reiziger in de muziekquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Hoewel ik het programma van Han Reiziger, de voorganger daarvan, nog net wat interessanter vond.
De nieuwe presentator is wel beter. Hans Flupsen was echt een ramp. Die vertelde vol overtuiging dat één of andere jazz-cat samengewerkt had met David Gilmour terwijl dat John Gilmore had moeten zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
reiziger in de muziekja klopt maar ze zijn redelijk op dezelfde voet doorgegaan alleen kon reiziger zich iets meer inleven in de muzikant had ik het idee.
nouja ramp, Hans Flupsen vond ik nog steeds prettiger kijken dan meeste andere presentatoren op tv. Melchior Huurdeman heet die nieuwe en die is idd ook wel erg goed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De nieuwe presentator is wel beter. Hans Flupsen was echt een ramp. Die vertelde vol overtuiging dat één of andere jazz-cat samengewerkt had met David Gilmour terwijl dat John Gilmore had moeten zijn.
Het had inderdaad erger gekund dan met Flupsen, ze hadden Sylvana Simons ook kunnen vragen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef Gehenna het volgende:
[..]
nouja ramp, Hans Flupsen vond ik nog steeds prettiger kijken dan meeste andere presentatoren op tv. Melchior Huurdeman heet die nieuwe en die is idd ook wel erg goed.
Af en toe gewoon plaatjes draaien op de tvquote:reiziger in de muziek heb ik helaas nooit gezien
Helemaal eens. Goed programma was dat, zat een steengoede redactie op. Iedere werkdag weer een compleet ander programma. België is Nederland voorbijgestreefd voor wat betreft dat soort programma's.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik mis sowieso de maffe programmas op tv en als er een keer een briljant maf programma is (de staat van verwarring) dan moet dat na 1 seizoen weer van de tv
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |