ok ok .quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:49 schreef sharr het volgende:
IK WOU NOG ZEGGEN DAT JE HEEL WEINIG HUID NODIG HEBT OM EEN CONDOOM TE MAKEN VOOR JOUW MONSTERCOCK VAN VIJF CENTIMETER GR GR
Nee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:49 schreef Spouwerranger het volgende:
Nee, onder de streep gaan we nog even door
__________________________________________________________________________________
Ze worden dan ook van rubber gemaakt. Chick.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:49 schreef sharr het volgende:
IK WOU NOG ZEGGEN DAT JE HEEL WEINIG HUID NODIG HEBT OM EEN CONDOOM TE MAKEN VOOR JOUW MONSTERCOCK VAN VIJF CENTIMETER GR GR
Hij zei dat hij condooms ging maken van huidquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze worden dan ook van rubber gemaakt. Chick.
Neuh, was een reactie op een post over je huid villen om er een condoom van te maken enzulks.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sharr heeft er liever een van schapendarm in d'rquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind jullie allemaal lief.
Het is dat mijn reputatie het hier onmogelijk maakt om ook maar 1 chick uit deze reeks te schenken, anders zou ik jullie allemaal begeren.
Ja maar dat doen we niet dus we zijn achterbaksquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vind jullie allemaal best lievv enzo.. wanneer jullie lievv doen dan
Heb alleen een hekel aan jou hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dat doen we niet dus we zijn achterbaks
aan mij toch ook?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb alleen een hekel aan jou hoor
heb bahquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zal ik eens lekker in je doos porren schat
Oh ik ga even lekker in een hoekje huilen hoor, ik kan het allemaal niet meer aanquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb alleen een hekel aan jou hoor
Jij bent geen rasschijnheil dus nee.quote:
maar ik ben wel stom en boerin enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent geen rasschijnheil dus nee.
I don't want to miss a thingquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:55 schreef sharr het volgende:
Oke nu niet meer rellen want ik ben weg en ik wil niets missen
Heul nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ik ben wel stom en boerin enzo
Trolls deserve to diequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar wat nou als ze heel erg honger hebben?
nu heb ik zin in tosti'squote:Op dinsdag 12 april 2011 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zijn trolls, die voed je alleen met liefde.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan krijg je van die Afrika toestanden op het internet. Ontwikkelingshulp allesquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Het enige jammere aan jou is Caro Emerald
Mensen die nog niet alles wetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik tune even uit, tijd om even te leren
Ja!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:59 schreef MultiBanaan het volgende:
Knetter is dat plaatje van The Riddle?
Uittunen tijdens Hendrixquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik tune even uit, tijd om even te leren
Ja mijn ex ook inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:59 schreef MultiBanaan het volgende:
Knetter is dat plaatje van The Riddle?
uhmquote:
Zelfs in spoiler mogen die plaatjes nietquote:
van dittemquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zelfs in spoiler mogen die plaatjes niet
Tot vanavondquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:03 schreef naatje_1 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, wat een kutlied is dit ookover commerciele platgedraaide bagger gesproken
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:03 schreef naatje_1 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, wat een kutlied is dit ookover commerciele platgedraaide bagger gesproken
Eensquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef Stokstaart het volgende:
Dit nummer is echt te kut voor woorden
ik heb er net woorden voor gebruikt: commerciële platgedraaide bagger.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef Stokstaart het volgende:
Dit nummer is echt te kut voor woorden
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb er net woorden voor gebruikt: commerciële platgedraaide bagger.
Ik kijk niet echt of het commercieel is, ik vind het gewoon een draak van een kutplaat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je het voor de eerste keer zou horen zou je het dan wel mooi vindenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, vandaar dat het in draakje staat...quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kijk niet echt of het commercieel is, ik vind het gewoon een draak van een kutplaat.
toen ik dit voor het eerst hoorde vond ik het nog goed, siquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je het voor de eerste keer zou horen zou je het dan wel mooi vinden
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:06 schreef Rensjebree het volgende:
wou ik T-spoon aanvragen was het al gedaan
ik wil wel draaien, maar dan wordt mijn stemkwaliteit helemaal de grond in gezeken...quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:06 schreef mash_ het volgende:
Zit het rooster eens te kijken. Er zijn meer gaten dan dat er djs draaien.Waar zijn alle djs heen?
Dat is heul geen strafquote:
Jouw stem en kwaliteit in één zinquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wil wel draaien, maar dan wordt mijn stemkwaliteit helemaal de grond in gezeken...
ja ik ben zo weg.. dus dan kan ik niet luisterenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wil wel draaien, maar dan wordt mijn stemkwaliteit helemaal de grond in gezeken...
Jij had toch een schattig hoog stemmetje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik las Toonquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:06 schreef Rensjebree het volgende:
wou ik T-spoon aanvragen was het al gedaan
Ik zeg DM/PMquote:
Gewoon draaien en het topic niet lezenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij had toch een schattig hoog stemmetje?
jij had toch die heerlijke jonge stem met die rollende r die de oren pleziert?quote:
ja, die jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij had toch die heerlijke jonge stem met die rollende r die de oren pleziert?
dat was echt een faal uurtjequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon draaien en het topic niet lezen
Deed Zokunen gisteren ook
Waddan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat was echt een faal uurtje
Jazz afgewisseld met hardstyle en toetersquote:
jazz uurtje met slome jazz, toeters erdoorheen en pokkeherrie.. zokunen heeft een virus ofzowquote:
Één of andere kutNederlander die denkt dat hij een mooi nummer in onze taal kan doen en hopeloos faalt.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:11 schreef mash_ het volgende:
Ik ga misschien binnenkort ook wel weer eens draaien
Alleen zijn pc toch ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jazz uurtje met slome jazz, toeters erdoorheen en pokkeherrie.. zokunen heeft een virus ofzow
hij zelf ook denk ik.. in zijn nekquote:
Laat iemand zijn rechten om platen uit te brengen afnemenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Één of andere kutNederlander die denkt dat hij een mooi nummer in onze taal kan doen en hopeloos faalt.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij zelf ook denk ik.. in zijn nek
En toch is het wel een schatje hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij zelf ook denk ik.. in zijn nek
ja maar af en toe een hopeloze zeurquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En toch is het wel een schatje hoor
Sorry die van mij zit al volquote:
die cover is beter, maar dat doet niet af aan het feit dat dat ook commerciële platgedraaide bagger isquote:
lul je er maar weer uitquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die cover is beter, maar dat doet niet af aan het feit dat dat ook commerciële platgedraaide bagger is
ja das wel dat uurtje gisteren was niet zo'n succes neequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar af en toe een hopeloze zeur
Ik dacht er aan toen ik het postte.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die cover is beter, maar dat doet niet af aan het feit dat dat ook commerciële platgedraaide bagger is
het is hier in de zon 22quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:15 schreef Stokstaart het volgende:
Knetter het is 16 graden buiten
Wat draai jij als het 27 graden is?
quote:
quote:Het is half tot zwaar bewolkt en er vallen enkele regenbuien met een kleine kans op onweer. Met maxima rond 11 graden is het aanzienlijk koeler dan afgelopen dagen.
Het wordt nog erger hierna!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Oké, als deze grafmuziek niet snel stopt, haal ik eigenhandig mijn trommelvliezen uit mijn oren en vul ik mijn gehoorgangen met zoutzuur. DAT VOELT NOG FIJNER DAN DEZE BAGGER
Het is heerlijk weer hierquote:
Dan zul je het wel verdiend hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kreeg een fucking hagelbui over me heen
Salpeterzuur werkt beterquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Moet ik alvast mijn zoutzuur erbij halen?
Bij mij staat hij heel zacht zodat ik nog wel kan horen wanneer er iets anders op komt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:18 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb veel getolereerd nu, maar ik mute hem nu.
als koelkast zijn dm leest en toestemt, dan nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Moet ik alvast mijn zoutzuur erbij halen?
Show him some anti-peristaltic moves man!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:20 schreef ToT het volgende:
Ik begin me hier echt fysiek ziek te voelen. M'n lunch tikt tegen mijn huig aan met het verzoek of-ie er uit mag!
Join the club.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:20 schreef ToT het volgende:
Ik begin me hier echt fysiek ziek te voelen. M'n lunch tikt tegen mijn huig aan met het verzoek of-ie er uit mag!
jamaar ga je praten, want in dat geval...quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als koelkast zijn dm leest en toestemt, dan niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Ja dan krijg ik een bruin toetsenbord en scherm.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Show him some anti-peristaltic moves man!
Ahhhhquote:
Die werd elke pauze in elkaar getrapt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Kelly Family. Er zat een meisje bij mij op het middelbaar die alleen maar bandshirts daarvan droeg.
oeh kusje maakt een hoop goed hequote:
Het ergste was dat ze de zelfhygiëne had van een ongewassen bavianenreet en ze was over de 90 kilo. Dus niemand kwam bij haar in de buurt.quote:
Succes en verdwaal nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben er van tussen, speurtocht uitzetten en fysiotherapie.. tot later schatjes en niet-schatjes![]()
Zegt al genoeg over The Kelly Family dat zo eentje er fan van is dan!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het ergste was dat ze de zelfhygiëne had van een ongewassen bavianenreet en ze was over de 90 kilo. Dus niemand kwam bij haar in de buurt.
Hier schijnt de zon nu ook eindelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer hiergeen regen, blauwe lucht en witte wolken
jammer!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:26 schreef mash_ het volgende:
De volgende twee verzoekjes zijn: Hakkuhbar, Neophyte
dus....
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:29 schreef Monopoly het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Monopoly
Bericht:
WREED UIT JE DAK
Kloptquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:32 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Hee sharr is terug we kunnen weer rellen
Dat is toch wel redelijk mainstreamquote:
Het topic is alweer bijna dichtquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:36 schreef ToT het volgende:
Dit nummer heb ik aangevraagd voor de sfeer in het topic!
1: neequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is toch wel redelijk mainstream
Oke baasquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1: nee
2: er staat nergens dat het mainstream moet zijn
geen harde platen overdag, klaar.
Neequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mag er in 1501 ook nog gebasht worden ?!
Nee, domme eikel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
ja pappie, we zullen het niet meer aanvragenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1: nee
2: er staat nergens dat het mainstream moet zijn
geen harde platen overdag, klaar.
alleen naar instellingen zoals de NS, of personen uit de politiek als Wilders, maar niet naar personen uit dit topicquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oh dat verklaart een hoop!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
IK HEB JULLIE ZUSJES GENEUKT VUILE MONGOLEN, EN ALS JE DIE NIET HEBT DAN WAS HET JE MOEDER MET D'R STRAKKE KUT !!!!11!1!CAPS!1!!
Gaat het ff niet met jouquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
IK HEB JULLIE ZUSJES GENEUKT VUILE MONGOLEN, EN ALS JE DIE NIET HEBT DAN WAS HET JE MOEDER MET D'R STRAKKE KUT !!!!11!1!CAPS!1!!
hoiquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoax. Mijn moeder heeft een hele uitgelubberde kut.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iellllllll jij zit in je moeders kutquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoax. Mijn moeder heeft een hele uitgelubberde kut.
en dat weet jij omdat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:46 schreef sharr het volgende:
[..]
ik kwam uit miijn moeders kutquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Iellllllll jij zit in je moeders kut
sindsdien heb je ook geen kut meer gezienquote:
mijn zusjes kutquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
sindsdien heb je ook geen kut meer gezien
OJA OMDAT JIJ ER 12 JAAR GELEDEN UITGEKOMEN BENT MET JE DIKKE KOP !!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer dat ik helemaal strak lig om een opmerking van jouquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
sindsdien heb je ook geen kut meer gezien
Keizersneequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
OJA OMDAT JIJ ER 12 JAAR GELEDEN UITGEKOMEN BENT MET JE DIKKE KOP !!
Ja muziek uit de games met een verhaaltje eromheen enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Muziek uit de games neem ik aan?Das wel cool.
Dan moet je meer van zijn posts lezenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer dat ik helemaal strak lig om een opmerking van jou
Nee, deze keer ga ik het niet doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mafia 2 heeft echt van die oude liedjes, wel vetquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja muziek uit de games met een verhaaltje eromheen enzo
Hoax, dan was jij er niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:49 schreef gewoonfaye het volgende:
mijn ouders hebben nooit seks gehad, telt dat ook?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok nu heb ik wel genoeg gescholden en beledigd voor vandaag.Of DVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Ok nu heb ik wel genoeg gescholden en beledigd voor vandaag.Serieus wie bedoel je met de kinderlokker? Zeekoe heb ik wel een vermoeden van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Of DVFoei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok nu heb ik wel genoeg gescholden en beledigd voor vandaag.Duurt nog wel even voor Huppel wakker wordt denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |