Afgelopen nacht nog wel, hoe ze vandaag drinkt weet ik niet (kdv).quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:15 schreef Claudia_x het volgende:
Is ze eigenlijk nog steeds aan het regelen? Het zou best kunnen dat je productie achteruit is gelopen. Ik hoop niet dat je ongesteld gaat worden, maar het is misschien ook wel weer fijn om een duidelijke verklaring te hebben? Ben je ineens de pil gaan slikken misschien?
Klinkt wel heel schattig. Werkt het ook?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:48 schreef Saffier het volgende:
Ylana kan trouwens zelf borstcompressie doen, zo leuk! Met haar vuistje duwt ze dan in mijn borst. Ik heb er nog geen filmpje van kunnen maken helaas.
Milkshakequote:Op donderdag 21 april 2011 22:53 schreef DJMO het volgende:
Ik heb de eerste twee weken in half lig / half zit houding gevoed omdat andere positie's teveel pijn deden, en mijn borsten niet op de goede hoogte kwamen voor Geert. nu gaat dat vrijwel moeiteloos in alle houdingen. Ik loop zelfs met Geert aan de borst achter Jan aan als hij kattekwaad uithaalt omdat hij denkt dat ik er toch niet achteraan kan. (probeer dat wel zoveel mogelijk te vermijden overigens, is voor Geert nou niet echt prettig drinken natuurlijk.. )
Goeie scorequote:Op vrijdag 22 april 2011 12:55 schreef Vanyel het volgende:
En hier snap ik er geen klap meer van. Compressie deed ik blijkbaar al zoals het moet.
Krap 2 uur na de vorige sessie kolf ik opeens weer 110 cc uit mijn goeie borst... En het ging al dagen slecht.
Goeie fokwet dit!
Ik kolf gewoon in een flesje en giet dat over in de Lansinoh zakjes. Volgens mij kun je ook niet direct in die zakjes kolven. Dan vries ik het zakje liggend in. Ontdooiien is even onder de warme kraan houden en dan weer in een flesje gieten en verder opwarmen in de flessenwarmerquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:27 schreef J-net het volgende:
Dames vraagje over de bewaarzakjes van Lansiloh; hangen jullie dat zakje ondeer het kolfapparaat en hoe doe je het weer terug? Giet het makkelijk over?
Mijn man wil dat graag weten aangezien na 2 weken al een halve lade is gevuld met Avent bekers met gekolfde melk.
Thanks alvast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |