waard.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor alleen maar een bord spaghetti ik ook wel erg karig.
wat is de engelse term ook alweer?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, geen nederlandse Harry Potter termen
Disapparate.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat is de engelse term ook alweer?
Typisch. Die wind staat hier ook al de hele dag.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier op het moment bewolkt en er staat een koude wind. Gaat denk ik zo regenen.
Waarom wel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je het wel weet waarom gebruik je die dan niet meteen?
Vind dat Nederlands zo slecht.
En de kans om in mijn nabijheid te zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor alleen maar een bord spaghetti ik ook wel erg karig.
Omdat ik er een hekel aan heb, daarom.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wel?
Ik heb geen moeite met de Nederlandse vertaling. Engelse namen in Nederlandse zinnen staat voor geen meter en is voor kinderen niet te begrijpen.
Ik schat dat in als minder karig, maar dan nog. Purmerend is wel wat ver weg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:55 schreef L-E het volgende:
[..]
En de kans om in mijn nabijheid te zijn.
Nee, dat is het nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik er een hekel aan heb, daarom.
Dat zou voldoende reden moeten zijn voor jou om het gewoon in het Engels te doen
Laat maar weer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik schat dat in als minder karig, maar dan nog. Purmerend is wel wat ver weg.
En dan komt de spaghetti weer uit de magnetron omdat het al koud is geworden
je moet echt gaan verhuizenquote:
Het spijt me dat mannen niet achter in de rij aansluiten om naar je toe te komen.quote:
De waarheid is nog veel mooier dan al die geruchten bij elkaarquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het spijt me dat mannen niet achter in de rij aansluiten om naar je toe te komen.
Bovendien, ik ken alleen maar geruchten over jou. Spaghetti en jouw nabijheid zijn nog niet overtuigend genoeg.
Die geruchten zijn allemaal gelogen! Allemaal!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het spijt me dat mannen niet achter in de rij aansluiten om naar je toe te komen.
Bovendien, ik ken alleen maar geruchten over jou. Spaghetti en jouw nabijheid zijn nog niet overtuigend genoeg.
Oke.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet uit. Maar tijd zat, zal wel even duren eer dit huis verkocht is.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De waarheid is nog veel mooier dan al die geruchten bij elkaar
Wel positieve reviewsquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Die geruchten zijn allemaal gelogen! Allemaal!
ik zal nog eens je proberen aan de man te helpenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:03 schreef L-E het volgende:
Artic weet er niets van trouwens. Verlepte piraat.
Indirecte afwijzingen zijn het hardstquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zal nog eens je proberen aan de man te helpen
Ohw, was je daarmee bezig?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zal nog eens je proberen aan de man te helpen
keihardquote:
Dat is het niet. Je wint wat, je verliest wat, en dan ga je dood. Suck it up.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
Waarom is het leven soms toch zo ingewikkeld?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het niet. Je wint wat, je verliest wat, en dan ga je dood. Suck it up.
Niet goed?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah stuff it, stomme wijze vrouw
Neen!quote:
Neehee, dat bedoel ik niet.quote:
Hier liep er ook al een te mopperen. Ja sorry, rijst moet toch echt eerst gekookt wordenquote:
Wat maakt dat je het als ingewikkeld ervaart?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neehee, dat bedoel ik niet.Ik wil gewoon weten waarom het ingewikkeld is en dan niet van jou horen dat het niet zo is
Ja, dat kloptquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier liep er ook al een te mopperen. Ja sorry, rijst moet toch echt eerst gekookt worden
Ach het elkaar niet begrijpen, dat soort shit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat maakt dat je het als ingewikkeld ervaart?
En waarom moet je er nog lang op wachten dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat kloptMaar ik moet nog lang wachten op m'n pizza
Omdat m'n zusjes eerst mogenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En waarom moet je er nog lang op wachten dan?
Het leven in Jip-en-Janneketaal is niet makkelijker, overigens. Geloof me.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach het elkaar niet begrijpen, dat soort shit.
Mjah zo ervaar ik het niet altijd hoor. Soms wel, dat ben ik wel met je eens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:19 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij is het zo ingewikkeld als je het zelf maakt? Of denk ik nu te simpel
quote:
Het zal ook zeker niet altijd opgaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah zo ervaar ik het niet altijd hoor. Soms wel, dat ben ik wel met je eens.
Weinig mensen begrijpen mij. Ik vind dat een zegen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach het elkaar niet begrijpen, dat soort shit.
Omdat ik vegetarisch ben en zij salami pizza hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom niet drie pizza's steeds in drie stukken opdelen?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Weinig mensen begrijpen mij. Ik vind dat een zegen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:22 schreef L-E het volgende:
[..]
ah, ik ben overbodig hierquote:
Ja oke, maar atm is het verdomd lastigquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je in raadselen blijft spreken, kunnen we lastig advies geven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja oke, maar atm is het verdomd lastig
onbegrijpelijk dat je nog niet zeker naar Arnhem verhuist inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Anders ben je gewoon concreetquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja oke, maar atm is het verdomd lastig
Jij spreekt uit eigen belang.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
onbegrijpelijk dat je nog niet zeker naar Arnhem verhuist inderdaad.
Ja sorry, heb je ook gelijk in. Maar ik kan er niet echt over uitwijden en had dus niks moeten zeggen, mijn excusesquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je in raadselen blijft spreken, kunnen we lastig advies geven.
Fijn! Je gezondheid ook?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
lekker
met jou ook beter dan toen we elkaar spraken?
Zo bedoelde ik het niet. Je hoeft niet jouw situatie tot in de details uit de doeken te doen hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja sorry, heb je ook gelijk in. Maar ik kan er niet echt over uitwijden en had dus niks moeten zeggen, mijn excuses
ja ook last time i checkedquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Fijn! Je gezondheid ook?
Ja, met mij gaat het goed.
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben ja net thuis ja
En dacht dat iedereen dat alweer vergeten was
Vergeten? Dat wordt het hoogtepunt van mijn dag!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben ja net thuis ja
We zitten allemaal in spanning te wachten man!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben ja net thuis ja
De enige reden dat ik hier nu nog na werktijd post is daaromquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben ja net thuis ja
Neeeee, voorlopig lekker bezig met mezelf enzo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
ja ook last time i checked
fijn zonog niet single-af?
Uhuh, weet ik toch. Maar het schiet zo niet op natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Je hoeft niet jouw situatie tot in de details uit de doeken te doen hoor.
Laat dan je tieten maar zien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, weet ik toch. Maar het schiet zo niet op natuurlijk
ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gelukkig
hier... is er niks veranderd
Ik pm je welquote:
he, jammer hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Neeeee, voorlopig lekker bezig met mezelf enzo.
kijk, mooie binnenkomerquote:
tis niet eens mijn buik, tis meer de haren, mijn rare tepels en vlekkenquote:
jij niet beschikbaar om welke reden dan ook is een verlies voor de datingwereld.quote:
Heel goed. En ik ben evenmin onbevlekt en onbehaard dus je bent in goed gezelschap.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
tis niet eens mijn buik, tis meer de haren, mijn rare tepels en vlekken
Maar ik ben bezig om het op het internet te zetten. Een man een man, een woord een woord.
Je vroeg dan ook helemaal niet iemand die je problemen of wat dan ook ging oplossen. Dat is dan weer typisch vrouwelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja sorry, heb je ook gelijk in. Maar ik kan er niet echt over uitwijden en had dus niks moeten zeggen, mijn excuses
Nu ben ik helemaal benieuwd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
tis niet eens mijn buik, tis meer de haren, mijn rare tepels en vlekken
Maar ik ben bezig om het op het internet te zetten. Een man een man, een woord een woord.
Er zullen maar weinig singles onbevlekt zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heel goed. En ik ben evenmin onbevlekt en onbehaard dus je bent in goed gezelschap.
Ja en mannen willen altijd alles oplossen he.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je vroeg dan ook helemaal niet iemand die je problemen of wat dan ook ging oplossen. Dat is dan weer typisch vrouwelijk.
Je vroeg slechts waarom de wereld zo ingewikkeld in elkaar zit. En sja, daar kun je op veel manieren naar kijken. Gelukkig kun je vaak veel gebieden "vertalen" in een ander domein waardoor je iets kunt snappen aan de hand van iets dat je al bekend is.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zullen maar weinig singles onbevlekt zijn
Ook gij, L-Equote:
Bevlekken is dan ook heel leuk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zullen maar weinig singles onbevlekt zijn
Het heeft ook helemaal geen zin om alleen maar te zeggen dat je je slecht voelt en geen oplossing willen. Voor 10 posts metquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en mannen willen altijd alles oplossen he.
Maar niet voor alles is zomaar een oplossing.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bevlekken is dan ook heel leuk.
[..]
Het heeft ook helemaal geen zin om alleen maar te zeggen dat je je slecht voelt en geen oplossing willen. Voor 10 posts metkoop je helemaal niets. Voor een oplossing wel.
Neequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:45 schreef JoeBravo het volgende:
Kappertijd.
En wil ik weten waar dit stbabs verhaal naartoe gaat?
Helemaal waar babe, maar soms ligt 'de oplossing' dan ook niet in het wegnemen van het bestaande probleem maar meer in een weg vinden om ermee te dealen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar niet voor alles is zomaar een oplossing.
True, maar andere invalshoeken etc. etc. en je kan zomaar een oplossing krijgen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ohja, ik moet ook nog naar de kapperquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:45 schreef JoeBravo het volgende:
Kappertijd.
En wil ik weten waar dit stbabs verhaal naartoe gaat?
Het straalt erafquote:
iddquote:
Ik vind het niet storend hoor.quote:
Daarvoor is eerst een probleem nodig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jezus man, ik verwachtte een of ander gedrocht met allemaal steenpuisten ofzo.quote:
ik zie duidelijk een bierspoilerquote:
je hebt t dan ook al eens eerder gezienquote:
How true, obi wan L-Equote:Op dinsdag 12 april 2011 18:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Helemaal waar babe, maar soms ligt 'de oplossing' dan ook niet in het wegnemen van het bestaande probleem maar meer in een weg vinden om ermee te dealen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt t dan ook al eens eerder gezien
quote:
*kijkt naar L-E haar uiers*quote:
godsgruwelijk jaquote:
quote:
je wordt poot?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:52 schreef Mystikvm het volgende:
Hmmm...Praten over de problemen van de ene vrouw....Of over de bevlektheid van de ander...
Ik heb mijn keus gemaakt!
Je gaat Artic een PM sturen over zn houten poot?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:52 schreef Mystikvm het volgende:
Hmmm...Praten over de problemen van de ene vrouw....Of over de bevlektheid van de ander...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:52 schreef Mystikvm het volgende:
Geen PM, dat vraag ik gewoon in het openbaar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Je gaat Artic een PM sturen over zn houten poot?
wil je een grote splinter in je oog?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij een houten poot hebt.
Daten?
Moedige mannen hier vandaag.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geen PM, dat vraag ik gewoon in het openbaar.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn oog was niet wat ik in gedachten had...Tenzij je dat ene bruine oog bedoelt.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn oog was niet wat ik in gedachten had...Tenzij je dat ene bruine oog bedoelt.
quote:
Nu verwacht ik foto's van jou in die jurkjes dat snap jij wel natuurlijkquote:
+veelquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu verwacht ik foto's van jou in die jurkjes dat snap jij wel natuurlijk
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij samen jurkjes kopen?
Ik denk dat het haar geen kutscheet interesseert dat jij dat verwacht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu verwacht ik foto's van jou in die jurkjes dat snap jij wel natuurlijk
plus bijpassende schoenen zekerquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij samen jurkjes kopen?
L-E is lief die doet dat voor mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat het haar geen kutscheet interesseert dat jij dat verwacht.
Omdat winkelen leuk is!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh weet ik niet, waarom zou je dat willen?
quote:
Achso. Ik vind winkelen met vrouwen een van de leukste dingen die er zijn!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:09 schreef xFriendx het volgende:
Ik probeer altijd zo snel mogelijk te vinden wat ik nodig heb zodat je dan direct het terras op kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |