pas nou maar op, ik weet waar je NU woontquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet waar je komt te wonen, gedraag je!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef Wicked-Game het volgende:
Liposuctie is gemiddeld genomen een 3500,- euro voor 3 zones.
eens zien een pakje sigaretten is 6 euro?
Dus 583 pakjes sigaretten...
Dat kun jij helemaal niet weten!quote:
Tenzij de foto's heel oud zijn en je een kilo of 40 bent aangekomen...Nee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kun jij helemaal niet weten!
Dan neuk je maar wat meer!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kun jij helemaal niet weten!
Misschien iets zeggen over omhoogneuken ofzo? Of niet appetijtelijk genoeg?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef stbabylon het volgende:
Stagiaires in de bus, vrij luid, vrij grove opmerkingen en een pasje zichtbaar van mijn bedrijf... moet ik er iets van zeggen... neh, fuck it.
Nee dat niet, maar zoals ik daarstraks al zei, sinds afgelopen zomer heb ik gewoon meer een buikje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tenzij de foto's heel oud zijn en je een kilo of 40 bent aangekomen...Nee.
Overigens nu weer ads voor daten met alleenstaande mama's. We're improving
Dat helpt niks tegen mijn potbellyquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dan neuk je maar wat meer!goed voor de calorieen verbranding
IT bedrijf, hoeveel vrouwen denk je?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien iets zeggen over omhoogneuken ofzo? Of niet appetijtelijk genoeg?
Join the club, ik vond het verschrikkelijk toen die van mij ging groeien, nu ben ik er aan gewend en hebben ze het maar leuk te vindenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar zoals ik daarstraks al zei, sinds afgelopen zomer heb ik gewoon meer een buikje.de grote aftakeling is begonnen
Je hebt gewoon neukteugels!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat helpt niks tegen mijn potbelly
Ja maar zo ver ben ik niet. Als ik er ooit komquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Join the club, ik vond het verschrikkelijk toen die van mij ging groeien, nu ben ik er aan gewend en hebben ze het maar leuk te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |