De vrouwen vind ik sowieso niks, de mannen zijn op Mahaaaaik na wel OK, vooral Karim. Vrouwen worden stuk voor stuk biatchesssss.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:59 schreef knagsje het volgende:
[..]
op sharon na zitten er alleen maar drollehoeren toch?
Ja, maar allebei blond, dom en vervelendquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:00 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet, Jo en Mo zijn enorm verschillend vervelend
goedemorgenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, maar allebei blond, dom en vervelend
Sorry maar Phillip vind ik een stuk ellende, onsportievelingquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
De vrouwen vind ik sowieso niks, de mannen zijn op Mahaaaaik na wel OK, vooral Karim. Vrouwen worden stuk voor stuk biatchesssss.
dat wisten we alquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Secret_Story_NL Secret Story Nowlive
Vriendinnen die met Joanna omgingen zeggen dat zij schijnheilig is en manipulatief.. komt nog online #secretstory #secretstorynl #sstnl #sst
25 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ik ben benieuwd! Enne,... wanneer worden de kluizen ge-update door een topic starter?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Vriendinnen die met Joanna omgingen zeggen dat zij schijnheilig is en manipulatief.. komt nog online #secretstory #secretstorynl #sstnl #sst
Komt wel goed,.... schatjequote:Op dinsdag 12 april 2011 11:05 schreef Blackprinces het volgende:
sorry had er ook 1 geopend, ik was weer een ongeduldig stuk vreten.
Heb al erin gezet slotje
naar welke rls kijk jij?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:06 schreef Reksie1981 het volgende:
Gilian Bradford
12 april 2011 om 10:58
Inderdaad, iedereen heeft zo z'n voorkeuren en daarom moeten sommige mensen zich realiseren dat velen, waaronder ik Jo top vinden. Jo wordt gezien als eerlijk omdat ze eerlijk is en oprecht, ze zegt het gelijk in iemand zn gezicht als er iets is net als Flip overigens.
Wat een trieste website, een beetje je eigen bezoekers afzeiken...quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:08 schreef Sjalalamantha het volgende:
Van de Eu live site
« Antwoord #31 Gepost op: Vandaag om 03:32:22 »
Monique is TOP! Jammer dat de gemiddelde forummer met overduidelijk een IQ van ongeveer 100 haar niet begrijpt. Maar blijkbaar is dat ook te veel gevraagd. Als je al ziet hoe user harryvb hierboven onze taal machtig is, dan begrijp je meteen waarom het zo triest gesteld is in dit land en waarom iemand als Monique 100x een beter mens is dan 95% van de forummers. Monique heeft NOG NOOIT iemand tot op het bot afgebrand en zou dat ook nooit doen. Daar is ze eenvoudig te intelligent voor. Helaas geldt dat niet voor het zwakzinnige volk dat hier post.
Hoe kijken die naar de streams? Flip is helemaal niet eerlijk, die laat alles een ander opknappen en loopt dan met de winst weg. Jo is wel eerlijk, maar alleen als het haar goed uitkomt, anders zwijgt zequote:Op dinsdag 12 april 2011 11:06 schreef Reksie1981 het volgende:
Gilian Bradford
12 april 2011 om 10:58
Inderdaad, iedereen heeft zo z'n voorkeuren en daarom moeten sommige mensen zich realiseren dat velen, waaronder ik Jo top vinden. Jo wordt gezien als eerlijk omdat ze eerlijk is en oprecht, ze zegt het gelijk in iemand zn gezicht als er iets is net als Flip overigens.
Dat heb je he met mensen die niet tegen kritiek kunnen, die beginnen gelijk over iemand zn IQ dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:08 schreef Sjalalamantha het volgende:
Van de Eu live site
Monique is TOP! Jammer dat de gemiddelde forummer met overduidelijk een IQ van ongeveer 100 haar niet begrijpt. Maar blijkbaar is dat ook te veel gevraagd. Als je al ziet hoe user harryvb hierboven onze taal machtig is, dan begrijp je meteen waarom het zo triest gesteld is in dit land en waarom iemand als Monique 100x een beter mens is dan 95% van de forummers. Monique heeft NOG NOOIT iemand tot op het bot afgebrand en zou dat ook nooit doen. Daar is ze eenvoudig te intelligent voor. Helaas geldt dat niet voor het zwakzinnige volk dat hier post.
Ik copy paste alleen meningen van anderen :0quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:08 schreef rilumaan4 het volgende:
[..]
naar een verkeerde
hoe komt hij erbij
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:09 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Wat een trieste website, een beetje je eigen bezoekers afzeiken...
Dat doe je toch niet?
die is zeker ook hoogbegaafd met dat domme gelulquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:08 schreef Sjalalamantha het volgende:
Van de Eu live site
ik bedoelde niet jou hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:09 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik copy paste alleen meningen van anderen :0
ze verblijd hem nu op een andere manier...quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:10 schreef Sjalalamantha het volgende:
Sharon heeft het breien wel lekker te pakken! Beppie Breipen zie je nooit meer met een werkje in haar handen die de shawl voor de Stem moest worden om een clue te krijgen.
Moeten deze berichten echt? Kan ik net zo goed daar gaan lezen. En die pulptroep boeit me niet. Klopt wel dat ze een IQ van niks hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:08 schreef Sjalalamantha het volgende:
Van de Eu live site
Nee screamers hebben de opdracht geweigerd uit respect voor laura haar claustrofobie enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:11 schreef rilumaan4 het volgende:
[..]
ik bedoelde niet jou hoor
maar degene die zo jo heilig is
Nee, ze konden het Lau niet aandoen.. Lau heeft hier niets mee te maken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:11 schreef Stability het volgende:
er is dus weer een missie mislukt doordat laura niet wilde ,en daarom de hele groep dus ook niet? wat is dat voor een mens zeg...wat kan of durft ze nou wel???
dan staat miscshien straks de hele groep genomineerd door haar ....ggggrrrrrrrrrrrrrrr
Via een vriendin van een vriendin daar de moeder van de tante van de zus van zegt dat dat zo is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:04 schreef Reksie1981 het volgende:
even verslag lezen, ben je weer bijquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:11 schreef Stability het volgende:
er is dus weer een missie mislukt doordat laura niet wilde ,en daarom de hele groep dus ook niet? wat is dat voor een mens zeg...wat kan of durft ze nou wel???
dan staat miscshien straks de hele groep genomineerd door haar ....ggggrrrrrrrrrrrrrrr
Weer naar je eigen gevoel aan het kletsen. Laura heeft nergens schuld aan. Andere team wilde zelf iets niet doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:11 schreef Stability het volgende:
Nee, je zou er zomaar moe van kunnen wordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:12 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Nee, ze konden het Lau niet aandoen.. Lau heeft hier niets mee te maken.
Maar ik denk ook niet dat Lau ontvoerd wilde worden
Best een betrouwbare bron dus HAHAquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:12 schreef marky het volgende:
[..]
Via een vriendin van een vriendin daar de moeder van de tante van de zus van zegt dat dat zo is.
goffer !!! dan vind ik dat stemmetje een andere zware opdracht voor paal moet maken ! ze komt overal onderuit , verpest haar missies enzo...gewoon aanpakken die griet NUquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee screamers hebben de opdracht geweigerd uit respect voor laura haar claustrofobie enzo
dat dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:12 schreef rilumaan4 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 12 april 2011 11:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
liever dan zwakzinnig dan zoals mo te zijn
ipquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:13 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dat doen mensen met een hoog ip?zie mo dus
ik heb het alleen oppervlakkig gelezen..er stond nog geen streamverslagquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
Weer naar je eigen gevoel aan het kletsen. Laura heeft nergens schuld aan. Andere team wilde zelf iets niet doen
Oke dan, ik begin wel.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Lauraschijnheilige kuthoer die snel het huis uit moet
jawel, heb ik zelf gemaaktquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:14 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb het alleen oppervlakkig gelezen..er stond nog geen streamverslag
waar dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:15 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
jawel, heb ik zelf gemaaktUitgebreid verslag.
Gilles de la Tourette mode aanquote:
Ze ligt sowieso in bed inderdaad, of loopt nog steeds wanhopig haar verlepte hoofd te bedekken met poederquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oke dan, ik begin wel.
Ze ligt zeker weer op haar nest?
Luie stinkdonder dat ze is...kan niks, wil niks en doet niks.
zeg het maar Anneliesquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:15 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
jawel, heb ik zelf gemaaktUitgebreid verslag.
Help mijn ip begint met 84!! das niet bestquote:
dat ze moge stikken in haar poeder..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:15 schreef Darakka het volgende:
[..]
Ze ligt sowieso in bed inderdaad, of loopt nog steeds wanhopig haar verlepte hoofd te bedekken met poeder
Ik ben al zeer tevredenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat ze moge stikken in haar poeder..
Graftak dat ze er is.
Nietsnuttige stinksnol...
Zijn de posts al genoeg??
Ik ben echt niet van plan om in me onderschrift te schrijven: Neem mij met een korreltje zout.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:17 schreef Ripley het volgende:
Laura is saai, maar ik snap de haat verder niet zo.
Oke, want anders ga ik nog wel even door hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:17 schreef Darakka het volgende:
[..]
Ik ben al zeer tevredenkan ik straks met een gerust hart van huis!
Er is nooit genoegquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oke, want anders ga ik nog wel even door hoor
heb ff geen inspiratie nu...quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:19 schreef Darakka het volgende:
[..]
Er is nooit genoegde pot die niet kan overstromen! De Lui-Lau- Tini&Lauwra pot!
Wat jij zegt is ongeveer hetzelfde wat ik zeg,... Laura is niet lui!quote:
Omdat het kan en,... nee dat kan ik beter niet zeggenquote:
ik was mjn spoiler vergetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:20 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Wat jij zegt is ongeveer hetzelfde wat ik zeg,... Laura is niet lui!
Allebei een leugen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
Hihi..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
net sleeping beauty he??
Je krijgt mij niet op de kast
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik was mjn spoiler vergetenKijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is beter!
The road to hell is paved with good intentions
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:21 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat een onderneemster ook he die Diana!
SST_Joanna SST Joanna
Gelijk begonnen met het ontwerpen van een t-shirt..
2 hours ago Favorite Retweet Reply
»
SST_Joanna SST Joanna
Vanmorgen in bad dacht ik: ''Dreams come true, if you go for it." #sstnl
2 hours ago Favorite Retweet Reply
geen waarde voor het spel,is claurtro,kan niet dansen met anderen,moet veel liggen ivm zure spieren,doet niets in huis,eten dan wel,en let eens op die kop die ze trekt als iemand anders aandacht heeftquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:17 schreef Ripley het volgende:
Top t-shirt, hoop dat Nike het leuk vindtquote:
Ik haat haar niet,... het is gewoon een lui oninteressant varken wat als leeghoofd een beetje zwalkt door het huisquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:17 schreef Ripley het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |