Wat zij zegtquote:
beetje min. 37k uitgeven voor een mountquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:26 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Vind de mijne toch iets gaver
http://www.wowhead.com/spell=93326#screenshots
Dit inderdaad, meestal verlies ik altijd met de rollsquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:08 schreef Maureentje het volgende:
[..]
beetje min. 37k uitgeven voor een mount
Daarbij een mount (met low droprate) waar 5 man voor rollen en als je hem dan wint ,is toch veel leuker![]()
![]()
Pwetty Powny!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:48 schreef lifeblind het volgende:
Ach, mijn mount is beter dan die van jullie allemaal!
[ afbeelding ]
(en stiekem vind ik 'm best wel tof, maar ik ga over op die Winged Guardian als ie er is).
Ik moet het nog ontdekken, easy mode geld verdienenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:08 schreef Chau het volgende:
Heb Sandstone drake ook, voor sommige is 40k voor een mount niks, heb hem ook direct gekocht toen die eenmaal op de AH kwam. Cata is toch easy mode gold verdienen, te makkelijk eigelijk
Ik farm ores met die Electrostatic Condenser, levert mij redelijk wat air/fire ect op. En uiteraard AH in de gaten houden, zie ik cinders op de ah voor 15g per stack alles opkopen en gewoon verkopen als de prijs weer normaal isquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik moet het nog ontdekken, easy mode geld verdienen
Wat doe jij daar zoal aan?
Ik heb gisteren pas voor het eerst fatsoenlijke patterns kunnen kopen voor mijn tailoring, epics enzoHoop er aardig wat centjes mee binnen te kunnen harken zodat ik ook eens iets kan kopen voor het leuk, een mechano-hog ofzo, die wil ik al zo lang
Ja oke maar als je 60k gold heb dan moet je er toch iets mee doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:08 schreef Maureentje het volgende:
[..]
beetje min. 37k uitgeven voor een mount
Daarbij een mount (met low droprate) waar 5 man voor rollen en als je hem dan wint ,is toch veel leuker![]()
![]()
Heb ook meer dan genoeg gold hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:52 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ja oke maar als je 60k gold heb dan moet je er toch iets mee doen.
Ach het is maar een spel he.. als het nou keiharde euro's waren tja dan was het een ander verhaal
Die Tol Barad pony is ook wel gaaf, een glitter paard zonder vleugels!
Ik heb het afgelopen jaar een paar keer geprobeerd maar nooit iDeal kunnen selecteren (staat niet aangegeven als optie; je kunt alleen een credit card toevoegen). Met speeltijd kopen staat die optie natuurlijk wél pontificaal voor je neus aangegeven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Authenticator heb ik meer dan een jaar geleden al met iDeal gekocht.
Hoe heb je dat dan gedaan, want ik heb het herhaaldelijk geprobeerd en was nooit mogelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Authenticator heb ik meer dan een jaar geleden al met iDeal gekocht.
Maar het gaat eigenlijk om automatische incasso, volgens de site en customer support.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Nope, iDeal is ook geen optie meer voor mij.
Ja dat is het zelfde. Daarmee kan je gewoon betalen met je bank rekening nummer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar het gaat eigenlijk om automatische incasso, volgens de site en customer support.
Weet niet of dat in Blizzard-taal hetzelfde is.
droppen wel leuke tank items, dus die wil ik wel doenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:09 schreef pl4kkie het volgende:
HOOwat een kut instance vindt ik dat zeg.
Nooit geweest hoor, zie alle klaagzang al jaren op de officiele forums.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Nope, iDeal is ook geen optie meer voor mij.
Is praktisch gezien hetzelfde, want gaat ook direct in. Alleen heb je er geen internetbankieren voor nodig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar het gaat eigenlijk om automatische incasso, volgens de site en customer support.
Weet niet of dat in Blizzard-taal hetzelfde is.
Ach, die is makkelijk, de meeste bosses kun je sowieso overslaan. Ik als tank zijnde gebruik altijd de eerste pack om te kijken hoe goed mijn groep is, ik storm er gewoon op af, zonder CC of wat dan ook (ik kijk wel ff naar de HP/Mana levels vna mn groep voordat ik begin natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 09:09 schreef pl4kkie het volgende:
HOOwat een kut instance vindt ik dat zeg.
Klopt, was gisteren ook in HOO, maar echtquote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ach, die is makkelijk, de meeste bosses kun je sowieso overslaan. Ik als tank zijnde gebruik altijd de eerste pack om te kijken hoe goed mijn groep is, ik storm er gewoon op af, zonder CC of wat dan ook (ik kijk wel ff naar de HP/Mana levels vna mn groep voordat ik begin natuurlijk), en als we het zonder kleerscheuren makkelijk overleven, weet ik dat het een snelle run gaat worden.
Een dungeon die voor mij de ene keer heel makkelijk is en de andere keer moeilijk is stonecore. Vandeweek waren we bij Karsh Steelbender (die boss die je door die lava moet sleuren), en een of andere huntard dacht dat het grappig was om meteen vanaf het begin af aan full-out op dps te gaan waardoor ik niet meteen genoeg aggro had... dat werd enigzins problematisch om die boss door de lava te kiten natuurlijkUiteindelijk met een stuk of 8 adds over ofzo die boss toch nog down gekregen
De healer had er zelfs geen problemen mee zo te merken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |