abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95421712
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:19 schreef Rizkant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit is dik!

OEM+ = origineel+ verlaging+ chique velgen = WIN!
Ja joh en als het effe kan moet die uitstekende velgrand net tegen je wielkast aanlopen, dan is het precies goed :')

En om verder nog even op de velgranden terug te komen:
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 14:27 schreef Rizkant het volgende:

[..]

Wat is er in Godesnaam nou aso aan een gepolijste rand?

Ps. Ik zelf rij met BBS RX2 in 19" ... Deze hebben ook standaard een gepolijste rand.... :)
As we speak worden ze opnieuw gepolijst
Gooi ze anders even allemaal op een hoop, daar had ik het helemaal niet over :P
Die klassieke BBSen zijn mooi, ook met een gouden hart, maar dan in 15 of 16" onder een E30. Niet in 19" en ook niet onder een nieuwer model BMW.

Ik had ook originele 18" 2-delige BBS velgen onder de Z3 toen ik hem kocht maar die heb ik vlot weggedaan omdat het gewoon niet bij auto stond:
pi_95422399
Sommige mensen hebben echt weinig smaak :'(

Maakt niet uit, zo komen de echt mooie auto's beter naar voren :+
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_95422946
Die foto's :') ik dacht even dat Turq weer terug was in het topic.
Facts don't care about your feelings
pi_95429444
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 23:13 schreef YoshiBignose het volgende:
Die foto's :') ik dacht even dat Turq weer terug was in het topic.
compliment of belediging?

Die Styling 5 op die E30 hadden een maatje kleiner gekund indd. :)
maar onder deze wagen liggen geen velgen langer dan een maand of 3... En max 17"
Hartge's / E34 throwing stars / BBS RC / Ac Schnitzer type 2 / BBS RS 2x / Hamman 's / Ronal aero's...

Wat betreft het altijd verder kijken dan je portemonnee diep is heb ik ook hoor...
Op 1 of andere manier zie ik altijd dingen/mods/auto's die boven mijn budget liggen... Helaas!
My car is like drugs and sex in one: Dope as F*ck
pi_95430318
Das een belediging Rizkant :P

Ken je Turq zn E36 niet? Die goud met wit en zwart?
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_95430374
Turq liet ook altijd BMW's zien die over de grond heen schraapten :') en z'n E36's winnen idd geen schoonheidsprijzen.
Facts don't care about your feelings
pi_95430672
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef MadMarky het volgende:

[..]

Ja joh en als het effe kan moet die uitstekende velgrand net tegen je wielkast aanlopen, dan is het precies goed :')

En om verder nog even op de velgranden terug te komen:

Daarom worden wielkastranden vaak gerold, om dat te voorkomen.

@ Mikkie: dat doen toch veel mensen? Ik loer nog steeds naar een E46 M3, omdat die er toch 's moet komen :P

Maar wat let je om zelf een m-pakket op je E46 te zetten? Dat wil ik eigenlijk ook wel. Eerst sparen voor een motor, daarna verder met de E46 :)
pi_95430977
Ik zit eerlijk gezegd te kijken naar een E39 M5 die zijn best betaalbaar. Hmm maar maandelijks toch vrij fors, misschien is de 540i een betere keus, maar M5 is zoveel cooler :P
Facts don't care about your feelings
pi_95431043
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 08:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik zit eerlijk gezegd te kijken naar een E39 M5 die zijn best betaalbaar. Hmm maar maandelijks toch vrij fors, misschien is de 540i een betere keus, maar M5 is zoveel cooler :P
Wat doet een E39 M5 tegenwoordig nog?
pi_95431186
Als je een beetje rond kijkt dan zie je ze tussen de 10k en 20k. Iets goedkoper gemiddeld dan de E46 M3, maar wat me opvalt is dat er wel vaker meer kilometers zijn gereden. Logisch ook, zo'n M5 kan je best als daily gebruiken. Bij een M3 doe je dat toch minder snel.
Facts don't care about your feelings
pi_95431273
Zo'n E39 M5 lijkt me echt een heerlijke wagen overigens, Heeft ook net wat meer uitstraling als die E46.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_95431404
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 08:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Als je een beetje rond kijkt dan zie je ze tussen de 10k en 20k. Iets goedkoper gemiddeld dan de E46 M3, maar wat me opvalt is dat er wel vaker meer kilometers zijn gereden. Logisch ook, zo'n M5 kan je best als daily gebruiken. Bij een M3 doe je dat toch minder snel.
Dat is best goedkoop eigenlijk. Een beetje fatsoenlijke E46 M3 doet nog steeds rond de 30.000.

Persoonlijk ben ik meer van de E46 M3, juist vanwege de sportievere uitstraling. Dat ding schreeuwt in alles dat het een sportwagen is, terwijl de E39 zegt "hoi, ik ben een luxe sedan met veel vermogen'
pi_95434546
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:06 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dat is best goedkoop eigenlijk. Een beetje fatsoenlijke E46 M3 doet nog steeds rond de 30.000.

Persoonlijk ben ik meer van de E46 M3, juist vanwege de sportievere uitstraling. Dat ding schreeuwt in alles dat het een sportwagen is, terwijl de E39 zegt "hoi, ik ben een luxe sedan met veel vermogen'
Dat vind ik zo mooi van die E39 juist, als ik een sportwagen wil dan koop ik geen BMW hoor ;)
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_95435261
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:52 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Dat vind ik zo mooi van die E39 juist, als ik een sportwagen wil dan koop ik geen BMW hoor ;)
Ik vind de E46 nou net een iets brutere uitstraling hebben, dat spreekt me wel aan. En waarom geen BMW als je een sportwagen wil? Een willekeurige M doet voor weinig auto's onder in dezelfde prijsklasse (zegmaar nagenoeg geen).

Leuke is dat je met je M3/M5 ook nog mooi boodschappen kunt doen, terwijl je dat niet echt (praktisch) kan in een 'rasechte' sportwagen. Maar er zijn inderdaad een hoop leuke 'rasechte' (sportwagens). Toch heeft BMW iets voor mij persoonlijk. De wegligging, het geluid, de uitstraling, het rij-gedrag, ik vind 't allemaal fantastisch. Vooral in de snellere modellen.

Uiteindelijk is het ultieme natuurlijk om een M te hebben, en daarnaast nog een 'rasechte' sportwagen!
pi_95436152
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:11 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik vind de E46 nou net een iets brutere uitstraling hebben, dat spreekt me wel aan. En waarom geen BMW als je een sportwagen wil? Een willekeurige M doet voor weinig auto's onder in dezelfde prijsklasse (zegmaar nagenoeg geen).

Leuke is dat je met je M3/M5 ook nog mooi boodschappen kunt doen, terwijl je dat niet echt (praktisch) kan in een 'rasechte' sportwagen. Maar er zijn inderdaad een hoop leuke 'rasechte' (sportwagens). Toch heeft BMW iets voor mij persoonlijk. De wegligging, het geluid, de uitstraling, het rij-gedrag, ik vind 't allemaal fantastisch. Vooral in de snellere modellen.

Uiteindelijk is het ultieme natuurlijk om een M te hebben, en daarnaast nog een 'rasechte' sportwagen!
Ja, maar toch is het anders, zijn wel multitaskers natuurlijk.
Maar als ik echt een sportwagen zou kopen zou ik eerder neigen naar een Honda S2000, Porsche 944 en dat soort type wagens. (om maar even bij een normaal budget te blijven)

Die geven je toch een andere belevenis als een BMW M3 of M5.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_95436216
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:35 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ja, maar toch is het anders, zijn wel multitaskers natuurlijk.
Maar als ik echt een sportwagen zou kopen zou ik eerder neigen naar een Honda S2000, Porsche 944 en dat soort type wagens. (om maar even bij een normaal budget te blijven)

Die geven je toch een andere belevenis als een BMW M3 of M5.
Een honda S2000 kan ik inderdaad ook wel waarderen O+
pi_95437466
Klopt een E46 is natuurlijk veel sportiever, maar ik merk dat ik toch vaak rustig rijdt eigenlijk (wel hard) dus is een 5-serie wat comfortabelere en heeft een iets "saaier" maar wel netter, uiterlijk :P
Facts don't care about your feelings
pi_95437590
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Klopt een E46 is natuurlijk veel sportiever, maar ik merk dat ik toch vaak rustig rijdt eigenlijk (wel hard) dus is een 5-serie wat comfortabelere en heeft een iets "saaier" maar wel netter, uiterlijk :P
Het rustiger rijden is volgens mij echt verbonden aan het vermogen van je auto. Als je weet dat je die reserves hebt...spreek je ze echt vaker aan (en nee, ik jakker niet overal 200 km/u, juist op de snelweg staat de cruise vaak rond 125 km/u) :P

En een E46 M3 koop je idd niet voor het nette uiterlijk haha
pi_95438644
Jaaaa, maar 5-serie is toch wat meer een ouwe lullen auto. 3-serie past meer bij ons :P nou ja, ik ben niet ontevreden met m'n E46 hoor, hoop dat ie het nog een tijdje blijft doen (207.000 km nu) :)
Facts don't care about your feelings
pi_95439378
Dat vind ik nou juist het mooie van de E39, je ziet het niet zo snel aan het uiterlijk dat tie zo snel kan zijn!

En als je dan een keer snel wilt zijn, dan is tie dat uiteraard :9~
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_95440051
Inderdaad, 300 pk'tjes 8-)
Facts don't care about your feelings
pi_95443867
Hmm... Die ken ik niet... Ben nog niet zolang actief hier hey...

Maar foto van mijn wagen zegt hopelijk genoeg!

E39 M5 vs. E46 M3...

Moeilijk... Maar keuze zou echt bij de M5 komen..
Heb een gezin...
Jochie van 1,5jaar, geef mij die 2 extra deuren maar..

Daarintegen is de M5 een stuk minder schreeuwerig
..
Let the engine do the talking! >:)
My car is like drugs and sex in one: Dope as F*ck
pi_95444101
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 14:52 schreef Rizkant het volgende:
Hmm... Die ken ik niet... Ben nog niet zolang actief hier hey...

Maar foto van mijn wagen zegt hopelijk genoeg!

E39 M5 vs. E46 M3...

Moeilijk... Maar keuze zou echt bij de M5 komen..
Heb een gezin...
Jochie van 1,5jaar, geef mij die 2 extra deuren maar..

Daarintegen is de M5 een stuk minder schreeuwerig
..
Let the engine do the talking! >:)
3.2L 343pk O+
pi_95444146
Ja uiteraard maakte ik een typfout, 400 pk natuurlijk :)
Facts don't care about your feelings
pi_95445100
Zo maar ff over M3 gesproken..

Had vandaag een rit Luxemburg...
Kom ik bij Bastogne word ik ineens ingehaald door een E92 M3!
Mat oranje ge-wrapt.. Met mat zwart dak
En dito velgen...
Over schreeuwend gesproken...
Maar als ik hem zou krijgen.... :)
My car is like drugs and sex in one: Dope as F*ck
pi_95446110
-

[ Bericht 99% gewijzigd door YoshiBignose op 13-04-2011 15:42:04 ]
Facts don't care about your feelings
  woensdag 13 april 2011 @ 16:14:02 #77
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_95447752
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:06 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dat is best goedkoop eigenlijk. Een beetje fatsoenlijke E46 M3 doet nog steeds rond de 30.000.

Persoonlijk ben ik meer van de E46 M3, juist vanwege de sportievere uitstraling. Dat ding schreeuwt in alles dat het een sportwagen is, terwijl de E39 zegt "hoi, ik ben een luxe sedan met veel vermogen'
Als ik het allebei kon betalen, ging ik eerder voor de M5 denk ik. De M3 is wat sportiever, maar ik hou wel van wat meer gedistingeerd. Een E39 M5 is gewoon power in stijl, terwijl de M3 wat gepronceerder is. Ik hou wel van die anonimiteit (scheelt aandacht van de politie) en bovendien heb je geen massa's wannabe's die vier uitlaten onder hun 318 schroeven in de hoop op jou te lijken :P.
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 08:28 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Daarom worden wielkastranden vaak gerold, om dat te voorkomen.

@ Mikkie: dat doen toch veel mensen? Ik loer nog steeds naar een E46 M3, omdat die er toch 's moet komen :P

Maar wat let je om zelf een m-pakket op je E46 te zetten? Dat wil ik eigenlijk ook wel. Eerst sparen voor een motor, daarna verder met de E46 :)
Ik zou een M3 ook niet afslaan hoor, maar ik hoef niet zo'n stuiterbak. Strak sturen en sportiviteit is prima, maar je moet het niet overdrijven :).

Een M-pakket heb ik wel naar zitten kijken, maar M-tech II in kleur gespoten loopt toch weer aardig in de papieren. Bovendien moeten er dan ook grotere velgen bij, vind ik (heb nu 16"). Dat kostenplaatje loopt me echt veel te ver op. Ik heb juist laatst besloten de komende tijd niets meer aan de auto te doen behalve het normale onderhoud. De centen zijn even op en de auto heeft ook wel genoeg gekost de laatste tijd. De Dynavin die ik misschien zou gaan kopen is ook van de baan; het is wel even prima zo. Mrb, verzekering en brandstof is even voldoende. Kijken of ik maandelijks wat centjes kan overhouden vanaf nu :+
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_95449910
Als je een M wilt voor 10 à 20k, neem dan de Z3M. Met name de M Coupé is een vrij unieke auto. :)
pi_95451089
quote:
3s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:58 schreef k_man het volgende:
Als je een M wilt voor 10 à 20k, neem dan de Z3M. Met name de M Coupé is een vrij unieke auto. :)
Dat zijn dus BMW's waarin ik niet dood gevonden wil worden, zeker die coupe niet :'(
Zal allemaal best snel en goed rijden, maar het uiterlijk is zo niet wat ik van BMW verwacht.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_95451418
Z3 vind ik ook niks, die nieuwe Z4 is wel mooi :)
Facts don't care about your feelings
  woensdag 13 april 2011 @ 17:44:05 #81
131800 Tarado
capô de fusca
pi_95451770
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Z3 vind ik ook niks, die nieuwe Z4 is wel mooi :)
Mee eens Z3 is een dames model
  woensdag 13 april 2011 @ 18:17:37 #82
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_95453117
quote:
3s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:58 schreef k_man het volgende:
Als je een M wilt voor 10 à 20k, neem dan de Z3M. Met name de M Coupé is een vrij unieke auto. :)
Die is te klein. Ik heb in een Z3 cabrio gezeten. Niet eens als bestuurder, maar als passagier paste het al niet :'). Wel leuk speelgoed though.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_95453141
Dames model wil ik niet zeggen..

Maar mijn smaak is het ook niet...
My car is like drugs and sex in one: Dope as F*ck
  woensdag 13 april 2011 @ 18:41:06 #84
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_95454062
Zojuist de LMM vervangen (door eenzelfde, nieuwe, originele Bosch) en de auto trekt weer super!
pi_95458566
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:22 schreef Rizkant het volgende:
Zo maar ff over M3 gesproken..

Had vandaag een rit Luxemburg...
Kom ik bij Bastogne word ik ineens ingehaald door een E92 M3!
Mat oranje ge-wrapt.. Met mat zwart dak
En dito velgen...
Over schreeuwend gesproken...
Maar als ik hem zou krijgen.... :)
Was dat niet toevallig een M3 GTS?


quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

Mee eens Z3 is een dames model
Zeg maak het effe :+

Zeker een Z3 Coupe is een gevalletje love it or hate it. Ik vind een Z4 weer een stuk minder. Lijkt net of ie overgewicht heeft, veel te breed en smooth. Het design van een Z3 is veel strakker en tijdlozer.
pi_95459093
Ja... Qua looks wel...

Maar dan met matte wrap!
My car is like drugs and sex in one: Dope as F*ck
pi_95459383
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:17 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Die is te klein. Ik heb in een Z3 cabrio gezeten. Niet eens als bestuurder, maar als passagier paste het al niet :'). Wel leuk speelgoed though.
Da's dus dikke onzin. Ik ken meerdere lange mensen die er prima inpassen. Misschien moet je je stoel eens leren instellen. :P Ik had het overigens over de coupé. Alles behalve een damesauto.

Sowieso altijd liever een Z dan een of andere kamper- / turkenbak. En elke BMW sedan, touring en coupé is na een paar een turken- / kamperbak. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2011 20:15:11 ]
pi_95461192
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef k_man het volgende:

[..]

Da's dus dikke onzin. Ik ken meerdere lange mensen die er prima inpassen. Misschien moet je je stoel eens leren instellen. :P Ik had het overigens over de coupé. Alles behalve een damesauto.

Sowieso altijd liever een Z dan een of andere kamper- / turkenbak. En elke BMW sedan, touring en coupé is na een paar een turken- / kamperbak. :Y
Ach, mening he!
BMW kan heel snel een turken bak zijn ja. Verschil tussen een turken BMW en een nette BMW is meestal toch dit:

Turken bak:



Nette bak:



Vind de Z8 en Z4 wel tof, Z3 is het net niet :N



:9~
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_95462533
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef k_man het volgende:

[..]

Da's dus dikke onzin. Ik ken meerdere lange mensen die er prima inpassen. Misschien moet je je stoel eens leren instellen. :P Ik had het overigens over de coupé. Alles behalve een damesauto.

Sowieso altijd liever een Z dan een of andere kamper- / turkenbak. En elke BMW sedan, touring en coupé is na een paar een turken- / kamperbak. :Y
Ik rij anders nog altijd liever in een kamperbak dan in zo'n nichtenbak :')
Facts don't care about your feelings
  woensdag 13 april 2011 @ 22:28:02 #90
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_95468104
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef k_man het volgende:

[..]

Da's dus dikke onzin. Ik ken meerdere lange mensen die er prima inpassen. Misschien moet je je stoel eens leren instellen. :P Ik had het overigens over de coupé. Alles behalve een damesauto.
Misschien zijn niet alle mensen gelijk? Ik heb dat ding in de onderste stand gehad, helemaal naar achteren en het paste niet... zat met m'n hoofd tegen het dak en knieën zo ongeveer in het dashboard. Dat jij dan toevallig een paar mensen kent die er wel prima in passen (nota bene een ander model, coupé ipv cabrio), zegt niets over wat ik er van vind. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, dat is gewoon mijn ervaring.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_95469111
Ja hoor eens; ik had het al meteen over de coupé. Dan kom jij met het argument dat je er niet inpast, omdat je ooit in een cabrio gezeten hebt en vervolgens ga je mij verwijten dat ik het over een ander model had? Het moet niet veel gekker worden. :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2011 22:43:20 ]
  woensdag 13 april 2011 @ 22:48:37 #92
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_95469480
Wat niet wegneemt dat de binnenruimte in beide modellen geheid hetzelfde is. Misschien dat het qua dak wat tegenvalt, maar aangezien de wagenlengte in beide gevallen identiek is, zal dat voor de beenruimte ook gelden. Dus ik weet niet wat jij prettig vindt zitten, maar ik wil graag een beetje ruimte hebben in een auto.

Het zijn vast fijne karretjes hoor, maar lekker rijden doen ze niet als je lang bent. Maar dat geldt voor veel van zulke auto's. Ik heb ook in een Audi TT gereden, maar ook daar zit ik met de stoel naar achteren de rugleuning plat niet lekker in. Het stuur is niet fatsoenlijk in één beweging te ronden. Leuke scheurbak voor af en toe hoor, maar als daily drive niet prettig genoeg.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_95474908
Ik kan met 1,85m nog prima zitten in de coupe, maar als ik op het circuit een helm op heb moet het dakraam wel open :')
Ik denk dat je zeker tot 1,90/1,95 geen problemen hebt met zitten. Het interieur is zeker niet ruim met de lage zit en de hoge middentunnel maar de zitpositie zelf is prima. Als je dat al niet trekt moet je gewoon nooit iets kleiners dan een 5-serie kopen :{w
pi_95475355
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:31 schreef MadMarky het volgende:
Ik kan met 1,85m nog prima zitten in de coupe, maar als ik op het circuit een helm op heb moet het dakraam wel open :')
Ik denk dat je zeker tot 1,90/1,95 geen problemen hebt met zitten. Het interieur is zeker niet ruim met de lage zit en de hoge middentunnel maar de zitpositie zelf is prima. Als je dat al niet trekt moet je gewoon nooit iets kleiners dan een 5-serie kopen :{w
Ik ben 1,98.. en pas prima in een Suzuki Alto :')
Dus tja, maar goed roadsters he. Je kan niet alles hebben..
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  donderdag 14 april 2011 @ 08:00:37 #95
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_95478278
Cabrio's :')

Dameskapper-auto's :P
pi_95479134
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:42 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ach, mening he!
BMW kan heel snel een turken bak zijn ja. Verschil tussen een turken BMW en een nette BMW is meestal toch dit:

Turken bak:

[ afbeelding ]

Nette bak:

[ afbeelding ]

Vind de Z8 en Z4 wel tof, Z3 is het net niet :N

[ afbeelding ]

:9~
Kansloos :')
pi_95479468
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Kansloos :')
Je compact ja :r
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  donderdag 14 april 2011 @ 09:59:53 #98
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_95480605
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:31 schreef MadMarky het volgende:
Ik kan met 1,85m nog prima zitten in de coupe, maar als ik op het circuit een helm op heb moet het dakraam wel open :')
Ik denk dat je zeker tot 1,90/1,95 geen problemen hebt met zitten. Het interieur is zeker niet ruim met de lage zit en de hoge middentunnel maar de zitpositie zelf is prima. Als je dat al niet trekt moet je gewoon nooit iets kleiners dan een 5-serie kopen :{w
Ik wilde eigenlijk ook een 5-serie E39 kopen ipv deze E46, maar ben afgehaakt op de running costs die nog een slag hoger waren dan de E46, niet meer grappig gewoon. Maar dikke kans dat, als ik het kan veroorloven, m'n volgende auto inderdaad een Fünfer wordt :).
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_95481232
Ik rij een Z3 en vind het gewoon een heerlijk autootje en voor lange mensen is er bij de z3 nog wel een aanpassing te doen zodat ze er wel goed inpassen :)
"We are the music makers and we are the dreamers of the dreams"
pi_95481244
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 09:12 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Je compact ja :r
:D
Facts don't care about your feelings
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')