No offense, maar op deze manier betrek je er ook anderen bij, niet in de laatste plaats de machinist die de trein bestuurde.quote:
quote:
sukkelquote:
Ik bedoelde like a.d rijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:09 schreef totebel het volgende:
[..]
No offense, maar op deze manier betrek je er ook anderen bij, niet in de laatste plaats de machinist die de trein bestuurde.
erachter springen werkt nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:03 schreef r00kiel00kie het volgende:
Gisteren in de ochtend moest ik naar Utrecht met de trein. Rond dit tijdstip zat ik gelukkig nog thuis rustig aan de koffie voordat ik besloot naar het treinstation in Zaandam te gaan.
Ik mist op 10 seconden na de intercity naar Utrecht. Had ik die niet gemist dan had ik iets bizars meegemaakt.
De eerst volgende trein was richting Heerlen, ik moest op Amsterdam overstappen om mijn reis voort te zetten richting Utrecht.
Maar de trein kwam helaas niet verder dan station Maarssen, omdat er iemand in Zuilen voor de trein is gesprongen.
Waarom op een maandag ochtend.
Waarom voor een trein.
Dit is een videoverslag van al deze hectiek
Iemand hier iets van meegekregen toevallig?
quote:Aanrijding bij Maarssen
MAARSSEN - Bij een aanrijding op het spoor tussen Maarssen en Utrecht is maandagmorgen een dode gevallen. Het treinverkeer tussen Utrecht Centraal en Maarssen is daardoor enkele uren stilgelegd.
Het lijkt om een geval van zelfdoding te gaan. Spoorbeheerder ProRail heeft het baanvak gesloten en treinen werden omgeleid.
Reizigers moesten rekening houden met een uur vertraging. De storing duurde tot ongeveer 11.00 uur
Als ik in de eerdere trein zou zitten, had ik dat ook zeker gedaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een saai filmpje, je had beter de smurrie kunnen filmen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een saai filmpje, je had beter de smurrie kunnen filmen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:14 schreef r00kiel00kie het volgende:
[..]
Als ik in de eerdere trein zou zitten, had ik dat ook zeker gedaan.
baasquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:14 schreef r00kiel00kie het volgende:
[..]
Als ik in de eerdere trein zou zitten, had ik dat ook zeker gedaan.
En dieseltreinen dan? En bedenk eens hoeveel elektrische energie die dingen verbruikenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef r00kiel00kie het volgende:
Maargoed, treinen zuipen geen dure brandstof, zoals benzine
Maar ze vreten wel dure elektriciteit!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef r00kiel00kie het volgende:
Maargoed, treinen zuipen geen dure brandstof, zoals benzine
Dat gebeurt maar ong. 200 x per jaar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:03 schreef r00kiel00kie het volgende:
Had ik die niet gemist dan had ik iets bizars meegemaakt.
Wilde quoten, maar verkeerde knopje gedrukt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar ze vreten wel dure elektriciteit!
Waarom stuur je je reactie ook via DM?
Ach als machinist weet je dat er mensen zijn die voor treinen springen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:40 schreef xyzyx het volgende:
Had die kerel een pistool gegeven met 1 kogel, kon hij zichzelf door de kop schieten in plaats van die machinist te traumatiseren.
Zelfmoord is tot daar aan toe maar anderen er mee lastig vallen
Als onschuldig persoon weet je dat er debielen zijn, dat wil niet zeggen dat mensen niet boos mogen zijn op Tristan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:42 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ach als machinist weet je dat er mensen zijn die voor treinen springen.
Dat zou pas vergelijkbaar zijn als hij direct zichzelf had neergeschoten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als onschuldig persoon weet je dat er debielen zijn, dat wil niet zeggen dat mensen niet boos mogen zijn op Tristan.
vergelijking gaat niet opquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als onschuldig persoon weet je dat er debielen zijn, dat wil niet zeggen dat mensen niet boos mogen zijn op Tristan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |