Doe eens lief tegen DVquote:
geenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:55 schreef naatje_1 het volgende:
Hoeveel vlinders zijn er in je buik als je verliefd bent?
42quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:55 schreef naatje_1 het volgende:
Is de gelukkige een FOK!ster?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:55 schreef naatje_1 het volgende:
Dankje murpquote:
tuurlijk, waar moet ik mijn geluk anders vinden? Waarom denk je überhaupt dat ik op fok zit? FOK! is één groot hosselparadijsquote:
ik heb je nog nooit gehoord volgens mij, daaromquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja hoor![]()
moet nog ff bedenken wat
ik zat al te kijken op de wiki wat ik fout deed, maar ik vond het niet...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:02 schreef djkoelkast het volgende:
Mededeling
geen genre = niet meer inroosteren want ik blijf terug dm'en
dank
wiki moet geupdate worden, maar dat doe ik pas als de nieuwe site klaar isquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zat al te kijken op de wiki wat ik fout deed, maar ik vond het niet...
oh, okquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wiki moet geupdate worden, maar dat doe ik pas als de nieuwe site klaar is
ja dat kan niet doeiquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
Een beetje HARDER zetten die mic.
Tante LienJvT
oh, ok, das kutquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja dat kan niet doei
laptop mic enzulks
nee hoor ik heb een kutaccent, vraag maar aan ssbquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, ok, das kutje hebt een fijne stem zo te horen
Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee hoor ik heb een kutaccent, vraag maar aan ssb
welk accent? amsterdams? Niets mis met amsterdams. Sowieso niets mis met accent.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik woon in brabantquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
welk accent? amsterdams? Niets mis met amsterdams. Sowieso niets mis met accent.
Ja dat zeg ik ook alleen maar omdat jij met een klootzak vindtquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jij doet geheimzinnig met patjen op tcquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook alleen maar omdat jij met een klootzak vindt!
Je bent nooit eens lief tegen mij
Ik heb je nog nooit wat positiefs over en tegen mij horen zeggen!!
Hoezo, je kon alles zien tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jij doet geheimzinnig met patjen op tc
Moet je de stem van Naatje eens horen..quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het komt je spelling kwaliteiten ook niet echt ten goedequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook alleen maar omdat jij met een klootzak vindt!
Je bent nooit eens lief tegen mij
Ik heb je nog nooit wat positiefs over en tegen mij horen zeggen!!
jullie zaten heel de tijd te lachenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoezo, je kon alles zien toch?
ja sorry, ik doe altijd 4 dingen tegelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het komt je spelling kwaliteiten ook niet echt ten goede
ja maar we lachte je niet uit, we lachte om onze troll-topics van gisterquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jullie zaten heel de tijd te lachen
Doe er wat aan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja sorry, ik doe altijd 4 dingen tegelijkdan haal ik woorden door elkaar
Een bekend gebrek bij mij
Wat heb je nu weer te zeiken?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe er wat aan.
[..]
Wat heb je nu weer te zeiken?
Oh, kom opquote:
quote:
bedoeld.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, kom opZet die zeikpet eens af, het was als grap bedoelt.
Polderinternet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb dr pepper lipsmacker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kut venetian snares download![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie er altijd maar 1 zeiken en dat ben jij en dat ben ik nu wel zatquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, kom opZet die zeikpet eens af, het was als grap bedoelt.
Gaan we nou zeiken op het zeiken van mensen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie er altijd maar 1 zeiken en dat ben jij en dat ben ik nu wel zat
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gaan we nou zeiken op het zeiken van mensen?
Lighten up Koelkast, het is allemaal niet zo serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh, jezusquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
en ik heb een nieuwe foto op msn, nu allemaal weer lief doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lighten up Koelkast, het is allemaal niet zo serieus bedoeld.
Het zonnetje schijnt, het leven is mooi.
Note the smile?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jezusJe moet jezelf soms eens bezig zien man.
Doe eens niet zo serieus, het is hier verdomme ONZ.
picsquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
en ik heb een nieuwe foto op msn, nu allemaal weer lief doen
I noted the smilequote:
DOE DAN!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
jongens stop met zeuren of ik ga backstreet boys draaien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaar dat lief doenAnonimity is a bliss
The Callquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
jongens stop met zeuren of ik ga backstreet boys draaien
Jaquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]Ik ga nu spontaan lief doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaar dat lief doen![]()
Ga je BSB nog draaien? Of ik heb 'm gemist?quote:
Gaat ze niet doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je BSB nog draaien? Of ik heb 'm gemist?
Ik wil BSB horen, dit is de enige manierquote:
Maak je maar geen zorgen, onkruid vergaat niet zo makkelijk.quote:
Je kunt het ook lief vragen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil BSB horen, dit is de enige manier
SpaceInvaders is een vrouwtjequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt het ook lief vragen.
Krijg jij met jouw charmes vast wel voor elkaar.
Rihanna is gewoon een stom wijfquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef -Datdus- het volgende:
Eerst werd ze geslagen en ging ze huillie doen en nu vind ze het ineens geil?
ik vind jou niet knap genoeg gr grquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je zou eens iets leuks zeggen over mij heh
Ja dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik vind jou niet knap genoeg gr gr
Hoiquote:
doe dan zellufquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
Nouhou, dan moet je het helemaal draaien ook
Nah, ben geen lesboquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog, wie kan jouw charmes nu weerstaan.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je moet zeggen dat je me lekker vindt!
Tokyo op FearFM trouwens![]()
!
speurtocht uitgezet met 8 man hequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu al klaar bij Fysio en Speurtocht?
Ah das wel makkelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
speurtocht uitgezet met 8 man hedus opdracht geven, en klaar
Dan gaat de radio dus gewoon weer uitquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hej, raad eens, ik ben over een kwartier
Jij hebt trek gekregen is Spees?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
'k Heb desondanks wel trek gekregen.
doodgaan helptquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:43 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wil mn kop door een muur heen rammen..wat een pijn... wat helpt tegen oorpijn/hoofdpijn
Niks.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:43 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wil mn kop door een muur heen rammen..wat een pijn... wat helpt tegen oorpijn/hoofdpijn
Als ik ooit nog een uurtje met de scepter zwaai hiero: knuffelrock 42 als inspiratiequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
Nouhou, dan moet je het helemaal draaien ook
Paracetamolquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:43 schreef -Datdus- het volgende:
Wat een pretquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan gaat de radio dus gewoon weer uit
Ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG VENETIAN SNARES IS BIJNA KLAAR KLSJDAKJDLKJDFS
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:49 schreef gewoonfaye het volgende:
en dat was de eerste keer dat ik serieus en ontopic postte in ONZ
bravo, wil je nu een sticker?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:49 schreef gewoonfaye het volgende:
en dat was de eerste keer dat ik serieus en ontopic postte in ONZ
nee, een trofee en een drie kusjes zo van smak smak smakquote:
neequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lelijke Spees, heb je deze ook ?
Ground Force - Zombie (Original Mix)
Dat lijkt me een goed plan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef sharr het volgende:
Ik wil een hondensticker op mijn voorhoofd
Kijk ditquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu wil ik mijn ogen dichtdoen en spacen
Dit is zo geniaal, dat ik niet wil uittunen... Hoe laat ga je eruit?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoeveel mensen zijn er tijdens dit nr uitgetuned?![]()
![]()
nooitquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
naatje is het erg als ik 2 min uitloop?
EN DAN MIJN VERZOEKJE NIET DRAAIEN ZEKERquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
naatje is het erg als ik 2 min uitloop?
vrijdagquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
EN DAN MIJN VERZOEKJE NIET DRAAIEN ZEKER![]()
![]()
![]()
![]()
te laatquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh laatste minuut
Doe je nog wel speciaal voor mij een dankwoordje Speesje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2011 16:00:42 ]
Installeer GTA SA nou maar lelijke daasquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb iTunes op mijn Windows laptop geïnstalleerd om naar Space te kunnen luisteren.
Ik ben niet lelijk jij relnicht !quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Installeer GTA SA nou maar lelijke daas
Dan ben je dom zeg, je kan beter VLC downloaden. Dat werkt tenminste naar behorenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb iTunes op mijn Windows laptop geïnstalleerd om naar Space te kunnen luisteren.
Yann tiersenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yann tiersen - La valse d'Amelie
Ik ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:04 schreef Viro het volgende:
Stream is down?
Krijg inlog venster in VLC...
Viroooooquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:04 schreef Viro het volgende:
Stream is down?
Krijg inlog venster in VLC...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan ben je dom zeg, je kan beter VLC downloaden. Dat werkt tenminste naar behoren
Echt gigantische faal dat iTunes hehquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ook
Hij trekt de stem van Naatje niet
Alsof jij wel wat hoordequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
[..]
Echt gigantische faal dat iTunes heh?
Hier doet hij het nog...
Ik heb je moeder gezienquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie zegt dat mijn moeder geen zeekoe is ?!
ik zeg.. ga haar lekker pestenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie zegt dat mijn moeder geen zeekoe is ?!
Dat was ikzelf, uiteraard.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:09 schreef Viro het volgende:
Naatje was dat net een jingle ingesproken door Lama443 of was jij dat?
Is hij pedo?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik Jokunu-fun (of zo) weer bezig geweest?
http://www.nu.nl/binnenla(...)je-met-kinderen.html
Sorry ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik Jokunu-fun (of zo) weer bezig geweest?
http://www.nu.nl/binnenla(...)je-met-kinderen.html
Pics van de piemel van je vriendinquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:12 schreef gewoonfaye het volgende:
waarom begint mijn beste vriendin over de lul van der vriend te praten?
Vertel details!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:12 schreef gewoonfaye het volgende:
waarom begint mijn beste vriendin over de lul van der vriend te praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |