Meneer linkerhand en meneer rechterhand. Rechterhand is je boezemvriend.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:27 schreef BzP het volgende:
[..]
kheb genoeg vrienden..
eerste pot DOM gister 60-7 Havana Stakeout
Ik moet bij jouw naam toch altijd aan de gemaskerde muchacho denkenquote:
Zo'n eindbaas met een usert vergelijkenquote:Op zondag 17 april 2011 12:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw naam toch altijd aan de gemaskerde muchacho denken![]()
[ afbeelding ]
Daar is m'n naam dan ook opgebaseerdquote:Op zondag 17 april 2011 12:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw naam toch altijd aan de gemaskerde muchacho denken![]()
[ afbeelding ]
Is goed met jou, nijntjequote:Op zondag 17 april 2011 12:55 schreef gniffie het volgende:
[..]
Zo'n eindbaas met een usert vergelijken
Apparaatje kan maar aan 1 ps3 worden gelinkt. Die 4 ledjes betekent dat het apparaatje 'zijn' ps3 niet kan vinden, moet je dus ff via usb kabeltje weer matchen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:40 schreef voederbietel het volgende:
Weet iemand wat het betekend als je PS3 controller constant 4 ledjes snel aan/uit laat zien? De controller deed het vanmorgen bij mij, vanmiddag bij m'n schoonbroer maar nu op m'n eigen ps3 niet meer..
Zowel wireless als bedraad doet 'ie helemaal niets. Alleen de 4 flashing led-lampjes..
Edit:
spontaan doet 'ie het weer.
Nee man, jij bent mn boezemvriend, en kabouter mn hartsvriendin (K)quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Meneer linkerhand en meneer rechterhand. Rechterhand is je boezemvriend.
lol iddquote:Op maandag 18 april 2011 11:14 schreef KoningStoma het volgende:
Dat je daar half intrapt(te).. hihi.
Gewone TDM,quote:
Echte bazen YY'enquote:Op maandag 18 april 2011 22:37 schreef gniffie het volgende:
Marathon en een Assault wapen![]()
Ik weet niet of mensen dit al weten, maar als je zonder SOH speelt;
Als je de klik bij het reloaden hoort moet je de ren knop indrukken, je hoeft namelijk de hele reload-animatie niet af te spelen.
Met een ak74u met hardened scheelt dat net die paar tellen om nog te kunnen schieten![]()
![]()
En vandaag in totaal 240-60 over al me potjes in TDM
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je datzelfde mee doen als sprinten alleen ga je dan niet als een malloot hoekjes om
Nja misschien wel maar zo vaak gebruik ik 'm dan ook weer niet, ben geen commentator ofzo....quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:23 schreef BzP het volgende:
misscien is een capture card een beter idee voor jou/
Hallo meneer Rijstkoker,quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:24 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Nja misschien wel maar zo vaak gebruik ik 'm dan ook weer niet, ben geen commentator ofzo....
Hoi Truus,quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hallo meneer Rijstkoker,
Heeft u ook geurige pandanrijst?
Gr gr Truus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rice rice baby tututututedudududum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |