quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
wilde net openen, stonden ze van monuta voor de deur![]()
Of ik interesse had
monuta? wat is datquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
Of ik interesse had
Lol, tijd voor een geen colporteurs aub sticker.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
Of ik interesse had
ik heb mijn leer niet uitgeleend, dus hoeven die ook niet terug te brengenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
net zo erg als die andere lui die hun voet tussen de deur proberen te zetten
dat dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, tijd voor een geen colporteurs aub sticker.Je een beetje van SST afhouden, belachelijk....
zo iets raars, Heb ik toch geen last van als ik dood benquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mensen die je uitvaart willen verzekeren.
Hmm, wederhelft en ik hebben wel een uitvaartverzekering, beetje lullig om de ander daarmee op te zadelen toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo iets raars, Heb ik toch geen last van als ik dood ben
ik krijg dat soort mensen niet aan de deur gelukkigquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mensen die je uitvaart willen verzekeren.
Verstandig, dan zadel je familie en vrienden er niet mee op.quote:
Lol, ik nu ook niet meer zoveel, eerder wel eens toen ik nog in een appartement woonde, daar hebben ze natuurlijk meer mensen op een kluitje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik krijg dat soort mensen niet aan de deur gelukkig
dat woon ik ook, maar ze zijn hier niet gewenst en dat weten ze denk ikquote:[..]
Lol, ik nu ook niet meer zoveel, eerder wel eens toen ik nog in een appartement woonde, daar hebben ze natuurlijk meer mensen op een kluitje.
bij mij ook niet, en tref ze ook niet zo vaak omdat ik bijna nooit thuis benquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat woon ik ook, maar ze zijn hier niet gewenst en dat weten ze denk ik
Lol, als ze hier gaan aanbellen hang ik deze op:quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef MaryMouse het volgende:
zijn bij mij nog nooit aan de deur geweest, want anders zou ik deze ophangen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef MaryMouse het volgende:
zijn bij mij nog nooit aan de deur geweest, want anders zou ik deze ophangen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, als ze hier gaan aanbellen hang ik deze op:
[ [url=http://gs14.rimg.info/da0b7786e6b3e3df404d31bc107780a5.png]afbeelding ] [/url]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, als ze hier gaan aanbellen hang ik deze op:
[ [url=http://gs14.rimg.info/da0b7786e6b3e3df404d31bc107780a5.png]afbeelding ] [/url]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef MaryMouse het volgende:
ik had net mijn bordje gepost... ging bij mij de deurbel. Ik schrok mij rot... was de loodgieterben benieuwd of hij het gaat winnen van de afvoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |