Uhuh. Ik weet niet of het nog zo erg is als vroeger, maar ik als ik in de buurt van konijnen kwam konden ze de ambu bellen.quote:
Serieus? wtf.. das wel heel erg danquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Uhuh. Ik weet niet of het nog zo erg is als vroeger, maar ik als ik in de buurt van konijnen kwam konden ze de ambu bellen.
Ja, ik had wel medicijnen en zo, maar die moest je innemen door diep in te ademen, en ademen was 1 van de dingen die ik dan nog amper konquote:
Vond je dat dan niet doodeng?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik had wel medicijnen en zo, maar die moest je innemen door diep in te ademen, en ademen was 1 van de dingen die ik dan nog amper kon
zit weinig vlees aan hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Whut, weet je hoe lekker konijnen zijn!
Alluresquote:
Ja. Ik dacht echt dat ik dood ging toen. Net alsof je onder water zit zeg maar en doordat je in paniek raakt krijg je alleen maar minder lucht. Maar goed, toen was ik ook 9 of 10 ofzo.quote:
Kleuter bobbyquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Ik dacht echt dat ik dood ging toen. Net alsof je onder water zit zeg maar en doordat je in paniek raakt krijg je alleen maar minder lucht. Maar goed, toen was ik ook 9 of 10 ofzo.
1 konijn per twee personen is goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef Salatrel het volgende:
nou we hadden een keer konijn voor kerst (flappie?) en dat was nogal een anticlimax... zonde van het geld
quote:
ook zonde van je vader achteraf.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef Salatrel het volgende:
nou we hadden een keer konijn voor kerst (flappie?) en dat was nogal een anticlimax... zonde van het geld
Lul niet, je bent lieffiequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
toen was ik nog wel lief en niet zo verpest als nu
Smooth.quote:
Je mag ook wel een keer bij mij slapen hoor, ik heb geen huisdieren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:22 schreef Allure_ het volgende:
Zaterdagnacht sliep ik ergens, waar ook een kitten op de slaapkamer moest blijven. En dat kankerbeest wilde niet in z'n kattenmand gaan liggen. Sliep ik net, gaat ie vol in de aanval op m'n gezicht. Of wanneer ik wegdoezelde en dan weer wakker werd zat ie me als een hongerige hyena aan te staren. En nog erger, hij was de hele tijd keihard op bed aan het springen.
Alleen oudersquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je mag ook wel een keer bij mij slapen hoor, ik heb geen huisdieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |