quote:
We weten nu wel dat het jou geen kont kan schelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
"Heel Nederland is geschokt door de gebeurtenissen in Alphen aan de Rijn"
Spreekt voor u zelf kamervoorzitster!
Hell yeahquote:
Je gaat me niet vertellen dat je niet een beetje geschokt was?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
+1quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
Dat doe ik ook als ik thuiswerk inderdaad. Soms pas na het werk douchenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef CherryLips het volgende:
Half acht op, gelijk pc aan en aan het werk. Maar ga meestal pas om 11 uur douchen ofzo
Ook jij kan hetquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Raar, voor iemand die tikt als een kleuter.
Hier nog eentje. Om 7 uur op, om 11 uur klaar. Nog in ondergoed de eerste mails beantwoordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook als ik thuiswerk inderdaad. Soms pas na het werk douchen![]()
Ik ook niet. Ik vond het een fascinerend schouwspel, maar helemaal koud laat het mij ook niet, hoor. Ik vind het wel erg wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
+1
Niet leuk, maar heb niet in puur afgrijzen naar de televisie zitten kijken.
Ik mag dit natuurlijk niet zeggen, want nu wek ik vast de indruk dat ik ook een levensgevaarlijke psychopaat ben.
Nee, ik was niet geschokt. Ik dacht even 'oh, kut voor de mensen daar' en ging verder waar ik mee bezig was.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je niet een beetje geschokt was?
Dat je er niet slecht van slaapt ofzo ok.
Eén van de eerste dingen die ik dacht toen ik het zag: 'Hij zit vast op FOK'quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie ook niet in waarom ik nu opeens geschokter zou moeten zijn omdat het hier was, ik vind het in de VS en Duitsland en Finland net zo erg of niet erg.
Of moet ik nou opeens verbaasd zijn dat er gekken in Nederland rondlopen? Echt, die mensen zijn nog nooit op FOK! geweest, ik kan er zo 10 aanwijzen in 11 jaar FOK! die ik hiervan zou kunnen verdenken.
Sterker nog, kan me niet voorstellen dat er hier ook maar iemand van houdtquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:07 schreef Royco1 het volgende:
Waarom heb ik een banner of ik wil daten met liefhebbers van het levenslied?
Piratendating.
Als er 1 muzieksoort is waar ik een hekel aan heb is het wel die piratenfestijn shit.
ik krijg ads met de vraag of ik wil vreemdgaan...ik heb niet eens een relatiequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:07 schreef Royco1 het volgende:
Piratendating.
Als er 1 muzieksoort is waar ik een hekel aan heb is het wel die piratenfestijn shit.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:07 schreef Royco1 het volgende:
Piratendating.
Geen echte piraten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:07 schreef Royco1 het volgende:
Piratendating.
Ja, hoi. Na jaren geheime zender leer je bepaalde muziek best waarderenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sterker nog, kan me niet voorstellen dat er hier ook maar iemand van houdt
Doe alsofquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik krijg ads met de vraag of ik wil vreemdgaan...ik heb niet eens een relatie
Aangezien het bij mij om de hoek is, was ik toch best geschokt. Niet zo geschokt omdat ik er vrijwel niemand ken, maar toch wel 'ooh kut het komt nu wel dichtbij'-gevoel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
Ik las:quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Met je linkerhand dan zeker?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:08 schreef ArTiC het volgende:
ik las:quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik las:
ik krijg aids met de vraag of ik wil vreemdgaan...ik heb niet eens een relatie
Schijnbaar wel, die feesten worden altijd druk bezocht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas is er toch een markt voor anders werd het niet meer gemaakt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
ik heb altijd trio's met mijn rechterhand en mijn linkerhandquote:
is dat aantrekkelijk?quote:
Dezelfde mongolen die naar dat soort feesten gaan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:09 schreef Royco1 het volgende:
Schijnbaar wel, die feesten worden altijd druk bezocht.
Maar welke mongool komt er op het idee om daar een datingsite voor op te zetten.
Die zitten toch alleen maar op Marktplaats?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Dezelfde mongolen die naar dat soort feesten gaan?
Maar val mij daar dan niet mee lastig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit niet in die scene.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef Mystikvm het volgende:
Die zitten toch alleen maar op Marktplaats?
zal het vrijdagavond ff uitproberen...quote:
Ik zou toch echt niet zo'n soort site opzetten, hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat niet perse. Ik wil wel graag de wereld van de ondergang redden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ah, weer een vrouw die 'lekker wil verzorgen'.
De grens lag bij poepseks liet ze gisteren ontvallen, so take a pick.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:14 schreef WinterBreeze het volgende:
Speciaal voor jou opgelopenHoe wil je het hebben?
Zonde van de tijd en moeite... in 2012 gaan we er toch allemaal aan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:14 schreef L-E het volgende:
Dat niet perse. Ik wil wel graag de wereld van de ondergang redden.
Leugens, moeder!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Dus 's nachts dan speel je een superheldin?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Fuck ja, tijd om een bucket list te gaan maken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Zonde van de tijd en moeite... in 2012 gaan we er toch allemaal aan.
Speel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus 's nachts dan speel je een superheldin?
Ik ga zo hard al die alu-lui uitlachen in 2013quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Bedspelletjes...Rawrquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus 's nachts dan speel je een superheldin?
Dat is al bijna! Het is bijna voorbij!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Goed plan inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga zo hard al die alu-lui uitlachen in 2013
Waarom dan pas beginnen, ik moet me ZO inhouden in BNW en TRU, daar lopen zeker 30 potentiele Tristannetjes rond... wat een zieke geestenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga zo hard al die alu-lui uitlachen in 2013
En ik maar denken dat die potentiele Tristannetjes in GAM rondliepenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom dan pas beginnen, ik moet me ZO inhouden in BNW en TRU, daar lopen zeker 30 potentiele Tristannetjes rond... wat een zieke geesten.
Ik weet zo zeker dat Tristan op FOK zat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom dan pas beginnen, ik moet me ZO inhouden in BNW en TRU, daar lopen zeker 30 potentiele Tristannetjes rond... wat een zieke geesten.
Als je Catwoman speelt, dan ja. Of iets anders met weinig verhullende kleding. Cape zit toch maar op je rug.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Zie je me al staan, in mijn superheldinnenpakje inclusief cape?
Als ik zou weten hoe je eruit zag dan had ik die cape er wel bij kunnen verzinnen jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Zie je me al staan, in mijn superheldinnenpakje inclusief cape?
Ik lees daar nooit... Maar het heeft lachstuip-potentie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heerlijk leesvoerquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees daar nooit... Maar het heeft lachstuip-potentie?
Nee, facepalm potentiequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
het zou mij ook verbazen als dat niet zo was.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet zo zeker dat Tristan op FOK zat.
Gewoon, als een superheld. Maar dan vrouwelijk dus he.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik zou weten hoe je eruit zag dan had ik die cape er wel bij kunnen verzinnen ja
Booberella?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Gewoon, als een superheld. Maar dan vrouwelijk dus he.
Een vrouwelijke wolverine?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Gewoon, als een superheld. Maar dan vrouwelijk dus he.
Cyclops was mijn held, vroeger.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een vrouwelijke wolverine?
Met van die klauwen
Lachwekkend dus. Ik ga eens kijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leuk. Verbaas je over de stupiditeit van je medemens. Of ben jij ook een reptilian!?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee die was altijd het braafste jongetje van de klas.
Doe mij maar wolverine
en ze leefden nog lang en gelukkigquote:
Ach, jij luistert naar rap. Ik denk dat ik wel weet wat erger is. Gezien ik maar heel sporadisch die muziek luister.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt het feit dat je piraten muziek kan waarderen weer een beetje goed
Ik word doorgaans nogal verdrietig van de stupiditeit van anderen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leuk. Verbaas je over de stupiditeit van je medemens. Of ben jij ook een reptilian!?
Nee, het is allemaal bloedserieus, over chemtrails, aliens, complotten etc etc... en ze denken allemaal dat het waar is.. het is zielig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het nu nog wat lullig voor mijn moederquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe gewoon.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef Techno het volgende:
[..]
ZIE JE WEL!! HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN FOK!111 WILD0RS DOE ER WAT AAN!! EINZ1!1!
Ik alleen als ik me bedenk dat deze mensen ook stemrecht enzo hebben. En kinderen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik word doorgaans nogal verdrietig van de stupiditeit van anderen.
sorryquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik word doorgaans nogal verdrietig van de stupiditeit van anderen.
Oh ja, jij vind rap geen muziek he.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, jij luistert naar rap. Ik denk dat ik wel weet wat erger is. Gezien ik maar heel sporadisch die muziek luister.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik alleen als ik me bedenk dat deze mensen ook stemrecht enzo hebben. En kinderen.
Maar daarom kan het toch nog wel lachwekkend zijn?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het is allemaal bloedserieus, over chemtrails, aliens, complotten etc etc... en ze denken allemaal dat het waar is.. het is zielig.
En in elk plukje rook of lensflare zien ze de duivel, of..... de paashaasquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het is allemaal bloedserieus, over chemtrails, aliens, complotten etc etc... en ze denken allemaal dat het waar is.. het is zielig.
Ik vind het daarom juist lachwekkend. Vooral de waanzinnige argumenten die ze aan kunnen voeren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar daarom kan het toch nog wel lachwekkend zijn?
En gigantische quotes van websitesquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het daarom juist lachwekkend. Vooral de waanzinnige argumenten die ze aan kunnen voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |