duckfacequote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, is ook heel aaibaar.
He missb, je zocht toch een nieuwe baan? Is werken in de kinderwijde geen idee?
Ja is ook wel zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We vinden je heel schattig! Das toch lief!
klopt, het hele plaatjequote:
nou niet al je foto's zijn even schattigquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is ook wel zoMaar soms wil een meisje afschrikwekkend enzo zijn.
Oh dat klinkt engquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
nou niet al je foto's zijn even schattig
Als je maar niet gaat krassen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:22 schreef missbehavin het volgende:
Maar soms wil een meisje afschrikwekkend enzo zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat krassen.
Nee meteen hakken tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach waarheid is soms ook wel eng
Oehoehoehoeeeeehhquote:
quote:
Bied ik geheel vrijblijvend mijn zwaard aan is het weer niet goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, I don't know where it's been
Die pick-up line werkt meestal wel dus?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bied ik geheel vrijblijvend mijn zwaard aan is het weer niet goed
Ja ik loop altijd in mijn lange regenjas met daaronder mijn zwaard natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die pick-up line werkt meestal wel dus?
Very very wellquote:
Dochterlief?quote:
Bij het plaatsen van je zin, dacht ik hier wel aanquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik loop altijd in mijn lange regenjas met daaronder mijn zwaard natuurlijk.
Psst meisje, meisje, wil je mijn zwaard even vasthouden?
quote:
Figuresquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, die drinkt veel sterker spul dan dat.
Ah we gaan het weer over drank hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, die drinkt veel sterker spul dan dat.
Denk niks, maar het onderwerp drank komt hier regelmatig voorbij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Wéér? Wat heb ik allemaal gemist dan?
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hallootjes! Heb je je ZaZo vermaakt?
quote:
quote:
omdat ik zondag avond heel burgerlijk afhaal eten op de bank heb gegeten en gehangen met zoenmevrouw.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En waarom is hij een burgertrutje?
Ja kut, ik dus ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:56 schreef PeuRac het volgende:
Zo, moeilijk harder stortbui ineens![]()
en ik heb was buiten hangen
Ja hier ook.quote:
Gewoon terugzeggenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat ik zondag avond heel burgerlijk afhaal eten op de bank heb gegeten en gehangen met zoenmevrouw.
Hier hangt t onder een afdak, dus echt nat wordt het niet, maar ga t wel ff snel binnenhalen voordat het heel vochtig wordt.quote:
quote:
Sommige mensen zitten heel lang in de puberteitquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klinkt best puberaal. Zeg dan gewoon scharrel of zo.
quote:
Scharrel kan ook heel beladen zijn hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:59 schreef Techno het volgende:
[..]
De bron was ook kwaliteitskrant AD, volgens mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:00 schreef stbabylon het volgende:
Och, de arme PVV-stemmers voelen zich beledigd door de link Tristan - PVV. Tsja, lullig is dat he, dat je de schuld krijgt van wat een idioot uit jouw groep doet
Als E_M's sidekick zijnde, is het zijn variant op 'knuffelmeisje'quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:59 schreef Techno het volgende:
[..]
een scharrel is ze nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat ook en het zet wel een hele scherpe grens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Scharrel kan ook heel beladen zijn hoor
Hier wordt het opeens mooi weer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:56 schreef PeuRac het volgende:
Zo, moeilijk harder stortbui ineens![]()
en ik heb was buiten hangen
De meeste dingen kunnen beladen zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Scharrel kan ook heel beladen zijn hoor
Geen label is ook een label.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De meeste dingen kunnen beladen zijn.
Het beste is gewoon om er geen label aan te hangen.
Het mag geen naam hebbenquote:
we hebben het er nog niet over gehad, al kan dat niet lang meer duren ben ik bang. Voorlopig hang ik er liever ook geen label aan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De meeste dingen kunnen beladen zijn.
Het beste is gewoon om er geen label aan te hangen.
Zijn je plannen al concreter?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
we hebben het er nog niet over gehad, al kan dat niet lang meer duren ben ik bang. Voorlopig hang ik er liever ook geen label aan.
Ook vanwege mn plannen om weg te gaan enzo.
Maar die zijn zo handig en duidelijk!quote:
Ik ben nog steeds in het buitenland aan het solliciteren, er lopen ook nog wel andere trajecten. Dus het blijft concreet, ik wil het ook wel echt doorzettenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn je plannen al concreter?
Google werd niks toch?
Hokjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar die zijn zo handig en duidelijk!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
Where's the fun in duidelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks, die zitten niet vast genoeg!quote:
quote:
Zeikwijf was het he?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:09 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]Ik ben tegen censuur, maar in dit geval kan ik er wel mee leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben altijd duidelijk in wat ik wilquote:
Nuhuh, lief, onschuldig en beminnelijk wezenquote:
Burgertrutquote:
Yea rightquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, lief, onschuldig en beminnelijk wezen
Naar haar toe ben ik heel duidelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Behalve in het geval 'zoenmevrouw' dan?
Het ging toch over jou?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, lief, onschuldig en beminnelijk wezen
Duidelijk tochquote:
Boobies!quote:
quote:
quote:
al wat gewonnen?quote:
Ja neem me maar weer niet serieus!quote:
Nooit tochquote:
Hoe zou dat moeten dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja neem me maar weer niet serieus!![]()
Ik heb het idd over scharrel en date op dit moment. Pas als ikzelf iemand als mijn vriendin beschouw zal ik haar zo noemen hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik noem mijn vriendin hier ook niet mijn vriendin, dit is Singles en men hoeft niet telkens dat woord te lezen
Mrs. stbabylon lijkt me in dat geval duidelijk genoeg
Zijn hier toch veel mensen met een 'iets' (relatie), die niet de naam van hun ega willen noemen, en vriend/vriendin niet netjes vinden om telkens mee te schermen. Tsja, de 1 zegt knuffelmeisje, de andere zoenmevrouw, ik maak me er niet druk om.
Weet je zeker dat je daar antwoord op wil?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heeft ie weer eens last van hoofdpijn?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wordt alleen maar ironisch genomen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |