Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Morgen zijn ze op hè?quote:
Ikke nietquote:Op maandag 11 april 2011 22:37 schreef crv het volgende:
volgens mij moeten jullie gewoon even een groepsmeet bij Pearl doen
Omgquote:Op maandag 11 april 2011 22:37 schreef missyB het volgende:
[..]
Die bedoeld ze ook maar ze moet nog 4 worden dus noemt ze het borstels
dan zit ik weer in Frankrijkquote:
quote:
Woensdag Amsterdam?quote:
Mijn zoon is 2,5 en noemt piemels gewoon piemels hoorquote:Op maandag 11 april 2011 22:37 schreef missyB het volgende:
Die bedoeld ze ook maar ze moet nog 4 worden dus noemt ze het borstels
heel de dag in 't spant, event en dan direct door naar Huis in NLquote:
nee, alleen te pijpen.quote:Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef missyB het volgende:
gaat zo langzamerhand eens uit de kleren hier om me naar badkamer te begeven. valt er nog wat te buizen zometeen?
Zo, dan hebben we de week weer doorgesproken.quote:Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
heel de dag in 't spant, event en dan dierect door naar Huis in NL
quote:Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef missyB het volgende:
gaat zo langzamerhand eens uit de kleren hier om me naar badkamer te begeven. valt er nog wat te buizen zometeen?
quote:
geen plasser?quote:Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn zoon is 2,5 en noemt piemels gewoon piemels hoor
quote:Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, dan hebben we de week weer doorgesproken.
Mijn oma noemde het altijd een piepjanknorquote:Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn zoon is 2,5 en noemt piemels gewoon piemels hoor
Dan heb jij mijn tv nog niet gezien!quote:
Buizen? Moet ik nou na afgelopen weekend weer aan de drankquote:Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef missyB het volgende:
Koffie is ook een drankquote:Op maandag 11 april 2011 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Buizen? Moet ik nou na afgelopen weekend weer aan de drank?
Net boven de OP zit aan de rechterkant als die vol is een knopje Nieuw deel openen. dan ff nummertje ophogen en titel verzinnen en klaarquote:Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef missyB het volgende:
oke nieuwe openen en dat doe ik hoe?
geen idee hoedat van die borstels gekomen is eigenlijk? ze praat best goed voor dr leeftijd, en ach vind borstels wel lief
quote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef crv het volgende:
[..]
Net boven de OP zit aan de rechterkant als die vol is een knopje Nieuw deel openen. dan ff nummertje ophogen en titel verzinnen en klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
moet eerst de wiki gedaan worden toch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
[..]
jah, anders so saai telkens dezelfe TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
De OP loopt voor op de wikiquote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
moet eerst de wiki gedaan worden toch ?
wel neee.. je kan de OP bijwerken en die kan naar de wiki verplaatst wordenquote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
moet eerst de wiki gedaan worden toch ?
ik heb geneens een Wiki accountquote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wel neee.. je kan de OP bijwerken en die kan naar de wiki verplaatst wordenEn andersom
en quoteknopjes zijn ook vet handigquote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef missyB het volgende:
oke zal er aan denken!
een piemel heet hier een piemel alleen dr eigen plasser heeft ze omgedoopt tot bibsielipsie, ook weer zoiets....
ik had het nu juist andersom bedachtquote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef Barretje80 het volgende:
CR.. werk ook even de OP bij
maakt het makkelijker om de Wiki bij te werken
Je hoeft geen wiki account te hebben om de OP bij te werkenquote:
Gelukkig heb ik geen ervaring hoe bejaarde piemels klinken.quote:Op maandag 11 april 2011 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn oma noemde het altijd een piepjanknor.
quote:
QFTquote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en quoteknopjes zijn ook vet handig
Volgens mij wel?quote:Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Je hoeft geen wiki account te hebben om de OP bij te werken
luilakquote:
Blijkbaar piept en knort het een beetjequote:Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen ervaring hoe bejaarde piemels klinken.
Ik ook niet, maar dat was haar manier om het woord piemel te ontwijken toen ik klein wasquote:Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen ervaring hoe bejaarde piemels klinken.
Door naar de wiki te gaan en daar op nieuw account te klinken of zo, precies weet ik het niet meerquote:
ja, ik hoor het net van DM!quote:Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Blijkbaar piept en knort het een beetje
quote:Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Je hoeft geen wiki account te hebben om de OP bij te werken
ja ja,doe mn best!quote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en quoteknopjes zijn ook vet handig
Ja, dat was eerder wel zo, dus geen idee of dat ondertussen weer is aangepastquote:Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik iets in de wiki wil aanpassen moet ik toch inloggen?
nope.. je moet een wiki account hebben om de wiki bij te werken, niet om de OP bij te werken..quote:
We hadden het toch over de wiki?quote:Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope.. je moet een wiki account hebben om de wiki bij te werken, niet om de OP bij te werken..
quote:U hebt geen rechten om deze pagina te bewerken om de volgende reden:
De gevraagde handeling is voorbehouden aan gebruikers in de groep gebruikers.
quote:Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope.. je moet een wiki account hebben om de wiki bij te werken niet om de OP bij te werken..
Of dat nou zo tactvol is met RN in de buurt? Ik heb er mijn twijfels over.quote:Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, vanaf bepaalde maten kan het ook niet andersDus ik zie het meer als een test of de tieten groot genoeg zijn
Ik lees mijn naam? Waar gaat het over?quote:Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of dat nou zo tactvol is met RN in de buurt? Ik heb er mijn twijfels over.
De OP staat in de wiki, dus we hebben gelijk.quote:
en wie bepaalt dan wat groot genoeg is eigenlijk?quote:Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds wanneer is iedereen hier altijd tactvol?quote:Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Psssssst RN is e ff nietquote:Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de OP dusquote:
alleen is er wat verwarring over het aanpassen van de OP.. dat is NIET hetze;fde als het aanpassen van de wiki
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
het potloodquote:Op maandag 11 april 2011 22:50 schreef missyB het volgende:
[..]
en wie bepaalt dan wat groot genoeg is eigenlijk?
nee, ik open gewoon geen nieuwe topics of laat een ander dat doen.quote:Op maandag 11 april 2011 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klik dan op aanmelden/registeren, account aan maken en klaar
Dat is ook een optiequote:Op maandag 11 april 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik open gewoon geen nieuwe topics of laat een ander dat doen.
het is wel zo netjes om de OP aan te passen tov degenen die de wiki bijhouden.. als de OP iedere keer door degene die het topic opent bijgehouden wordt, dan hoeven degenen die de wiki bijhouden alleen de OP in de wiki te kopieren.. niet OOK nog eens alle topics bij te werken.. is misschien wel zo aardigquote:Op maandag 11 april 2011 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
De OP staat in de wiki, dus we hebben gelijk.
quote:Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is wel zo netjes om de OP aan te passen tov degenen die de wiki bijhouden.. als de wiki iedere keer door degene die het topic opent bijgehouden wordt, dan hoeven degenen die de wiki bijhouden alleen de OP in de wiki te kopieren.. niet OOK nog eens alle topics bij te werken.. is misschien wel zo aardig
L:astig, want de OP staat ook in de wiki, dus als je dan zegt OP aanpassen kan dat ook in de wiki zijn! Mind boggling. En dan denk ik weer aan Boggle en dus aan Frank Kramer. Bedankt!quote:Op maandag 11 april 2011 22:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
de OP dus
alleen is er wat verwarring over het aanpassen van de OP.. dat is NIET hetze;fde als het aanpassen van de wiki
Trusten Trevquote:Op maandag 11 april 2011 22:53 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
gaat koen met pensioenquote:
Trevquote:Op maandag 11 april 2011 22:53 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Hij stopt met Fok!ken? Whehehehehe hij welquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:53 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Dan denk ik aan cijfers en letters maar das wel heeeel lang geledenquote:Op maandag 11 april 2011 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
L:astig, want de OP staat ook in de wiki, dus als je dan zegt OP aanpassen kan dat ook in de wiki zijn! Mind boggling. En dan denk ik weer aan Boggle en dus aan Frank Kramer. Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |