De vrouwen vind ik sowieso niks, de mannen zijn op Mahaaaaik na wel OK, vooral Karim. Vrouwen worden stuk voor stuk biatchesssss.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:59 schreef knagsje het volgende:
[..]
op sharon na zitten er alleen maar drollehoeren toch?
Ja, maar allebei blond, dom en vervelendquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:00 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet, Jo en Mo zijn enorm verschillend vervelend
goedemorgenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, maar allebei blond, dom en vervelend
Sorry maar Phillip vind ik een stuk ellende, onsportievelingquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
De vrouwen vind ik sowieso niks, de mannen zijn op Mahaaaaik na wel OK, vooral Karim. Vrouwen worden stuk voor stuk biatchesssss.
dat wisten we alquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Secret_Story_NL Secret Story Nowlive
Vriendinnen die met Joanna omgingen zeggen dat zij schijnheilig is en manipulatief.. komt nog online #secretstory #secretstorynl #sstnl #sst
25 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ik ben benieuwd! Enne,... wanneer worden de kluizen ge-update door een topic starter?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Secret_Story_NL Secret Story Nowlive
Vriendinnen die met Joanna omgingen zeggen dat zij schijnheilig is en manipulatief.. komt nog online #secretstory #secretstorynl #sstnl #sst
25 minutes ago Favorite Retweet Reply
Komt wel goed,.... schatjequote:Op dinsdag 12 april 2011 11:05 schreef Blackprinces het volgende:
sorry had er ook 1 geopend, ik was weer een ongeduldig stuk vreten.
Heb al erin gezet slotje
naar welke rls kijk jij?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:06 schreef Reksie1981 het volgende:
Gilian Bradford
12 april 2011 om 10:58
Inderdaad, iedereen heeft zo z'n voorkeuren en daarom moeten sommige mensen zich realiseren dat velen, waaronder ik Jo top vinden. Jo wordt gezien als eerlijk omdat ze eerlijk is en oprecht, ze zegt het gelijk in iemand zn gezicht als er iets is net als Flip overigens.
Wat een trieste website, een beetje je eigen bezoekers afzeiken...quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:08 schreef Sjalalamantha het volgende:
Van de Eu live site
« Antwoord #31 Gepost op: Vandaag om 03:32:22 »
Monique is TOP! Jammer dat de gemiddelde forummer met overduidelijk een IQ van ongeveer 100 haar niet begrijpt. Maar blijkbaar is dat ook te veel gevraagd. Als je al ziet hoe user harryvb hierboven onze taal machtig is, dan begrijp je meteen waarom het zo triest gesteld is in dit land en waarom iemand als Monique 100x een beter mens is dan 95% van de forummers. Monique heeft NOG NOOIT iemand tot op het bot afgebrand en zou dat ook nooit doen. Daar is ze eenvoudig te intelligent voor. Helaas geldt dat niet voor het zwakzinnige volk dat hier post.
Hoe kijken die naar de streams? Flip is helemaal niet eerlijk, die laat alles een ander opknappen en loopt dan met de winst weg. Jo is wel eerlijk, maar alleen als het haar goed uitkomt, anders zwijgt zequote:Op dinsdag 12 april 2011 11:06 schreef Reksie1981 het volgende:
Gilian Bradford
12 april 2011 om 10:58
Inderdaad, iedereen heeft zo z'n voorkeuren en daarom moeten sommige mensen zich realiseren dat velen, waaronder ik Jo top vinden. Jo wordt gezien als eerlijk omdat ze eerlijk is en oprecht, ze zegt het gelijk in iemand zn gezicht als er iets is net als Flip overigens.
Dat heb je he met mensen die niet tegen kritiek kunnen, die beginnen gelijk over iemand zn IQ dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:08 schreef Sjalalamantha het volgende:
Van de Eu live site
« Antwoord #31 Gepost op: Vandaag om 03:32:22 »
Monique is TOP! Jammer dat de gemiddelde forummer met overduidelijk een IQ van ongeveer 100 haar niet begrijpt. Maar blijkbaar is dat ook te veel gevraagd. Als je al ziet hoe user harryvb hierboven onze taal machtig is, dan begrijp je meteen waarom het zo triest gesteld is in dit land en waarom iemand als Monique 100x een beter mens is dan 95% van de forummers. Monique heeft NOG NOOIT iemand tot op het bot afgebrand en zou dat ook nooit doen. Daar is ze eenvoudig te intelligent voor. Helaas geldt dat niet voor het zwakzinnige volk dat hier post.
Ik copy paste alleen meningen van anderen :0quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:08 schreef rilumaan4 het volgende:
[..]
naar een verkeerde
hoe komt hij erbij
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:09 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Wat een trieste website, een beetje je eigen bezoekers afzeiken...
Dat doe je toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |