Dat klopt, zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Portretrecht voor meer informatie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:28 schreef nick77 het volgende:
Trouwens: foto's van willekeurige mensen op straat maken en die publiceren zonder toestemming mag niet voor zover ik weet?
Daarom heeft TS de man ook netjes onherkenbaar gemaakt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:28 schreef nick77 het volgende:
Ach ja..weet je wat pas kut is, als je geen eten (meer) heb, je honger begint te krijgen terwijl je in de trein naar huis zit, en gaat er iemand met een bak patat in de stoel voor je zitten.
Lekker is dat.
Trouwens: foto's van willekeurige mensen op straat maken en die publiceren zonder toestemming mag niet voor zover ik weet?
Nu snap ik ook waarom ik gemiddeld twee keer per jaar met de trein reis.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:28 schreef Chicha het volgende:
Dat krijg je ervan als je 2e klas gaat zitten sloeber dan zit je tussen het gewone volk
Nee dat heb je niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:15 schreef GroeneGod het volgende:
[..]
misschien heb ik wel netjes gevraagd of ik die pica mocht maken?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:40 schreef 92Merel het volgende:
Oh dat doe ik ook, maar dan ben ik niet dik
4? Tering wat lang.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:16 schreef RacerDKB het volgende:
10 minuten
Echte bazen doen het in maximaal 4 minuten.
Fout gegokt, ik weeg 80 kilogram.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:15 schreef ohwyeah het volgende:
Hoeveel zal ie wegen ? volgens mij 95 kilo.
Dat doet er niet toequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:53 schreef GroeneGod het volgende:
fokkers die doen alsof ze de man op die foto zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |