Ja joh en als het effe kan moet die uitstekende velgrand net tegen je wielkast aanlopen, dan is het precies goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:19 schreef Rizkant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is dik!
OEM+ = origineel+ verlaging+ chique velgen = WIN!
Gooi ze anders even allemaal op een hoop, daar had ik het helemaal niet overquote:Op zondag 10 april 2011 14:27 schreef Rizkant het volgende:
[..]
Wat is er in Godesnaam nou aso aan een gepolijste rand?
Ps. Ik zelf rij met BBS RX2 in 19" ... Deze hebben ook standaard een gepolijste rand....
As we speak worden ze opnieuw gepolijst
compliment of belediging?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:13 schreef YoshiBignose het volgende:
Die foto'sik dacht even dat Turq weer terug was in het topic.
Daarom worden wielkastranden vaak gerold, om dat te voorkomen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef MadMarky het volgende:
[..]
Ja joh en als het effe kan moet die uitstekende velgrand net tegen je wielkast aanlopen, dan is het precies goed![]()
En om verder nog even op de velgranden terug te komen:
Wat doet een E39 M5 tegenwoordig nog?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik zit eerlijk gezegd te kijken naar een E39 M5 die zijn best betaalbaar. Hmm maar maandelijks toch vrij fors, misschien is de 540i een betere keus, maar M5 is zoveel cooler
Dat is best goedkoop eigenlijk. Een beetje fatsoenlijke E46 M3 doet nog steeds rond de 30.000.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Als je een beetje rond kijkt dan zie je ze tussen de 10k en 20k. Iets goedkoper gemiddeld dan de E46 M3, maar wat me opvalt is dat er wel vaker meer kilometers zijn gereden. Logisch ook, zo'n M5 kan je best als daily gebruiken. Bij een M3 doe je dat toch minder snel.
Dat vind ik zo mooi van die E39 juist, als ik een sportwagen wil dan koop ik geen BMW hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 09:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is best goedkoop eigenlijk. Een beetje fatsoenlijke E46 M3 doet nog steeds rond de 30.000.
Persoonlijk ben ik meer van de E46 M3, juist vanwege de sportievere uitstraling. Dat ding schreeuwt in alles dat het een sportwagen is, terwijl de E39 zegt "hoi, ik ben een luxe sedan met veel vermogen'
Ik vind de E46 nou net een iets brutere uitstraling hebben, dat spreekt me wel aan. En waarom geen BMW als je een sportwagen wil? Een willekeurige M doet voor weinig auto's onder in dezelfde prijsklasse (zegmaar nagenoeg geen).quote:Op woensdag 13 april 2011 10:52 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Dat vind ik zo mooi van die E39 juist, als ik een sportwagen wil dan koop ik geen BMW hoor
Ja, maar toch is het anders, zijn wel multitaskers natuurlijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik vind de E46 nou net een iets brutere uitstraling hebben, dat spreekt me wel aan. En waarom geen BMW als je een sportwagen wil? Een willekeurige M doet voor weinig auto's onder in dezelfde prijsklasse (zegmaar nagenoeg geen).
Leuke is dat je met je M3/M5 ook nog mooi boodschappen kunt doen, terwijl je dat niet echt (praktisch) kan in een 'rasechte' sportwagen. Maar er zijn inderdaad een hoop leuke 'rasechte' (sportwagens). Toch heeft BMW iets voor mij persoonlijk. De wegligging, het geluid, de uitstraling, het rij-gedrag, ik vind 't allemaal fantastisch. Vooral in de snellere modellen.
Uiteindelijk is het ultieme natuurlijk om een M te hebben, en daarnaast nog een 'rasechte' sportwagen!
Een honda S2000 kan ik inderdaad ook wel waarderenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:35 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja, maar toch is het anders, zijn wel multitaskers natuurlijk.
Maar als ik echt een sportwagen zou kopen zou ik eerder neigen naar een Honda S2000, Porsche 944 en dat soort type wagens. (om maar even bij een normaal budget te blijven)
Die geven je toch een andere belevenis als een BMW M3 of M5.
Het rustiger rijden is volgens mij echt verbonden aan het vermogen van je auto. Als je weet dat je die reserves hebt...spreek je ze echt vaker aan (en nee, ik jakker niet overal 200 km/u, juist op de snelweg staat de cruise vaak rond 125 km/u)quote:Op woensdag 13 april 2011 12:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Klopt een E46 is natuurlijk veel sportiever, maar ik merk dat ik toch vaak rustig rijdt eigenlijk (wel hard) dus is een 5-serie wat comfortabelere en heeft een iets "saaier" maar wel netter, uiterlijk
3.2L 343pkquote:Op woensdag 13 april 2011 14:52 schreef Rizkant het volgende:
Hmm... Die ken ik niet... Ben nog niet zolang actief hier hey...
Maar foto van mijn wagen zegt hopelijk genoeg!
E39 M5 vs. E46 M3...
Moeilijk... Maar keuze zou echt bij de M5 komen..
Heb een gezin...
Jochie van 1,5jaar, geef mij die 2 extra deuren maar..
Daarintegen is de M5 een stuk minder schreeuwerig
..
Let the engine do the talking!
Als ik het allebei kon betalen, ging ik eerder voor de M5 denk ik. De M3 is wat sportiever, maar ik hou wel van wat meer gedistingeerd. Een E39 M5 is gewoon power in stijl, terwijl de M3 wat gepronceerder is. Ik hou wel van die anonimiteit (scheelt aandacht van de politie) en bovendien heb je geen massa's wannabe's die vier uitlaten onder hun 318 schroeven in de hoop op jou te lijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is best goedkoop eigenlijk. Een beetje fatsoenlijke E46 M3 doet nog steeds rond de 30.000.
Persoonlijk ben ik meer van de E46 M3, juist vanwege de sportievere uitstraling. Dat ding schreeuwt in alles dat het een sportwagen is, terwijl de E39 zegt "hoi, ik ben een luxe sedan met veel vermogen'
Ik zou een M3 ook niet afslaan hoor, maar ik hoef niet zo'n stuiterbak. Strak sturen en sportiviteit is prima, maar je moet het niet overdrijvenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daarom worden wielkastranden vaak gerold, om dat te voorkomen.
@ Mikkie: dat doen toch veel mensen? Ik loer nog steeds naar een E46 M3, omdat die er toch 's moet komen
Maar wat let je om zelf een m-pakket op je E46 te zetten? Dat wil ik eigenlijk ook wel. Eerst sparen voor een motor, daarna verder met de E46
Dat zijn dus BMW's waarin ik niet dood gevonden wil worden, zeker die coupe nietquote:Op woensdag 13 april 2011 16:58 schreef k_man het volgende:
Als je een M wilt voor 10 à 20k, neem dan de Z3M. Met name de M Coupé is een vrij unieke auto.
Mee eens Z3 is een dames modelquote:Op woensdag 13 april 2011 17:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Z3 vind ik ook niks, die nieuwe Z4 is wel mooi
Die is te klein. Ik heb in een Z3 cabrio gezeten. Niet eens als bestuurder, maar als passagier paste het al nietquote:Op woensdag 13 april 2011 16:58 schreef k_man het volgende:
Als je een M wilt voor 10 à 20k, neem dan de Z3M. Met name de M Coupé is een vrij unieke auto.
Was dat niet toevallig een M3 GTS?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:22 schreef Rizkant het volgende:
Zo maar ff over M3 gesproken..
Had vandaag een rit Luxemburg...
Kom ik bij Bastogne word ik ineens ingehaald door een E92 M3!
Mat oranje ge-wrapt.. Met mat zwart dak
En dito velgen...
Over schreeuwend gesproken...
Maar als ik hem zou krijgen....
Zeg maak het effequote:
Da's dus dikke onzin. Ik ken meerdere lange mensen die er prima inpassen. Misschien moet je je stoel eens leren instellen.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die is te klein. Ik heb in een Z3 cabrio gezeten. Niet eens als bestuurder, maar als passagier paste het al niet. Wel leuk speelgoed though.
Ach, mening he!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Da's dus dikke onzin. Ik ken meerdere lange mensen die er prima inpassen. Misschien moet je je stoel eens leren instellen.Ik had het overigens over de coupé. Alles behalve een damesauto.
Sowieso altijd liever een Z dan een of andere kamper- / turkenbak. En elke BMW sedan, touring en coupé is na een paar een turken- / kamperbak.
Ik rij anders nog altijd liever in een kamperbak dan in zo'n nichtenbakquote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Da's dus dikke onzin. Ik ken meerdere lange mensen die er prima inpassen. Misschien moet je je stoel eens leren instellen.Ik had het overigens over de coupé. Alles behalve een damesauto.
Sowieso altijd liever een Z dan een of andere kamper- / turkenbak. En elke BMW sedan, touring en coupé is na een paar een turken- / kamperbak.
Misschien zijn niet alle mensen gelijk? Ik heb dat ding in de onderste stand gehad, helemaal naar achteren en het paste niet... zat met m'n hoofd tegen het dak en knieën zo ongeveer in het dashboard. Dat jij dan toevallig een paar mensen kent die er wel prima in passen (nota bene een ander model, coupé ipv cabrio), zegt niets over wat ik er van vind. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, dat is gewoon mijn ervaring.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Da's dus dikke onzin. Ik ken meerdere lange mensen die er prima inpassen. Misschien moet je je stoel eens leren instellen.Ik had het overigens over de coupé. Alles behalve een damesauto.
Ik ben 1,98.. en pas prima in een Suzuki Altoquote:Op donderdag 14 april 2011 00:31 schreef MadMarky het volgende:
Ik kan met 1,85m nog prima zitten in de coupe, maar als ik op het circuit een helm op heb moet het dakraam wel open
Ik denk dat je zeker tot 1,90/1,95 geen problemen hebt met zitten. Het interieur is zeker niet ruim met de lage zit en de hoge middentunnel maar de zitpositie zelf is prima. Als je dat al niet trekt moet je gewoon nooit iets kleiners dan een 5-serie kopen
Kansloosquote:Op woensdag 13 april 2011 20:42 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ach, mening he!
BMW kan heel snel een turken bak zijn ja. Verschil tussen een turken BMW en een nette BMW is meestal toch dit:
Turken bak:
[ afbeelding ]
Nette bak:
[ afbeelding ]
Vind de Z8 en Z4 wel tof, Z3 is het net niet![]()
[ afbeelding ]
Ik wilde eigenlijk ook een 5-serie E39 kopen ipv deze E46, maar ben afgehaakt op de running costs die nog een slag hoger waren dan de E46, niet meer grappig gewoon. Maar dikke kans dat, als ik het kan veroorloven, m'n volgende auto inderdaad een Fünfer wordtquote:Op donderdag 14 april 2011 00:31 schreef MadMarky het volgende:
Ik kan met 1,85m nog prima zitten in de coupe, maar als ik op het circuit een helm op heb moet het dakraam wel open
Ik denk dat je zeker tot 1,90/1,95 geen problemen hebt met zitten. Het interieur is zeker niet ruim met de lage zit en de hoge middentunnel maar de zitpositie zelf is prima. Als je dat al niet trekt moet je gewoon nooit iets kleiners dan een 5-serie kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |