Ja Ruud, ik heb kroes haar. Ik heb er geen verstand van!quote:
nou ja ze haald ok nooit haar make u af voor het slapen gaan ,want snachts moet je ook mooi zijn hequote:
vriendquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:33 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jojanka blijft voor mij een compleet verpest botoxnest....
Tis wat te zeggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:37 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Toch, he.....?
Is dat geen kwaliteit
O, dan maken we eerst die andere ouwe wel effe vol.quote:
wat !quote:
Wat een zootjequote:Op dinsdag 12 april 2011 00:37 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan maken we eerst die andere ouwe wel effe vol.
Hoe ik ook me best doe om het tegen te gaan.......quote:
Heel normaal toch,maak jij je niet op,toupeer je haar,spuit er lak in,lakt je nagels en epileert je benen voor het slapen gaan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:36 schreef Day het volgende:
[..]
Ja Ruud, ik heb kroes haar. Ik heb er geen verstand van!
Oh, ze maakt zich ook nog op.
ik loop er al voor bij de psych maar niks helptquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hoe ik ook me best doe om het tegen te gaan.......
Het lukt niet, krijg het echt niet voor elkaar
Moet het steeds weer met je eens zijn....
Stijve Maik mag niet meer van pappa?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:38 schreef snetje het volgende:
ik snap de haarlak welstaat er iig. nog iets stijf bij Mo vannacht
Misschien de ultieme poging om Maik jaloers te maken? Ze maakt zich mooi voor haar teamgenoten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:38 schreef snetje het volgende:
ik snap de haarlak welstaat er iig. nog iets stijf bij Mo vannacht
De moderatie is tien keer KUT.quote:
Die van mij is eergisteren uit het raam gesprongen....quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:39 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik loop er al voor bij de psych maar niks helpt
probeer de fokpsychquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Die van mij is eergisteren uit het raam gesprongen....
Zou ie het opgegeven hebben?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Enigszins wanhopig moet hij wel geweest zijn....quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Was het maar 10 x kudt!quote:
neequote:Op dinsdag 12 april 2011 00:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je zit gewoon te vissen naar vrijkaarten voor de live uitzending he?
Ja mijn briljante posts zijn al meerdere malen tevergeefs geweestquote:
Gert vijf en Pietje vijf.quote:
Ik kan ze wel waarderen eigenlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mijn briljante posts zijn al meerdere malen tevergeefs geweest
quote:
quote:
Is het dan verstandig een psych te negeren?quote:
In dit geval, absoluut.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:43 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is het dan verstandig een psych te negeren?
de screamers? wat zijn dat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:43 schreef Flow3r het volgende:
Mo super nieuwsgierig waarom Maik met de Screamers zo lang in de KvdW waren
Mailtje naar fok.nl t.a.v. Dannyquote:
Moquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:43 schreef Flow3r het volgende:
Mo super nieuwsgierig waarom Maik met de Screamers zo lang in de KvdW waren
ik ga gewoon een poging wagenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Mailtje naar fok.nl t.a.v. Danny
Dringend nachtmod gezocht!!
Anders mag ie er nie meer op joh......quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:44 schreef Day het volgende:
Er wordt weer in 2 topics gepost!![]()
En die klojo van een Maik beantwoordt weer al Mo's vragen.
hij zucht een paar keer, probeert weg te lopen maar ze bestookt hem gewoon met vragenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:44 schreef Day het volgende:
Lussiknie, wijn..?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:45 schreef knagsje het volgende:
ik neem nog 1 biertje, liefhebbers hier????
Nog eentje danquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:45 schreef knagsje het volgende:
Lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:45 schreef knagsje het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:45 schreef knagsje het volgende:
Vooruit maar,als je toch uitdeeld!quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:45 schreef knagsje het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:47 schreef Kwaliteit het volgende:
Dames en heren, het moment is hier............ dit is mijn laatste normale post!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:48 schreef Kwaliteit het volgende:
DEZE POST IS VOOR MIJ UNIEK, DIT IS MIJN 9999e POST!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:48 schreef Kwaliteit het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
En de volgende is weer een nulletje derbijquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:48 schreef Kwaliteit het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Feliquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:48 schreef Kwaliteit het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Goffer, ik word hier wel een beetje strontziek vanquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:44 schreef Day het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, vaag gesprek.quote:
Doe die volgende maar in de sc aubquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:48 schreef Kwaliteit het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geen flauw idee hoe ver ik ben.....quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:49 schreef Kwaliteit het volgende:
Zo, en dit is mijn 10.000e
stelt niks voor, maargoed
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Te laatquote:
Ik heb mijn 25.000e post ook gemist.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe ver ik ben.....
Hou dat niet echt bij....
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
voor jou schat
jammasquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
voor jou schat
een mijlpaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:49 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
hoe sanctie, wie sanctie, waarom sanctie, ik zit de daily te kijken en hoor niet wat er gezegd wordquote:
Als blijk van waardering mag je van mij MOD worden, en live de uitzending bijwonenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:49 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
De 10.000e en 25.000e zijn nog wel ff weg voor mij......quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb mijn 25.000e post ook gemist.
Doe maar. Is goed tegen dubbele topicstress.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:45 schreef knagsje het volgende:
ff flink spammen in ONZquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De 10.000e en 25.000e zijn nog wel ff weg voor mij......
Ben pas ergens bij 4000, geloof ik.....
zou fijn zijn als flashbox ons morgen een filmpje kan gevenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:51 schreef little_me het volgende:
het gaat over een ontvoering??????????????
Ik vind Sharon 1 van de toppers,maar de laatste tijd heeft ze wel een gevalletje van te groot ego....quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:51 schreef Ifa het volgende:
Sharon, in bed: "IK wil Maik ook zo hier hebben"....
nee lauraquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:53 schreef little_me het volgende:
als ik het goed begrijp moeten ze mo ontvoeren ze hebben het geweigerd de groep van sharon
Is daar dat bier wel goed te drinken dan?quote:
Nachtmod?????quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:47 schreef Kwaliteit het volgende:
Dames en heren, het moment is hier............ dit is mijn laatste normale post!
is perfekt man, beter dan lsdquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is daar dat bier wel goed te drinken dan?
Heb jij je 4000e dus ook gemist.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De 10.000e en 25.000e zijn nog wel ff weg voor mij......
Ben pas ergens bij 4000, geloof ik.....
Edit : 4018 (gemiddeld 138 per dag)
Jo zei; dan maar genomineerdquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:55 schreef Day het volgende:
Ze hebben de missie dus geweigerd. Stoer van ze!
Ze hebben een missie geweigerd. Ze moesten vannacht Laura in haar slaap overvallen en ontvoeren. Ze willen dit Laura niet aandoen en heben de missie geweigerd als groep, ongeacht de consequentie's. OOk al komen ze op de nominatie bankje te zitten, dan nog doen ze het niet.quote:
Lauwra?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:54 schreef Flow3r het volgende:
beide teams hebben een missie, het team Van Sharon wil het Laura niet aandoen
Met excuus aan Aafke natuurlijk!quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:51 schreef cindy11 het volgende:
Ik vind Mo er de laatste tijd steeds meer gaan uitzien als een verlopen Aafke
ah, thanksquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze hebben een missie geweigerd. Ze moesten vannacht Laura in haar slaap overvallen en ontvoeren. Ze willen dit Laura niet aandoen en heben de missie geweigerd als groep, ongeacht de consequentie's. OOk al komen ze op de nominatie bankje te zitten, dan nog doen ze het niet.
Kut! Was ik weer blij met een dooie musquote:
ik vroeg me al af of ze weer janktequote:
Het belang van één iemand uit het andere team boven het spel zetten en je eigen graf graven, vind ik best knap. Zeker als je weet dat Laura zo'n missie wél zou doen.quote:
Dat snap ik niet. Laura slaapt toch gewoon door dus wat is het probleem??quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze hebben een missie geweigerd. Ze moesten vannacht Laura in haar slaap overvallen en ontvoeren. Ze willen dit Laura niet aandoen en heben de missie geweigerd als groep, ongeacht de consequentie's. OOk al komen ze op de nominatie bankje te zitten, dan nog doen ze het niet.
T is te zien dat het pijn gaat doen bij der......quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Kut! Was ik weer blij met een dooie mus
Dat ze hun grenzen aangeven.quote:
dat noem ik niet stoer, maar oerstomquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:57 schreef AYLI het volgende:
[..]
Het belang van één iemand uit het andere team boven het spel zetten en je eigen graf graven, vind ik best knap. Zeker als je weet dat Laura zo'n missie wél zou doen.
Sjah, maar Lauwra zou die missie verkutten op geheel eigen wijze.....quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:57 schreef AYLI het volgende:
[..]
Het belang van één iemand uit het andere team boven het spel zetten en je eigen graf graven, vind ik best knap. Zeker als je weet dat Laura zo'n missie wél zou doen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Laura slaapt toch gewoon door dus wat is het probleem??
ze zou meteen gestrekt gaan !quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:58 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Sjah, maar Lauwra zou die missie verkutten op geheel eigen wijze.....
jaartje of 45? Makkelijk!quote:
Zaten net in de tuin even met elkaar te praten, maar Herr Flipp verdween weer naar zijn bedquote:
Dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:58 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Sjah, maar Lauwra zou die missie verkutten op geheel eigen wijze.....
iemand niet wakker maken en niet ontvoeren (wat ik hier begrijp als missie) vind ik dus een ontzettond domme grensquote:
Na aanwijzingen van Gerard te hebben gekregen iddquote:
niet eens fakkingquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:59 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna zei dat ze 85.000 keer uit bed was gegaan
Lijkt me een missie die je best met veel lol voor beide groepen zou kunnen realiseren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
iemand niet wakker maken en niet ontvoeren (wat ik hier begrijp als missie) vind ik dus een ontzettond domme grens
Wel als Laura daar heel erg bang voor is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
iemand niet wakker maken en niet ontvoeren (wat ik hier begrijp als missie) vind ik dus een ontzettond domme grens
Ja begrijp het ook niet, het is een spel, zal zeker niemand gemarteld wordenquote:
Dat moet nog verzonnen worden dusquote:
Dat weten ze nog niet, maar dat ze een sanctie krijgen is hun wel duidelijk.quote:
kom op zeg hahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:00 schreef AYLI het volgende:
[..]
Wel als Laura daar heel erg bang voor is.
En dan? Over de schutting flikkeren?quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:00 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Laura ontvoeren met bivakmutsen en tape enzo, beetje belachelijke missie imo
Geer zei tegen Maik dat ie door moest geven aan mo dat je niet alles hoeft te doen voor het spel, doelend op het weigeren van de missie. En nu hoor ik Mo zeggen dat de Screamers bij hun binnen zullen vallenquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Na aanwijzingen van Gerard te hebben gekregen idd
als het niet uit respect voor lau is, waarom dan niet is dat duidelijk ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dat weten ze nog niet, maar dat ze een sanctie krijgen is hun wel duidelijk.
Helaas doen ze het niet uit respect voor Laura. Kut Laura moet gewoon een keer aangepakt worden, ik vind het heel jammer dat ze het niet doen. Weet zeker dat als de rollen omgedraaid waren ze het wel hadden uitgevoerd.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:01 schreef Darklight het volgende:
[..]
En dan? Over de schutting flikkeren?
die paling is glad hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Helaas doen ze het niet uit respect voor Laura. Kut Laura moet gewoon een keer aangepakt worden, ik vind het heel jammer dat ze het niet doen. Weet zeker dat als de rollen omgedraaid waren ze het wel hadden uitgevoerd.
Nee, het was de bedoeling dat ze met bivakmutssen op in het donker Laura uit bed moesten halen en waarschijnlijk een tijdje gevangen houden. En Lau is bang in het donker. Dus willen ze haar dat niet aandoen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Joh, iedereen vindt wel iets eng.quote:
Ze hebben nog steeds een vakantie gevoel daar !! Optreden Stemquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik kreeg zoiets me van "als ze niet al zoiets meegemaakt had" ?? Laura schijnt erg bang in het donker te zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:01 schreef Capaja het volgende:
[..]
als het niet uit respect voor lau is, waarom dan niet is dat duidelijk ?
Lol, die zie ik helemaal gefrustreerd een onwillig toetsenbord mishandelen momenteel...quote:
Netje derom, en in het zwembad kiepen......quote:
Dan verdient hij een sanctie!quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Geer zei tegen Maik dat ie door moest geven aan mo dat je niet alles hoeft te doen voor het spel, doelend op het weigeren van de missie. En nu hoor ik Mo zeggen dat de Screamers bij hun binnen zullen vallen
ja en je gaat dat huis in om een ton te winnen en kan dus ook gewoon van alles verwachtenquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:02 schreef AYLI het volgende:
[..]
Joh, iedereen vindt wel iets eng.Kan toch dat zij iets engs heeft meegemaakt.
yepquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:03 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Netje derom, en in het zwembad kiepen......
Als ze na een kwartier niet meer beweegt, is het geen paling, en mag ze weer uit het water....
Deal?
Ze heeft zelf toch niets geweigerd? Hoezo speelt ze nu ineens een 'ptss-ertje'quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja en je gaat dat huis in om een ton te winnen en kan dus ook gewoon van alles verwachten
dus geen ptss-ertje gaan spelen
missie geweigerd, die missie zou betrekking hebben op Laura.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:50 schreef Flow3r het volgende:
De Screamers hebben iets geflikt of zo![]()
Geen idee waar het over gaat
Dus weer een fobie erbij?quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:03 schreef Capaja het volgende:
Jo zegt net dat Lau heeft gevraagd toen ze de blindoek om moest of ze wel bij haar bleven staan anders zou ze misschien flauwvallen
ik heb het hem niet horen zeggen, maar het is wel vreemd dat Maik die conclusie zelf ineens trektquote:
ze weten toch dat ze bang is! hoeveel moet ik hier nog duidelijker gaan makenquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:04 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ze heeft zelf toch niets geweigerd? Hoezo speelt ze nu ineens een 'ptss-ertje'
Mens is voer voor psychologen....quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus weer een fobie erbij?![]()
* Bang in het donker
* Dansen in het openbaar
* Praten in het openbaar
* Staan en lopen
hij slaapt dan ook al even zonder Moquote:
Als ze weten dat je bang bent ben je een ptss-ertje, fijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze weten toch dat ze bang is! hoeveel moet ik hier nog duidelijker gaan maken
Projectie...quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:06 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot hij een keer zo boos wordt op Mo, wat Jo nu doet flikt Mo dagelijks !
wanneer is de meet en greet van fok?quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:05 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
![]()
haha is maik chaggerijnig ofzo??????????
Jo vroeg vriendelijk of ie naar bed kwamquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:06 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot hij een keer zo boos wordt op Mo, wat Jo nu doet flikt Mo dagelijks !
Alleen met slapen en liggen kan ze goed overweg. Zelfs als "heel" Nederland kijkt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus weer een fobie erbij?![]()
* Bang in het donker
* Dansen in het openbaar
* Praten in het openbaar
* Staan en lopen
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:07 schreef Soury het volgende:
Irritaties komen los nu, dat kampen gedoe werkt
jij snapt hemquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:08 schreef Darklight het volgende:
wtf is er met Maik
Heeft die niet genuekt
Dat durft hij niet!quote:
zie je hoeveel ze al geleerd heeftquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:09 schreef Capt1caveman het volgende:
En weer loopt botoxkudt weer herrie te zoeken.....
Paar dagen terug was ze op dit moment al jankend in elkaar gestort
dat dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:08 schreef Darklight het volgende:
wtf is er met Maik
Heeft die niet genuekt
Ja, want Maik doet gemeen tegen heur...quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:09 schreef Capt1caveman het volgende:
En weer loopt botoxkudt weer herrie te zoeken.....
Paar dagen terug was ze op dit moment al jankend in elkaar gestort
Geen sanctie? Hij mag niet neukenquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Maik zei tegen Monique heel zachtjes: 1 ding het is pas morgenochtend ofzo.
Toen zei stem: Maik je overtreedt de regels.
Waarom krijgt hij geen sanctie dan. Blijft het bij het zinnetje ' je overtreedt de regels? '
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |