Die eerste blijft echt te creapyquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de eerste blijft toch de beste
quote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Kut, moest hardop lachen, collega kijkt me (voor de zoveelste keer) raar aan
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:59 schreef CherryLips het volgende:
omfg
http://lifewithhammy.word(...)the-pug-be-with-you/
Die reacties ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:59 schreef CherryLips het volgende:
omfg
http://lifewithhammy.word(...)the-pug-be-with-you/
Dat doe ik alquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zou de hele dag met jezelf spelen?
Dat bedoel ik nietquote:
Komt op 3fm nog weleens voorbij hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nietAC/DC wordt nooit gedraaid op de radio.
Och, ik hoor het toch nog best wel eens op 3FM hoor, niet dagelijks of wekelijks, maar tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nietAC/DC wordt nooit gedraaid op de radio.
Ja, sinds Iron Manquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, ik hoor het toch nog best wel eens op 3FM hoor, niet dagelijks of wekelijks, maar toch
Issie een dag te vroegquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:15 schreef stbabylon het volgende:
He, Zaagmans was hier een uurtje terug trouwens
Jou lukt het anders ook niet. Het is met hoofdletters.quote:
Link #Volkert van der G mag dan dus ook niet gelegd worden aan links....quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:07 schreef stbabylon het volgende:
Jasper Bos
Link #Alphen en #PVV mag niet gelegd worden, want zo is niet iedere PVVer. Beste PVVer, zo is het dus ook niet zo dat elke #moslim slecht is
2 hours ago via Twitter · · Like · · @stbabylon on Twitter
View all 42 comments
Ja...is kut op een ipad, iedere keer bij iedere letter op shift drukkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jou lukt het anders ook niet. Het is met hoofdletters.
Smoesjes.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja...is kut op een ipad, iedere keer bij iedere letter op shift drukken
So? Dan druk je shift in voor iedere hoofdletter. Dit was gewoon een faalpost.quote:
Of je gebruikt gewoon capslock. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
So? Dan druk je shift in voor iedere hoofdletter. Dit was gewoon een faalpost.
Idd, op mijn android telefoon druk ik shift gewoon ff wat langer in: tadaa, capslockquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef stbabylon het volgende:
Kun je niet eens twee keer shiften voor Caps Lock? Iets wat op elke Android kan?
*proest*
+1quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
En Android = Linux-variant nummer zoveel.
Review: http://tweakers.net/revie(...)psp-en-telefoon.htmlquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.sonyericsson.com/play/?cc=nl&lc=nl
Poep,
waarom kan ik pas volgend jaar september mijn abo verlengen
Ik zou er nog lekker een dagje achteraan plakken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
Ziek zijn is kut. Morgen lekker weer aan 't werk
Dat laatste lijkt mij heel erg verschillen van persoon tot persoonquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Review: http://tweakers.net/revie(...)psp-en-telefoon.html
Alleen heeft de iPhone vooralsnog betere games.
Nee, ik vind 't leuk op m'n werkquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:43 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou er nog lekker een dagje achteraan plakken.
Ik hoorde dat het scherm heel donker is en dat je daarom altijd op maximale brightness moet draaien. Dan is je batterij snel leeg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.sonyericsson.com/play/?cc=nl&lc=nl
Poep,
waarom kan ik pas volgend jaar september mijn abo verlengen
Charlie+ Tigerblood is winningquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:42 schreef STING het volgende:
Die meme heb ik ff gemist, Charlie Sheen + Faal + ... = Winning ??
Jawel maar standaard staat dat uit, is een optie die je aan moet zetten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef stbabylon het volgende:
Kun je niet eens twee keer shiften voor Caps Lock? Iets wat op elke Android kan?
*proest*
VERREK JAquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Jawel maar standaard staat dat uit, is een optie die je aan moet zetten.
Technisch en grafisch gezien is dat gewoon objectief vast te stellen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Dat laatste lijkt mij heel erg verschillen van persoon tot persoon
geen wapenvergunning voor Apple fanboys dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Technisch en grafisch gezien is dat gewoon objectief vast te stellen.
En vergelijk het aanbod maar eens... het lijkt me niet meer dan logisch dat een iPhone interessanter is voor de gemiddelde gamer.
http://itunes.apple.com/nl/genre/ios-games-actie/id7001?mt=8
https://market.android.com/apps/GAME
De iPhone moet ook verboden worden: daar bestaan ook schietspelletjes voor!!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen wapenvergunning voor Apple fanboys dus
Op dit moment toch een beetje appels met peren vergelijken. Bovendien is het merendeel van de games op de iPhone een veredelde casual aangelegenheid. Daarnaast zijn games voor de Xperia Play niet op andere Android-toestellen te spelen. Dit is daarmee meer te vergelijken met een nieuw platform.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:58 schreef Techno het volgende:
[..]
En vergelijk het aanbod maar eens... het lijkt me niet meer dan logisch dat een iPhone interessanter is voor de gemiddelde gamer.
Kwantiteit != kwaliteit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Het gaat juist om de kwaliteit van het aanbod. Heb je uberhaupt wel gekeken? Alle grote namen hebben veel spul voor de iPhone. Dat is bij Android wel even anders.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
Kwantiteit != kwaliteit.
Heb ondertussen gezien dat de Play minder is qua hardware dan de eiFoon4, maar de Play heeft wel de losse knoppen. Tis maar net wat je liever hebt als gamer.
Overigens is niet elke Android minder qua hardware
Hoezo? Er komen heus wel ports van huidige games naar de Xperia. En of het allemaal aanslaat moeten we nog maar zien, Sony heeft al eens eerder geflopt...quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:03 schreef Mystikvm het volgende:
Op dit moment toch een beetje appels met peren vergelijken. Bovendien is het merendeel van de games op de iPhone een veredelde casual aangelegenheid. Daarnaast zijn games voor de Xperia Play niet op andere Android-toestellen te spelen. Dit is daarmee meer te vergelijken met een nieuw platform.
Gister nog een paar uurtjes LBP op de PSP gespeeldquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoezo? Er komen heus wel ports van huidige games naar de Xperia. En of het allemaal aanslaat moeten we nog maar zien, Sony heeft al eens eerder geflopt...
LBP?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister nog een paar uurtjes LBP op de PSP gespeeld
Dat doe ik vandaagquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:48 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ik, maar het is nooit verkeerd om goed uit te zieken
LittleBigPlanetquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LBP?
Voor jou moeten ze er een touchscreen op monteren he?
Zat! Ik voel me al een heel stuk beter dan vanmorgenquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam het tegen, ff delen.
met zo'n kont kan je alles makenquote:
lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam het tegen, ff delen.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zat! Ik voel me al een heel stuk beter dan vanmorgen
Daaromquote:
Jammer alleen dat dr kop niet matched.quote:
daar hoef je niet persé naar te kijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jammer alleen dat dr kop niet matched.
Kan ik ook wel gebruiken jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
DaaromGoed bijslapen en een dagje rust en alles is oke
Mjahquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar hoef je niet persé naar te kijken
Donequote:
beter dan morning-sicknessquote:
Ach kom, ze is niet lelijk. Ze kijkt gewoon debiel. Niemand is leuk met zo'n hoofdquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jammer alleen dat dr kop niet matched.
Ik iets van 8:00. M'n zieke collega moet maar snel eens terugkomen, kan ik weer eens een paar dagen vrij nemenquote:
8 uur is nog niet vroegquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik iets van 8:00. M'n zieke collega moet maar snel eens terugkomen, kan ik weer eens een paar dagen vrij nemen
Ik werd om 7u wakker gesmst, toen draaide ik me weer om en werd ik toen pas weer wakker. Wel weer eens lekker, morgen weer gewoon op tijd op staan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik iets van 8:00. M'n zieke collega moet maar snel eens terugkomen, kan ik weer eens een paar dagen vrij nemen
Ja dan welquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:32 schreef STING het volgende:
[..]
Wel als je je niet helemaal jovel voelt
Normaal sta ik om 7:00 op.
Holy macaroni.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:33 schreef Nouk84 het volgende:
4:51 gaat mijn wekker, elke ochtend.
Vanmorgen ook, ook al voel ik me ook niet helemaal jovel
Snooze natuurlijk!quote:
Vind jij, ik vind haar achterkant mooier dan haar voorkantquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach kom, ze is niet lelijk. Ze kijkt gewoon debiel. Niemand is leuk met zo'n hoofd
niemand kan zo normaal op de foto staan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vind jij, ik vind haar achterkant mooier dan haar voorkantEn ja, ze kijkt ook wel debiel.
Ik probeer rond 5 uur wel echt uit mijn bed te kruipen... Het lukt niet altijd, maar ik moet echt tussen 6 en kwart over 6 in de auto zitten..quote:
omdat ik geheid weer in slaap val. 'oh nog een paar minuutjes!'quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:35 schreef Mystikvm het volgende:
Ik gebruik snooze nooit. Waarom zou je niet gelijk opstaan of de wekker dan niet gewoon een kwartiertje later zetten?
Waarom zo vroeg? Vriend gaat al zo vroeg naar de bakker, waar je wakker van wordt en het dan toch geen zin meer heeft om door te slapen?quote:
2x vroeg in de ochtend wakker worden en balen dat het zo vroeg is. Ik pas. Voor mij geen snooze.quote:
Bakker gaat om half 2 zijn bed uit en naar z'n werk, dus dat is het niet. Ik wil rond 6 uur de deur uit, om óf om 7 uur te beginnen, of om 7 uur in de sportschool te zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:36 schreef STING het volgende:
Waarom zo vroeg? Vriend gaat al zo vroeg naar de bakker, waar je wakker van wordt en het dan toch geen zin meer heeft om door te slapen?
Dat wel jaquote:
damnquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bakker gaat om half 2 zijn bed uit en naar z'n werk, dus dat is het niet. Ik wil rond 6 uur de deur uit, om óf om 7 uur te beginnen, of om 7 uur in de sportschool te zijn.
Vind ik ja. Het is niet de meest ideale foto om het gezicht te beoordelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vind jij, ik vind haar achterkant mooier dan haar voorkantEn ja, ze kijkt ook wel debiel.
Toe maarquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bakker gaat om half 2 zijn bed uit en naar z'n werk, dus dat is het niet. Ik wil rond 6 uur de deur uit, om óf om 7 uur te beginnen, of om 7 uur in de sportschool te zijn.
Kan je geen andere koosnaam bedenken?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
damnzoenmevrouw begint ook om half 8 met werken, in A'dam
(35-45min rijden) ik sta meestal pas om 8u op
ben ik wel om 9u aan de slag
Welk gezichtquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ja. Het is niet de meest ideale foto om het gezicht te beoordelen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Laat m tochquote:
Nope, al noem ik dr niet zo in dr gezicht, legt zo de nadruk op dat ze zoveel ouder isquote:
Half acht op, gelijk pc aan en aan het werk. Maar ga meestal pas om 11 uur douchen ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
damnzoenmevrouw begint ook om half 8 met werken, in A'dam
(35-45min rijden) ik sta meestal pas om 8u op
ben ik wel om 9u aan de slag
quote:
Rond 9/half 10. Dan ben ik gemiddeld net zo'n 2 uur thuis. Wordt wel minder als ik denk dat er wat minder gesport kan worden..quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:41 schreef STING het volgende:
Toe maaren hoe laat ga je over het algemeen slapen dan?
ik wou dat ik de zelfdiscipline hadquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik sta ook om vijf uur op, maar dat is tijdelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
raar wief! Ik zou dood gaan denk ik
8u op, douchen, eten, pc aan en aan het werkquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Half acht op, gelijk pc aan en aan het werk. Maar ga meestal pas om 11 uur douchen ofzo
Je gaat niet dood van de sportschool hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
raar wief! Ik zou dood gaan denk ik
Nouk is on the jazzquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik wou dat ik de zelfdiscipline had
hoeveel ouder?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, al noem ik dr niet zo in dr gezicht, legt zo de nadruk op dat ze zoveel ouder is
Damn, zo weinig tijd voor jezelfquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Rond 9/half 10. Dan ben ik gemiddeld net zo'n 2 uur thuis. Wordt wel minder als ik denk dat er wat minder gesport kan worden..
Ja echt he!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik wou dat ik de zelfdiscipline had
eten doe ik achter de pc. tussen de middag ook trouwens. maar ik doe tussendoor ook de was en boodschappen enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
8u op, douchen, eten, pc aan en aan het werk
10 jaarquote:
Ja jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat niet dood van de sportschool hoor
Ik moet meteen aan een zoenvis denken en het klinkt gewoon stomquote:
Eten doe ik echt apart, dan ben ik tenminste van mn pc weg, anders zit ik er soms de hele dag achter als ik wakker ben, dat vind ik teveelquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eten doe ik achter de pc. tussen de middag ook trouwens. maar ik doe tussendoor ook de was en boodschappen enzo
Hartaanvalquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat niet dood van de sportschool hoor
Ja maar jij gaat toch niet beslissen hoe hij zijn liefje noemt...quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan een zoenvis denken en het klinkt gewoon stom
Die scheelt maar 9 jaarquote:
Ik vraag alleen of ie geen andere naam kan bedenken, betekent niet dat hij dat ook moet doen. Mag ik een naam stom vinden?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat toch niet beslissen hoe hij zijn liefje noemt...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag alleen of ie geen andere naam kan bedenken, betekent niet dat hij datt ook moet doen. Mag ik een naam stom vinden?
Trouwens, zoenmevrouw, noem je haar zo omdat jullie nog zijn blijven steken bij first base?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die scheelt maar 9 jaaren zoenmevrouw heeft geen koter
KLinkt een beetje als mijn WoW tijd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eten doe ik echt apart, dan ben ik tenminste van mn pc weg, anders zit ik er soms de hele dag achter als ik wakker ben, dat vind ik teveel
Ach, jij noemt je volgende vriendje gewoon stoplichtmannetje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag alleen of ie geen andere naam kan bedenken, betekent niet dat hij dat ook moet doen. Mag ik een naam stom vinden?
Nee, ik noem haar zo omdat we binnen 30sec nadat ik dr aansprak aan het zoenen warenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:49 schreef STING het volgende:
[..]
Trouwens, zoenmevrouw, noem je haar zo omdat jullie nog zijn blijven steken bij first base?
Ah ja, dat was hetquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik noem haar zo omdat we binnen 30sec nadat ik dr aansprak aan het zoenen waren
Oeh, dat is wel echt een complimenteuze bijnaam jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, jij noemt je volgende vriendje gewoon stoplichtmannetje.
Dat klinkt al een heel stuk leukerquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef missbehavin het volgende:
Hoewel je voor bonuspunten haar natuurlijk beter zoenmeisje had kunnen noemen peu
En het was niet je moeder die je begroette met drie kussen op de wang?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik noem haar zo omdat we binnen 30sec nadat ik dr aansprak aan het zoenen waren
Ik zou er ook niet blij van wordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt al een heel stuk leuker
Mevrouw is zo'n kutwoord
Ik wordt steeds vaker met meneer aangesproken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt al een heel stuk leuker
Mevrouw is zo'n kutwoord
Al jaren, tis alleen ernstig als een 20-something het doetquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wordt steeds vaker met meneer aangesproken.
Raar, voor iemand die tikt als een kleuterquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En niet op je gebrekkige spelling...quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En niet op je gebrekkige spelling...
Door van die vervelende oude wijven zekerquote:
dat klinkt hier meteen zo viesquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef missbehavin het volgende:
Hoewel je voor bonuspunten haar natuurlijk beter zoenmeisje had kunnen noemen peu
Nee toch!quote:
Ja voornamelijk welquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Door van die vervelende oude wijven zeker
quote:
met van die hangtietenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Door van die vervelende oude wijven zeker
Godinquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:56 schreef STING het volgende:
[..]
Je moet van haar waarschijnlijk ook haar mevrouw noemen, of meesteres.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:56 schreef STING het volgende:
[..]
Je moet van haar waarschijnlijk ook haar mevrouw noemen, of meesteres.
quote:
We weten nu wel dat het jou geen kont kan schelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
"Heel Nederland is geschokt door de gebeurtenissen in Alphen aan de Rijn"
Spreekt voor u zelf kamervoorzitster!
Hell yeahquote:
Je gaat me niet vertellen dat je niet een beetje geschokt was?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
+1quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
Dat doe ik ook als ik thuiswerk inderdaad. Soms pas na het werk douchenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef CherryLips het volgende:
Half acht op, gelijk pc aan en aan het werk. Maar ga meestal pas om 11 uur douchen ofzo
Ook jij kan hetquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Raar, voor iemand die tikt als een kleuter.
Hier nog eentje. Om 7 uur op, om 11 uur klaar. Nog in ondergoed de eerste mails beantwoordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook als ik thuiswerk inderdaad. Soms pas na het werk douchen![]()
Ik ook niet. Ik vond het een fascinerend schouwspel, maar helemaal koud laat het mij ook niet, hoor. Ik vind het wel erg wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
+1
Niet leuk, maar heb niet in puur afgrijzen naar de televisie zitten kijken.
Ik mag dit natuurlijk niet zeggen, want nu wek ik vast de indruk dat ik ook een levensgevaarlijke psychopaat ben.
Nee, ik was niet geschokt. Ik dacht even 'oh, kut voor de mensen daar' en ging verder waar ik mee bezig was.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je niet een beetje geschokt was?
Dat je er niet slecht van slaapt ofzo ok.
Eén van de eerste dingen die ik dacht toen ik het zag: 'Hij zit vast op FOK'quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie ook niet in waarom ik nu opeens geschokter zou moeten zijn omdat het hier was, ik vind het in de VS en Duitsland en Finland net zo erg of niet erg.
Of moet ik nou opeens verbaasd zijn dat er gekken in Nederland rondlopen? Echt, die mensen zijn nog nooit op FOK! geweest, ik kan er zo 10 aanwijzen in 11 jaar FOK! die ik hiervan zou kunnen verdenken.
Sterker nog, kan me niet voorstellen dat er hier ook maar iemand van houdtquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:07 schreef Royco1 het volgende:
Waarom heb ik een banner of ik wil daten met liefhebbers van het levenslied?
Piratendating.
Als er 1 muzieksoort is waar ik een hekel aan heb is het wel die piratenfestijn shit.
ik krijg ads met de vraag of ik wil vreemdgaan...ik heb niet eens een relatiequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:07 schreef Royco1 het volgende:
Piratendating.
Als er 1 muzieksoort is waar ik een hekel aan heb is het wel die piratenfestijn shit.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:07 schreef Royco1 het volgende:
Piratendating.
Geen echte piraten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:07 schreef Royco1 het volgende:
Piratendating.
Ja, hoi. Na jaren geheime zender leer je bepaalde muziek best waarderenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sterker nog, kan me niet voorstellen dat er hier ook maar iemand van houdt
Doe alsofquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik krijg ads met de vraag of ik wil vreemdgaan...ik heb niet eens een relatie
Aangezien het bij mij om de hoek is, was ik toch best geschokt. Niet zo geschokt omdat ik er vrijwel niemand ken, maar toch wel 'ooh kut het komt nu wel dichtbij'-gevoel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
Ik las:quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Met je linkerhand dan zeker?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:08 schreef ArTiC het volgende:
ik las:quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik las:
ik krijg aids met de vraag of ik wil vreemdgaan...ik heb niet eens een relatie
Schijnbaar wel, die feesten worden altijd druk bezocht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas is er toch een markt voor anders werd het niet meer gemaakt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
ik heb altijd trio's met mijn rechterhand en mijn linkerhandquote:
is dat aantrekkelijk?quote:
Dezelfde mongolen die naar dat soort feesten gaan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:09 schreef Royco1 het volgende:
Schijnbaar wel, die feesten worden altijd druk bezocht.
Maar welke mongool komt er op het idee om daar een datingsite voor op te zetten.
Die zitten toch alleen maar op Marktplaats?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Dezelfde mongolen die naar dat soort feesten gaan?
Maar val mij daar dan niet mee lastig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit niet in die scene.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef Mystikvm het volgende:
Die zitten toch alleen maar op Marktplaats?
zal het vrijdagavond ff uitproberen...quote:
Ik zou toch echt niet zo'n soort site opzetten, hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat niet perse. Ik wil wel graag de wereld van de ondergang redden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ah, weer een vrouw die 'lekker wil verzorgen'.
De grens lag bij poepseks liet ze gisteren ontvallen, so take a pick.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:14 schreef WinterBreeze het volgende:
Speciaal voor jou opgelopenHoe wil je het hebben?
Zonde van de tijd en moeite... in 2012 gaan we er toch allemaal aan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:14 schreef L-E het volgende:
Dat niet perse. Ik wil wel graag de wereld van de ondergang redden.
Leugens, moeder!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Dus 's nachts dan speel je een superheldin?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Fuck ja, tijd om een bucket list te gaan maken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Zonde van de tijd en moeite... in 2012 gaan we er toch allemaal aan.
Speel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus 's nachts dan speel je een superheldin?
Ik ga zo hard al die alu-lui uitlachen in 2013quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Bedspelletjes...Rawrquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus 's nachts dan speel je een superheldin?
Dat is al bijna! Het is bijna voorbij!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Goed plan inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga zo hard al die alu-lui uitlachen in 2013
Waarom dan pas beginnen, ik moet me ZO inhouden in BNW en TRU, daar lopen zeker 30 potentiele Tristannetjes rond... wat een zieke geestenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga zo hard al die alu-lui uitlachen in 2013
En ik maar denken dat die potentiele Tristannetjes in GAM rondliepenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom dan pas beginnen, ik moet me ZO inhouden in BNW en TRU, daar lopen zeker 30 potentiele Tristannetjes rond... wat een zieke geesten.
Ik weet zo zeker dat Tristan op FOK zat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom dan pas beginnen, ik moet me ZO inhouden in BNW en TRU, daar lopen zeker 30 potentiele Tristannetjes rond... wat een zieke geesten.
Als je Catwoman speelt, dan ja. Of iets anders met weinig verhullende kleding. Cape zit toch maar op je rug.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Zie je me al staan, in mijn superheldinnenpakje inclusief cape?
Als ik zou weten hoe je eruit zag dan had ik die cape er wel bij kunnen verzinnen jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Zie je me al staan, in mijn superheldinnenpakje inclusief cape?
Ik lees daar nooit... Maar het heeft lachstuip-potentie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heerlijk leesvoerquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees daar nooit... Maar het heeft lachstuip-potentie?
Nee, facepalm potentiequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
het zou mij ook verbazen als dat niet zo was.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet zo zeker dat Tristan op FOK zat.
Gewoon, als een superheld. Maar dan vrouwelijk dus he.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik zou weten hoe je eruit zag dan had ik die cape er wel bij kunnen verzinnen ja
Booberella?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Gewoon, als een superheld. Maar dan vrouwelijk dus he.
Een vrouwelijke wolverine?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Gewoon, als een superheld. Maar dan vrouwelijk dus he.
Cyclops was mijn held, vroeger.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een vrouwelijke wolverine?
Met van die klauwen
Lachwekkend dus. Ik ga eens kijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leuk. Verbaas je over de stupiditeit van je medemens. Of ben jij ook een reptilian!?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee die was altijd het braafste jongetje van de klas.
Doe mij maar wolverine
en ze leefden nog lang en gelukkigquote:
Ach, jij luistert naar rap. Ik denk dat ik wel weet wat erger is. Gezien ik maar heel sporadisch die muziek luister.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt het feit dat je piraten muziek kan waarderen weer een beetje goed
Ik word doorgaans nogal verdrietig van de stupiditeit van anderen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leuk. Verbaas je over de stupiditeit van je medemens. Of ben jij ook een reptilian!?
Nee, het is allemaal bloedserieus, over chemtrails, aliens, complotten etc etc... en ze denken allemaal dat het waar is.. het is zielig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het nu nog wat lullig voor mijn moederquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe gewoon.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef Techno het volgende:
[..]
ZIE JE WEL!! HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN FOK!111 WILD0RS DOE ER WAT AAN!! EINZ1!1!
Ik alleen als ik me bedenk dat deze mensen ook stemrecht enzo hebben. En kinderen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik word doorgaans nogal verdrietig van de stupiditeit van anderen.
sorryquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik word doorgaans nogal verdrietig van de stupiditeit van anderen.
Oh ja, jij vind rap geen muziek he.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, jij luistert naar rap. Ik denk dat ik wel weet wat erger is. Gezien ik maar heel sporadisch die muziek luister.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik alleen als ik me bedenk dat deze mensen ook stemrecht enzo hebben. En kinderen.
Maar daarom kan het toch nog wel lachwekkend zijn?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het is allemaal bloedserieus, over chemtrails, aliens, complotten etc etc... en ze denken allemaal dat het waar is.. het is zielig.
En in elk plukje rook of lensflare zien ze de duivel, of..... de paashaasquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het is allemaal bloedserieus, over chemtrails, aliens, complotten etc etc... en ze denken allemaal dat het waar is.. het is zielig.
Ik vind het daarom juist lachwekkend. Vooral de waanzinnige argumenten die ze aan kunnen voeren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar daarom kan het toch nog wel lachwekkend zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |