abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:43:19 #101
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_95384611
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
Vind het vooral mooi dat het PVV-stemmers zijn die roepen dat je niet mag zeggen dat alle PVV-stemmers zo zijn als er 1 idioot rondloopt.

Goh, laat dat nou precies de manier zijn hoe ze buitenlanders/Marokkanen/moslims behandelen. Een paar die het verkutten, dus ze zijn allemaal fout.

Koekje
eigen
Deeg

:D
Hoe weet jij precies dat het PVV-stemmers zijn die roepen dat je niet mag zeggen dat alle PVV-stemmers zo zijn als er 1 idioot rondloopt?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_95384765
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:41 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Dat kan dan prima de conclusie zijn, maar je moet het dan wel even onderzoeken.
dat doen ze heus wel :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_95384818
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat doen ze heus wel :')
Waarom heb je er dan zo een probleem mee dat een eventuele politieke voorkeur geopperd wordt?
pi_95385025
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:47 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Waarom heb je er dan zo een probleem mee dat een eventuele politieke voorkeur geopperd wordt?
ik zou er geen probleem mee hebben als dat gebeurd na gedegen onderzoek door mensen die daar voor opgeleid zijn en zo

Een groep fokkers die conclusies trekt na aanleiding van een vage buurman en een uitspraak jaren terug in een lift vind ik niet echt een instituut waar ik op af ga (en nee zelfs al stond het in de NRC dan is het nog niet meteen waar... Het is geen betrouwbare bron en er worden verregaande conclussies getrokken uit 1 opmerking die totaal niet ondersteund worden door wat dan ook)
Dus tot iemand met echte bewijzen komt voor de samenhang beschouw ik het als irrelevant en zie ik niet waarom het genoemt zou moeten worden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_95385030
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:43 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Hoe weet jij precies dat het PVV-stemmers zijn die roepen dat je niet mag zeggen dat alle PVV-stemmers zo zijn als er 1 idioot rondloopt?
Voldoende opmerkingen op twitter, telegraaf en op FOK gezien. Ik weet niet 100% zeker of ze daadwerkelijk op PVV hebben gestemd, maar dat maken ze wel duidelijk.
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:53:31 #106
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_95385072
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik zou er geen probleem mee hebben als dat gebeurd na gedegen onderzoek door mensen die daar voor opgeleid zijn en zo

Een groep fokkers die conclusies trekt na aanleiding van een vage buurman en een uitspraak jaren terug in een lift vind ik niet echt een instituut waar ik op af ga (en nee zelfs al stond het in de NRC dan is het nog niet meteen waar... Het is geen betrouwbare bron en er worden verregaande conclussies getrokken uit 1 opmerking die totaal niet ondersteund worden door wat dan ook)
Dus tot iemand met echte bewijzen komt voor de samenhang beschouw ik het als irrelevant en zie ik niet waarom het genoemt zou moeten worden
Je praat tegen een muur, dat heb je hopelijk door.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_95385146
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:21 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ik zie bij Volkert wel een verband tussen politieke overtuiging en daden,
bij Tristan is dat volkomen afwezig.
Verder moet jij maar uitleggen wat ik niet aan jouw post begrijp
Het is waar dat dit geen politiek gefundeerde daad was idd, in die zin is het wrs ook niet relevant om te weten wat deze jongeman stemde, maar op één of andere manier kan ik die vuurwapenfreaks niet zien als mensen die affiniteit hebben met een linkse partij.
Hier op FOK! zie je dat patroon volgens mij wel. Het zijn iig de libertariërs die vrij vuurwapenbezit te vuur en te zwaard verdedigen en het zijn toch meer de rechtse law and order figuren die hier wel mee instemmen. Het motto van hen: Nederland is door links naar de haaien geholpen, burgers moeten zich kunnen beschermen, aangezien de overheid oiv linkse politiek laat afweten.
I´m back.
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:56:16 #108
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_95385190
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:47 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Het OM heeft al gemeld, dat in de afscheidsbrief van Tristan geen duidelijk motief naar voren komt.
pi_95385252
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:53 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Je praat tegen een muur, dat heb je hopelijk door.
ja maar ik ben aan het studeren dus dit is leuker
en ik vind dat we mensen die het minder snappen moeten helpen door het ze uit te leggen
de enige manier om te zorgen dat we straks niet allemaal overgeleverd zijn aan de wil van een kudde mensen die niets snapt van politiek en dergelijke
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:58:32 #110
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_95385281
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Voldoende opmerkingen op twitter, telegraaf en op FOK gezien. Ik weet niet 100% zeker of ze daadwerkelijk op PVV hebben gestemd, maar dat maken ze wel duidelijk.
Ik vind het maar weinig waard, zo'n opmerking, maar ga gerust je gang.
pi_95385345
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ben ik toch niet helemaal met je eens. Ik heb namelijk nog niemand in dit topic conclusies zien trekken over de PVV o.i.d. Ik heb alleen maar mensen in de verdedigingsmodus zien schieten dat je vooral het woord PVV niet mag laten vallen.

Dit vind ik een beetje raar. But Hey, we've the right to disagree ;)

@ Kenny: Tip voor de volgende keer: "zo gauw je gaat schelden reageren mensen niet meer."
pi_95385475
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:59 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Ben ik toch niet helemaal met je eens. Ik heb namelijk nog niemand in dit topic conclusies zien trekken over de PVV o.i.d. Ik heb alleen maar mensen in de verdedigingsmodus zien schieten dat je vooral het woord PVV niet mag laten vallen.

@ Kenny: Tip voor de volgende keer: "zo gauw je gaat schelden reageren mensen niet meer."
ik zeg niet dat mensen conclusies trekken over de PVV maar over het motief van de dader (en vanuit daar weer over de PVV maar die mensen hebben dit topic gelukkig al snel verlaten)
Dat eerste is even erg... We weten niets over zijn motief... Zullen het waarschijnlijk ook nooit weten. Het is dus tot nu toe totaal niet relevant.

Jij zegt dat een gerucht genoeg is om je op te baseren dat is het gewoon niet. Ik vind het storend en ook een beetje eng dat mensen dat wel doen. Dat getuigd niet van enige vorm van intelligentie of van het feit dat je snapt wat er om je heen in de samenleving gebeurt en speelt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:03:12 #113
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_95385502
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:59 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Ik vind het wel een beetje flauw, dat je kritiek op datgene wat je hier stelt af te doen als 'in de verdedigingsmodus schieten'.
Het gaat er toch echt wel degelijk over, dat jij stelt, of in elk geval suggereert, dat in de politieke voorkeur (vermeende, overigens, want dit is slechts uit hear say vernomen) van de dader het motief schuilt.
En daar is het niet iedereen mee eens.
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2011 @ 12:09:53 #114
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_95385786
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:03 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik vind het wel een beetje flauw, dat je kritiek op datgene wat je hier stelt af te doen als 'in de verdedigingsmodus schieten'.
Het gaat er toch echt wel degelijk over, dat jij stelt, of in elk geval suggereert, dat in de politieke voorkeur (vermeende, overigens, want dit is slechts uit hear say vernomen) van de dader het motief schuilt.
En daar is het niet iedereen mee eens.
Het ligt wel voor de hand natuurlijk. De schutter schoot enkel allochtonen overhoop.

Oh wacht... Ach, wat maakt het ook uit. De 3 letters PVV vliegen door de lucht. Dat moet natuurlijk direct aangegrepen worden omdat kruit met onderbouwde argumenten niet veel voorstellen tegenwoordig.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:11:14 #115
165633 eriksd
The grand facade...
pi_95385848
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef Zemi77 het volgende:
Ik vind het gewoon raar dat zijn vermeende politieke overtuiging opeens geen rol mag spelen, terwijl hij wel als een gek zes mensen heeft afgemaakt en in zijn afscheidsbrief aangeeft dat maatschappelijke ontevredenheid een van zijn drijfveren is.
Maar waar zit dan de relevantie?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:11:27 #116
322645 Voorschrift
See if I care
pi_95385857
Er zijn dus echt mensen geweest die het nodig vonden te vragen naar zijn stemgedrag, en bij uitkomst "PVV" dat te publiceren?

Ik weet niet wat zieliger is, de dader of de rukker die denkt dat de PVV er iets mee uit te staan heeft.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_95385918
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:23 schreef summer2bird het volgende:

[..]

bron
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

'Extreemrechtse ideeën had hij niet' Tuurlijk, als je een winkelcentrum binnenloopt en gaat schieten, heb je geen extreemrechtse ideeën.

Komt het eens van een andere hoek dan het eeuwige gewauwel dat ik om mij heen hoor dat die kerel vast een moslim was.
Haha, lekker snugger ben je. Mensen afknallen -> extreemrechts

Ja jij snapt het. :')
Ron Paul 2012
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:15:49 #118
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95386039
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:11 schreef Voorschrift het volgende:
Er zijn dus echt mensen geweest die het nodig vonden te vragen naar zijn stemgedrag, en bij uitkomst "PVV" dat te publiceren?

Ik weet niet wat zieliger is, de dader of de rukker die denkt dat de PVV er iets mee uit te staan heeft.
...maar wanneer in het midden-oosten iemand een bus opblaast, komt het niet omdat ze al jarenlang onderdrukt worden en hun halve familie is afgeknald door een fout regime, maar 'omdat ze moslim zijn!!!"

Toch?

:')
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:17:01 #119
322645 Voorschrift
See if I care
pi_95386085
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:15 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

...maar wanneer in het midden-oosten iemand een bus opblaast, komt het niet omdat ze al jarenlang onderdrukt worden en hun halve familie is afgeknald door een fout regime, maar 'omdat ze moslim zijn!!!"

Toch?

:')
Ja.

Of is meneer Tristian onderdrukt door de PVV of een andere mogendheid binnen Nederland, overtuigd van een of andere Jihad religie? Of was hij wellicht gewoon een gestoorde mongool.

Gok op het laatste.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_95386219
Hij speelde wel computerspelletjes, waaronder Call of Duty.
Ron Paul 2012
pi_95386251
Het verklaart wel weer waarom de schutter de dierenwinkel ongemoeid liet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:25:19 #122
322645 Voorschrift
See if I care
pi_95386421
_O-
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_95387200
Wat een onzin. Ik vind Tristan niet het type dat door brievenbussen pist.
pi_95387498
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Het verklaart wel weer waarom de schutter de dierenwinkel ongemoeid liet.
Hij was lid van de Partij voor de Dieren?
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_95387593
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:52 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Hij was lid van de Partij voor de Dieren?
:|W
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')