Ik hoop juist dat ze nu weer gaat praten en dat Karim dan fakking kwaad wordt.quote:
Voor hoelang..quote:
Waar Mo werkt, zullen ze ook wel denken. Wat is dat voor iemand, laat zicht van alle kanten zien behalve de goedequote:
Lol! Wij kunnen niet kijken dus zij is de dupe want haar activiteiten zijn niet te zien?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:58 schreef suzi1 het volgende:
rondje van de zaak om mo gek te maken
edit: nog gekker
quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:00 schreef little_me het volgende:
ik zag net een flits van de geheime kamer
Lolquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kan er niet een Portugees op het raam kloppen?? Wie heeft het nummer, smsen we even
Inderdaad, zal wel de ruimte zijn waar ze Laura naar toe moeten brengen, wat ze dus niet gaan doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:00 schreef little_me het volgende:
Die hele fakking nummering van de COSsen klopt niet meer...quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik had al een weddenschap geplaatst.
[COS#1050] Kom op met die pannenkoeken voor Jo's kist
dat moest toch in het voorraad hok?quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:01 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Inderdaad, zal wel de ruimte zijn waar ze Laura naar toe moeten brengen, wat ze dus niet gaan doen
Jaa! Wou het net posten en kwam er toen achter dat FOK! even off line was.quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:00 schreef little_me het volgende:
ja ik ook hahhaquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:02 schreef Day het volgende:
[..]
Jaa! Wou het net posten en kwam er toen achter dat FOK! even off line was.
Geniaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kan er niet een Portugees op het raam kloppen?? Wie heeft het nummer, smsen we even
quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:02 schreef Coos het volgende:
We kunnen beter Maik smssen dat ie die patient moet dumpen.
Kniesoor die daar op let.quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die hele fakking nummering van de COSsen klopt niet meer...
haha, en daar ging Mo weer..quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:04 schreef little_me het volgende:
toch jammer dat die maden opdracht maar een uur was, nu liggen ze saai te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |