geen idee, lege kamersquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef Reksie1981 het volgende:
Stream 1 en 2 bij jullie ook niet actief ?
Ik had al vernieuwen gedaan, geen succes hahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef Reksie1981 het volgende:
jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef beequeen het volgende:
Bij mij staan stream 1 en 2 vast. Bij jullie ook?
Weetnie kijk ziggo. Daar zie ik Sharon die zich aan het opmaken is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef Reksie1981 het volgende:
Kijk, dit is nou eens een binnenkomer...quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:46 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dan mag die trut er wel uit,claustro,kan niet lang staan ivm verzuring en dansen met andere fobie,dan heeft ze geen nut voor het team behalve als eurohoer,goede morgen leuke fokkers
ja das 3 of 4 :0quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Weetnie kijk ziggo. Daar zie ik Sharon die zich aan het opmaken is.
Zodat je hier nog beetje mee kan pratenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef sjampoeh het volgende:
ik kan niet zeggen dat het een moeilijke wedstrijd is, die secret story, enige zware opdracht was toch wel op die sokkel staan. De rest is gewoon te kinderachtig voor woorden. Het hele programma valt me best wel tegen zo naar 2 maanden.
En dan nog missies weigeren, come onnnnnnnnn
maar ik blijf wel kijken hoor
Ik heb zo'n vermoeden dat hier geen volgende van komt...quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik vind het programma wel meevallen, ga er vanuit dat het de eerste is en alles vervolmaakt moet worden. Kijk al uit naar de volgende en hopelijk hebben ze dan veel geleerd.
ik denk het ook niet..quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:51 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hier geen volgende van komt...
ik wil me schijnbaar ergeren hahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef Roguee het volgende:
[..]
Zodat je hier nog beetje mee kan praten![]()
Zelf denk ik dat dit de laatste reallive programma is dat er op TV is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik vind het programma wel meevallen, ga er vanuit dat het de eerste is en alles vervolmaakt moet worden. Kijk al uit naar de volgende en hopelijk hebben ze dan veel geleerd.
Waarom niet? Het format is wel goed, alleen moesten de makers ervaring opdoenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:51 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hier geen volgende van komt...
zo af en toe, maar het schijnt dat die wel een leven heeftquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef Wazigwijfke het volgende:
Komt dat nichtje van Laura hier nog wel eens? Zie dr bijna nooit meer
ja waarom is het daar wel een groot succes en hier niet ? ik wou de franse versie wel es zien, maar ik weet niet waar. staan wel stukjes op youtube maar niet het hele verhaal zeg maar. wat waren hun missies, wat deden zij daar de hele dag enz.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:52 schreef Roguee het volgende:
Ze hadden genoeg af kunnen kijken van de Portugese en Franse versies.
wat???? Mogen ze nog ontbijten van jou??quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:53 schreef Reksie1981 het volgende:
Stem gooi er is wat tempo in..
Bewoners binnen 15 minuten klaar zijn met ontbijten en in je teamshirt in de tuin staan..
Hup 1 uur gymnastieken en daarna achter elkaar opdrachten erin gooien.
Zoiets met bn-ers was leuker geweest. 15 enorme ego's in 1 huis. Kan wel leuke tv opleveren. Maarja die laten zich niet 3maanden opsluiten..quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat dit de laatste reallive programma is dat er op TV is.
dat is al gebeurd toen in bb. vond ik niks aanquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:53 schreef Enyma het volgende:
[..]
Zoiets met bn-ers was leuker geweest. 15 enorme ego's in 1 huis. Kan wel leuke tv opleveren. Maarja die laten zich niet 3maanden opsluiten..
als ze het maar binnen 15 minuten doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wat???? Mogen ze nog ontbijten van jou??
Goed idee, alleen hebben die nog wel geheimen ook, die niet in prive hebben gestaan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:53 schreef Enyma het volgende:
[..]
Zoiets met bn-ers was leuker geweest. 15 enorme ego's in 1 huis. Kan wel leuke tv opleveren. Maarja die laten zich niet 3maanden opsluiten..
softyquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
als ze het maar binnen 15 minuten doen
Dan doet alleen Dries Roelvink meequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:53 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik denk dat omdat de kijkcijfers echt tegenvallen maar dit programma wel klauwen met greld kost. Ik denk dat ze daarom de gok niet willen nemen om het nogmaals te proberen. Niet omdat het format slecht zou zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:52 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Waarom niet? Het format is wel goed, alleen moesten de makers ervaring opdoen
ik heb nooit begrepen wat dat nu betekend die vingers zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.large-online.nl
dat is een Rock symbool van de largequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik heb nooit begrepen wat dat nu betekend die vingers zo
ja maar het heeft verder geen betekenis zoals de middelvinger ? haha sorry heb me er nooit in verdieptquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
dat is een Rock symbool van de large
nee joh, dat is de sign of joannaquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
dat is een Rock symbool van de large
hotel bbquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:53 schreef Enyma het volgende:
[..]
Dat was maar n weekje toch? Met nietszeggende uitgerangeerde bn-ers?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat is al gebeurd toen in bb. vond ik niks aan
Viola Holt die door de mand vielquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:57 schreef Enyma het volgende:
[..]
Dat was maar n weekje toch? Met nietszeggende uitgerangeerde bn-ers?
Ohnee dan laat maarquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dan doet alleen Dries Roelvink mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |