geen idee, lege kamersquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef Reksie1981 het volgende:
Stream 1 en 2 bij jullie ook niet actief ?
Ik had al vernieuwen gedaan, geen succes hahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef Reksie1981 het volgende:
jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef beequeen het volgende:
Bij mij staan stream 1 en 2 vast. Bij jullie ook?
Weetnie kijk ziggo. Daar zie ik Sharon die zich aan het opmaken is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef Reksie1981 het volgende:
Kijk, dit is nou eens een binnenkomer...quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:46 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dan mag die trut er wel uit,claustro,kan niet lang staan ivm verzuring en dansen met andere fobie,dan heeft ze geen nut voor het team behalve als eurohoer,goede morgen leuke fokkers
ja das 3 of 4 :0quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Weetnie kijk ziggo. Daar zie ik Sharon die zich aan het opmaken is.
Zodat je hier nog beetje mee kan pratenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef sjampoeh het volgende:
ik kan niet zeggen dat het een moeilijke wedstrijd is, die secret story, enige zware opdracht was toch wel op die sokkel staan. De rest is gewoon te kinderachtig voor woorden. Het hele programma valt me best wel tegen zo naar 2 maanden.
En dan nog missies weigeren, come onnnnnnnnn
maar ik blijf wel kijken hoor
Ik heb zo'n vermoeden dat hier geen volgende van komt...quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik vind het programma wel meevallen, ga er vanuit dat het de eerste is en alles vervolmaakt moet worden. Kijk al uit naar de volgende en hopelijk hebben ze dan veel geleerd.
ik denk het ook niet..quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:51 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hier geen volgende van komt...
ik wil me schijnbaar ergeren hahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef Roguee het volgende:
[..]
Zodat je hier nog beetje mee kan praten![]()
Zelf denk ik dat dit de laatste reallive programma is dat er op TV is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik vind het programma wel meevallen, ga er vanuit dat het de eerste is en alles vervolmaakt moet worden. Kijk al uit naar de volgende en hopelijk hebben ze dan veel geleerd.
Waarom niet? Het format is wel goed, alleen moesten de makers ervaring opdoenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:51 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hier geen volgende van komt...
zo af en toe, maar het schijnt dat die wel een leven heeftquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef Wazigwijfke het volgende:
Komt dat nichtje van Laura hier nog wel eens? Zie dr bijna nooit meer
ja waarom is het daar wel een groot succes en hier niet ? ik wou de franse versie wel es zien, maar ik weet niet waar. staan wel stukjes op youtube maar niet het hele verhaal zeg maar. wat waren hun missies, wat deden zij daar de hele dag enz.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:52 schreef Roguee het volgende:
Ze hadden genoeg af kunnen kijken van de Portugese en Franse versies.
wat???? Mogen ze nog ontbijten van jou??quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:53 schreef Reksie1981 het volgende:
Stem gooi er is wat tempo in..
Bewoners binnen 15 minuten klaar zijn met ontbijten en in je teamshirt in de tuin staan..
Hup 1 uur gymnastieken en daarna achter elkaar opdrachten erin gooien.
Zoiets met bn-ers was leuker geweest. 15 enorme ego's in 1 huis. Kan wel leuke tv opleveren. Maarja die laten zich niet 3maanden opsluiten..quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat dit de laatste reallive programma is dat er op TV is.
dat is al gebeurd toen in bb. vond ik niks aanquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:53 schreef Enyma het volgende:
[..]
Zoiets met bn-ers was leuker geweest. 15 enorme ego's in 1 huis. Kan wel leuke tv opleveren. Maarja die laten zich niet 3maanden opsluiten..
als ze het maar binnen 15 minuten doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wat???? Mogen ze nog ontbijten van jou??
Goed idee, alleen hebben die nog wel geheimen ook, die niet in prive hebben gestaan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:53 schreef Enyma het volgende:
[..]
Zoiets met bn-ers was leuker geweest. 15 enorme ego's in 1 huis. Kan wel leuke tv opleveren. Maarja die laten zich niet 3maanden opsluiten..
softyquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
als ze het maar binnen 15 minuten doen
Dan doet alleen Dries Roelvink meequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:53 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik denk dat omdat de kijkcijfers echt tegenvallen maar dit programma wel klauwen met greld kost. Ik denk dat ze daarom de gok niet willen nemen om het nogmaals te proberen. Niet omdat het format slecht zou zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:52 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Waarom niet? Het format is wel goed, alleen moesten de makers ervaring opdoen
ik heb nooit begrepen wat dat nu betekend die vingers zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.large-online.nl
dat is een Rock symbool van de largequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik heb nooit begrepen wat dat nu betekend die vingers zo
ja maar het heeft verder geen betekenis zoals de middelvinger ? haha sorry heb me er nooit in verdieptquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
dat is een Rock symbool van de large
nee joh, dat is de sign of joannaquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
dat is een Rock symbool van de large
hotel bbquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:53 schreef Enyma het volgende:
[..]
Dat was maar n weekje toch? Met nietszeggende uitgerangeerde bn-ers?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat is al gebeurd toen in bb. vond ik niks aan
Viola Holt die door de mand vielquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:57 schreef Enyma het volgende:
[..]
Dat was maar n weekje toch? Met nietszeggende uitgerangeerde bn-ers?
Ohnee dan laat maarquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dan doet alleen Dries Roelvink mee
was dat maar een week ? ja idd ligt ook aan de bn-ers . viola holt en bonny zaten er in geloof ik ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:57 schreef Enyma het volgende:
[..]
Dat was maar n weekje toch? Met nietszeggende uitgerangeerde bn-ers?
dat zijn dus 2 duivelsoortjes.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja maar het heeft verder geen betekenis zoals de middelvinger ? haha sorry heb me er nooit in verdiept
Jawel, is toch duivelssymbool.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja maar het heeft verder geen betekenis zoals de middelvinger ? haha sorry heb me er nooit in verdiept
Noop. Kan het shirtje helaas niet vinden. Maar het is dus een Rockhandquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja kijk naar Wie is de mol, dat zijn vaak leuke mensenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
was dat maar een week ? ja idd ligt ook aan de bn-ers . viola holt en bonny zaten er in geloof ik ?
Ik dacht een groepje 'bn-ers' 1 week en de week erna weer nieuwe.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
was dat maar een week ? ja idd ligt ook aan de bn-ers . viola holt en bonny zaten er in geloof ik ?
ik weet het niet meer, heb het verdrongenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:00 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik dacht een groepje 'bn-ers' 1 week en de week erna weer nieuwe.
Daar kende ik dit seizoen er ook maar 2 of 3 van dus dat heb ik maar niet gevolgd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja kijk naar Wie is de mol, dat zijn vaak leuke mensen
Ja dat is niet gebeurd ze bleven allemaal alleen Timmermans en Bart zijn eruit gelopenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:00 schreef Enyma het volgende:
[..]
Wie krijgen we dan? Jan Smit en de 3 J's? jakkes Dan maar Huub erinquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:00 schreef Enyma het volgende:
[..]
datquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:00 schreef Enyma het volgende:
[..]
Daar kende ik dit seizoen er ook maar 2 of 3 van dus dat heb ik maar niet gevolgd.
BONNIEquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:58 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja je moet natuurlijk geen viola holt en dat andere drankmens vragen
Echt?quote:
hahaha,nee,maar nu heb je draak jo en alkie moquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:58 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja je moet natuurlijk geen viola holt en dat andere drankmens vragen
Verklaart n hoop nu hè?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:01 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Echt?
Vandaar, toen mijn zoon nog een baby was deed een vriend van mijn man altijd zo met mijn handen voor het gezicht van mijn zoon. Mijn zoon vond dat reuze lachwekkend.......Het is niet bepaald een lieverdje, die zoon van mij
Ze hebben gelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:01 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Echt?
Vandaar, toen mijn zoon nog een baby was deed een vriend van mijn man altijd zo met mijn handen voor het gezicht van mijn zoon. Mijn zoon vond dat reuze lachwekkend.......Het is niet bepaald een lieverdje, die zoon van mij
MONIEK sluyterquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:03 schreef Poezewoes het volgende:
Hoe hete die blonde sexbom ook alweer in hotel BB, die vond ik wel de aardigste!!
Monique Sluyter.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:03 schreef Poezewoes het volgende:
Hoe hete die blonde sexbom ook alweer in hotel BB, die vond ik wel de aardigste!!
pff was een flop dus, dat gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:02 schreef beequeen het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hotel_Big_Brother#Hotel_Big_Brother
Ja die werd wel erg gepest door Viola en die DJquote:
heb ik ook gezien zondag, OMG wat een domme dozen en opmerkingenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:04 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik heb voor het eerst naar maisjes in de jungle gekeken (omdat het hier werd genoemd), dat is ook een stel zeg. Ik zag een echt bitchfight. Dus men kan wel een stel gekken vinden die het grappig maken
Dat is echt een geniaal programma! Jammer dat amanda weg isquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:04 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik heb voor het eerst naar maisjes in de jungle gekeken (omdat het hier werd genoemd), dat is ook een stel zeg. Ik zag een echt bitchfight. Dus men kan wel een stel gekken vinden die het grappig maken
Heb ik Zondag ook voor het eerst gezienquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb ik ook gezien zondag, OMG wat een domme dozen en opmerkingen
toevalligquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb ik Zondag ook voor het eerst gezien
Is dat met die Ymke?? Ik heb het 1 keer gezien, wist niet dat je na 1 oogopslag al zo'n hekel aan iemand kon hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb ik ook gezien zondag, OMG wat een domme dozen en opmerkingen
Ik had big brother vips voor zie ik net. Hotel bb kwam daarna en daar bleven ze langer idd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:00 schreef Enyma het volgende:
[..]
en domme doos Brittquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Is dat met die Ymke?? Ik heb het 1 keer gezien, wist niet dat je na 1 oogopslag al zo'n hekel aan iemand kon hebben
Weet niet hoe ze heet maar wat is die meid idolaat van Amanda uit DGKquote:
van mij ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:06 schreef Stranger1977 het volgende:
Van mij mogen ze nog wel een keertje DGK doen
Hahaha ik ben nog niet goed ingevoerd, ik vond er wel meer ergerlijk, maar vooral vreselijk dom. Je denkt bijna dat het niet bestaat sooo domquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Is dat met die Ymke?? Ik heb het 1 keer gezien, wist niet dat je na 1 oogopslag al zo'n hekel aan iemand kon hebben
dat was Britt, geloof ik, dit was ook mijn 1e keerquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Weet niet hoe ze heet maar wat is die meid idolaat van Amanda uit DGK
Ja. Ik vind ymke wel grappig. Die tokkie met die krullen mag door de slangen worden opgevreten van mij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Daar ben ik afgehaakt toen die vetzak erin kwam.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:06 schreef Stranger1977 het volgende:
Mijn pistoletje is ook klaar. Nu ff smullenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:07 schreef Blackprinces het volgende:
ze gaan ontbijten, me volume draai ik nu zacht.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:07 schreef Stranger1977 het volgende:
Kunnen we niet een actie starten? Breng DGK terug op het scherm o.i.d.
Ik had niet gedacht het te zeggen, maar niets overtreft DGK Wat een spanning en sensatiequote:Op dinsdag 12 april 2011 10:06 schreef Stranger1977 het volgende:
als ik sommige van hun zie eten vergaat mij de lust...quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mijn pistoletje is ook klaar. Nu ff smullen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:08 schreef sjampoeh het volgende:
laura heeft een strapless topje aan, gewaaaagd en haar lange lange lange nek komt zo nog beter uit
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:09 schreef Enyma het volgende:
Ik ga maar eens aan de studie. Stream ze vanmiddag en tot vanavond weer
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:09 schreef Darakka het volgende:
Goedemorgen FOK!
Het is weer een prachtige dag om die afschuwelijke lantaarnpaal te bashen!
succes en latersssquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:09 schreef Enyma het volgende:
Ik ga maar eens aan de studie. Stream ze vanmiddag en tot vanavond weer
ik was al begonnenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:09 schreef Darakka het volgende:
Goedemorgen FOK!
en dat is ook een mooie binnenkomerquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:09 schreef Darakka het volgende:
Goedemorgen FOK!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:08 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wat doet Gerard altijd overdreven vrolijk aan de ontbijttafelHad hem allang een keer een ei tegen zijn kop gegooid. Men moet tegen mij niet bijdehand of vrolijk doen smorgens. Dan zijn de gevolgen niet te overzien
Dat is al begonnen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:09 schreef Darakka het volgende:
Goedemorgen FOK!
ah joh, net als mij gewoon de boel laten verwaarlozenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:10 schreef Poezewoes het volgende:
ga ook maar eens soppen heb hier geen kaboutertjes
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:10 schreef Poezewoes het volgende:
Het kruipt vanzelf wel wegquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ah joh, net als mij gewoon de boel laten verwaarlozen
Mijn dirty mind....quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:10 schreef Poezewoes het volgende:
Je bent aan het soppen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:10 schreef Poezewoes het volgende:
Nee echt met een soppie en doekie lolquote:
Ik doe veel snacht's. Dan wel zonder stream anders wordt ik weer afgeleid.quote:
Haha ik zag het, succesquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:13 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee echt met een soppie en doekie lol
Natuurlijk wou iedereen wat wel zien, alleen gaat het erom wat er in het verleden in gebeurd, als lau dit had mee gemaakt dan kan ik het best wel begrijpen dat ze dit absoluut niet wil.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:32 schreef Blackprinces het volgende:
Nou ik had laura wel geblinddoekt, gillend en haar mond afgeplakt met ducktape afgevoerd zien worden eigenlijk.
Opvouwen in een klein kooitje, af en toe een slokkie water en brood.
Rest van ss daar blijven.....af en toe camera op haar gericht hoe ze haar keel schor gilt.
Ik ben weer te hard zeker??
Tijd om op te staan..
Ze hebben allemaal hun angsten, fobieén en weet ik veel wat voor andre ellende verteld daar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Natuurlijk wou iedereen wat wel zien, alleen gaat het erom wat er in het verleden in gebeurd, als lau dit had mee gemaakt dan kan ik het best wel begrijpen dat ze dit absoluut niet wil.
Maar uiteindelijk kan dit natuurlijk ook te ver gaan, als dit was gebeurd dan weet ik niet wat er dan zou zijn gebeurd, 1 grote rel in de media ben ik bang.
Ik stel voor "de stem" eens op zo'n manier te laten ontvoerendan kunnen we nog eens lachen
Ja, als Luira in het verleden een keer gegangraped is (wat ik me niet voor kan stellen) dan zal ze best in paniek raken ja. God weet wat ze heeft mee gemaakt en "de stem" maakt daar natuurlijk gebruik van, en terecht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Natuurlijk wou iedereen wat wel zien, alleen gaat het erom wat er in het verleden in gebeurd, als lau dit had mee gemaakt dan kan ik het best wel begrijpen dat ze dit absoluut niet wil.
Maar uiteindelijk kan dit natuurlijk ook te ver gaan, als dit was gebeurd dan weet ik niet wat er dan zou zijn gebeurd, 1 grote rel in de media ben ik bang.
Ik stel voor "de stem" eens op zo'n manier te laten ontvoerendan kunnen we nog eens lachen
Tijdens een bijeenkomst van de boomknuffelaarsclub dan ofzo. Was een foutje danquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:19 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ja, als Luira in het verleden een keer gegangraped is (wat ik me niet voor kan stellen) dan zal ze best in paniek raken ja. God weet wat ze heeft mee gemaakt en "de stem" maakt daar natuurlijk gebruik van, en terecht.
Denk door een groep negers, daarom is ze zo langquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:20 schreef Roguee het volgende:
[..]
Tijdens een bijeenkomst van de boomknuffelaarsclub dan ofzo. Was een foutje dan
gelukkig ben je weer beter !! tot laterquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:18 schreef Annelies-G het volgende:
Ben 2 week erg ziek geweest, Bronchitus, net geen longontsteking. Heb prednisolon en een antibiotica gekregen. In die twee week was ik 5 kilo afgevallen en nu? Ik vreet alles wat los en vast zit en zit barstensvol energieMaaaaaaaar ben weer beter
![]()
Dusssssssss met deze info laat ik jullie even achter en ga ook maar even wat doen in huis voordat de hel losbarst in SSt
dit is ze nieuwe tactiek, als een ranzige zwerver overkomenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:21 schreef Freule het volgende:
wrom zit maik niet fris gewassen en aangekleed aan tafel te eten
precies, ik ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik vind het zo stom, dat ze allemaal eerlijk hun angsten hebben opgeschreven, dat zou ik nooit hebben gedaan. Ik zou doen of ik voor dingen bang ben, ze hebben zich toch voorbereidt??
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:09 schreef Darakka het volgende:
Goedemorgen FOK!
Als dat zo wasquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:20 schreef Roguee het volgende:
[..]
Tijdens een bijeenkomst van de boomknuffelaarsclub dan ofzo. Was een foutje dan
Ahh zo lief, leuk stel lijkt het me.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:21 schreef mazaru het volgende:
Gerard prijst Fenneke weer de hemel in. Die twee zijn echt verliefd. En dat na zoveel jaar
Vind het een beetje eng.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:21 schreef mazaru het volgende:
Gerard prijst Fenneke weer de hemel in. Die twee zijn echt verliefd. En dat na zoveel jaar
bah vetnek dat hij is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dit is ze nieuwe tactiek, als een ranzige zwerver overkomen
luira is raarquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:22 schreef shomila het volgende:
Wat doet Laura raar die wil niks met de andere groep te maken hebben?
geen idee en het boeit me ook niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:23 schreef sjampoeh het volgende:
lau heeft dit al eerder meegemaakt ?wat ? ontvoering ? bivakmutsen ? in een hok zitten ? wat??? wat???
daar ben ik dan juist wel benieuwd naar hahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
geen idee en het boeit me ook niet.
Ieder mens heeft ze eigen rugzak met dingen
Dat iemand verliefd op zijn vrouw kan zijn?quote:
Laura is miss geindoctrineerd door Mo? Of al bang voor wat er gaat komen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:22 schreef shomila het volgende:
Wat doet Laura raar die wil niks met de andere groep te maken hebben?
Dat is de vraag....quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:23 schreef sjampoeh het volgende:
lau heeft dit al eerder meegemaakt ?wat ? ontvoering ? bivakmutsen ? in een hok zitten ? wat??? wat???
Alienquote:
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat iemand verliefd op zijn vrouw kan zijn?
mo-modus....dat klinkt nie goeddddddquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
JaNee gewoon net alsof hij iets moet bewijzen ofzo. Laat maar, ik zit in mijn Mo-modus
ja ik had het ook gedaan, maar nu wordt ik als hard bestempeld...quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:26 schreef henkbarte het volgende:
Wat hebben ze nou niet gedaan? :| Allemaal nomineren als ze geweigerd hebben om Laura te ontvoeren of iets aan te doen. Ik had echt gelijk een bivakmuts gemaakt en met het meest mogelijke geweld dat mens de geheime kamer/zolder ingedonderd. Wat een watjes zijn het ook soms. Beter winnen de Screamers vandaag want anders gaat Maik eruit en blijven Laura en Monique er nog minstens een week in
neuhquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:27 schreef knagsje het volgende:
goede morgen lauralovers, heb ik veel gemist?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:27 schreef knagsje het volgende:
Neuh ze was bijna ontvoerd maar ging niet door.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:27 schreef knagsje het volgende:
Kunnen ze beter bij Mo doen, die houdt van gezeikquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:28 schreef shomila het volgende:
Die Gerard en Karim zitten Jo in de zeik te nemen.
Wie wil Laura nou ontvoeren? Was zeker een foutje??quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:28 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Neuh ze was bijna ontvoerd maar ging niet door.
Nee joh, je was nog mild. Zitten waarschijnlijk een paar overgevoelige hier. Hoe eng kan het zijn in zo'n spel, je weet tenslotte dat het een spel is en er 500 camera's in dat huis hangen waardoor het iig nooit echt kan zijn. Jankerds.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja ik had het ook gedaan, maar nu wordt ik als hard bestempeld...
Jo heeft weer van alles wat veel geld waard is een koekjestrommel van porselein.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:29 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Kunnen ze beter bij Mo doen, die houdt van gezeik
Wat doen ze dan?
Neem een vaatwasserquote:
Als ze het nog heeft, want volgens mij heeft ze niets meer dan wat dozen bij Diana staanquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:30 schreef shomila het volgende:
[..]
Jo heeft weer van alles wat veel geld waard is een koekjestrommel van porselein.
misschien een biljarter die een nieuwe keu zoekt......quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:29 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Wie wil Laura nou ontvoeren? Was zeker een foutje??
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:31 schreef knagsje het volgende:
[..]
misschien een biljarter die een nieuwe keu zoekt......
dat dus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:29 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Nee joh, je was nog mild. Zitten waarschijnlijk een paar overgevoelige hier. Hoe eng kan het zijn in zo'n spel, je weet tenslotte dat het een spel is en er 500 camera's in dat huis hangen waardoor het iig nooit echt kan zijn. Jankerds.
En dr tasje met as dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Als ze het nog heeft, want volgens mij heeft ze niets meer dan wat dozen bij Diana staan
Nee hoorquote:
Flip zei al die staat met koningendag op de rommelmarkt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Als ze het nog heeft, want volgens mij heeft ze niets meer dan wat dozen bij Diana staan
wat zal geer lachen om die arme drommelquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:30 schreef shomila het volgende:
[..]
Jo heeft weer van alles wat veel geld waard is een koekjestrommel van porselein.
nee johquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:33 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Heb ik het gisteren nu goed gehoord van Gerard? Is hij inmiddels al een jaar van huis??
Die 2 crackers laten zakken!quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:34 schreef Roguee het volgende:
en laura is weg uit de keuken. Nu even uitrusten van het ontbijt.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:35 schreef mazaru het volgende:
Als iemand er een lampje voor houdt, dan kijk je er dwars doorheen
Alle botjes steken naar buiten.
[ afbeelding ]
Ik dacht het te horen, hij is toch ook wezen zeilen? En is van alles van plan?? Ik dacht al, leuke relatie met Fenneke. Kan je nog zoveel van iemand houden. Maar dan op afstand tochquote:
Beter dan dat gezeur van Mo. Die heeft nooit echt een inhoudelijk gesprek.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja daar wordt ik ook soms moe van
ja hij heeft hiervoor 7 Maanden op z'n boot doorgebracht en daarna aan dit begonnenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:33 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Heb ik het gisteren nu goed gehoord van Gerard? Is hij inmiddels al een jaar van huis??
da's wel zo, en nou ja ik heb geen keuze om andere stream te volgenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:36 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Beter dan dat gezeur van Mo. Die heeft nooit echt een inhoudelijk gesprek.
Tjongequote:Op dinsdag 12 april 2011 10:36 schreef Sonera het volgende:
[..]
ja hij heeft hiervoor 7 Maanden op z'n boot doorgebracht en daarna aan dit begonnen
Volgens mij zat ze ook gewoon op de boot..quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:35 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik dacht het te horen, hij is toch ook wezen zeilen? En is van alles van plan?? Ik dacht al, leuke relatie met Fenneke. Kan je nog zoveel van iemand houden. Maar dan op afstand toch
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:37 schreef Sonera het volgende:
[..]
Volgens mij zat ze ook gewoon op de boot..
Nee dat weet ik zeker, zij werkte gewoon door en kwam af en toe met het vliegtuig naar bepaalde havensquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:37 schreef Sonera het volgende:
[..]
nee, de keukentafel is in de aanbiedingquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:38 schreef Blackprinces het volgende:
hebben we gemist dat iemand geroepen is??
of voortijdige sl?
Daarom zei ik ook net dat ik het eng vond.... Hij is zoooo verliefd op dr maar gaat wel een jaar zonder haar op stap.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:37 schreef Sonera het volgende:
[..]
[[quote]Op dinsdag 12 april 2011 10:35 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik dacht het te horen, hij is toch ook wezen zeilen? En is van alles van plan?? Ik dacht al, leuke relatie met Fenneke. Kan je nog zoveel van iemand houden. Maar dan op afstand toch
eensquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:39 schreef Sonera het volgende:
Toch jammer van gisteren dat de stem het afkapte... Anders hadden ze mss nu nog gelegen! Denk dat tie toch wilde voorkomen dat er geplast in de kist werd.. Vind de week van de waarheid en de week van de angst 2 flaterweken..
denk dat ze beide het erg lang hadden volgehoudenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:39 schreef Sonera het volgende:
Toch jammer van gisteren dat de stem het afkapte... Anders hadden ze mss nu nog gelegen! Denk dat tie toch wilde voorkomen dat er geplast in de kist werd.. Vind de week van de waarheid en de week van de angst 2 flaterweken..
hij zal wel veel vrije tijd hebben, zij werkt wel veel geloof ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:39 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook net dat ik het eng vond.... Hij is zoooo verliefd op dr maar gaat wel een jaar zonder haar op stap.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:38 schreef Darakka het volgende:
Hahahahahah die nieuwe streamlocks zijn echt niet grappig.
Okee kijk dat is makkelijk als je veel geld heb! Dacht al Geer kan denk ik geen 7 mnd zonder haar...quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:38 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nee dat weet ik zeker, zij werkte gewoon door en kwam af en toe met het vliegtuig naar bepaalde havens
Ach, mag ze ook eens een keer..quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:39 schreef beequeen het volgende:
Djoon weer naar de KvdW. Het zal ook niet.
Ze woont er bijna.quote:
En? Dat heeft mijns inziens met wel of niet verliefd te maken. Je moet elkaar soms de vrijheid gunnen voor dit soort dingen. Juist dan besef je volgens mij hoe je elkaar mist etc.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:39 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook net dat ik het eng vond.... Hij is zoooo verliefd op dr maar gaat wel een jaar zonder haar op stap.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:41 schreef Sonera het volgende:
Ze gaat 'even' naar der vent kijken... Mss kan ze hem een keer richting douche exit deur opduwen...
Zal allemaal best. Ik zit nog steeds in de Mo-modus. Verdwijnt wel na een paar bakken koffiequote:Op dinsdag 12 april 2011 10:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
En? Dat heeft mijns inziens met wel of niet verliefd te maken. Je moet elkaar soms de vrijheid gunnen voor dit soort dingen. Juist dan besef je volgens mij hoe je elkaar mist etc.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:42 schreef Pearlbitch het volgende:
`Laura is zich nog mooier aan het maken.![]()
[ afbeelding ]
wat zie je nou eigenlijk in haar?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Vrees dat ie zijn badjas achter laat voor Mo :Squote:Op dinsdag 12 april 2011 10:43 schreef Sonera het volgende:
[..]
Ook goed prima kan die thuis douchen en mss een broek aandoen?
Ze is gewoon een mooie meid met ook nog een lief karakter.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wat zie je nou eigenlijk in haar?
Omdat je getriggerd bent?quote:Maar waarom vraag ik het eigenlijk
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is gewoon een mooie meid met ook nog een lief karakter.
[..]
Omdat je getriggerd bent?
een verlept iemand is gauw tevree hequote:Op dinsdag 12 april 2011 10:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Opsturen naar de wasserette en hopen dat ze weer een foutje ermee maken!quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Vrees dat ie zijn badjas achter laat voor Mo :S
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
een verlept iemand is gauw tevree he
Ja klopt hahahaha, ik ben indd getriggert...quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:45 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Als je Mo hoort, lijkt het alsof ze gelijk heeft en Maik lult gewoon in haar straatje, wat een matennaaier. Alsjeblieft die gladnek in badjas er uit en het vliegtuig in
quote:
Ooooooo mijn dromen zouden uitkomen, en die van Mo worden dan nog ergerquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:46 schreef snetje het volgende:
man! wat hoop ik dat de Screamers gaan winnen.... alleen al om de kop van Mo dan te zien
Wel mooi Maik vraagt was je nog lang wakker en Mo nee hoor valt best mee heb lekker geslapen... Ze was heel de nacht aan het spoken door het huis!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
heeft ze toch nog iets van zelfkennis
jij was ook al zo weg van Lieke uit DGKquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:48 schreef Sonera het volgende:
[..]
Wel mooi Maik vraagt was je nog lang wakker en Mo nee hoor valt best mee heb lekker geslapen... Ze was heel de nacht aan het spoken door het huis!!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en de stem stond voor haar en haar hoofd ging op en neer??
Ik ben echt fout nu...
En van Monique uit BB6 en Dido uit BB5quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:48 schreef Freule het volgende:
[..]
jij was ook al zo weg van Lieke uit DGK
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:48 schreef Freule het volgende:
[..]
jij was ook al zo weg van Lieke uit DGK
Laat me raden: Huubsopper geweest?quote:
Dat verklaart de boel, of je bent quasimodo of een vrouw!quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En van Monique uit BB6 en Dido uit BB5
Op zich heeft ze best een aardige rol gehad. Nu is ze een beetje uitgespeeld. Ze krijgt niet echt de kans om een nieuwe strategie te bepalen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:45 schreef Freule het volgende:
wie heeft ingodsnaam Luira door de selectie laten gaan , wie heeft dat op zijn geweten.
quasimodoquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:50 schreef Darakka het volgende:
[..]
Dat verklaart de boel, of je bent quasimodo of een vrouw!
Ja Mo heeft er verstand van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:50 schreef Sonera het volgende:
Mo gaat even relatieadvies geven! Logisch
normaal schat ik karim wel hoog in, maar nu lult ie uit ze nekquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:55 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Karim heeft een romantische inslag, hij denkt dat de stelletjes buiten het huis blijven voortbestaan.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en de stem stond voor haar en haar hoofd ging op en neer??
Ik ben echt fout nu...
Quasimodo wordt doorgaans geassocieerd met een klokkenspel. Ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
quasimodo![]()
![]()
Nee PB ik zeg niet dat je quasimodo bent, zie alleen het effe voor me
Philip ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef shomila het volgende:
Karim zou niet zo een meisje als Mo willen.
Zegt tie ook waarom niet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef shomila het volgende:
Karim zou niet zo een meisje als Mo willen.
Maik ook niet! Ohnee, wel.. eh even aan Mo vragen wat hij vindt!quote:
Is dat nodig dan? Ik zou ook niet zo een als ho uhhhh mo willenquote:
Oh ja, Jo, Mo, 1 pot natquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:58 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nee, die wilde Jo, tot twee dagen terug
miss heeft ze aan sm gedaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:23 schreef sjampoeh het volgende:
Zodra Maik buiten is, is die ook klaar met haar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:58 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Maik ook niet! Ohnee, wel.. eh even aan Mo vragen wat hij vindt!
daar slaat ie een spijker op haar kopquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:59 schreef shomila het volgende:
[..]
Go with the flow zo een meisje wil hij, niet dat hij zich steeds moet verantwoorden.
op sharon na zitten er alleen maar drollehoeren toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:58 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Is dat nodig dan? Ik zou ook niet zo een als ho uhhhh mo willen
Idd, komen op een ander stuk van de irritatieradar binnenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:00 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet, Jo en Mo zijn enorm verschillend vervelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |