Je broertje?quote:
oh je bedoeld de TT , ja okequote:Op maandag 11 april 2011 22:57 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
geen kk, staat niet zo mooi op een net forum als fok.
Wat voor virus kreeg je?quote:Op maandag 11 april 2011 22:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben hier ooit eens ingetrapt
Jullie mogen me kapot slaan...
Ik weet niet waar je heen wilt, maar klaarblijkelijk verwacht je dat het antwoord nogal voor de hand ligt.quote:
Leuk he? Als mensen blijven happenquote:Op maandag 11 april 2011 23:01 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je heen wilt, maar klaarblijkelijk verwacht je dat het antwoord nogal voor de hand ligt.
omdat vervelingquote:
sry hoor ik wist niet dat je boos werdquote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef Saisai het volgende:
* Saisai flips haar haar en loopt met haar neusje in de lucht weg
Nee! Want ik had al genoeg aan mijn LOLBROEKquote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Heb je vandaag vanwege het mooie weer je grapjurk aangetrokken?
Die smiliequote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee! Want ik had al genoeg aan mijn LOLBROEK [ afbeelding ]!!
Dan trek ik mijn grapjas weer aanquote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Aha. Ik vond je meer een typje voor een grapjurk. Kan aan mij liggen hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Uit die goeie ouwe FOK!tijd, van Bupatih enzulksquote:
vroegerquote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Uit die goeie ouwe FOK!tijd, van Bupatih enzulks.
Welkom bij de clubquote:Op maandag 11 april 2011 23:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dan trek ik mijn grapjas weer aan
Denk het ook.quote:Op maandag 11 april 2011 23:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Aha. Ik vond je meer een typje voor een grapjurk. Kan aan mij liggen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |