'Links' doet helemaal niks. Ik kan mij niet herinneren dat ik een uitnodiging heb gehad voor de vergadering waarin wij stemmen over het vraagstuk 'Hoe schuiven we Tristans daad in de schoenen van de PVV?'quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan zou dat ongetwijfeld ook door hen gebruikt zijn voor eigen propaganda-doeleinden.
Wat ik wel een verschil vindt is dat deze Tristan een vrij neutraal persoon is en zijn slachtoffers ook. Links probeert Rechts hier aan de haren bij te slepen, zie ook dat artikel dat ik postte, maar hier is nauwelijks grond voor.
Heb je het nou tegen de users, of tegen de krant die het nodig vond om dit 'nieuws' in de publiciteit te brengen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
Ik hoop dat de volgende gestoorde mongool gewoon een tatoeage laat zetten waarop hij aangeeft welke partij hij gestemd heeft, hebben we dit gekanker ook niet meer, stelletje kleuters.
Of een ster dragen met je politieke voorkeur er op.
Geneuzel, hebben jullie nou echt niets beters te doen? Kleinzielige idioterie.
Oh, je moet de groeten van POL hebben.
Dat is nog weer even anders dan "zelfs zeer de vraag"... Het klinkt niet onlogisch natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Een flatgenoot zou met hem over zijn stemgedrag hebben gesproken. Dat is voor mij geen aanleiding om het als feit te zien dat hij op de PVV heeft gestemd.
Hij was ook linksdragend, aldus zijn crackhoer vriendin.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is nog weer even anders dan "zelfs zeer de vraag"... Het klinkt niet onlogisch natuurlijk.
Dan moet je deel 2 beginnen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
En ja, desnoods troll ik dit belachelijke topic tot post 301 vol.
Haha. Of maak er een topic van waarin je ingaat op de wijze waarop Links deze schietpartij kaapt voor eigen propaganda-doeleinden, terwijl hier helemaal geen aanleiding toe is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
Das ist ja meiner endsieg, dat doe ik niet waardoor ik het om zeep hielp.
Politieke voorkeur zegt toch wel íets meer over een persoon dan links of rechtsdragend zijn natuurlijk. Maar niet of iemand een potentieel moordenaar is, daar moet uiteraard een steekje voor los zitten wat losstaat van de politieke voorkeur (of religie for that matter).quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij was ook linksdragend, aldus zijn crackhoer vriendin.
Pas op voor linksdragende mensen!
Oh, dat is waar ook. Daar hebben we over vergaderd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Haha. Of maak er een topic van waarin je ingaat op de wijze waarop Links deze schietpartij kaapt voor eigen propaganda-doeleinden, terwijl hier helemaal geen aanleiding toe is.
Hiervoor ligt er nog een prima (maar gesloten) topic klaar:
'Ramp in Alphen heel begrijpelijk'
Dat was gewoon weer je zoveelste kansloze kuttopic natuurlijk. Wanneer is de laatste keer dat je een topic hebt geopend waarvan je stellingen en observaties uit de openingspost ook overeind blevenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Haha. Of maak er een topic van waarin je ingaat op de wijze waarop Links deze schietpartij kaapt voor eigen propaganda-doeleinden, terwijl hier helemaal geen aanleiding toe is.
Goede OP.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als hij dichtgegooid is voordat er twee reacties op waren dan vraag ik me af wat er onderuit gehaald kan zijn?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat was gewoon weer je zoveelste kansloze kuttopic natuurlijk. Wanneer is de laatste keer dat je een topic hebt geopend waarvan je stellingen en observaties uit de openingspost ook overeind bleven?
Niet helemaal natuurlijk. Als er een steekje los zit kan dat best doorwerken in je (motivatie voor je) politieke voorkeur.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Politieke voorkeur zegt toch wel íets meer over een persoon dan links of rechtsdragend zijn natuurlijk. Maar niet of iemand een potentieel moordenaar is, daar moet uiteraard een steekje voor los zitten wat losstaat van de politieke voorkeur (of religie for that matter).
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, dat is waar ook. Daar hebben we over vergaderd.
Daarom is het ook belachelijk dat het ter sprake wordt gebracht door de media, en er mensen zijn in dit topic die ook nog vrolijk met een brede lach op hun gezicht beweren dat het komt door "rechts".quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Politieke voorkeur zegt toch wel íets meer over een persoon dan links of rechtsdragend zijn natuurlijk. Maar niet of iemand een potentieel moordenaar is, daar moet uiteraard een steekje voor los zitten wat losstaat van de politieke voorkeur (of religie for that matter).
Uiteraard, denken dat je rechts stemt en dan naar de PVV gaan. *proest*.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:46 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Niet helemaal natuurlijk. Als er een steekje los zit kan dat best doorwerken in je (motivatie voor je) politieke voorkeur.
Ja oke, maar er is niet slechts één partij waar zo iemand zich dan in zou kunnen vinden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:46 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Niet helemaal natuurlijk. Als er een steekje los zit kan dat best doorwerken in je (motivatie voor je) politieke voorkeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |