Ik hoop juist dat ze nu weer gaat praten en dat Karim dan fakking kwaad wordt.quote:
Voor hoelang..quote:
Waar Mo werkt, zullen ze ook wel denken. Wat is dat voor iemand, laat zicht van alle kanten zien behalve de goedequote:
Lol! Wij kunnen niet kijken dus zij is de dupe want haar activiteiten zijn niet te zien?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:58 schreef suzi1 het volgende:
rondje van de zaak om mo gek te maken
edit: nog gekker
quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:00 schreef little_me het volgende:
ik zag net een flits van de geheime kamer
Lolquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kan er niet een Portugees op het raam kloppen?? Wie heeft het nummer, smsen we even
Inderdaad, zal wel de ruimte zijn waar ze Laura naar toe moeten brengen, wat ze dus niet gaan doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:00 schreef little_me het volgende:
Die hele fakking nummering van de COSsen klopt niet meer...quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik had al een weddenschap geplaatst.
[COS#1050] Kom op met die pannenkoeken voor Jo's kist
dat moest toch in het voorraad hok?quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:01 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Inderdaad, zal wel de ruimte zijn waar ze Laura naar toe moeten brengen, wat ze dus niet gaan doen
Jaa! Wou het net posten en kwam er toen achter dat FOK! even off line was.quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:00 schreef little_me het volgende:
ja ik ook hahhaquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:02 schreef Day het volgende:
[..]
Jaa! Wou het net posten en kwam er toen achter dat FOK! even off line was.
Geniaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kan er niet een Portugees op het raam kloppen?? Wie heeft het nummer, smsen we even
quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:02 schreef Coos het volgende:
We kunnen beter Maik smssen dat ie die patient moet dumpen.
Kniesoor die daar op let.quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die hele fakking nummering van de COSsen klopt niet meer...
haha, en daar ging Mo weer..quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:04 schreef little_me het volgende:
toch jammer dat die maden opdracht maar een uur was, nu liggen ze saai te slapen
Ze baalt ervan dat die haar psychose niet delen,geloof ik....quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:07 schreef Coos het volgende:
En ook niet een beetje zachtjes doen omdat de anderen slapen/willen slapen.![]()
natuurlijk niet, zij heeft het zwaar dus de hele wereld mag dat weten en er rekening mee houden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:07 schreef cindy11 het volgende:
Ze doet ook niet zo zachtjes ook...de bedoeling is dus dat het hele team dankzij haar wakker blijft worden?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:07 schreef Mita het volgende:
Een eerlijk mens slaapt gerust. Zie je hier maar weer. En laat aub die huisspigoloog lekker in z'n bedje liggen
Vind het nu zelfs een beetje triest, ze hadden haar nooit in dat huis moeten laten gaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:06 schreef cindy11 het volgende:
Allemachtig,wanneer komt die huis psycholoog nou eens zn nest uit?
Ze heeft dringend behoefte aan geestelijke hulp....
deze?quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:09 schreef little_me het volgende:
het zal wel een domme vraag zijn maar waarom heb ik niet zo een kots poppetje?
2 keer minstens...quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:09 schreef Coos het volgende:
Gok hier hoe vaak Mo er het komende half uur nog uitgaat.![]()
6 x
Omhooggewipt misschienquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:09 schreef bamby het volgende:
[..]
Vind het nu zelfs een beetje triest, ze hadden haar nooit in dat huis moeten laten gaan.
die mogelijkheid had ik even niet meer gezien, maar laat maar komen!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:10 schreef ABundy het volgende:
Als Jo nou ff gaat slaapwandelen en Mo ff tegen haar gaat lullen, kan het nog goede nachttv worden
: + r is het, ik maak ze nog old school, met het toetsenbord...quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Of je klikt op de smiley naast invoeren en dan krijg je een heleboel!!!
op wie wil je kotsen dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:12 schreef little_me het volgende:
hahahah lukt me niet ik ben een oliebol maar normaal best handig met pc grinnik
ik kende ze bijna uit het hoofd.. maar ik ben een mooi tijdje weggeweest, en nu weet ik het niet meerquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
: + r is het, ik maak ze nog old school, met het toetsenbord...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:12 schreef little_me het volgende:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:12 schreef cindy11 het volgende:
Ik ga ervandoor,ga nog even via de tv kijken,en zelf erbij indutten
dubbele punt en meteen daar achteraan een kleine letter rquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:12 schreef little_me het volgende:
Lol, ik ontken alles...quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik kende ze bijna uit het hoofd.. maar ik ben een mooi tijdje weggeweest, en nu weet ik het niet meer
quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:12 schreef cindy11 het volgende:
Ik ga ervandoor,ga nog even via de tv kijken,en zelf erbij indutten
was gelukt dankjewelquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:13 schreef akveor het volgende:
[..]
dubbele punt en meteen daar achteraan een kleine letter r
Gerard een meidquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wanneer Gerard dit terug gaat kijken, gaat ie heel hard lachen.. Oooh Fenneke, die meid is helemaal gek! Had ik dat geweten...
Sorry, had dat laatste even tussen aanhalingstekens moeten zetten.. "Ooh, Fenneke, die Mo is helemaal gek.. Had ik dat geweten.. "quote:
Moguh, inderdaad om de angst van Mo, Maik en Lau wat op te voeren graag de tussenstanden van de wildcard (populariteits poll) het huis in gooienquote:Op dinsdag 12 april 2011 06:25 schreef sjaakspark het volgende:
Goedemorgen. Ben benieuwd wat deze dag ons brengt welk team gaat winnen en wie de wildcard krijgt. Het zou leuk zijn voor Mo dat de pol uitslag zoals hij nu op SST site staat ook even aan hun getoond word dan.
Ow dat lijkt me geweldigquote:Op dinsdag 12 april 2011 06:25 schreef sjaakspark het volgende:
Goedemorgen. Ben benieuwd wat deze dag ons brengt welk team gaat winnen en wie de wildcard krijgt. Het zou leuk zijn voor Mo dat de pol uitslag zoals hij nu op SST site staat ook even aan hun getoond word dan.
Schoonheidsslaapjes voor knappe mensen schat!quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:24 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Ik heb gemist dat de screamers de opdracht kregen om Laura te ontvoeren...
Dit geweigerd hebben..
Ik heb gemist dat Maik een grote smoel had tegen zijn teamleden...
En ik heb gemist dat Mo bijna is doorgedraaid.....
Waarom heb ik dan toch ook slaap nodig
da's waar......lieverd..quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:27 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Schoonheidsslaapjes voor knappe mensen schat!
Morning......... wat had ik bovenstaande graag nog gezienquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:24 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Dit geweigerd hebben..
Ik kon het even voor je volgen, was een daggie vrijquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:24 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Dit geweigerd hebben..
Ik had vooral willen zien hoe para mo is/was...quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:34 schreef Freule het volgende:
[..]
Morning......... wat had ik bovenstaande graag nog gezien
Heb het gezien, top johquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik kon het even voor je volgen, was een daggie vrijHeb het netjes in de verslagen gezet
Mo was echt para. In en uit bed, luisteren aan de deur, allerelei complotten gingen door haar hoofd etc. Oja, en ze gaat Joanna vandaag aanpakken want hie die met Maik omging ( commanderen) is haar in het verkeerde keelgat geschoten. Zal allemaal wel weer met een sisser aflopen. Mo heeft een grote bek maar als het er op aankomt zegt ze alleen maar, mnja ja mnja mnjaquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik had vooral willen zien hoe para mo is/was...
Jo is erg onrustig zo te zien
Is ze zeker vergeten dat ze hem zelf ook contstant commandeert.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mo was echt para. In en uit bed, luisteren aan de deur, allerelei complotten gingen door haar hoofd etc. Oja, en ze gaat Joanna vandaag aanpakken want hie die met Maik omging ( commanderen) is haar in het verkeerde keelgat geschoten. Zal allemaal wel weer met een sisser aflopen. Mo heeft een grote bek maar als het er op aankomt zegt ze alleen maar, mnja ja mnja mnja
niets is wat het lijkt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mo de meest besproken persoon, Yoehoe
![]()
Dit kijkcijfer kanon gaat nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet...
Laura moest ik ook van op de pot. Hoe ze de Screamers de grond in trapt. Ze moest eens weten dat ze een missie hebben geweigerd om haar in bescherming te nemen. Ik zou me lullig voelen als ze mij dat gingen mededelen maar Laura vast en zeker niet. Ze zei ook nog: " ik wil slapen en jullie mogen me alleen wakker maken als de telefoon gaat, voor niets anders" wat een wi......laat maarquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Is ze zeker vergeten dat ze hem zelf ook contstant commandeert.
En ze is een type van veel geschreeuw maar weinig wol. Als het erop aankomt kan ze alleen maar stoken en roddelen, iemand in zijn gezicht ergens mee confronteren kan ze niet.
Maar dat geldt ook voor laura
Lieve psych. Meest besproken persoon betekend niet per defenitie dat ze populaire is. Wannneer iemand uitgeroepen wordt tot de meest besproken persoon kan dit zowel positief als negatief uitpakken, Zelf denk ik ( weet ik eigenlijk wel zeker) dat het in dit geval geen positive feedback isquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mo de meest besproken persoon, Yoehoe
![]()
Dit kijkcijfer kanon gaat nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet...
Toch is Laura flink gezakt met eerdere uitslagen van polls, Mo zou haar nog best eens in kunnen halenquote:Op dinsdag 12 april 2011 06:25 schreef sjaakspark het volgende:
Door haar ben ik naar me bed gegaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:48 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Laura moest ik ook van op de pot. Hoe ze de Screamers de grond in trapt. Ze moest eens weten dat ze een missie hebben geweigerd om haar in bescherming te nemen. Ik zou me lullig voelen als ze mij dat gingen mededelen maar Laura vast en zeker niet. Ze zei ook nog: " ik wil slapen en jullie mogen me alleen wakker maken als de telefoon gaat, voor niets anders" wat een wi......laat maarBegin me al weer op te winden hahaha
daar komt Laura pas achter als het programma afgelopen is , denk niet dat ze over missies mogen praten, ook niet over geweigerde missiesquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:48 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Laura moest ik ook van op de pot. Hoe ze de Screamers de grond in trapt. Ze moest eens weten dat ze een missie hebben geweigerd om haar in bescherming te nemen. Ik zou me lullig voelen als ze mij dat gingen mededelen maar Laura vast en zeker niet. Ze zei ook nog: " ik wil slapen en jullie mogen me alleen wakker maken als de telefoon gaat, voor niets anders" wat een wi......laat maarBegin me al weer op te winden hahaha
idd. Luira gaf ook aan dat dit de 4 kutste ( zo zei ze dat) dagen van SST waren. Tja, ze moest actief zijn en dat valt voor haar niet meequote:Op dinsdag 12 april 2011 08:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Door haar ben ik naar me bed gegaan.
Wat een egoistisch stuk vreten is dat zeg....
Hoop dat ze het te weten komt dat ze voor haar geweigerd hebben. Aan de andere kant denk ik dat het haar niets doet. Zij gaat net als Mo over lijken, no mercy
Respectquote:Missie: ( voor zover ik het mee heb gekregen) Ontvoer midden in de nacht, als alle Fobiacs slapen, Laura. Dit alles met een bivak muts op. Laura ontvoeren,blinddoeken, vastbinden en in een hokje (kooi?)stoppen, het eten wat ze zou krijgen was volgens mij water en brood.
De screamers hebben deze missie unaniem geweigerd ongeacht de consequentie's.
Ze wilden dit Laura niet aandoen omdat ze bang is in het donker en al zoiets dergelijks had meegemaakt? Vanmiddag tijdens de battle had ze het al zwaar met de blinddoek op, ze was bang flauw te vallen.
Nee stel je voor dat je een beetje actief bent inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
idd. Luira gaf ook aan dat dit de 4 kutste ( zo zei ze dat) dagen van SST waren. Tja, ze moest actief zijn en dat valt voor haar niet mee
Zakelijk gezien (oogpunt programmamakers) is de kombinatie niet geliefd maar veel besproken het beste recept om niet op de nominatiebank gezet te worden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:50 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Lieve psych. Meest besproken persoon betekend niet per defenitie dat ze populaire is. Wannneer iemand uitgeroepen wordt tot de meest besproken persoon kan dit zowel positief als negatief uitpakken, Zelf denk ik ( weet ik eigenlijk wel zeker) dat het in dit geval geen positive feedback is
Ik heb vooral gemist waarom smegma helemaal doorgedraaid is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:24 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Dit geweigerd hebben..
Dit is ook zo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Zakelijk gezien (oogpunt programmamakers) is de kombinatie niet geliefd maar veel besproken het beste recept om niet op de nominatiebank gezet te worden.
Niet geliefd dus weinig mensen zullen sms-en (dus minder inkomsten), Veel besproken is daarentegen weer goed zolang de kandidaat in het programma zit, trekt kijkers naar uitzendingen, en naar het internet, creeert hits.![]()
![]()
Ze heeft nogal wat fobietjes geloof ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:56 schreef Enyma het volgende:
Jammer dat ze die missie geweigerd hebben. Mss was die lange pisstraal dan afgevoerd tegen deze tijd, waren we daar alvast van af.
Maar dan wel dat ze die 48u dr bakkes houdt, geen camera op haar en medebewoners mogen niet in dr buurt. Kunnen we een beetje wennen hoe het is als ze eruit is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee stel je voor dat je een beetje actief bent inderdaad.
Zou willen dat zij de opdracht krijgt om 48 uur wakker te blijven.
Die griet spoort gewoon niet....quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:57 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ik heb vooral gemist waarom smegma helemaal doorgedraaid is.
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze heeft nogal wat fobietjes geloof ik.
Echt jammer dat ze geweigerd hebben
Ik vind dat roddelen van Mo en Lau nog steeds in het niet vallen bij sofie en Servio.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Is ze zeker vergeten dat ze hem zelf ook contstant commandeert.
En ze is een type van veel geschreeuw maar weinig wol. Als het erop aankomt kan ze alleen maar stoken en roddelen, iemand in zijn gezicht ergens mee confronteren kan ze niet.
Maar dat geldt ook voor laura
Alleen als ze echt in paniek is de camera op haar. Dan zonder geluid. Die paniek op haar smoel wil ik dan wel zien....quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:00 schreef Enyma het volgende:
[..]
Maar dan wel dat ze die 48u dr bakkes houdt, geen camera op haar en medebewoners mogen niet in dr buurt. Kunnen we een beetje wennen hoe het is als ze eruit is.
Die Maden en wormen had ze wel gedaan..soort zoekt soort zeker.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze heeft nogal wat fobietjes geloof ik.
Echt jammer dat ze geweigerd hebben
Vraag me af als de rollen waren omgedraait of de fobiacs deze missie ook geweigerd zouden hebben...quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:00 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik snap ook niet waarom ze die paal hebben gematst. Ze zijn zo bezig met lief zijn voor elkaar.
Ok, vooruit. Maar wel echt op mute hahaha.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Alleen als ze echt in paniek is de camera op haar. Dan zonder geluid. Die paniek op haar smoel wil ik dan wel zien....
Jaaaaaaaaa sofia en servio konden er ook wat van, ergerde ik me ook rot aan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind dat roddelen van Mo en Lau nog steeds in het niet vallen bij sofie en Servio.
Ik zit hier weer eens tegen zwart beeld aan te kijken.
Ik las trouwens dat veel mensen die hoogbegaafd zijn veel emotioneler zijn.
Ik ben echt nieuwsgierig of Laura het nog wel eens over Alex heeft daarquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Toch is Laura flink gezakt met eerdere uitslagen van polls, Mo zou haar nog best eens in kunnen halen
Nee. Mo en lui gaan over lijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Vraag me af als de rollen waren omgedraait of de fobiacs deze missie ook geweigerd zouden hebben...
volgens mij heeft geer het meer over alex dan laura.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben echt nieuwsgierig of Laura het nog wel eens over Alex heeft daarHad even een aantal dagen geen tijd om het allemaal te volgen.
Op wat voor manier had Geer het dan over Alex? Ik wilde ook weten of Laura het nog wel eens over Alex heeftquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
volgens mij heeft geer het meer over alex dan laura.
Maar ik kan dan ook niet meer objectief over laura denken
Nominatie bank word je opgezet daar je medebewoners, niet door de kijkers. De kijkers kunnen je eruit stemmen en neem maar van mij aan dat ze dat doen. Wat er over haar wordt besproken is in grote lijnen over hoe irritant ze is en dat ze naar huis moet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Zakelijk gezien (oogpunt programmamakers) is de kombinatie niet geliefd maar veel besproken het beste recept om niet op de nominatiebank gezet te worden.
Niet geliefd dus weinig mensen zullen sms-en (dus minder inkomsten), Veel besproken is daarentegen weer goed zolang de kandidaat in het programma zit, trekt kijkers naar uitzendingen, en naar het internet, creeert hits.![]()
![]()
Ik denk dat als karim wist dat diegene daar panisch van werd hij zou weigeren, maar anders denk ik dat hij t zou doen onder t mom 'tis maar n spel'quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Karim niet, flip weet ik niet zeker. Maar die 2 slangen gaan indd over lijken....
Flip vind ik nu aardiger dan in het begin. Karim gaat gewoon zijn eigen gang, en ben blij dat hij dat ook aangeeft. Recht voor de raap zeg maar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Karim niet, flip weet ik niet zeker. Maar die 2 slangen gaan indd over lijken....
Hoe alex het bijv zou vinden om in een bak met maden te gaan liggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Op wat voor manier had Geer het dan over Alex? Ik wilde ook weten of Laura het nog wel eens over Alex heeft
Ik ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
volgens mij heeft geer het meer over alex dan laura.
Maar ik kan dan ook niet meer objectief over laura denken
Kloptquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:06 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik denk dat als karim wist dat diegene daar panisch van werd hij zou weigeren, maar anders denk ik dat hij t zou doen onder t mom 'tis maar n spel'
quote:SST_Joanna SST Joanna
Dan regel ik gratis plaatsen voor jullie. #sstnl
3 minutes ago
SST_Joanna SST Joanna
Als er iemand is tussen jullie is die de live uitzending mee wilt maken, stuur dan je naam en 06 nummer naar info@dianagabriels.nl #sstnl
Die regelt allessssssquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:09 schreef beequeen het volgende:
Morning, waarom doen ze die missies altijd zo laat op de avond? Hangen ze weer de hele dag op bed of op de bank.![]()
Btw, Mamajo regelt het wel.
[..]
Na de opdracht van de maden gisteravondquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:10 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wanneer hebben ze die missie (die lange ontvoeren) geweigerd? Dat heeft zeker ook consequenties?
Jammer dat ze die lange niet over de muur hebben gezet
Karim zou denk ik ook eerst goed nadenken. Laura daarintegen had het wel gedaan. Neem gisteren met die wormen en maden. Monique wou desnoods in de kist plassen, Karim vond dit niet zo'n goed idee en Gerard al helemaal niet, dat zou mens onterend zijn. Laura zei dat ze maar moest gaan plassen en dat ze dan zou proberen een handdoek over Mo te leggen. Gerard ging hiermee in discussie met Laura. Even later werd de missie dan ook stop gezet, toeval?? Ik denk het niet, denk dat de stem Mo ook voor haarzelf in bescherming nam. OOk zei Mo nog, als ze er spinnen bij hadden gehaald dan was het helemaal een hel, waarop Laura zei: "ik had die bak met spinnen er wel ingegooid!" Alles om te winnen he? zo zie je maar weer hoe een onschuldig lijkend meisje heel anders uit kan pakken dan wat je in 1e instante van haar zou denken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:06 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik denk dat als karim wist dat diegene daar panisch van werd hij zou weigeren, maar anders denk ik dat hij t zou doen onder t mom 'tis maar n spel'
Ik kan ook niet meer objectief zijn wat Laura betrefd. Joanna daarintegen verbaasd mij, ik betrap me er op dat ik haar soms best lief vindquote:
Ik kijk nu de filmpjes van die madenopdracht van gister terug van Flashboxquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:12 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Karim zou denk ik ook eerst goed nadenken. Laura daarintegen had het wel gedaan. Neem gisteren met die wormen en maden. Monique wou desnoods in de kist plassen, Karim vond dit niet zo'n goed idee en Gerard al helemaal niet, dat zou mens onterend zijn. Laura zei dat ze maar moest gaan plassen en dat ze dan zou proberen een handdoek over Mo te leggen. Gerard ging hiermee in discussie met Laura. Even later werd de missie dan ook stop gezet, toeval?? Ik denk het niet, denk dat de stem Mo ook voor haarzelf in bescherming nam. OOk zei Mo nog, als ze er spinnen bij hadden gehaald dan was het helemaal een hel, waarop Laura zei: "ik had die bak met spinnen er wel ingegooid!" Alles om te winnen he? zo zie je maar weer hoe een onschuldig lijkend meisje heel anders uit kan pakken als wat je in 1e instante van haar zou denken.
Staat behoorlijk veel over geschreven in de streamverslagenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
En hoezo was Mo para? Waarom? Wat deed ze allemaal?
Heb je mijn verslag niet gelezen? Maakt alles een beetje helderquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
En hoezo was Mo para? Waarom? Wat deed ze allemaal?
Ah, dank je voor de info. Maar Laura is Alex dus al vergeten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hoe alex het bijv zou vinden om in een bak met maden te gaan liggen.
Hoe hij die battles zou ervaren. Dat soort dingen
Ik denk dat ze zijn naam niet eens meer weetquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Ah, dank je voor de info. Maar Laura is Alex dus al vergeten?
Ben benieuwd hoe ze reageerd op Joanna en op wat voor sneaky manier ze Maik weer uithoord en doorbrieft aan haar team.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:15 schreef Blackprinces het volgende:
Mo dekt alvast de tafel.
Heb het idee dat ze stik zenuwachtig is voor vandaag.
Sorry ga ik gelijk doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:15 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb je mijn verslag niet gelezen? Maakt alles een beetje helder
Als haar mede bewoners het over hem hebben kletst ze wel mee met ze.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Ah, dank je voor de info. Maar Laura is Alex dus al vergeten?
Ik heb iig genotenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Sorry ga ik gelijk doenBakkie koffie erbij. Wordt t genieten?
Met als voorwaarde dat er wel gestemt moet worden op Joannaquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:09 schreef beequeen het volgende:
Morning, waarom doen ze die missies altijd zo laat op de avond? Hangen ze weer de hele dag op bed of op de bank.![]()
Btw, Mamajo regelt het wel.
[..]
Zoals het lijkt, levende insecten etenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:18 schreef iBenny het volgende:
Wat is Gerard zn grootste angst eigenlijk?
Je UIquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zoals het de lijkt, levende insecten eten
hmm, dat valt dan ook nog wel mee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zoals het de lijkt, levende insecten eten
Noopquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:20 schreef shomila het volgende:
Goede morgen.
Bedankt weer voor de streamverslagen ben weer helemaal bij.
Die Mo spoort echt niet hè.
Het schijnt dat je met iemand meegaapt als je die bewuste persoon aardig vindt. Even kijken of ik de COS moe kan krijgenquote:
Denk ik wel. Ze staan geboekt als sociaal en emotioneel labiel te zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:21 schreef shomila het volgende:
Zou het ook komen doordat ze hoogbegaafd is dat ze overal teveel over nadenkt en zo zichzelf gek maakt?
denk idd dat dat het grootste probleem bij haar is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:21 schreef shomila het volgende:
Zou het ook komen doordat ze hoogbegaafd is dat ze overal teveel over nadenkt en zo zichzelf gek maakt?
Ja, ze vond het ook niet kunnen, ze waren er allemaal mee eens. Joanna kan wel lief zijn als ze wilquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:21 schreef Wazigwijfke het volgende:
Haha streamverslag gelezenWas zelfs Jo het eens met de missie weigeren?? What the fuck is wrong with her? Waar is de egoistische bitch?
Er loopt hier in de stad een hoogbegaafde zwerver. Hij is doordat hij hoogbegaafd is dus finaal doorgedraaid. Dacht overal teveel bij na enzo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:22 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Denk ik wel. Ze staan geboekt als sociaal en emotioneel labiel te zijn.
even streamverslag erbij pakken, is up to date nuquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:23 schreef sjampoeh het volgende:
goeiemorgen,hebben ze nog een missie gehad vannacht ? ben half en half de cossen aan het doorworstelen maar kom er niet uit
Heb een verslag geschreven lieverd, lees die maar, ben je weer helemaal up to datequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:23 schreef sjampoeh het volgende:
goeiemorgen,hebben ze nog een missie gehad vannacht ? ben half en half de cossen aan het doorworstelen maar kom er niet uit
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
even streamverslag erbij pakken, is up to date nu
Hier woont ook een Proffessor, wij noemen hen schilleboer hahahaa. Die man verzamelt alles wat los en vast zit, verzorgd zich niet en alles in huis staat vol met troep. doorgedraaid.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:24 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Er loopt hier in de stad een hoogbegaafde zwerver. Hij is doordat hij hoogbegaafd is dus finaal doorgedraaid. Dacht overal teveel bij na enzo.
Wasn't me. Ik ben niet goed in schrijven..quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
thanksss voor de moeite, wordt erg gewaardeerd
Nee die ziet zelfs in het bakje muesli een complotquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:25 schreef Blackprinces het volgende:
Mo kijkt erg vrolijk...............not
Graag gedaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
thanksss voor de moeite, wordt erg gewaardeerd
Ja want waarom ligt die ene crusli nou dichter tegen die ene aan dan die ander??quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nee die ziet zelfs in het bakje muesli een complotIk denk dat t andere team nu vanwegen het weigeren automatisch genomineerd staat. Dan zal Maikie er wel uitvliegen. NOG meer reden voor Mo om door te draaien
Weet ze wel dat als Maik naar huis gaat er ook nog zo iemand is als Johanna?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja want waarom ligt die ene crusli nou dichter tegen die ene aan dan die ander??
Nee maik mag eruit van haar, want hij moet puinruimen.
Ik waardeer het wel van de screamers. Ik vind het persoonlijk ook een stap te ver gaan.quote:De screamers hebben deze missie unaniem geweigerd ongeacht de consequentie's.
Ze wilden dit Laura niet aandoen omdat ze bang is in het donker en al zoiets dergelijks had meegemaakt?
Oh ja da's ook nog zo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:28 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Weet ze wel dat als Maik naar huis gaat er ook nog zo iemand is als Johanna?
Maar de vraag is : Hadden de Fobiacs het ook unaniem geweigerd? Denk het niet, alleen Karim stelt grenzen, de anderen doen alles voor de winstquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:29 schreef paddy het volgende:
Dank voor de streamverslagen.
[..]
Ik waardeer het wel van de screamers. Ik vind het persoonlijk ook een stap te ver gaan.
Precies respectquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik waardeer het wel van de screamers. Ik vind het persoonlijk ook een stap te ver gaan.
Ik ook, maar ben wel benieuwd of het andersom ook was gebeurd, daar zitten wel twee bloedfanatieke spelers in. MO en Lau.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Weer een nachtje door gehaald anneliesquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben wel benieuwd of het andersom ook was gebeurd, daar zitten wel twee bloedfanatieke spelers in. MO en Lau.
Graag gedaanIk schrijf nooit verslagen maar om tig x in een cos uit moeten leggen wat er was gebeurd heb ik het toch maar even gedaan
Valt mee, lag om 2 uur in mijn nestjequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
Weer een nachtje door gehaald annelies
Nee hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:32 schreef Blackprinces het volgende:
Nou ik had laura wel geblinddoekt, gillend en haar mond afgeplakt met ducktape afgevoerd zien worden eigenlijk.
Opvouwen in een klein kooitje, af en toe een slokkie water en brood.
Rest van ss daar blijven.....af en toe camera op haar gericht hoe ze haar keel schor gilt.
Ik ben weer te hard zeker??
Tijd om op te staan..
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:32 schreef Blackprinces het volgende:
Nou ik had laura wel geblinddoekt, gillend en haar mond afgeplakt met ducktape afgevoerd zien worden eigenlijk.
Rest van ss daar blijven.....af en toe camera op haar gericht hoe ze haar keel schor gilt.
Tijd om op te staan..
en je was er weer vroeg bij ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:33 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Valt mee, lag om 2 uur in mijn nestjeBen vandaag vrij dus kon ffies later naar bed;)
Normaal gaat mijn wekker on half 6, mijn klokje in mijn hoofd kan ik niet uitzetten haahahaquote:
Nee hoor, ik had water en brood achterwege gelaten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:32 schreef Blackprinces het volgende:
Tijd om op te staan..
jeuj vroeg jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:35 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Normaal gaat mijn wekker on half 6, mijn klokje in mijn hoofd kan ik niet uitzetten haahaha
ken dat probleemquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:35 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Normaal gaat mijn wekker on half 6, mijn klokje in mijn hoofd kan ik niet uitzetten haahaha
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:35 schreef Sjalalamantha het volgende:
Oej.. Sharon slaapt met haar bh aan. Dat is niet zo goed voor haar borstjes
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:36 schreef Enyma het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had water en brood achterwege gelaten.
Verzorging he? Mensen moet vroeg verzorgd wordenquote:
respect !quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Verzorging he? Mensen moet vroeg verzorgd worden
ze zitten daar in een spel hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:37 schreef Laysa het volgende:
Sorry hoor maar als je hier zegt dat je dr wel had ontvoert etc ben je wat mij betreft niet goed bij je kersenpit...Ongeacht hoe iemand over komt on stream...gelukkig hebben er daar el een aantal mensen fatsoen in hun donder
haha daar geloof ik niets van. Sharrie heeft echte hoor, dus ook die kruipen opzijquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ookMijn tiet kruipt opzij als ik lig, dehare niet
nou ontvoeren is toch een groot woord ? je ziet dat het de bewoners zijn lijkt me of ze een bivakmuts op zouden hebben of niet..quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:37 schreef Laysa het volgende:
Sorry hoor maar als je hier zegt dat je dr wel had ontvoert etc ben je wat mij betreft niet goed bij je kersenpit...Ongeacht hoe iemand over komt on stream...gelukkig hebben er daar el een aantal mensen fatsoen in hun donder
Ja dus...zelf zij vinden het niet kunnen om iemand dat aan te doen...zelfs zij hebben na al die tijd meer moreel besefquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze zitten daar in een spel hoor
Jaja, ze heeft ook echte borsten, en mooie ook, wil er mee aangeven dat ze haar bh om heeft zodat de hare niet om het hoekie van haar hempje gaat kijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:37 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
haha daar geloof ik niets van. Sharrie heeft echte hoor, dus ook die kruipen opzij
Het is weer een dag als alle anderen. De mannen springen onder de douche, moniek smeert make up op haar slaap gezichtje en Maik en Luira zijn weer niet vooruit te branden
Als laura echt panisch wordt grijpen ze wel in. Al dan niet de bewoners dan wel de stem.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dus...zelf zij vinden het niet kunnen om iemand dat aan te doen...zelfs zij hebben na al die tijd meer moreel besef
iemand die claustrofobisch is en in een kisrt stoppen gaat idd wat hun betreft gewoon te ver....kuddo'dquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nou ontvoeren is toch een groot woord ? je ziet dat het de bewoners zijn lijkt me of ze een bivakmuts op zouden hebben of niet..
Oh joh ik dacht toch echt dat je haar gewoon lekker ging laten zitten daar, tot maanden na de finale...quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze zitten daar in een spel hoor
nee maar jij blijkbaar welquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als laura echt panisch wordt grijpen ze wel in. Al dan niet de bewoners dan wel de stem.
Zo hard zijn ze daar niet hoor.
ligt eraan hoe groot die kist isquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
iemand die claustrofobisch is en in een kisrt stoppen gaat idd wat hun betreft gewoon te ver....kuddo'd
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nog beter en vaker ? ik heb al geen leven meer
Ach so... haha.. Gewoon een beter hempje aantrekken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jaja, ze heeft ook echte borsten, en mooie ook, wil er mee aangeven dat ze haar bh om heeft zodat de hare niet om het hoekie van haar hempje gaat kijken
Ze heet ook niet voor niets blackprinccesquote:
Luira had zonder pardon spinnen in de kist van Mo gegooid, terwijl ze weet dat ze daar doodsbag voor is. Het is een kutwijf pur sang. Afvoeren die hap.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:37 schreef Laysa het volgende:
Ik wel ja, maar die softy's daar niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:39 schreef Roguee het volgende:
[..]
Oh joh ik dacht toch echt dat je haar gewoon lekker ging laten zitten daar, tot maanden na de finale...
Ik denk dat ze weigerden omdat luira topzwaar is. 2m40 til je niet snel ongemerkt van t bed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dus...zelf zij vinden het niet kunnen om iemand dat aan te doen...zelfs zij hebben na al die tijd meer moreel besef
preciesssssssssssquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Luira had zonder pardon spinnen in de kist van Mo gegooid, terwijl ze weet dat ze daar doodsbag voor is. Het is een kutwijf pur sang. Afvoeren die hap.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:40 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weigerden omdat luira topzwaar is. 2m40 til je niet snel ongemerkt van t bed.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Luira had zonder pardon spinnen in de kist van Mo gegooid, terwijl ze weet dat ze daar doodsbag voor is. Het is een kutwijf pur sang. Afvoeren die hap.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:40 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weigerden omdat luira topzwaar is. 2m40 til je niet snel ongemerkt van t bed.
in het zwembad onder zo'n afdekzeilquote:
Ze wilde zelf wel in n kist met maden kruipen...claustrofobisch my ass dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
iemand die claustrofobisch is en in een kisrt stoppen gaat idd wat hun betreft gewoon te ver....kuddo'd
In een tl-buis.quote:
met een steen om haar...quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:41 schreef Reksie1981 het volgende:
Z
[..]
in het zwembad onder zo'n afdekzeil
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:41 schreef Reksie1981 het volgende:
Z
[..]
in het zwembad onder zo'n afdekzeil
Je bent geen fan van dr merk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
met een steen om haar...
Nou ja laat ik me kop maar weer houden
wat een kutwijf is het ook he bleghhhhhhhhh Mo en lauquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:43 schreef snetje het volgende:
echt he! Gerard zette zomaar 2 stappen in de meidenkamer om was in de wasmand te gooien
Pliessie moest er naar kijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:43 schreef snetje het volgende:
echt he! Gerard zette zomaar 2 stappen in de meidenkamer om was in de wasmand te gooien
Zo is dat. dat wijf is gewoon liever lui dan moequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:41 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ze wilde zelf wel in n kist met maden kruipen...claustrofobisch my ass dan.
inderdaad er uit met dat wijfquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat een kutwijf is het ook he bleghhhhhhhhh jo en lau![]()
![]()
![]()
Liefduhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zo is dat. dat wijf is gewoon liever lui dan moe
Eigenlijk word dit programma ook verpest door de bewoners erin, zo medelevend, rekening houden met, te soft met elkaar.
Iedereen helpt elkaar, geen missie word gedwarsboomd.
het stroomt over van liefde in dat huis
Karim: LIEFDE!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zo is dat. dat wijf is gewoon liever lui dan moe
Eigenlijk word dit programma ook verpest door de bewoners erin, zo medelevend, rekening houden met, te soft met elkaar.
Iedereen helpt elkaar, geen missie word gedwarsboomd.
het stroomt over van liefde in dat huis
Volgens mij hadden Geer en Karim het gister wel over Laura, en hoe ze echt was ofzo? Iemand die dat precies heeft gehoord?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:44 schreef shomila het volgende:
Ik wordt echt zo moe van die Laura en die Mo, ik mag Jo niet maar die gaat twee plaatsen omhoog .
Pff echt ik had zo een bonje met die 2 gehad.
Maar ik denk ook dat de bewoners niet zoveel zien als wij er gaat veel achter hun rug.
Remisequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:44 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Wie heeft die madenwedstrijd gewonnen gisteren??
Ze hadden het over Mo volgens mij, maar ik heb het ook niet helemaal meegekregen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:45 schreef Roguee het volgende:
[..]
Volgens mij hadden Geer en Karim het gister wel over Laura, en hoe ze echt was ofzo? Iemand die dat precies heeft gehoord?
de gozer ziet er sowieso niet uit. hij ook er uitquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:45 schreef Enyma het volgende:
Ik vind dat maik zich moet scheren..dat ziet er zo vies uit dat ranzige baardje.
dan mag die trut er wel uit,claustro,kan niet lang staan ivm verzuring en dansen met andere fobie,dan heeft ze geen nut voor het team behalve als eurohoer,goede morgen leuke fokkersquote:
Hij noemde het net zijn strijdshirt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:46 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Gerard heeft zijn Large shirtje weer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |