No offense, maar op deze manier betrek je er ook anderen bij, niet in de laatste plaats de machinist die de trein bestuurde.quote:
quote:
sukkelquote:
Ik bedoelde like a.d rijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:09 schreef totebel het volgende:
[..]
No offense, maar op deze manier betrek je er ook anderen bij, niet in de laatste plaats de machinist die de trein bestuurde.
erachter springen werkt nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:03 schreef r00kiel00kie het volgende:
Gisteren in de ochtend moest ik naar Utrecht met de trein. Rond dit tijdstip zat ik gelukkig nog thuis rustig aan de koffie voordat ik besloot naar het treinstation in Zaandam te gaan.
Ik mist op 10 seconden na de intercity naar Utrecht. Had ik die niet gemist dan had ik iets bizars meegemaakt.
De eerst volgende trein was richting Heerlen, ik moest op Amsterdam overstappen om mijn reis voort te zetten richting Utrecht.
Maar de trein kwam helaas niet verder dan station Maarssen, omdat er iemand in Zuilen voor de trein is gesprongen.
Waarom op een maandag ochtend.
Waarom voor een trein.
Dit is een videoverslag van al deze hectiek
Iemand hier iets van meegekregen toevallig?
quote:Aanrijding bij Maarssen
MAARSSEN - Bij een aanrijding op het spoor tussen Maarssen en Utrecht is maandagmorgen een dode gevallen. Het treinverkeer tussen Utrecht Centraal en Maarssen is daardoor enkele uren stilgelegd.
Het lijkt om een geval van zelfdoding te gaan. Spoorbeheerder ProRail heeft het baanvak gesloten en treinen werden omgeleid.
Reizigers moesten rekening houden met een uur vertraging. De storing duurde tot ongeveer 11.00 uur
Als ik in de eerdere trein zou zitten, had ik dat ook zeker gedaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een saai filmpje, je had beter de smurrie kunnen filmen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een saai filmpje, je had beter de smurrie kunnen filmen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:14 schreef r00kiel00kie het volgende:
[..]
Als ik in de eerdere trein zou zitten, had ik dat ook zeker gedaan.
baasquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:14 schreef r00kiel00kie het volgende:
[..]
Als ik in de eerdere trein zou zitten, had ik dat ook zeker gedaan.
En dieseltreinen dan? En bedenk eens hoeveel elektrische energie die dingen verbruikenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef r00kiel00kie het volgende:
Maargoed, treinen zuipen geen dure brandstof, zoals benzine
Maar ze vreten wel dure elektriciteit!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef r00kiel00kie het volgende:
Maargoed, treinen zuipen geen dure brandstof, zoals benzine
Dat gebeurt maar ong. 200 x per jaar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:03 schreef r00kiel00kie het volgende:
Had ik die niet gemist dan had ik iets bizars meegemaakt.
Wilde quoten, maar verkeerde knopje gedrukt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar ze vreten wel dure elektriciteit!
Waarom stuur je je reactie ook via DM?
Ach als machinist weet je dat er mensen zijn die voor treinen springen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:40 schreef xyzyx het volgende:
Had die kerel een pistool gegeven met 1 kogel, kon hij zichzelf door de kop schieten in plaats van die machinist te traumatiseren.
Zelfmoord is tot daar aan toe maar anderen er mee lastig vallen
Als onschuldig persoon weet je dat er debielen zijn, dat wil niet zeggen dat mensen niet boos mogen zijn op Tristan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:42 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ach als machinist weet je dat er mensen zijn die voor treinen springen.
Dat zou pas vergelijkbaar zijn als hij direct zichzelf had neergeschoten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als onschuldig persoon weet je dat er debielen zijn, dat wil niet zeggen dat mensen niet boos mogen zijn op Tristan.
vergelijking gaat niet opquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als onschuldig persoon weet je dat er debielen zijn, dat wil niet zeggen dat mensen niet boos mogen zijn op Tristan.
Je valt er altijd anderen mee lastig. Altijd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:40 schreef xyzyx het volgende:
Had die kerel een pistool gegeven met 1 kogel, kon hij zichzelf door de kop schieten in plaats van die machinist te traumatiseren.
Zelfmoord is tot daar aan toe maar anderen er mee lastig vallen
ja idd. Maar als je maar geen vertraging met de trein oploopt. Dat is het belangrijkst he. Over egoistisch gesprokenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je valt er altijd anderen mee lastig. Altijd.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:27 schreef Equites het volgende:
Ik zit lekker chickies te checken in je filmpie
Ik wilde het net zeggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook altijd een beetje moet lachen wanneer er weer eens iemand voor de trein is gesprongen en de opmerking "had hij niet voor de volgende trein kunnen springen" door de coupe schalt, maar het is nou ook niet zo dat die persoon veel om zijn eigen leven gaf.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja idd. Maar als je maar geen vertraging met de trein oploopt. Dat is het belangrijkst he. Over egoistisch gesproken
Allemaal populistische grootspraak. Ze zouden een keer die compleet uit elkaar getrokken lichamen van een springer moeten zien, praten ze wel andersquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja idd. Maar als je maar geen vertraging met de trein oploopt. Dat is het belangrijkst he. Over egoistisch gesproken
Niet als je een constructie bedenkt waarmee je jezelf onopvallend levend begraaft. Ja dan val je mensen last met de zoektocht, maar niet met je zelfmoord.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen die zoektocht is dan weer een direct gevolg van de zelfmoord, maar toch leuk bedacht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet als je een constructie bedenkt waarmee je jezelf onopvallend levend begraaft. Ja dan val je mensen last met de zoektocht, maar niet met je zelfmoord.
ja of ze zouden zich zelf es zo moeten voelen als hoe diegene zich heeft gevoeld die zelfmoord pleegde. En idd, grootspraak. Kan me er zelf dood aan ergeren (ja ik zei doodquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:56 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Allemaal populistische grootspraak. Ze zouden een keer die compleet uit elkaar getrokken lichamen van een springer moeten zien, praten ze wel anders
quote:Wel erg egoïstisch van diegene. Ze denken bij zelfmoord alleen om zichzelf, door hem heb ik bijna een erg belangrijke toets gemist!
B. uit Maarssen | 11-04-2011 15:22
Vind hem niet echt heel erg leuk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:21 schreef Specularium het volgende:
Er is wel een goeie troll bezig daar op rtvutrecht.nl:
"Wel erg egoïstisch van diegene. Ze denken bij zelfmoord alleen om zichzelf, door hem heb ik bijna een erg belangrijke toets gemist!
B. uit Maarssen | 11-04-2011 15:22"
met gewoon dood gaan val je ook altijd andere mensen lastig, zo'n begravenis regelt zich niet vanzelfquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zware steen, touw, noordzee...quote:Op woensdag 13 april 2011 10:55 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
met gewoon dood gaan val je ook altijd andere mensen lastig, zo'n begravenis regelt zich niet vanzelf
ja maar dan moet er een zoekactie op touw worden gezet, en een herdenkingsdienst........en vast nog veel meerquote:
Wat wil je zeggen, dat mensen maar gewoon niet meer dood moeten gaan?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:55 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
met gewoon dood gaan val je ook altijd andere mensen lastig, zo'n begravenis regelt zich niet vanzelf
Wel realistisch blijven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet als je een constructie bedenkt waarmee je jezelf onopvallend levend begraaft. Ja dan val je mensen last met de zoektocht, maar niet met je zelfmoord.
Dan nog zijn er wel nabestaanden die om je rouwen. Meestal.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:08 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
ja maar dan moet er een zoekactie op touw worden gezet, en een herdenkingsdienst........en vast nog veel meer
Nee, maar dan kan het je niet kwalijk worden genomen. Ik bedoelde alleen te zeggen dat niet enkel het soort zelfmoord als in de OP ervoor zorgt dat anderen erbij betrokken raken. Want bij vrijwel elke zelfmoord betrek je er onschuldige mensen bij die jou vinden, moeten opruimen of de nabestaanden.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:55 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |