abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 18:46:46 #51
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_95404894
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Klopt. Hoewel ik het programma van Han Reiziger, de voorganger daarvan, nog net wat interessanter vond.
reiziger in de muziek _O_ ja klopt maar ze zijn redelijk op dezelfde voet doorgegaan alleen kon reiziger zich iets meer inleven in de muzikant had ik het idee.

Loladamusica is ook iets wat ik nogal mis.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_95405162
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:46 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

reiziger in de muziek _O_ ja klopt maar ze zijn redelijk op dezelfde voet doorgegaan alleen kon reiziger zich iets meer inleven in de muzikant had ik het idee.
De nieuwe presentator is wel beter. Hans Flupsen was echt een ramp. Die vertelde vol overtuiging dat één of andere jazz-cat samengewerkt had met David Gilmour terwijl dat John Gilmore had moeten zijn.
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:53:52 #53
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_95417073
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

De nieuwe presentator is wel beter. Hans Flupsen was echt een ramp. Die vertelde vol overtuiging dat één of andere jazz-cat samengewerkt had met David Gilmour terwijl dat John Gilmore had moeten zijn.
nouja ramp, Hans Flupsen vond ik nog steeds prettiger kijken dan meeste andere presentatoren op tv. Melchior Huurdeman heet die nieuwe en die is idd ook wel erg goed.

reiziger in de muziek heb ik helaas nooit gezien :'(
Robert Moog died for our synths
pi_95421029
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef Gehenna het volgende:

[..]

nouja ramp, Hans Flupsen vond ik nog steeds prettiger kijken dan meeste andere presentatoren op tv. Melchior Huurdeman heet die nieuwe en die is idd ook wel erg goed.
Het had inderdaad erger gekund dan met Flupsen, ze hadden Sylvana Simons ook kunnen vragen.
quote:
reiziger in de muziek heb ik helaas nooit gezien :'(
Af en toe gewoon plaatjes draaien op de tv :D
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 23:12:57 #55
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_95422911
Ik mis sowieso de maffe programmas op tv en als er een keer een briljant maf programma is (de staat van verwarring) dan moet dat na 1 seizoen weer van de tv :N
pi_95423179
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik mis sowieso de maffe programmas op tv en als er een keer een briljant maf programma is (de staat van verwarring) dan moet dat na 1 seizoen weer van de tv :N
Helemaal eens. Goed programma was dat, zat een steengoede redactie op. Iedere werkdag weer een compleet ander programma. België is Nederland voorbijgestreefd voor wat betreft dat soort programma's.
pi_95424071
De VS heeft country. Duitsland heeft Schlagers. Italië heeft ook vast wel een Frans Bauer-equivalent, net als Griekenland.
pi_95424097
Oja en Staat van Verwarring _O_ . De top 5 van Pieter Jouke is de enige top 5 die er toe doet.
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 23:37:22 #59
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_95424429
De mannen van de staat van verwarring hebben ook "binnenland 1" gemaakt een compleet onzinnige nieuwsradio show.

Met briliante onderwerpen als een interview met een satanistische tandarts die vind dat satanistische tandartsen gediscrimineerd worden etc

http://www.vpro.nl/programma/binnenland1/ <-- dat boek is tof :)

Blind gekocht toen ik het boek opensloeg en er een foto instond met het onderschrift "de presentator aait hier een hamlap"
pi_95435695
Ja als je dat leest weet je al genoeg :D .

Die Radioshow kende ik niet, maar zie dat je ze op de site kan beluisteren :) . Heb laatst ook nog de Staat van Verwarring gekeken op uitzendinggemist, kwam het nog maar op TV ;( .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')