Ik heb 15" onder m'n 5je liggen nu.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:35 schreef Rizkant het volgende:
[..]
BBS RS/RM
BBS RX2
BBS (BMW) styling 5
Oem styling 42/65/32/101 zal er nog wel meer kunnen noemen..
BMW ten (styling??)
BMW throwingstars (styling 21?)
Rondell's
OZ opera
OZ Breyton
OZ Futuras
OZ Mito
Ac Schnitzer type 1,2 of 3 Rennsport of niet!
Racing Dynamics
Hartge classic
Wel op de BBS RS/RM na liefst in grotere maten (17"/18"/19") naar gelang het model auto ze onder zouden moeten!
Ja, Alpina's zijn mooi.. Maar 16" zou mooier staan..quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:13 schreef YoshiBignose het volgende:
Onder een oude BMW horen 15" alpina's![]()
[ afbeelding ]
1. 16" is al snel te groot onder een oude autoquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef Rizkant het volgende:
[..]
Ja, Alpina's zijn mooi.. Maar 16" zou mooier staan..
Jammere van Alpina's : ze staan op elke 5 serie goed...
Beetje veilige/ te makkelijke keuze dus... En dan haak ik af!
Die spoiler is treurig en past helemaal niet bij de auto. En dan heb ik het niet eens over de spiegelsquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Op een E30 kan 16" nog net, maar onder een E21 is 15" echt genoeg hoor...
Dit vind jij zeker mooi:
[ afbeelding ]
Nog wel steeds een 535d?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef HFdude het volgende:
Kan de OP nog aangepast worden?? Ben inmiddels geswitched van E61 naar E64....
Neuh onder een E39 kunnen best grote velgen daar ben ik het wel mee eens. En verlagen vind ik ook een pre, maar niet zo overdreven laag dan is het wel pauper.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:43 schreef Rizkant het volgende:
Als dit een originele Alpina is mogen er wel weer Alpina's onder...
Die spiegels zijn ook niet mooi!
Maar anders is het met die BBS echt een mooie combi!
Dit is 16"?
Mijn velgen keuze ligt ook echt aan wat voor auto gaan/zitten ze onder..
En daarbij... Verlaging is absoluut een pre.. I am a wheel gap hater
Een E28 mag je max 17" onder leggen..
Een E39 moet gewoon minimaal 18" of 19" max...
Etc. Etc.
Nou ben ik pauper zeker?!
Zijn dit originele spiegels? Lijken mij op DTM spiegels...quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Ben ook niet echt fan van spoilers eerlijk gezegd... maar ben bang als ik dat eraf haal dat de lak er niet meer uitziet eronder. Maar wat is er mis met de spiegels? Dat zijn gewoon de originele...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |