De vrouwen vind ik sowieso niks, de mannen zijn op Mahaaaaik na wel OK, vooral Karim. Vrouwen worden stuk voor stuk biatchesssss.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:59 schreef knagsje het volgende:
[..]
op sharon na zitten er alleen maar drollehoeren toch?
Ja, maar allebei blond, dom en vervelendquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:00 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet, Jo en Mo zijn enorm verschillend vervelend
goedemorgenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, maar allebei blond, dom en vervelend
Sorry maar Phillip vind ik een stuk ellende, onsportievelingquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
De vrouwen vind ik sowieso niks, de mannen zijn op Mahaaaaik na wel OK, vooral Karim. Vrouwen worden stuk voor stuk biatchesssss.
dat wisten we alquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Secret_Story_NL Secret Story Nowlive
Vriendinnen die met Joanna omgingen zeggen dat zij schijnheilig is en manipulatief.. komt nog online #secretstory #secretstorynl #sstnl #sst
25 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ik ben benieuwd! Enne,... wanneer worden de kluizen ge-update door een topic starter?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Vriendinnen die met Joanna omgingen zeggen dat zij schijnheilig is en manipulatief.. komt nog online #secretstory #secretstorynl #sstnl #sst
Komt wel goed,.... schatjequote:Op dinsdag 12 april 2011 11:05 schreef Blackprinces het volgende:
sorry had er ook 1 geopend, ik was weer een ongeduldig stuk vreten.
Heb al erin gezet slotje
naar welke rls kijk jij?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:06 schreef Reksie1981 het volgende:
Gilian Bradford
12 april 2011 om 10:58
Inderdaad, iedereen heeft zo z'n voorkeuren en daarom moeten sommige mensen zich realiseren dat velen, waaronder ik Jo top vinden. Jo wordt gezien als eerlijk omdat ze eerlijk is en oprecht, ze zegt het gelijk in iemand zn gezicht als er iets is net als Flip overigens.
Wat een trieste website, een beetje je eigen bezoekers afzeiken...quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:08 schreef Sjalalamantha het volgende:
Van de Eu live site
« Antwoord #31 Gepost op: Vandaag om 03:32:22 »
Monique is TOP! Jammer dat de gemiddelde forummer met overduidelijk een IQ van ongeveer 100 haar niet begrijpt. Maar blijkbaar is dat ook te veel gevraagd. Als je al ziet hoe user harryvb hierboven onze taal machtig is, dan begrijp je meteen waarom het zo triest gesteld is in dit land en waarom iemand als Monique 100x een beter mens is dan 95% van de forummers. Monique heeft NOG NOOIT iemand tot op het bot afgebrand en zou dat ook nooit doen. Daar is ze eenvoudig te intelligent voor. Helaas geldt dat niet voor het zwakzinnige volk dat hier post.
Hoe kijken die naar de streams? Flip is helemaal niet eerlijk, die laat alles een ander opknappen en loopt dan met de winst weg. Jo is wel eerlijk, maar alleen als het haar goed uitkomt, anders zwijgt zequote:Op dinsdag 12 april 2011 11:06 schreef Reksie1981 het volgende:
Gilian Bradford
12 april 2011 om 10:58
Inderdaad, iedereen heeft zo z'n voorkeuren en daarom moeten sommige mensen zich realiseren dat velen, waaronder ik Jo top vinden. Jo wordt gezien als eerlijk omdat ze eerlijk is en oprecht, ze zegt het gelijk in iemand zn gezicht als er iets is net als Flip overigens.
Dat heb je he met mensen die niet tegen kritiek kunnen, die beginnen gelijk over iemand zn IQ dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:08 schreef Sjalalamantha het volgende:
Van de Eu live site
Monique is TOP! Jammer dat de gemiddelde forummer met overduidelijk een IQ van ongeveer 100 haar niet begrijpt. Maar blijkbaar is dat ook te veel gevraagd. Als je al ziet hoe user harryvb hierboven onze taal machtig is, dan begrijp je meteen waarom het zo triest gesteld is in dit land en waarom iemand als Monique 100x een beter mens is dan 95% van de forummers. Monique heeft NOG NOOIT iemand tot op het bot afgebrand en zou dat ook nooit doen. Daar is ze eenvoudig te intelligent voor. Helaas geldt dat niet voor het zwakzinnige volk dat hier post.
Ik copy paste alleen meningen van anderen :0quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:08 schreef rilumaan4 het volgende:
[..]
naar een verkeerde
hoe komt hij erbij
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:09 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Wat een trieste website, een beetje je eigen bezoekers afzeiken...
Dat doe je toch niet?
die is zeker ook hoogbegaafd met dat domme gelulquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:08 schreef Sjalalamantha het volgende:
Van de Eu live site
ik bedoelde niet jou hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:09 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik copy paste alleen meningen van anderen :0
ze verblijd hem nu op een andere manier...quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:10 schreef Sjalalamantha het volgende:
Sharon heeft het breien wel lekker te pakken! Beppie Breipen zie je nooit meer met een werkje in haar handen die de shawl voor de Stem moest worden om een clue te krijgen.
Moeten deze berichten echt? Kan ik net zo goed daar gaan lezen. En die pulptroep boeit me niet. Klopt wel dat ze een IQ van niks hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:08 schreef Sjalalamantha het volgende:
Van de Eu live site
Nee screamers hebben de opdracht geweigerd uit respect voor laura haar claustrofobie enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:11 schreef rilumaan4 het volgende:
[..]
ik bedoelde niet jou hoor
maar degene die zo jo heilig is
Nee, ze konden het Lau niet aandoen.. Lau heeft hier niets mee te maken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:11 schreef Stability het volgende:
er is dus weer een missie mislukt doordat laura niet wilde ,en daarom de hele groep dus ook niet? wat is dat voor een mens zeg...wat kan of durft ze nou wel???
dan staat miscshien straks de hele groep genomineerd door haar ....ggggrrrrrrrrrrrrrrr
Via een vriendin van een vriendin daar de moeder van de tante van de zus van zegt dat dat zo is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:04 schreef Reksie1981 het volgende:
even verslag lezen, ben je weer bijquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:11 schreef Stability het volgende:
er is dus weer een missie mislukt doordat laura niet wilde ,en daarom de hele groep dus ook niet? wat is dat voor een mens zeg...wat kan of durft ze nou wel???
dan staat miscshien straks de hele groep genomineerd door haar ....ggggrrrrrrrrrrrrrrr
Weer naar je eigen gevoel aan het kletsen. Laura heeft nergens schuld aan. Andere team wilde zelf iets niet doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:11 schreef Stability het volgende:
Nee, je zou er zomaar moe van kunnen wordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:12 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Nee, ze konden het Lau niet aandoen.. Lau heeft hier niets mee te maken.
Maar ik denk ook niet dat Lau ontvoerd wilde worden
Best een betrouwbare bron dus HAHAquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:12 schreef marky het volgende:
[..]
Via een vriendin van een vriendin daar de moeder van de tante van de zus van zegt dat dat zo is.
goffer !!! dan vind ik dat stemmetje een andere zware opdracht voor paal moet maken ! ze komt overal onderuit , verpest haar missies enzo...gewoon aanpakken die griet NUquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee screamers hebben de opdracht geweigerd uit respect voor laura haar claustrofobie enzo
dat dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:12 schreef rilumaan4 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 12 april 2011 11:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
liever dan zwakzinnig dan zoals mo te zijn
ipquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:13 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dat doen mensen met een hoog ip?zie mo dus
ik heb het alleen oppervlakkig gelezen..er stond nog geen streamverslagquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
Weer naar je eigen gevoel aan het kletsen. Laura heeft nergens schuld aan. Andere team wilde zelf iets niet doen
Oke dan, ik begin wel.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Lauraschijnheilige kuthoer die snel het huis uit moet
jawel, heb ik zelf gemaaktquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:14 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb het alleen oppervlakkig gelezen..er stond nog geen streamverslag
waar dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:15 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
jawel, heb ik zelf gemaaktUitgebreid verslag.
Gilles de la Tourette mode aanquote:
Ze ligt sowieso in bed inderdaad, of loopt nog steeds wanhopig haar verlepte hoofd te bedekken met poederquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oke dan, ik begin wel.
Ze ligt zeker weer op haar nest?
Luie stinkdonder dat ze is...kan niks, wil niks en doet niks.
zeg het maar Anneliesquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:15 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
jawel, heb ik zelf gemaaktUitgebreid verslag.
Help mijn ip begint met 84!! das niet bestquote:
dat ze moge stikken in haar poeder..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:15 schreef Darakka het volgende:
[..]
Ze ligt sowieso in bed inderdaad, of loopt nog steeds wanhopig haar verlepte hoofd te bedekken met poeder
Ik ben al zeer tevredenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat ze moge stikken in haar poeder..
Graftak dat ze er is.
Nietsnuttige stinksnol...
Zijn de posts al genoeg??
Ik ben echt niet van plan om in me onderschrift te schrijven: Neem mij met een korreltje zout.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:17 schreef Ripley het volgende:
Laura is saai, maar ik snap de haat verder niet zo.
Oke, want anders ga ik nog wel even door hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:17 schreef Darakka het volgende:
[..]
Ik ben al zeer tevredenkan ik straks met een gerust hart van huis!
Er is nooit genoegquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oke, want anders ga ik nog wel even door hoor
heb ff geen inspiratie nu...quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:19 schreef Darakka het volgende:
[..]
Er is nooit genoegde pot die niet kan overstromen! De Lui-Lau- Tini&Lauwra pot!
Wat jij zegt is ongeveer hetzelfde wat ik zeg,... Laura is niet lui!quote:
Omdat het kan en,... nee dat kan ik beter niet zeggenquote:
ik was mjn spoiler vergetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:20 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Wat jij zegt is ongeveer hetzelfde wat ik zeg,... Laura is niet lui!
Allebei een leugen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
Hihi..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
net sleeping beauty he??
Je krijgt mij niet op de kast
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik was mjn spoiler vergetenKijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is beter!
The road to hell is paved with good intentions
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:21 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat een onderneemster ook he die Diana!
SST_Joanna SST Joanna
Gelijk begonnen met het ontwerpen van een t-shirt..
2 hours ago Favorite Retweet Reply
»
SST_Joanna SST Joanna
Vanmorgen in bad dacht ik: ''Dreams come true, if you go for it." #sstnl
geen waarde voor het spel,is claurtro,kan niet dansen met anderen,moet veel liggen ivm zure spieren,doet niets in huis,eten dan wel,en let eens op die kop die ze trekt als iemand anders aandacht heeftquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:17 schreef Ripley het volgende:
Top t-shirt, hoop dat Nike het leuk vindtquote:
Ik haat haar niet,... het is gewoon een lui oninteressant varken wat als leeghoofd een beetje zwalkt door het huisquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:17 schreef Ripley het volgende:
ahhh joh nog een paar minuten dan ligt ze weer hoor.quote:
Hij heeft me wel toegevoegd als vriendje op Facebookquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:24 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Hij heeft me wel toegevoegd als vriendje op Facebook
Haha en ze is weer weg inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ahhh joh nog een paar minuten dan ligt ze weer hoor.
Ze heeft zeker wat nodig dat ze bij de boodschappenlijst staat
Als reactie op het bekstekker shirt zeker en het Bunga bunga shirt dat Fairy original ofzo het gemaakt/aan het maken isquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:21 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat een onderneemster ook he die Diana!
SST_Joanna SST Joanna
Gelijk begonnen met het ontwerpen van een t-shirt..
»
SST_Joanna SST Joanna
Vanmorgen in bad dacht ik: ''Dreams come true, if you go for it." #sstnl
quote:
Jij vin laura lievquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
je kan goffer ook te ver gaan he Ik wil op geen enkele manier met dat gedrocht geassocieerd worden
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
je kan goffer ook te ver gaan he Ik wil op geen enkele manier met dat gedrocht geassocieerd worden
Kun je niet even naar hem schrijven over Luiraquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:24 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Hij heeft me wel toegevoegd als vriendje op Facebook
Bestaat niet! Kokje wist hoe hij een vis moest klaarmaken. Alex kan nog geen vis van een haakje halen zonder hulp.quote:
een slaapmiddelquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ahhh joh nog een paar minuten dan ligt ze weer hoor.
Ze heeft zeker wat nodig dat ze bij de boodschappenlijst staat
Nee joh ze houden van elkaar ze zijn echt verliefd dan hoef dat niet hoor!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:25 schreef Sjalalamantha het volgende:
Gaan maik en moniek nu condooms bestellen?
dat heeft zij niet nodig hoor, die kan nog staande slapen als je het mij vraagtquote:
Ik vond het wel een mega-beledigingquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dan weer wel
Heb ook vanaf het begin die faalhaas niet gemoeten
Ze kan haar haren gaan verven als ze donderdag naar huis gaatquote:
ik ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:27 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mega-belediging
Net even geneukt met Maik op de wc.. (niet gezien?)quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:28 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Net even geneukt met Maik op de wc.. (niet gezien?)
Maik gaat er voor zorgen dat Mo wint hij wil als eerste naar huis..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:29 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ze zal wel gehoord hebben dat haar groepje gaat winnen, volgens het script
Dan ga ik op Maik stemmen zodat Jo eruit gaatquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:30 schreef Sonera het volgende:
[..]
Maik gaat er voor zorgen dat Mo wint hij wil als eerste naar huis..
Ik ga gewoon niet stemmenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:30 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Dan ga ik op Maik stemmen zodat Jo eruit gaat
Ik ook nietquote:
me centen uit me zak kloppen he?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:31 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar wil wel mensen motiveren!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
me centen uit me zak kloppen he?
triest geval die mo....niets meer aan te doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:32 schreef trollie67 het volgende:
Wat een iq stòmme koe mo,het is zij!hebben,en niet hun!hebben,moet ik je dit als mof nog uitleggen met je intelligentie?
Daarom geloof ik ook niet in die IQscore. Ze heeft gestudeerd en fotografisch geheugen misschien, maar er klopt iets totaal nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:32 schreef trollie67 het volgende:
Wat een iq stòmme koe mo,het is zij!hebben,en niet hun!hebben,moet ik je dit als mof nog uitleggen met je intelligentie?
Ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:34 schreef Stability het volgende:
die stem van mo, die uitspraak...die klanken...ik kan het echt niet lang aanhoren
ja en sjalalamantha zorgde ervoor dat ik haar aan ging horen...quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:34 schreef Stability het volgende:
die stem van mo, die uitspraak...die klanken...ik kan het echt niet lang aanhoren
excuus daarvoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja en sjalalamantha zorgde ervoor dat ik haar aan ging horen...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja en sjalalamantha zorgde ervoor dat ik haar aan ging horen...
gruwel !!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef Darakka het volgende:
Mo & Maik buiten met een boek...
Jo & Flip op de dure ronde buiten bank samen met Geer en Sharon
Karim ligt op een doek buiten op het gras..
en Luira............................
[ afbeelding ]
OMGquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef Darakka het volgende:
Mo & Maik buiten met een boek...
Jo & Flip op de dure ronde buiten bank samen met Geer en Sharon
Karim ligt op een doek buiten op het gras..
en Luira............................
[ afbeelding ]
of jij ben alex...quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor de verandering gaat het gesprek maar weer eens over Amerika
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:36 schreef DjinN het volgende:
Mo probeert te doen alsof ze uit het Noorden van het land ofzo komt met haar kutaccentMaar het is en blijft een Limburger, hoe goed ze dat ook probeert te verbergen
3x per week wat?quote:
vandaag of morgen schrikken hun zich ook de tering als laura langer dan 5 minuten op zit..gaan ze stem vragen of hij 112 wil bellen,quote:
Nee, luister niet naar Mo laat me niet gekmaken. Maar ga weer verder met werk ;0quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
vandaag of morgen schrikken hun zich ook de tering als laura langer dan 5 minuten op zit..gaan ze stem vragen of hij 112 wil bellen,
Of wtf het hulpnummer in portugal dan is
Misschien moet laura erop, kan ze voortaan vlaggenmast spelen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:40 schreef Sjalalamantha het volgende:
Geer denkt dat Flip op de pijnbank gaat.
Sharon: dan wordt je ook wat langer.
Misschien moet Mo er dan op?
doe maar, is beter dan naar gezwam luisterenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:40 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Nee, luister niet naar Mo laat me niet gekmaken. Maar ga weer verder met werk ;0
Goed zo, latersssquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:43 schreef Darakka het volgende:
Nou mijn ochtend is weer goedlauwra flink lopen bashen!
Ik ben er vandoor
toedels Alexquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:43 schreef Darakka het volgende:
Nou mijn ochtend is weer goedlauwra flink lopen bashen!
Ik ben er vandoor
strak plan,dan doet ze wat voor het team en ze kan liggen ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:41 schreef Freule het volgende:
kan langnek nu niets anders als 24/7 horizontaal liggen, dat ze haar beroep er niet van maakt bah bah
nou sharon had het er gister wel over dat dat misschien de rede is dat alex de deur uit is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:43 schreef Freule het volgende:
Heeft iemand de andere bewoners het al horen uitspreken dat Luira altijd maar ligt, heb het nooit gehoord namelijk maar als wij dat zien moeten ze het daar toch ook opmerken.
oke tnx.... dus het gaat wel al opvallen mooi!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou sharon had het er gister wel over dat dat misschien de rede is dat alex de deur uit is.
Zoveel hangen in/op bed...
toen deden ze ook niet andersquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou sharon had het er gister wel over dat dat misschien de rede is dat alex de deur uit is.
Zoveel hangen in/op bed...
sry dat ik schreeuwde, maar ik schrok ervanquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik was te verbijsterd om het te schrijven
kan het me voorstellen...echt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef Capaja het volgende:
[..]
sry dat ik schreeuwde, maar ik schrok ervan
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
kan het me voorstellen...echt.
Heb je al wat kalmerends genomen??
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
shaggerijnige kutharses van der
a johquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:54 schreef Blackprinces het volgende:
eigenlijk moet laura er wel in blijven, heb ik tenminste nog wat te schelden hier.
da's waar...ik kan nog ff vooruit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:56 schreef Capaja het volgende:
[..]
a joh
op MO en Maik kun je ook schelden, da al 3 weken verder eer dat die weg zijn !
zie je !quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
da's waar...ik kan nog ff vooruit.
over ademen gesproken, mo klinkt als een hijgend hert nu geloof ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:57 schreef Capaja het volgende:
[..]
zie je !
niet meteen in paniek raken
adem in
adem uit
adem in
adem uit
komt goed schatje oeps
EN Op jo,die wordt weer de oude na de nominatiesquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:56 schreef Capaja het volgende:
[..]
a joh
op MO en Maik kun je ook schelden, da al 3 weken verder eer dat die weg zijn !
aha...ok zo'n laura fan...quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:59 schreef NenaLois het volgende:
Hallo allemaal,
deze topictitel bevalt me wel!!
die woorden van jou?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:59 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Zodra het puinsletje eMo het huis uit is zal de sfeer daar vele malen beter worden. Ze zit daar alleen maar met haar chagrijnige, zielige rotsmoel het slachtoffer uit te hangen. Niet alleen haar grafkop spreekt boekdelen, ook haar lichaamstaal. Trekt iedereen mee in haar grafstemming.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
aha...ok zo'n laura fan...
Koffie?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:59 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Zodra het puinsletje eMo het huis uit is zal de sfeer daar vele malen beter worden. Ze zit daar alleen maar met haar chagrijnige, zielige rotsmoel het slachtoffer uit te hangen. Niet alleen haar grafkop spreekt boekdelen, ook haar lichaamstaal. Trekt iedereen mee in haar grafstemming.
Wat let je?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
die woorden van jou?
Ze zouden ingelijst moeten worden...
weet ik niet , ik zit naar het prachtige verhaal van Geer te luisteren heb Mo op Mute staanquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
over ademen gesproken, mo klinkt als een hijgend hert nu geloof ik
schatje???
hier nietquote:
nah maakt niet uit hoor....duifjequote:Op dinsdag 12 april 2011 12:01 schreef Capaja het volgende:
[..]
weet ik niet , ik zit naar het prachtige verhaal van Geer te luisteren heb Mo op Mute staan
slip of the tong![]()
Ja ik weet niet hoor ...................quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nah maakt niet uit hoor....duifje
Ze hebben met die klok lopen kloten. Dat dacht ik gisteravond al toen ze zgn live schakelde naar Portugal. Dat was dus niet live.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:01 schreef Blackprinces het volgende:
die is gek hoor...
Laura: in nl is het kwart over 3
alsof er ook maar iemand in ze hoofd haalt om op haar te stemmen.quote:
haha, ik had niet eens gehoord wát ze precies zei... Ik val al bijna in slaap als ze haar mond open trekt om iets te willen zeggenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
alsof er ook maar iemand in ze hoofd haalt om op haar te stemmen.
Ja degene die overlopen van medelijden waarschijnlijk
nou............quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
alsof er ook maar iemand in ze hoofd haalt om op haar te stemmen.
Ja degene die overlopen van medelijden waarschijnlijk
dat dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:05 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Laura is ook irritant idd, maar ik gun het haar nog wel om 2 weken te blijven. Eerst de 2 'verliefden' weg.
Ging over vanavond als de uitslag bekend zou worden. Karim zei misschien wordt het morgen pas.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:05 schreef NenaLois het volgende:
[..]
haha, ik had niet eens gehoord wát ze precies zei... Ik val al bijna in slaap als ze haar mond open trekt om iets te willen zeggen
Eens hiermee! Laura er dan zéééééker uit!!!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
nou............
stel nou he
is een mooie, hele mooie droom
dat Mo en Lau samen op de bank mogen................
dan denk ik ........
uhm
ik durf het niet te zeggen![]()
Lau stem
Ieder recht op zijn eigen mening he?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
nou............
stel nou he
is een mooie, hele mooie droom
dat Mo en Lau samen op de bank mogen................
dan denk ik ........
uhm
ik durf het niet te zeggen![]()
Lau stem
doe voor mij maar 2 bruine bolletjes kaas en een lekker bakkiequote:
lololol,ja,haar familie moet eerst wakker gemaakt worden voordat ze op lui kunnen stemmenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ging over vanavond als de uitslag bekend zou worden. Karim zei misschien wordt het morgen pas.
Vond ze niet eerlijk want dan minder stemmers en ss minder geld.
Karim zei dat is gelukkig niet aan ons om ons daar druk om te maken.
ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
doe voor mij maar 2 bruine bolletjes kaas en een lekker bakkieerbij.
Het is weer dodelijk saai op de streams
en toch druk je bijna in je eentje de cos volquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
doe voor mij maar 2 bruine bolletjes kaas en een lekker bakkieerbij.
Het is weer dodelijk saai op de streams
Echt zeer boeiend om te horen hoe Gerard praat met Sharon en soms Flip en opvallend hoe het Joanna totaal boven de pet gaat als ze over intressante zaken praten en ze niet over d'rzelf kan pratenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:01 schreef Capaja het volgende:
[..]
weet ik niet , ik zit naar het prachtige verhaal van Geer te luisteren heb Mo op Mute staan
slip of the tong![]()
Ik heb me pillen nog niet ingenomenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
en toch druk je bijna in je eentje de cos vol![]()
Zelfs Poekieroekie zou zich hiervoor schamen.quote:De theorieën die in haar gedachte rond speelde gingen een eigen leven leiden
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:17 schreef Reksie1981 het volgende:
Nou Stem, komt er nog wat Actie vandaag of hoe zit dat..
Gok wel op bekendmaking van de nominaties live vanavond in de uitzending.
Jahaaaaaaa, wij oudjes zijn nog wel actief :pquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:27 schreef mazaru het volgende:
In de oudste bewoner, zit het meeste leven!![]()
[ afbeelding ]
zet de turbo erop, je kunt het.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:28 schreef Annelies-G het volgende:
Pfjoei, woonkamer weer spik en span. Nu even COS pauzeen dan hop naar de keuken. Niks aan als je 2 week niets hebt kunnen doen, nu extra poetsdrukte hebben
Ik snap dat ze rusten, wie weet wat ze nog moeten doen en hoe langquote:
Ik zat al tegen de monitor te antwoorden: "Dat hadden we al door..."quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:30 schreef Urb het volgende:
Joanna heeft weer eens een helder moment " IK ben lui. "
Zeker weten!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jahaaaaaaa, wij oudjes zijn nog wel actief :p
wil je erover praten ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zat al tegen de monitor te antwoorden: "Dat hadden we al door..."
Waar is Stef gebleven? Heb hem al een tijdje niet gesignaleerdquote:
ik ben bang dat Stef gekidnapt is door Johanna !quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Waar is Stef gebleven? Heb hem al een tijdje niet gesignaleerd
Jaaa, valt wel op het Sharon nu zooo vaak (ALTIJD) in de buurt van Jo... Ik vind het maar NEP overkomenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:30 schreef titula het volgende:
geer piest met de deur open.. voelt zich al lekker thuis
maik ligt op bed
sharon moet wel bij jo in de buurt zijn anders mist ze de zendtijd
walgelijk dusssssssquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Weer dat gezeik over het zoenen tussen opgespoten lip en flipdrol?
mis hem ook heel erg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:32 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik ben bang dat Stef gekidnapt is door Johanna !
Achterlijk ook, een beetje kroelend een spel willen spelen. Kroelen doet ze maar thuis.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:33 schreef Urb het volgende:
Joanna had liever nog 5 weken met FLip gekroelt ipv 1 keer zoenen en niet meer kroelen.![]()
Tsja muts, je hebt het verkeerd ingeschat. Dit Bulletje luistert net altijd.
dat was van VOOR dat Joanne zo veel geleerd had over zichzelfquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:34 schreef NenaLois het volgende:
Ik meen me te herinneren dat sharon zich eerst wel vaker irriteerde aan jo (bijv. toen jo sharon aan het kleden was)... nu doet ze net of ze best friends zijn.... En nu lijkt jo niet zo te willen.....
Je bent 'best friend' van Joanna als het haar uitkomt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:34 schreef NenaLois het volgende:
Ik meen me te herinneren dat sharon zich eerst wel vaker irriteerde aan jo (bijv. toen jo sharon aan het kleden was)... nu doet ze net of ze best friends zijn.... En nu lijkt jo niet zo te willen.....
oh ja, dat zal het zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:35 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat was van VOOR dat Joanne zo veel geleerd had over zichzelf
Jamaar jamaar ze is zielug omdat Dennis!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Achterlijk ook, een beetje kroelend een spel willen spelen. Kroelen doet ze maar thuis.
zoveelste dooddoener van een niksnutquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:35 schreef Capaja het volgende:
Lau vind de spellen wel leuk, maar de strijd eromheen vind ze helemaal NIKS
Sly heeft weer watquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Het blijft een fakking aandachtshoer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Jamaar jamaar ze is zielug omdat Dennis!![]()
Net zat Joanna met Sharon trouwens weer over Flip te roddelen, dat ze geen gezeik aan d'r kop wil hebben van kerels. En nu moet ie weer z'n mond houden anders heeft ie echt oorlog, aldus Joanna.
omdat ze zelf helemaal niks kanquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:35 schreef Capaja het volgende:
Lau vind de spellen wel leuk, maar de strijd eromheen vind ze helemaal NIKS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |