abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95435893
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan nog zijn er wel nabestaanden die om je rouwen. Meestal.

[..]

Nee, maar dan kan het je niet kwalijk worden genomen. Ik bedoelde alleen te zeggen dat niet enkel het soort zelfmoord als in de OP ervoor zorgt dat anderen erbij betrokken raken. Want bij vrijwel elke zelfmoord betrek je er onschuldige mensen bij die jou vinden, moeten opruimen of de nabestaanden.
mooie woordkeuze ;( tis geen grof vuil dat je even bij de container moet zetten.

ik dacht zelf ook altijd dat ik bekenden klootzakken zou vinden wanneer ze eenmaal zelfmoord plegen, maar wanneer zoiets gebeurd ben je alleen maar verontwaardigd en zie je het als alles behalve een last.
het is niet leuk om iemand te vinden die net zlefmoord heeft gepleegd, maar je oma vinden die op natuurlijke wijze het hoekje om is gegaan en al een week ligt is ook geen prettig gezicht. (en geur, ontbindingsverschijnselen etc.)
pi_95435952
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:29 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

mooie woordkeuze ;( tis geen grof vuil dat je even bij de container moet zetten.

ik dacht zelf ook altijd dat ik bekenden klootzakken zou vinden wanneer ze eenmaal zelfmoord plegen, maar wanneer zoiets gebeurd ben je alleen maar verontwaardigd en zie je het als alles behalve een last.
het is niet leuk om iemand te vinden die net zlefmoord heeft gepleegd, maar je oma vinden die op natuurlijke wijze het hoekje om is gegaan en al een week ligt is ook geen prettig gezicht. (en geur, ontbindingsverschijnselen etc.)
Ik denk dat je nu iets te veel voor anderen praat. Er zijn natuurlijk nabestaanden die het iemand wel kwalijk nemen en die echt boos zijn op de persoon die zelfmoord heeft gepleegd. En met opruimen bedoel ik meer zoals bij een trein als er weinig meer van over is. Anders klinkt het idd respectloos, zo had ik het niet bedoeld.
  woensdag 13 april 2011 @ 11:36:25 #53
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_95436177
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 21:04 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja of ze zouden zich zelf es zo moeten voelen als hoe diegene zich heeft gevoeld die zelfmoord pleegde. En idd, grootspraak. Kan me er zelf dood aan ergeren (ja ik zei dood :') )
Sorry, maar ik kan mij geen enkele situatie voorstellen waarin ik voor een trein zou springen. Maarja, ik geloof dan ook niet in leven na de dood, dus ik acht mijn leven veel te kostbaar om zomaar te verspillen.

Verder kan ik mij goed voorstellen dat mensen ervan balen dat ze een toets missen over vertraging hebben etc. Dat een volslagen onbekende dood is, en dat dan ook nog door zijn eigen keuze, doet mij persoonlijk niets. Ik heb veel meer medelijden met mensen die tegen hun eigen wil in overlijden.
pi_95436236
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat je nu iets te veel voor anderen praat. Er zijn natuurlijk nabestaanden die het iemand wel kwalijk nemen en die echt boos zijn op de persoon die zelfmoord heeft gepleegd. En met opruimen bedoel ik meer zoals bij een trein als er weinig meer van over is. Anders klinkt het idd respectloos, zo had ik het niet bedoeld.
ja daar heb je gelijk in, ik bedoelde ook meer hoe ik erover dacht toen ik in zo'n situatie terecht kwam.
  woensdag 13 april 2011 @ 12:36:09 #55
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_95438316
Hehe, MILF begluren halverwege het filpmje
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_95450210
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hehe, MILF begluren halverwege het filpmje
lol
pi_95450493
Wat een egoistische mongool die zelfmoordenaar.
Conscience do cost.
pi_95450961
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:11 schreef ems. het volgende:
Wat een egoistische mongool die zelfmoordenaar.
Tja. Wat doe je eraan als iemand eenmaal doorgedraait is en totaal ontoerekeningsvatbaar is.
pi_95451046
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:21 schreef r00kiel00kie het volgende:

[..]

Tja. Wat doe je eraan als iemand eenmaal doorgedraait is en totaal ontoerekeningsvatbaar is.
En dood :P
Conscience do cost.
pi_95453624
morsdood
pi_95454045
Ik was 2 maanden geleden in een trein die plotseling hard remde. Toen ik aankwam op het volgende station, hoorde ik dat de trein niet verder zou rijden ivm een zelfmoord.
pi_95454564
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:21 schreef Specularium het volgende:
Er is wel een goeie troll bezig daar op rtvutrecht.nl:

[..]

:')
Nou, ik ben het daar dus wel mee eens. Waarom moet iemand een toets missen door een wildvreemde persoon met een doodswens?
Die gast wil dood, prima, zijn pakkie an. Maar waarom tienduizenden mensen met vertraging opzadelen? Daarnaast natuurlijk een getraumatiseerde machinist die de springer voor z'n ogen uit elkaar gerukt ziet worden, en de mensen die het vervolgens moeten opruimen...

Voor iedereen die voor de trein springen een acceptabele manier van zelfmoord plegen vind: (wees gerust, enkel tekst in de spoiler, de tekst opvolgen is echter voor eigen risico)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het verontrustend hoeveel mensen het zelfs niet over 'zelfmoord plegen' hebben, maar over 'voor de trein springen.' Serieus 1 van de meest gruwelijke manieren, ik kan echt in het geheel geen respect opbrengen voor mensen die mbv de trein een einde aan hun leven maken. Er zijn vele manier waarmee een stuk minder mensen er last van hebben. En ja, dan tel ik idd ook vertraging mee, waarom niet?
Toen ik nog dagelijks met de trein reisde heb ik ook meerdere keren vanwege een springer ruim een uur als een sardientje samengeperst in een lijnbus gestaan voor een stukje dat met de trein 10 minuten duurt. Ja, dan sta ik zo'n figuur die daar verantwoordelijk voor is echt te vervloeken ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door UltraR op 13-04-2011 19:53:49 ]
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_95455530
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:51 schreef UltraR het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mijn zojuist gegeten cordon blue gaat weer retour. :/
  woensdag 13 april 2011 @ 19:15:37 #64
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_95455934
quote:

[..]

Nou, ik ben het daar dus wel mee eens. Waarom moet iemand een toets missen door een wildvreemde persoon met een doodswens?
Die gast wil dood, prima, zijn pakkie an. Maar waarom tienduizenden mensen met vertraging opzadelen? Daarnaast natuurlijk een getraumatiseerde machinist die de springer voor z'n ogen uit elkaar gerukt ziet worden, en de mensen die het vervolgens moeten opruimen...

Voor iedereen die voor de trein springen een acceptabele manier van zelfmoord plegen vind: (wees gerust, enkel tekst in de spoiler, de tekst opvolgen is echter voor eigen risico)
SPOILER
Ik vind het verontrustend hoeveel mensen het zelfs niet over 'zelfmoord plegen' hebben, maar over 'voor de trein springen.' Serieus 1 van de meest gruwelijke manieren, en ik kots echt op mensen die mbv de trein een einde aan hun leven maken. Er zijn vele manier waarmee een stuk minder mensen er last van hebben. En ja, dan tel ik idd ook vertraging mee, waarom niet?
Toen ik nog dagelijks met de trein reisde heb ik ook meerdere keren vanwege een springer ruim een uur als een sardientje samengeperst in een lijnbus gestaan voor een stukje dat met de trein 10 minuten duurt. Ja, dan sta ik zo'n figuur die daar verantwoordelijk voor is echt te vervloeken ja.
Dat zal een leuk gezicht zijn.
pi_95458226
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:15 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Dat zal een leuk gezicht zijn.
Niet de juiste woordkeus idd, fixed.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_95466352
Scherp @Rechtse_hippie
pi_95466740
quote:

[..]

SPOILER
Hehe, die tweede pic is een klassiekertje :P
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_95489852
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Hehe, die tweede pic is een klassiekertje :P
heel klassiek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')