Normale kruiden, ben geen Chinees.quote:
niets mis met sambalquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:27 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Normale kruiden, ben geen Chinees.
Dit! Eigenlijk eet ik zelf relatief weinig zout en een klein beetje sambal bij de piepers is best te eten.quote:
Ja geen zout he, geen zoutbom.quote:
Dat ook. Ketjap is nou niet echt DE zoutvervanger. Zoals hierboven kun je denk ik het beste uit de voeten met sambal, als dat niet alles is kun je eens een klein beetje koriander proberen, fleurt je eten ook wel op. (niet te veel!)quote:
Zat! In dingen als brood, kaas en vleeswaren zit meer dan genoeg zout.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:33 schreef Basp1 het volgende:
Heb je sowieso niet een bepaalde hoeveeheid zout nodig dagelijks, of komt dat al genoeg in de proudcten die we normaal eten voor?
Te veel al, als je al die voedselfanatiekelingen mag geloven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:33 schreef Basp1 het volgende:
Heb je sowieso niet een bepaalde hoeveeheid zout nodig dagelijks, of komt dat al genoeg in de proudcten die we normaal eten voor?
Niet in die ik heb in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef Schalks. het volgende:
Kerriepoeder
Weet je wel hoeveel E-nummer daarin zitten.
Oke tnxquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat ook. Ketjap is nou niet echt DE zoutvervanger. Zoals hierboven kun je denk ik het beste uit de voeten met sambal, als dat niet alles is kun je eens een klein beetje koriander proberen, fleurt je eten ook wel op. (niet te veel!)
Doorgelezenquote:
Ik eet boerenkool met sambal... heerlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit! Eigenlijk eet ik zelf relatief weinig zout en een klein beetje sambal bij de piepers is best te eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef bas-beest het volgende:
Je zou ook eens Marmite kunnen proberen als zoutvervanger.Nee, wil echt zoutloos. Vind zout echt een horror de laatste tijd. Proef ook meteen als het ergens in zit. Waarschijnlijk een overdosis gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het echt goor nu.
("`-''-/").___..--''"`-._
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
(_Y_.)' ._ ) `._ `. ``-..-'
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |