het potloodquote:Op maandag 11 april 2011 22:50 schreef missyB het volgende:
[..]
en wie bepaalt dan wat groot genoeg is eigenlijk?
nee, ik open gewoon geen nieuwe topics of laat een ander dat doen.quote:Op maandag 11 april 2011 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klik dan op aanmelden/registeren, account aan maken en klaar
Dat is ook een optiequote:Op maandag 11 april 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik open gewoon geen nieuwe topics of laat een ander dat doen.
het is wel zo netjes om de OP aan te passen tov degenen die de wiki bijhouden.. als de OP iedere keer door degene die het topic opent bijgehouden wordt, dan hoeven degenen die de wiki bijhouden alleen de OP in de wiki te kopieren.. niet OOK nog eens alle topics bij te werken.. is misschien wel zo aardigquote:Op maandag 11 april 2011 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
De OP staat in de wiki, dus we hebben gelijk.
quote:Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is wel zo netjes om de OP aan te passen tov degenen die de wiki bijhouden.. als de wiki iedere keer door degene die het topic opent bijgehouden wordt, dan hoeven degenen die de wiki bijhouden alleen de OP in de wiki te kopieren.. niet OOK nog eens alle topics bij te werken.. is misschien wel zo aardig
L:astig, want de OP staat ook in de wiki, dus als je dan zegt OP aanpassen kan dat ook in de wiki zijn! Mind boggling. En dan denk ik weer aan Boggle en dus aan Frank Kramer. Bedankt!quote:Op maandag 11 april 2011 22:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
de OP dus
alleen is er wat verwarring over het aanpassen van de OP.. dat is NIET hetze;fde als het aanpassen van de wiki
Trusten Trevquote:Op maandag 11 april 2011 22:53 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
gaat koen met pensioenquote:
Trevquote:Op maandag 11 april 2011 22:53 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Hij stopt met Fok!ken? Whehehehehe hij welquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:53 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Dan denk ik aan cijfers en letters maar das wel heeeel lang geledenquote:Op maandag 11 april 2011 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
L:astig, want de OP staat ook in de wiki, dus als je dan zegt OP aanpassen kan dat ook in de wiki zijn! Mind boggling. En dan denk ik weer aan Boggle en dus aan Frank Kramer. Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |