Heb ik eindelijk weer iemand in de buurt die voor me naar de apotheek rijdt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
straks moet je oppassen met dit soort opmerkingen, ik breng het zo langs hoor
Turingtest. En nee, zodra een computer de Turingtest haalt, kun je niet meer zeggen welke de computer is en welke de mens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doet me denken aan een interessante filosofische stelling. Als je twee dozen hebt en in eentje zit een brein van een mens en in de ander een computer. Welke vraag je ook stelt, ze geven hetzelfde antwoord. Kan je dan nog zeggen dat in de ene doos wel een computer zit en geen mens? Of andersom?
Dit is niet mijn dag.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:40 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Tetten hoeven niet dik. Heupen mogen lekker vol
Ik mis normaal tussen slank en volslankquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:40 schreef STING het volgende:
tenger---mager------slank-----volslank--mollig/chubby------dik-------obees------------morbide obees
Zoiets
Ik zou mager vóór tenger plaatsen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:40 schreef STING het volgende:
tenger---mager------slank-----volslank--mollig/chubby------dik-------obees------------morbide obees
Zoiets
Ik val ook op zeer slanke vrouwen, getuige mijn 'track record'. Alleen niet op ronduit dikke vrouwen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij gaan niet daten dus?
Ik wil een scheermesje.
Kan primaquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef STING het volgende:
[..]
Zij/hij is vol.
Zij/hij is vol van zichzelf.
Mwah, te verwarrend, dan maar gewoon volslank, voor degenen die een beetje chubby zijn
tenger---magerquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:40 schreef STING het volgende:
Zoiets
Dat is een waarde-oordeel, geen classificatiequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mis normaal tussen slank en volslank
oke moet ik dus goed leren herkennen wanneer je zomaar iets roept of wanneer je mij voor je karretje wilt spannen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk weer iemand in de buurt die voor me naar de apotheek rijdt.
Je bent morbide obees?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik val ook op zeer slanke vrouwen, getuige mijn 'track record'. Alleen niet op ronduit dikke vrouwen.
Dus jij bent nog steeds geschikt datemateriaal.
Ik ben zelf trouwens ook geen volslanke man, dus dat scheelt
Kusjekroelie!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
oke moet ik dus goed leren herkennen wanneer je zomaar iets roept of wanneer je mij voor je karretje wilt spannen.
Meteen heb ik een MI van die hele dikke vent van een docu laatstquote:
Dan ben ik blij dat ik die docu niet gezien heb.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
Meteen heb ik een MI van die hele dikke vent van een docu laatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |