duckfacequote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, is ook heel aaibaar.
He missb, je zocht toch een nieuwe baan? Is werken in de kinderwijde geen idee?
Ja is ook wel zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We vinden je heel schattig! Das toch lief!
klopt, het hele plaatjequote:
nou niet al je foto's zijn even schattigquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is ook wel zoMaar soms wil een meisje afschrikwekkend enzo zijn.
Oh dat klinkt engquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
nou niet al je foto's zijn even schattig
Als je maar niet gaat krassen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:22 schreef missbehavin het volgende:
Maar soms wil een meisje afschrikwekkend enzo zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat krassen.
Nee meteen hakken tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach waarheid is soms ook wel eng
Oehoehoehoeeeeehhquote:
quote:
Bied ik geheel vrijblijvend mijn zwaard aan is het weer niet goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, I don't know where it's been
Die pick-up line werkt meestal wel dus?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bied ik geheel vrijblijvend mijn zwaard aan is het weer niet goed
Ja ik loop altijd in mijn lange regenjas met daaronder mijn zwaard natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die pick-up line werkt meestal wel dus?
Very very wellquote:
Dochterlief?quote:
Bij het plaatsen van je zin, dacht ik hier wel aanquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik loop altijd in mijn lange regenjas met daaronder mijn zwaard natuurlijk.
Psst meisje, meisje, wil je mijn zwaard even vasthouden?
quote:
Figuresquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, die drinkt veel sterker spul dan dat.
Ah we gaan het weer over drank hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, die drinkt veel sterker spul dan dat.
Denk niks, maar het onderwerp drank komt hier regelmatig voorbij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Wéér? Wat heb ik allemaal gemist dan?
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hallootjes! Heb je je ZaZo vermaakt?
quote:
quote:
omdat ik zondag avond heel burgerlijk afhaal eten op de bank heb gegeten en gehangen met zoenmevrouw.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En waarom is hij een burgertrutje?
Ja kut, ik dus ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:56 schreef PeuRac het volgende:
Zo, moeilijk harder stortbui ineens![]()
en ik heb was buiten hangen
Ja hier ook.quote:
Gewoon terugzeggenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat ik zondag avond heel burgerlijk afhaal eten op de bank heb gegeten en gehangen met zoenmevrouw.
Hier hangt t onder een afdak, dus echt nat wordt het niet, maar ga t wel ff snel binnenhalen voordat het heel vochtig wordt.quote:
quote:
Sommige mensen zitten heel lang in de puberteitquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klinkt best puberaal. Zeg dan gewoon scharrel of zo.
quote:
Scharrel kan ook heel beladen zijn hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:59 schreef Techno het volgende:
[..]
De bron was ook kwaliteitskrant AD, volgens mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:00 schreef stbabylon het volgende:
Och, de arme PVV-stemmers voelen zich beledigd door de link Tristan - PVV. Tsja, lullig is dat he, dat je de schuld krijgt van wat een idioot uit jouw groep doet
Als E_M's sidekick zijnde, is het zijn variant op 'knuffelmeisje'quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:59 schreef Techno het volgende:
[..]
een scharrel is ze nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat ook en het zet wel een hele scherpe grens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Scharrel kan ook heel beladen zijn hoor
Hier wordt het opeens mooi weer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:56 schreef PeuRac het volgende:
Zo, moeilijk harder stortbui ineens![]()
en ik heb was buiten hangen
De meeste dingen kunnen beladen zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen label is ook een label.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De meeste dingen kunnen beladen zijn.
Het beste is gewoon om er geen label aan te hangen.
Het mag geen naam hebbenquote:
we hebben het er nog niet over gehad, al kan dat niet lang meer duren ben ik bang. Voorlopig hang ik er liever ook geen label aan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De meeste dingen kunnen beladen zijn.
Het beste is gewoon om er geen label aan te hangen.
Zijn je plannen al concreter?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
we hebben het er nog niet over gehad, al kan dat niet lang meer duren ben ik bang. Voorlopig hang ik er liever ook geen label aan.
Ook vanwege mn plannen om weg te gaan enzo.
Maar die zijn zo handig en duidelijk!quote:
Ik ben nog steeds in het buitenland aan het solliciteren, er lopen ook nog wel andere trajecten. Dus het blijft concreet, ik wil het ook wel echt doorzettenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn je plannen al concreter?
Google werd niks toch?
Hokjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar die zijn zo handig en duidelijk!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
Where's the fun in duidelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks, die zitten niet vast genoeg!quote:
quote:
Zeikwijf was het he?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:09 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]Ik ben tegen censuur, maar in dit geval kan ik er wel mee leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben altijd duidelijk in wat ik wilquote:
Nuhuh, lief, onschuldig en beminnelijk wezenquote:
Burgertrutquote:
Yea rightquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, lief, onschuldig en beminnelijk wezen
Naar haar toe ben ik heel duidelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Behalve in het geval 'zoenmevrouw' dan?
Het ging toch over jou?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, lief, onschuldig en beminnelijk wezen
Duidelijk tochquote:
Boobies!quote:
quote:
quote:
al wat gewonnen?quote:
Ja neem me maar weer niet serieus!quote:
Nooit tochquote:
Hoe zou dat moeten dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja neem me maar weer niet serieus!![]()
Ik heb het idd over scharrel en date op dit moment. Pas als ikzelf iemand als mijn vriendin beschouw zal ik haar zo noemen hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik noem mijn vriendin hier ook niet mijn vriendin, dit is Singles en men hoeft niet telkens dat woord te lezen
Mrs. stbabylon lijkt me in dat geval duidelijk genoeg
Zijn hier toch veel mensen met een 'iets' (relatie), die niet de naam van hun ega willen noemen, en vriend/vriendin niet netjes vinden om telkens mee te schermen. Tsja, de 1 zegt knuffelmeisje, de andere zoenmevrouw, ik maak me er niet druk om.
Weet je zeker dat je daar antwoord op wil?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heeft ie weer eens last van hoofdpijn?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wordt alleen maar ironisch genomen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je daar antwoord op wil?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:14 schreef STING het volgende:
[..]
Heeft ie weer eens last van hoofdpijn?
Inderdaad, mn vriendin is ze ook niet, weet niet eens of ze dat wel gaat worden. En zoenmevrouw is gewoon grappig gezien de situatiequote:Op dinsdag 12 april 2011 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het idd over scharrel en date op dit moment. Pas als ikzelf iemand als mijn vriendin beschouw zal ik haar zo noemen hier.
ssshht!quote:
quote:
En wiens schuld is dat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfs dan zeurt ze
Lijkt wel een vro....oh wacht
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Stel je niet zo aan, mens. Elk woord is net zo beladen als de lading die jij eraan geeft. Als het je geen fuck interesseert, dan maakt die naam ook geen ruk uit.
Hehe, spelen we hier nog steeds heel af en toequote:Op dinsdag 12 april 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik speel overigens sinds dit weekend weer C&C Generals, Nederland loopt dus nu het risico om door mij met SCUDs beschoten te worden, just saying.
Speel nog weleens enemy territory.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik speel overigens sinds dit weekend weer C&C Generals, Nederland loopt dus nu het risico om door mij met SCUDs beschoten te worden, just saying.
Schuif het maar weer af op een spelletje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:20 schreef CherryLips het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_spel___.html?p=29,1
d'oh!
Er is alweer een nieuwe versie uit hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:20 schreef CherryLips het volgende:
d'oh!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:20 schreef CherryLips het volgende:
d'oh!
Die titel klopt dan weer voor geen meter. mage_level_30 en Feign Deathquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:23 schreef Royco1 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_verslaat_moose.html
Games kunnen ook leerzaam zijn
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:23 schreef Royco1 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_verslaat_moose.html
Games kunnen ook leerzaam zijn
Ook al zoiets waar je simpel van wordtquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind het veel verontrustender dat hij PVV stemde
Ik vind dat PVV verboden moet worden.
Heel jammer dat we niet registreren wie wat stemt, anders hadden we alle PVV-stemmers preventief kunnen opsluiten.
Ja hoiquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Heel jammer dat we niet registreren wie wat stemt, anders hadden we alle PVV-stemmers preventief kunnen opsluiten.
Lijkt me een mooi moment om stem-registratie in te gaan voeren. Samen met stemplicht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Ja, maar daarin zit geen level met burgers.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is alweer een nieuwe versie uit hoor
Ik vind het heel erg dat ik tegenwoordig snap wat jij zegtquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die titel klopt dan weer voor geen meter. mage_level_30 en Feign DeathDat is een hunter-skill
goed plan, maar dan graag ook die debiele PvdA stemmers, die mongliode SP;ers, en die mafkezen van de SGP...quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Ik moet even narekenen of ik het daarmee eens benquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
goed plan, maar dan graag ook die debiele PvdA stemmers, die mongliode SP;ers, en die mafkezen van de SGP...
Alleen sommige dingen toch? Als ik het over vreemde sekspraktijken heb, haak je af toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg dat ik tegenwoordig snap wat jij zegt![]()
Laat het maar gewoon een 100% VVD land worden, dan zijn we overal vanafquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moet even narekenen of ik het daarmee eens ben
Kunnen we alvast veewagons naar het oosten reserveren?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
goed plan, maar dan graag ook die debiele PvdA stemmers, die mongliode SP;ers, en die mafkezen van de SGP...
Uiteraard. Maar het gaat om het principequote:Op dinsdag 12 april 2011 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen sommige dingen toch? Als ik het over vreemde sekspraktijken heb, haak je af toch?
Behalve van het downloadverbod.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat het maar gewoon een 100% VVD land worden, dan zijn we overal vanaf.
Als het zover is reken ik er gewoon op zoveel geld te hebben om alles gewoon te kunnen kopenquote:
Als je zegt; "Scharrel kan ook heel beladen zijn' dan betrek je dat tenminste op een zelf meegemaakte situatie.quote:
Met een flattax van 20% neem ik aan? En geen uitkeringen of subsidies? Als je niet meekomt met de rest van de bevolking, ben je de lul?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat het maar gewoon een 100% VVD land worden, dan zijn we overal vanaf.
Pasta van cashewnotenquote:
Mocht er één dezer dagen een 50 meter hoge spiderbot door de straten lopen dan komt dat door mijn Supreme Commander-verslaving.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap hetquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het gaat om het principe
Bitchfightquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je zegt; "Scharrel kan ook heel beladen zijn' dan betrek je dat tenminste op een zelf meegemaakte situatie.
En als er ineens met vogels op varkens wordt geschoten, dan ben ik dat!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Mocht er één dezer dagen een 50 meter hoge spiderbot door de straten lopen dan komt dat door mijn Supreme Commander-verslaving.
lidl volgens mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waar haal je dat
ik zoek ook nog almond butter
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
heb ik weer een reden om een stukje te lopen
Ja, zo is de VVD iddquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met een flattax van 20% neem ik aan? En geen uitkeringen of subsidies? Als je niet meekomt met de rest van de bevolking, ben je de lul?
Zo'n land?
Neh, liever niet.
Maar ik zeurde er niet over.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je zegt; "Scharrel kan ook heel beladen zijn' dan betrek je dat tenminste op een zelf meegemaakte situatie.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als er ineens met vogels op varkens wordt geschoten, dan ben ik dat!
Niet op dat barrel dat hier staat, vrijdag was het weer mis met m'n rug. Lopen is beter.quote:
Survival of the fittest FTW!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met een flattax van 20% neem ik aan? En geen uitkeringen of subsidies? Als je niet meekomt met de rest van de bevolking, ben je de lul?
Zo'n land?
Neh, liever niet.
Ik heb het gisteren gehaald bij de AH op Hoog Catharijne in Utrecht. Geen amandelzooi gezien, maar ook niet op gelet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waar haal je dat
ik zoek ook nog almond butter
Ik heb nog een fiets overquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet op dat barrel dat hier staat, vrijdag was het weer mis met m'n rug. Lopen is beter.
Maar dan nog, mijn big is maar klein hequote:
Ik dacht dat dit barrel wel goed genoeg zou zijn, kreeg er twee weken geleden pas last van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog een fiets overen waarom heb je trouwens niet je eigen fiets naar Utrecht gehaald als je er zo lang zit?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan nog, mijn big is maar klein he
dat is rukquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit barrel wel goed genoeg zou zijn, kreeg er twee weken geleden pas last van.
Ja, het is de moeite niet waard denk ik hoor.quote:
Dat heb ik altijd al een keer willen horenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is ruk![]()
Ik moet trouwens zeggen dat ik je tieten weer heerlijk vind
Ik koop wel eens een hele rauwe ham en die dan op diverse maniere klaar maken, héérlijkquote:
Blijf van Mr. Hamtastic af!quote:
Als ik je hart steel ben ik aan het hartenjagenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als er ineens met vogels op varkens wordt geschoten, dan ben ik dat!
Kleine man zijn bijnaam voor biggel.quote:
Jullie zijn wel van de bijnamen hequote:Op dinsdag 12 april 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kleine man zijn bijnaam voor biggel.
Say me fantastic, touch me in me backquote:
Zo is het alleen niet omdat ze getemperd worden door de andere partijenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo is de VVD idd.
Echt, het is dat ik je ken, maar als je echt denkt dat dat de VVD is dan zou ik je bijna aanklagen wegens laster en smaad.
Dat zingt ie er dan ook bijquote:
quote:
Klinkt goed. Welke partij is dat? Dan ga ik daar op stemmen de volgende keer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
* stbabylon zet teleurgesteld zijn zwembadje met chocoladevla weer weg
zonnetje schijnt alweerquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gisteren had ik je ms nog wel je zin willen geven, maar vandaag is het echt veel te vies en koud weer.
Dat is ons doel iddquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo is het alleen niet omdat ze getemperd worden door de andere partijen
Nope, sorryquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar ga ik nooit meer vanaf komen he?
okay chubbyquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach, jij bent de enige die me zo noemt, dus daar kan ik nog wel mee leven.
Daarom. En als het nu nog eens echt zo was...quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach, jij bent de enige die me zo noemt, dus daar kan ik nog wel mee leven.
quote:
Dat was niet handig van mequote:
anderhalf jaar terug was dat wel zo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarom. En als het nu nog eens echt zo was...
Zie mij als een constant stemmetje in je achterhoofd: 'never again'quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was niet handig van me
[..]
anderhalf jaar terug was dat wel zo.
Door jou heb ik nu dagen dat ik helemaal niet eet, omdat ik bang ben dat ik dik word.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie mij als een constant stemmetje in je achterhoofd: 'never again'![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Door jou heb ik nu dagen dat ik helemaal niet eet, omdat ik bang ben dat ik dik word.
quote:
Als ik dood ga van de honger dan is het jouw schuldquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, zie je nu hoe doeltreffend ik ben!
Tssss voor je doodgaat van de honger mag je nog wel even hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik dood ga van de honger dan is het jouw schuld
gemenerdquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tssss voor je doodgaat van de honger mag je nog wel even hoor.
quote:
Weet ik niet, vraagt om een experiment.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:01 schreef missbehavin het volgende:
En het duurt toch ook gewoon lang, dood door honger
Ik stik liever tussen vrouwelijke dijen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:01 schreef missbehavin het volgende:
En het duurt toch ook gewoon lang, dood door honger
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet ik niet, vraagt om een experiment.
Iets met een kelder ofzo
be carefull what you wish forquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:01 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ik stik liever tussen vrouwelijke dijen.
De kelder kan doorslaggevend zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dat heb ik toch al geprobeerd. Zonder kelder dan weliswaar, maar toch.
ik heb een kelder nodigquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dat heb ik toch al geprobeerd. Zonder kelder dan weliswaar, maar toch.
Ach, bekijk het positief. Dan heeft biggel weer te eten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:58 schreef Royco1 het volgende:
Als ik dood ga van de honger dan is het jouw schuld
Royco heeft er een.quote:
En flinke tijd ook, gezien je omvangquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, bekijk het positief. Dan heeft biggel weer te eten.
ik doelde op die dijenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:04 schreef ArTiC het volgende:
ik doelde op die dijenChoking indeed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan lijkt het me helemaal een win-win situatie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:04 schreef missbehavin het volgende:
En flinke tijd ook, gezien je omvang
You're my sunshine, my only sunshine...quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en je zonnetje dan? of ben ik dat
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik doelde op die dijenGoed, om verdere verkeerde wensen te voorkomen: ik stik liever tussen de dijen van een missB in goede gezondheid en op een minder bloederige dag. Zo goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
Ik, speciaal?quote:
Ho wacht even, hoe ben ik hierbij betrokken?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:07 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Goed, om verdere verkeerde wensen te voorkomen: ik stik liever tussen de dijen van een missB in goede gezondheid en op een minder bloederige dag. Zo goed?
Te laatquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ho wacht even, hoe ben ik hierbij betrokken?Laat mijn dijen erbuiten.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ho wacht even, hoe ben ik hierbij betrokken?Laat mijn dijen erbuiten.
Als je gewoon goede antivirus enzo hebt kan er weinig gebeuren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
Hoi.
Vraag. Ik heb een USB-stick gevonden en nu wil ik kijken of er info op staat zodat ik 'm naar de eigenaar terug kan sturen. Maar in hoeverre kan ik 'm veilig op mijn laptop gebruiken?
Gebruik andermans laptop.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
Hoi.
Vraag. Ik heb een USB-stick gevonden en nu wil ik kijken of er info op staat zodat ik 'm naar de eigenaar terug kan sturen. Maar in hoeverre kan ik 'm veilig op mijn laptop gebruiken?
Hoeveel veiligheid wil je hebben? Zelfs ik zou zeggen, 'niet'.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
Hoi.
Je weet nooit 100% zeker of die veilig is, wat je kan doen is de stick meteen laten scannen door je virusscannerquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
Hoi.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat je net dat woord er weer uit moet pikken.
opstarten vanaf een ubuntu live cd en dan de usb stick erinquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
Hoi.
Ik heb een goede anti-virus scannerquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je gewoon goede antivirus enzo hebt kan er weinig gebeuren.
Ik zeg doen
Whut?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
opstarten vanaf een ubuntu live cd en dan de usb stick erin
Dat was een Nerd-alertquote:
computer says noquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
opstarten vanaf een ubuntu live cd en dan de usb stick erin
*nixquote:
Ik zou hem afgeven bij Peter R. de Vries.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
Hoi.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*nix staat voor unix in al zijn varianten...BSD/Linuxquote:
Gelukkig ben je helemaal niet flauwquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou hem afgeven bij Peter R. de Vries.
Oh. Ken ik niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*nix staat voor unix in al zijn varianten...BSD/Linux
niet voor niks
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:18 schreef Techno het volgende:
[..]IT is eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]argh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
Dat had ik al begrepenquote:
Saaiquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:24 schreef Samzz het volgende:
Er staan overigens spelling documenten op.
Ook met onjuist spatiegebruik?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:24 schreef Samzz het volgende:
vast geheime gecodeerde informatie van de illuminatiequote:Op dinsdag 12 april 2011 12:24 schreef Samzz het volgende:
Ja, best wel. Maar geen namen of zo. Dus hij gaat de prullenbak inquote:
Spannendquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vast geheime gecodeerde informatie van de illuminatie![]()
en omdat jij nu die usb stick in je laptop gehad hebt gaan ze je volgen
Ja dat zeg je nu, wacht maar tot je je eerste high speed achtervolging op je paard hebt meegemaakt.quote:
ik heb mijn cowboyhoed van aluminiumfolie alvast opgezetquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu, wacht maar tot je je eerste high speed achtervolging op je paard hebt meegemaakt.
Ik loop niet voor niks met een zwaard onder mijn regenjas.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb mijn cowboyhoed van aluminiumfolie alvast opgezet
Je weet wat de Illuminatie is he?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu, wacht maar tot je je eerste high speed achtervolging op je paard hebt meegemaakt.
Dat doet er niet toe, we're all going to die!quote:
Ja dat weet ik.quote:
dus sommige wel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Je weet ook dat dit fok is en veel van mijn posts niet 100% serieus bedoeld en onderbouwd zijn
Ik noem het gewoon "tl-buis"quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, we're all going to die!
Oeh, mooi aquarelletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
I knowquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Je weet ook dat dit fok is en veel van mijn posts niet 100% serieus bedoeld en onderbouwd zijn
Het is een alien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die tieten een beetje raar?
Voor een alien is het waarschijnlijk dus anatomisch correct.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen excuus om er dan maar een anatomisch incorrect zooitje van te maken?
Ik betwijfel of dat aquarelletje uberhaupt wel door een alien gemaakt is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:40 schreef STING het volgende:
Voor een alien is het waarschijnlijk dus anatomisch correct.
Tuurlijk wel, you have to believe, the truth is out therequote:Op dinsdag 12 april 2011 12:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat aquarelletje uberhaupt wel door een alien gemaakt is.
Wie zegt dat het een zooitje is ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen excuus om er dan maar een anatomisch incorrect zooitje van te maken?
Wie zei dat ie door een alien gemaakt is?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat aquarelletje uberhaupt wel door een alien gemaakt is.
Aha, ja, dus.quote:
Wacht maar tot je z'n vader ziet, die is pas eng.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Wacht maar tot je z'n vader ziet, die is pas eng.
Lord Sidious?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Wacht maar tot je z'n vader ziet, die is pas eng.
OjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |