Dat had ik met de singles die ik in 2007 en 2008 van ze kocht. Gewoon een beetje duwen (de single zit dat wel stevig vast, dus pas op dat je hem niet breekt) of wat vinyl wegschrapen.quote:
Off-topic.. Wat vind jij dan bijvoorbeeld wel een mooi minimalistisch ontwerp voor een album cover?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:09 schreef tim. het volgende:
[..]
Die albumcover is echt? Niet mooi, terwijl ik meestal wel van die minimalistische ontwerpen hou.
Krijg een deja vu gevoel met de U2 periode van Achtung Baby....clip als The Fly.quote:
Is het ook. Helvetica op een strakke achtergrond doet het altijd goed. Serieus, dit past wat mij betreft het best bij de albumtitel (en zelfs de tracktitels).quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:20 schreef sander26 het volgende:
New German Shows Announced! Berlin & Cologne. Tickets on sale 23rd April - http://www.arcticmonkeys.com
*tam-tam-tammmmmmquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:47 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Het blijft gissen, maar ik reken op eind juni in Nederland.
Ligt er even aan wat ze nog bekend gaan maken voor begin mei, anders denk ik ook aan Keulen. Unieke kansen pakken, 3 maanden daarna is het weer huilen met de pet op als ze de arena's gaan doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:22 schreef Merkie het volgende:
Eind juni heb ik tentamens zeg. Dacht er ook al over om naar Keulen te gaan, maarja.
Leuke vraagquote:Op woensdag 20 april 2011 18:08 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Off-topic.. Wat vind jij dan bijvoorbeeld wel een mooi minimalistisch ontwerp voor een album cover?
Ik vind de cover van SIAS noch mooi, noch lelijk, maar het heeft wel 'wat'.
Eerste is tof, tweede is Kuifje stijl, doe maar niet dusquote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef Kijana het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had liever deze gezien.
Of hebben jullie misschien liever dit dan het origineel?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die tweedequote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef Kijana het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had liever deze gezien.
Of hebben jullie misschien liever dit dan het origineel?
[ afbeelding ]
Dat vind ik sowieso echt leuk. Dat ze voor elke "era'' weer een nieuw logo hebbenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:01 schreef Kijana het volgende:
Het nieuwe logo is wel beter dan de vorige gelukkig.
38 euro vanaf waar?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:42 schreef Jacobuspower het volgende:
hmmm, keulen is wel verleidelijk zeg. 2 weken na de albumrelease, kleine venue.
Trein kost ook bijna niks (38 voor heen en terug reis), plus kaartje van 30 euro is dus in totaal 70 euro. Maar even afwachten of ze nog snel een Nederlandse datum bekend gaan maken, anders ga ik dit serieus overwegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |